Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura

274 posts, 115335 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 20
 
 

📖 Pagination options
  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

andrei11 wrote:
1) Daca nu ar fi necesara, autostrada nu s-ar construi.
2) In toata lumea exista autostrazi, concluzia este ca sunt necesare.

Nustiu de unde ai facut concluzia, ca eu sunt ANTI-autostrazi, eu sunt contra ca autostrazile sa fie facute de stat(deoarece aici se ascunde o sursa enorma de coruptie).Posibil ca ai facut concluzia asta dupa sirul de posturi ANTI-pasajele PPL,PCG si Pipera. Insa eu sunt contra pasajelor facute de imagine, ce aduc mai multe rele decat bune (PPL,PCG si Pipera), in rest orasul are nevoie de o infrastructura rutiera moderna(pe langa cea de transport public). Prin infrastructura rutiera moderna am in vedere constructia pasajelor  in zone si pe axe corecte, cum ar fi Inelul Principal. Adica  eu pot sa identific urmatoarele pasaje rutiere UTILE: Muncii, Obor(piesa de arta in domeniul pasajelor), Victoriei.
Din astea noi (facute de Oprescu) sunt UTILE: Basarab(foarte important pe Inelul Principal), Mihai Bravu, Piata Sudului, Nicolae Grigorescu/Spl. Unirii.
Iar in ce priveste autostrazi, eu sunt fanul lor(la alea din Germania, deoarece acolo nu ai limita :mrgreen:), autostrazile +masina fiind un mijloc eficient, comfortabil si rapid de a calatori  in AFARA oraselor, iar autostrazile urbane, dupa parerea mea de agent de paza, sunt incompatibile cu orasul, aici nu a fost, nu este  si nici nu va fi zona in care masina sa poata concura in eficienta cu transportul public(dar si ca viteza). Deci primarii care afirma ca vor rezolva ei problema ambuteiajelor(prin constructia pasajelor sau autostrazilor suspendate), sunt doar populisiti, si va povestesc basme de adormit copii.

andrei11 wrote:
3) In toata lumea autostrazile sunt taxate direct sau indirect, nu se construiesc / nu se intretin moca.

In Romania noi nu intretinem autostrazile prin taxe, roviniete?

andrei11 wrote:
4) In Germania numai anumite portiuni de autostrada nu au limita de viteza, si asta e valabil numai pentru ultima banda.

Germania la faza asta mi se pare geniala, posibil ca in Germania si cultura sofatului e mai avansata, ei avand autostrazi din "antichitate". Adica ei merg in mod normal doar pe banda dreapta, si banda din stanga o folosesc doar cand au nevoie sa devanseze pe cineva.  

andrei11 wrote:
5) Viteza ucide. E un lucru dovedit ca peste o anumita viteza nu mai stapanesti masina cum trebuie in situatiile aparute in trafic. De aceea este limitata viteza pe autostrada. Eu as lasa-o nelimitata in 3 conditii cumulative :

Viteza mare ucide doar cand e coraborata cu prostia soferului. O buna parte din masinile moderne permit viteze mari de circulatie fara mari probleme, insa conditiile din Ro sunt de asa fel incat la NOI viteza = SINUCIDERE (lipsa autostrazilor,acolo unde sunt  lipsesc componente importante cum ar fi gardul de protectie, marcajele ....
Daca esti pe autostrada, ai masina in stare tehnica buna, ai ceva experienta, drumul e liber si drept, de ce sa nu mergi repede?

andrei11 wrote:
a) Sa ai brevet de pilot de curse : aptitudini, scoala, experienta, examene la zi
b) Sa ai masina pregatita pentru curse, cu toate reparatiile / verificarile la zi.
c) Toti participantii la trafic sa indeplineasca cumulativ punctele a si b.
5bis) Si 130 km / h este destul de mult pentru majoritatea dintre voi.

Domne uiti ca a merge repede pe autostrada(cat de cat rectilinie) e altceva decat cursele de  raliu, acolo ai nevoie de brevete, iar sa tii volanul drept pe autostrada si sa franezi cand vezi masina in fata nu e o stiinta.

andrei11 wrote:
Unde ai vazut tu in SUA autostrazi cu 7 benzi / sens ? Poate ceva ce se echivaleaza la noi cu sosele de centura / de tranzit in orase, dar autostrada asa, intre localitati cu 7 benzi e fabulatie. Exemplifica te rog si sustine-ti afirmatia.

