Topic: Discutii - PSS Opera
278 posts, 108850 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
sab
Ia uite ce scrie aici . Si este un articol luat la intamplare..
http://www.money.ro/regii-asfaltului-co...19286.html
Faptul ca noi n-am mai fost in stare sa asiguram partea care ne revenea in conformitate cu contractul respectiv (adica "alocatiile bugetare" de care se pomeneste in articol...) si ne-am milogit la UE sa ne includa in POS-T, este alta discutie. Normal ca UE n-ar fi finantat ceva ce nu era in plan sa fie facut prea curand, adica pana la Universitate.Astia de la UE sunt mai stricti cand dau banii. Plus ca si urmaresc sa se faca ce s-a semnat ca se face, nu altceva. De la UE s-a obtinut finantare pentru ceea ce era deja in lucru.
subway guru wrote:
La UE s-a obtinut finantare pe RD-Eroilor...
Ia uite ce scrie aici . Si este un articol luat la intamplare..
Proiectul magistralei Universitate-Drumul Taberei , realizat din credite externe şi alocaţii bugetare, este estimat la aproximativ 700 milioane euro. Banca Europeană pentru Investiţii a anunţat deja acordarea unei tranşe de împrumut de 370 de milioane de euro.
Tronsonul, care va uni cartierul Drumul Taberei de centrul Capitalei, va avea o lungime de 9,05 kilometri şi 14 staţii, respectiv Ghencea, Prelungirea Ghencea, Râul Doamnei, Brâncuşi, Romancierilor, Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Haşdeu, Cişmigiu şi Universitate 2, iar de la Piaţa Universităţii va fi realizată o legătură cu cartierul Pantelimon. Lucrările sunt programate să înceapă în acest an.
http://www.money.ro/regii-asfaltului-co...19286.html
Faptul ca noi n-am mai fost in stare sa asiguram partea care ne revenea in conformitate cu contractul respectiv (adica "alocatiile bugetare" de care se pomeneste in articol...) si ne-am milogit la UE sa ne includa in POS-T, este alta discutie. Normal ca UE n-ar fi finantat ceva ce nu era in plan sa fie facut prea curand, adica pana la Universitate.Astia de la UE sunt mai stricti cand dau banii. Plus ca si urmaresc sa se faca ce s-a semnat ca se face, nu altceva. De la UE s-a obtinut finantare pentru ceea ce era deja in lucru.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
Utilizator anonim
Stirea e din 2010, nu mai e de actualitate, proiectul la care se lucreaza acum este finantat cu fonduri UE.
Stirea e din 2010, nu mai e de actualitate, proiectul la care se lucreaza acum este finantat cu fonduri UE.
- sab
-
Posted:
-
- thor5
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
thor5
Scuze ca "comentez" asa intarziat. Eu cred ca zona de centru e problematica nu din cauza trecutului sau a prezentului, adica din cauza cladirilor vechi si strazilor inguste. Eu cred ca e problematica mai ales din perspectiva