La aceasta intrebare revin mai tarziu.

andrei11 wrote:
6) In ceea ce priveste actuala A 3 cred ca vorbesti din auzite, la ora actuala e greu de ajuns la ea. Daca s-ar fi ajuns la Sinaia / Brasov pe A 3 evident ca era bine, dar pana la Ploiesti nu intereseaza pe nimeni la ora actuala.

Da e greu, daca nu ai acces la DNCB modernizata(adica 70% din bucuresteni).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului fbsoft

ADY881 wrote:
...

Pe scurt, DNCB NU TINE DE OPRESCU tine de MT, asa ca injuraturile acolo indruma'le.
Da ma refeream la varsare in Stefan cel mare, iar acum semafoarele de la arcul de triumf fac fata cu succes atat timp cat ai unde sa te duci, kisseleff in fata e gol, iar pe langa parc la fel, acolo se sparge nebunia la arc... So va fi mai bine,
Ir daca toti vor veni pe partea asta ... Atunci celelalte parti vor fi libere nu ?
Ct de tel deshtept, Goaga maps da info eronate, de 3-4 ori l'am prins in offsaid... Pe BN, pe barbu vac, and so on... Culege date dar le executa greu cu marja extrem de mare. Formula de calcul e tampita... Am studiat'o dar deh e free ...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

fbsoft wrote:
DNCB NU TINE DE OPRESCU tine de MT, asa ca injuraturile acolo indruma'le.

Stiu, insa centura, trebuia demult sa fie trecuta la PMB, deoarece DNCB deserveste Bcurestiul, si anume ajuta(ar trebui, ca acum nu o face) transportul de tranzit sa evite orasul.  
Si unde e zona metropolitana? Continuam sa dezvoltam orasul dupa "asezamintele" din timpul fanariot? In suburbii nu exista nici o strategie unica de dezvoltare a transportului(de parca in Bucuresti ar fi :lol: ), nu exista planuri de sistemnatizare a cartierelor noi, fiecare construieste cum vrea si unde vrea(in dependenta de cata spaga a dat  primarului comunei), si dupa sigur locuitorii suburbiilor se vor plange ca au drumuri gandite cu FUNDU, si vor vrea "pasagii" rutiere, ca sa se fluidizeze treaba si la ei:lol: .
Un model in planificarea noilor suburbii pentru mine e Madridul, sa va uitati cum fac acolo. La inceput instaleaza toate comunicatiile, dupa fac reteaua stradala(asfaltata, canalizare pluviala), si abia dupa dau autorizatii privatilor sa faca vile sau cartiere. Si ce avem noi, cartiere de fita in camp, fara acces pe drum asfaltat, cu fosa septica, no fi asta difinitia unei tari bananiere?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

shoppy wrote:
- tu habar nu ai unde ajunge A3, A3 ajunge in bd Colentina si st. Petricani, nu o sa ajunga niciodata in Barbu Vacarescu si in nici un caz in nici o Floreasca

  Pai asta e si problema ca NU ajunge nici macar in Colentina/Pietricani, desi proiectul prevede/a supralargirea seselei Fabrica de Glucoza(pentru a face legatura cu Vacarescu/Floreasca).

- tu nu inlelegi ca locuitorii sectoarelor 1 si 6 nu o sa o ia niciodata pe Stefan cel Mare ca sa se inghesuie in saraciile alea de Colentina si Petricani ca sa iasa pe A3 pe acolo, tot pe DN1 o sa iasa (ca unii o iau pe centura pana la A3 deja nu mai conteaza)

 Domne cand nu le oferi cetatenilor variante alternative, e FIRESC ca ei vor lua pe unica varianta cat de cat practicabila, adica exact DN1. Aia din 6 ar fi luat-o pe centura, dar ce sa vezi langa Iuliu Maniu e o centura, de 1 banda pe sens care e merau blocata de tiruri, nu e firesc ca vor lua pe DN1?
Si cei din sect.1, e normal sa o i-a pe DN1, deoarece toti primarii ca Operscu, sau nu au facut nimic sau au dezvoltat DN1, in loc sa faca practicabile niste artere alternative(Grivitei- Bucurestii Noi spre ex)sau sa faca strapungeri noi .
Si Colentina si Pietricani sunt "saracii" din cauza ca nimeni nu s-a ocupat sa le puna la punct. Problema cu DN1-Kiseleff sau Aviatorilor  consta in faptul ca sunt unicele artere din oras pe care e placut sa te plimbi, traficul in + adus de catre pasaje si supralargiri le vor face foarte aglomerate... iar Colentina si Pietricani nu au nici o valoare si se pot aglomera fara de a afecta zonele frumoase a capitalei.

- lafel nu intelegi degeaba ai centura autostrada daca nu ai strapungeri dese si rapide, adica dotate cu pasaje

Iar tu nu intelegi ca noi nu avem centura, si tu sustii ca e mai bine sa se dezvolte reteaua in oras(in o zona f frumoasa inca), iar tu vrei sa imi spui ca lumea ar alege sa mearga prin oras  prin 10 semafoare in detrementul varaintei cu un DNCB modernizat in care ar fi 5 semafoare pana iesi si intri din/in oras(in lipsa strapungerilor), dar cred ca sunt eu prea prost si iar nu aminteles firul de gandire.

- din nou nu intelegi ca atunci cand aia din Paris sau Boston sau oriunde au inceput sa demoleze pasajele supraterane deja aveau mai multe inele foarte bune, strapungeri foarte bune, metrou foarte bun, atitudine foarte buna, colaborare intre primarii si MT foarte buna, bani foarte buni

Bine INELE, tu acum sustii ca e perfect ca se largeste Caramfil, deci si utilitatea pasajului Pipera, intrebarea era pe ce inel se afla axa Sos.Pipera-Caramfil-Aviatorilor, dar axa DN1-Kiseleff....?
In rest ai dreptate, in vest e alta lume, dar eu nu am propus sa se demoleze ceva, eu nu vreau sa se faca pasaje in zone frumose sau/si pe axe incorecte(PPL car iti aduce trafic din belsug in centru).
ps.desi eu l-as demola pe cel din Pipera ca el macar nici nu sta pe o axa circulata, acolo ar fi bun pe Vacarescu/Floreasca-Avionului(viitoarea).


Noi nu avem nimic si tu ne tot barai pe toate subiectele ca se face centura si A3 si gata, tot ce s-a construit e prost si nu mai trebuie construit nimic.

Cine te-a invatat sa vorbesti in numele tuturor, sau au fost niste alegeri si esti un fel de presedinte pe aici? Si nu tot ce s-a facut e prost, Basarab e foarte bun, la fel va fi Mihai Bravu, Sudului, Nicolae Grigorescu/Spl.Unirii, eu am probleme cu axele Pipera-Caramfil-Aviatorilor si DN1-Kiseleff.

Tu ai o cultura limitata si gandesti simplist

Uite aici m-ai prins, insa esti prea bun cu mine, dar eu am mai amintit ca sunt agent de paza, si mie imi ajunge si nivelul asta de cultura(la nivelul genuchiului de broasca).
Dar pe viitor e bine sa nu spui cuiva ca e prost, ci sa ii demonstrezi prin argumente , adica pasajul PPL e perfect deoparece .... largirea Caramfil e bine deoarece .....:lol: .

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

Sava_6115-6315 wrote:
Decat pasajul de aici*(PPL) , mai  bine lega Giulestiul  de lume. De la capatul  lui 11 trebuie sa fac tita mai ocolul  ca sa ajung in Chitila, Militari sau  Baneasa atat cu masina, RATB, dar si  ca pieton/biciclist (daca nu vreau  sa fiu alergat de caini sau conationali)  :evil:

Corect, o strapungere de bulevard prin zona aia infecta (2x2 + linie de tramvai pe mijloc), ar curati un pic zona si ce e cel mai important ar creea o noua ruta pentru cei, ce astazi aglomereaza axa N-S(sos.Bucuresti -Ploiesti, Kiseleff....) si care vin sau de pe DN1, sau de pe A3. Dar ce interes are Oprescu sa faca un proiect de anvergura in o zona saraca, care ar dura mult timp, el vrea ceva ce se face rapid(in termni mioritici) si in zone cat mai expuse. Uite comunistii erau la fel, au vrut sa se impuna in o zona plina de burgezie, au demolat Hiopdromul Baneasa, si au lasat in loc niste urme(eu le-as numi fecalii, Casa Scanteia), astazi si primarul vrea la fel, sa lase niste urme prin zona PPL, sa intre in istorie, "mosule".

andrei11 wrote:
Ca sa dau numai cateva exemple. Pe de alta parte ar trebui neaparat pasaje pe Splai la Vitan si la Timpuri Noi.

De ce vrei sa faci din splai bulevard express? Stii unde duce splaiul? In centru. De ce tu vrei sa faci infrastructura ca sa pompezi masini in centru?
Pe de alta parte alte tari mai civilizate ca noi, isi corecteaza greselile din anii 60-70 si desfiinteaza asemenea autostrazi sau bulevarde express de pe malurile raurilor, si le fac cat mai pietonale, sau in genere scot masinile de pe splai. Asta este scenariul dupa care vechiul primar al Parisului, a corectat greseala lui G.Pompidou, facuta intre deceniile 60-70, cand el a desfiintat niste zone pietonale de pe splaiul raului Sena, si l-a transformat in bulevard express, astfel incat daca incercai sa ajungi din Luvru pe splai, erai oprit de de un suvoi de masini ce treaceau in tromba pe langa. Am inteles ca o parte trebuie sa se desfiinteze, iar o parte trebuie sa se convreseze din un bulevard express in un bulevard normal(adica cu semafoare si treceri terane de pietoni). Iar tu propui un proces invers?

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Nightwolf

ADY881 wrote:
De ce vrei sa faci din splai bulevard express? Stii unde duce splaiul? In centru. De ce tu vrei sa faci infrastructura ca sa pompezi masini in centru?


Ultima data cand m-am uitat pe harta SplaiURILE duceau de la E la V ... tranzitand centrul ... la fel cum DN1-Magheru-Bratianu-Cantemir-Tineretului-Serbban Voda si apoi Oltenitei sau Giurgiului duceau de la N la S ... tot tranzitand centrul ...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

Nightwolf wrote:
ADY881 wrote:
De ce vrei sa faci din splai bulevard express? Stii unde duce splaiul? In centru. De ce tu vrei sa faci infrastructura ca sa pompezi masini in centru?


Ultima data cand m-am uitat pe harta SplaiURILE duceau de la E la V ... tranzitand centrul ... la fel cum DN1-Magheru-Bratianu-Cantemir-Tineretului-Serbban Voda si apoi Oltenitei sau Giurgiului duceau de la N la S ... tot tranzitand centrul ...

Asta e si problema, ca toate duc in centru. Nu crezi ca e bine sa investim in pasajele de pe Inelul Principal, si viitorul Inel Median(ala cu Nicolae Grigorescu)? Decat sa facem pasaje unde a propus @andrei11, si sa umplem centrul cu si mai multe masini? Si tu o sa ia mai putin de munca  :D .

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Nightwolf

Pe mine in centru nu ma omoara masinile, ma omoara pietonii. Eu as investi in solutii pt pietoni in principal dar asta e doar parerea mea. Circulatia nu se poate fluidiza intr-un oras cu o retea de drumuri sub-dimensionata si RADIALA pt actualul parc auto decat rezolvand niste probleme principale gen parcari, benzi RATB, trasee ocolitoare, vigniete & altele. Degeaba facem noi 30 de poduri si podetze daca vine Gogu` cu Escalade-ul si il parcheaza pe mijlocul strazii si tot ce isi poate fura este o amenda modica de 170 de lei si 2 p la permis ....

Dar, repet, discutam discutii ...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

Aici sunt deacord cu tine, problema mobilitatii populatiei solicita mai multe solutii, unica problema consta in faptul ca Bucurestiul nu are bani de toate.
Din aceasta cauza daca eu as fi in locul lui Oprescu, sau lui Dedu, eu as continua sa dezvolt inelele oarasului(strapungerea Nicolae Grigorescu-Splai -Oltenitei cu linie de tramvai asfaltata si separata pe centru,Pasajul Mihai Bravu, si multe alte pasaje pe inele), as trece pe la Ponta si Sova si i-as bate la cap, sa bage mai multi bani ca sa termine mai repede DNCB-ul.
Am vazut ca astia din CJ Ilfov vor sa obtina niste FONDURI EUROPENE pentru un proiect foarte bun, ce include nu doar partea rutiera(cum le place politicienilor demagogi sa repete mainacal-obsesiv "autostrada-autostrada-autostrada"), ci si cea feroviara, aia de la B365 din pacate nu au scris prea clar ce prevede proiectul, insa eu am inteles ca prevede modernizarea liniei de cale ferata ce duce spre aeroport si constructia acolo a unei satii CFR pentru calatori!!!!! Mai sunt si altele ca platforme cargo in aeroport si noduri intermodale, pe imagine se mai vede si centura A0 a capitalei(nu am inteles daca si ea intra in proiectul dat). Daca ei tot asta, reusesc sa faca de 100milioane de euro si cu bani europeni(deci nu vor putea sa fure nimic), atunci eu sunt gata sa ii votez pe acei oameni, ce vor sa faca acest proiect din CJ Ilofv, macar si la presidentie.



Desi ai spus ca ai o problema cu pietonii in zona centrala, parerea mea este ca totusi parcarea iliegala, mai ales ma enerveaza berbecii ce isi lasa cazanele pe avarii si pleaca la MI sa isi cumpere şoric. Aidca eu consider ca ei sunt de vina pentru scaderea capacitatii arterelor existente.
Ca solutie pentru acesti berbeci eu as propune infiintarea POLITIEI PARCARILOR(sa fie niste oameni pe motoare, care sa circule toata ziua si sa imparta amenzi berbecilor, iar daca masina incurca prea mult traficul sa ii blocheze roata si sa cheme masina de ridicari(ca sa plateasca mult mai mult). Iar pentru SUV-uri(am inteles ca masinile din dotarea firmelor de ridicari, nu pot sa le ridice, se pot cumpara camioane de tip american:






Iar daca pietonii traverseaza in locurile nepermise(adica sperie soferii si ei franeaza traficul), asta este doar din cauza ca sunt prea putine treceri de pietoni semaforizate, alea de astazi au fost creeate deobicei pe langa intersectii(fiind desenate dupa principiul care lua in consideratie semafoarele vechi(neconectate la SMT, adica cu faze fixe => franau traficul)), insa astazi avem SMT (de pe timpul lui Basescu), si semaforul nu mai e un obstacol inflexibil, ci este un dozator de trafic, care poate calama traficul. Deci ar trebui cel putin in zona centrala sa fie treceri semaforizte de pietoni in mai multe locuri(adica nu doar inainte de statiile RATB, ci dupa, nu doar langa intersectii,  ci si in mijlocul bulevardului......). Astfel putem oferi  pietonilor mai multe treceri => mai putini vor fi nevoiti sa treaca prin locuri nepermise. Iar traficul va fi dozat mai eficient de acele semafoare intermediare, si tovarasii iubitori sa o calce pe bd Unirii(spre ex.) pana in 150km/h, pe masini sau pe motoare(chiar astazi am fost martorul cum un berbec pe bemeve seria 5 cu placute de IF, calaca acceleratia in un hal pe UNirii) vor fi calmati. Acest fenomen apare din cauza ca sunt semafoarele indepartate, iar intre ele sceleratii au posibilitatea sa isi iasa din minti. Daca pui mai multe semafoare intermediare, GATA, pui SMT-ul sa faca un fel de unda verde pentru viteza optimala de 50km/h, repectiv boul cu seria 5 nu va mai avea posibilitatea sa isi arate toanele.

Iar parcarea nu e problema primariei, eu cred ca atat timp cat la primarie se ocupa cu populism si fac locuri de parcare moca pe spatiu verde, atat timp romanii nu vor avea parcari civilizate(adica subterane si etajate), atat timp nu vor fi locuri deajuns, atat timp orice cretin poate sa treaca cu cheia pe caroserie(sa fii nevoit sa iti revopsesti masina), atat timp risti sa ai barile praf.
Eu as propune o solutie: in o zi cu soare primaria sa interzica parcarea pe trotuare in tot orasul, si pe 1 banda pe artere de importanta majora(Dorobantilor, Iancu de Hunedoara, Stefan cel Mare, Splai......), si sa faca raiduri prin oras, sa ridice parcangii de pe trotuar. Astfel ar aparea peste noapte un deficit de locuri de parcare.
Pe de alta parte Primaria sa invinte niste firme private, care sa faca in PPP, parcari pentru populatie in interiorul cartierelor(nu cum a facut barabarul de Robert Negoita, pe bulevard in loc de iarba). Astfel incat, primaria ar oferi terenul si hratogaraia gratis, privatii ar investi o parte din suma necesara, si benefeciarii(adica soferii) alta parte. Respectiv in acest caz soferii ar fi nevoiti sa isi achite locul de parcare treptat. Insa in loc primesti un loc de parcare sigur, in care nu poti sa te trezesti cu masina vandalizata, seara cand vii de la munca esti sigur ca nici un berbec nu ti-a ocupat locul de parcare(care l-ai platit la primarie), nu o ploua....... Iar pentru ceilalti, s-ar elibera spatiul pe trotuar, tu ai fi avut mai putin de munca(primele benzi ar fi libere de masini parcate).
Deci solutii sunt, insa primaria nu le aplica, din populism.

Surse imagini:
http://theexpiredmeter.com/tag/wicker-park/
http://www.b365.ro/100-milioane-euro-pentru-un-nod-intermodal-ce-va-interconecta-transportul-in-nordul-capitalei_205170.html
http://ziarulolteniei.ro/atentie-soferi-taxa-de-ridicare-a-masinilor-stationate-neregulamentar-s-a-redus-la-jumatate-de-la-300-de-lei-la-150-de-lei/

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Goldmund

Ma bucur ca avem cativa experti in materie de infrastructura urbana si nationala.  Eu as vrea sa scriu doar de Bucuresti si imprejurimi("zona metropolitana", care in acceptia unor guvernanti-tarani-tufa, inseamna un sat urias, cu multe maxi-taxi ca in Turcia provinciala, cu o retea stradala la nivel de secol 19 - si asta este realitatea ordinara din teren! - cu strazi-ulite neasfaltate, fara un plan general clar, stradute intortocheate, fara trotuar care se frang intr-o alta straduta, continua in alta straduta, mii de stfel de stradute trasate parca de un om alcoolizat, stradute amarate, dar pline de case si vile noi...), de bun simt si necesitati stringente care trebuie facute maine.
1- toate strazile din arealul amintit mai sus trebuie sa fie urgent canalizate si asfaltate, cu trotuare de cel putin 3m latime, cu alei de pomi pe fiecare strada, un PUG pe care sa-l respecte toti, cu strictete.
2- transportul in comu trebuie dezvoltat, modernizat si sa cuprinda toate localitatile pe o distanta de minim 30km de centrul Bucurestiului(pana la Buftea, Balotesti, Branesti, Jilava, cu tot ce include asta, cu tramvaie, autobuze normale, linii de metrou)
3- DNCB(pe marginea careia au aparut sute de firme de productie si de logistica) are nevoie de un nou proiect(dragi specialisti, lasati pe altii sa-l faca, pe unii din UE eventual, care au cu siguranta o experienta mai mare in domeniu, ca am vazut rezultatul modernizarii, iar acesta nu e european.), radical, modern, iar cand sunt bani(din UE, din imprumuturi precum au facut polonezii si ungurii - poate noi nu vrem asa - cum vrem??) trebuie bucata cu bucata construita din nou...
4-intrarile in capitala Romaniei(A1, DN2, A2, A3,DN4,5, etc.) trebuie radical regandite, reproiectate, construite, pentru ca acum arata ca intr-o provincie din Asia - banii nu joaca un rol major, ci vointa si profesionalismul edililor care ne lipsesc cu desavarsire. Dau un exemplu de lume indepartata, uitata de modernitate:
http://www.google.de/maps/@44.43584,25....CTVsVA!2e0
...de fapt noi ne-am indepatat de Europa in ultimii ani...A1 ar trebui sa aiba o intrare in Bucuresti specatculoasa, curatenie,nimic alandala construit,  birouri moderne(la mare distanta de autostrada) in anul 2014 in UE, cel putin trei benzi/sens s.a.m.d.

Exista discutii diverse si teme asupra carora ar trebui sa ne focalizam privirile critice...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

andrei11 wrote:
Oricum dupa Inviere plec o saptamana din Bucuresti si atunci voi face aproximativ 400 km zilnic, asadar aproximativ 3000 km. Cu ce ma poate ajuta transportul intre orase cu trenul ? Ca pe unde ma duc eu circula si trenul. Nu ies din tara in intervalul asta, poate numai la Ruse si Chisinau.

Eu am zis ceva de CFR cand am adus argumente contra pasajului PPL?
Si oricum, eu sustin dezvoltarea infrastructurii rutiere in afara oraselor, in afara oraselor deocamdata masina ramane cel mai bun  variant. Insa mi se pare aberanta politica de azi, in care politrucii vreau doar autostrazi, infrastructura este si calea ferata, este si soseaua express(SE). Eu cred ca multe proiecte de astazi ce sunt prezentate ca autostrazi, ar putea fi inlocuite cu niste SE. Daca cineva nu stie,
1)SE  se poate face din orice DN => nu trebuie sa expropriezi atata teren => costuri mai mici.
2) Iar in preajma localitatilor acea sosea se poate construi in asa fel incat sa ocoleasca localitatea => nu trebuie sa cobori de la 110 legali la 50(cum se intapla azi cu DN-urile noastre), adica pe acele SE practic poti sa tii o viteza constanta de 110km/h(legal).
3)pasaje se construiesc doar acolo unde SE se intalneste cu un drum cu circulatie intensa => iarasi economii de costuri.
4)SE este la fel de sigura ca si autostrada, datorita parapetului de beton intre sensuri(exact ca in cazul DNCB)http://goo.gl/maps/2UBg6 adica nu ai nici o sansa sa te trezesti  cu un TIR in fata de pe contrasens.
5)Din pacate nu pot sa va ofer niste date despre diferenta intre costurile pe km intre o autostrada si o SE, insa in o emisiune un domn politician a zis niste cifre, probabi, ca le stie mai bine:
"1km de autostrada costa ~15milioane de euro
1km de SE costa ~ 1,5milioane de euro"
6) referitor la eficienta si capacitate, unii spun ca noi trebuie sa facem doar autostrazi, din cauza ca autostrada este mult mai eficienta ca SE si are o capaciate mai mare. Dar avem noi  acum nevoie  de atat famata capacitate a autostrazii? Ca exemple pot sa dau 2 sosele:
a)DN2 - desi  are 1 banda (+una handicapata)http://goo.gl/maps/3v2EG, pe sosea se circula bine, datorita faptului ca semi-banda aia se foloseste ca prima banda, iar banda propriu zisa este folosita ca banda de depasire. Totul se strica cand DN2 da de sate :( http://goo.gl/maps/PWwG8.
b)DN1- dupa Ploiesti este transformata in SE http://goo.gl/maps/brFqA, doar o mica parte, dupa parapetul de beton dispare. Insa in o emisiune insusi min.de transporturi actual Dan Sova a spus ca se circula bine pe portiunea aia, si pe viitor pentru a uni viitoarea autostrada Comarnic-Brasov de autostrada A3, acea prtiune de DN1 va fi transformata in autostrada.
Adica Sova a recunoscut SE, ca o solutie eficenta, care face fata.

Deci de ce toti politicienii tot repeta cuvantul autostrada? Le-o fi iesit un comision mai mare ?

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura iliutu

Ady, atentie ca viteza maxima legala pe drumurile expres este de 100 km/h. Ca politistii nu te opresc pana la 110 km/h, este o alta treaba, dar nu trebuie sa te bazezi pe acest lucru.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

iliutu wrote:
Ady, atentie ca viteza maxima legala pe drumurile expres este de 100 km/h. Ca politistii nu te opresc pana la 110 km/h, este o alta treaba, dar nu trebuie sa te bazezi pe acest lucru.

Eu am citit ca in noul cod rutier (2014), se prevedea cresterea limitei pe drumurile express (eu am gresit mai sus scriind sosea express), de la 100 la 110km/h legali, sunt si stiri din 11februarie, prin care se afrima ca Senatul ar fi aprobat cresterea limitelor in noul cod http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/amendamentele-noului-cod-rutier-comisiile-senatoriale-propun-ca-limita-de-viteza-in-localitati-sa-fie-de-60-km-h.html. Acum nu mai stiu daca noul cod a intrat in vigoare, presupun ca @Nightwolf stie mai bine.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Nightwolf

Ntz... si nicio sansa prea curand ... cat priveste ca nu te opreste nimeni pana in 10km/h aceea e toleranta admisa/aparat, nu ca asa vrea politistul ... intre 0-10km/h e toleranta ;)

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433590 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use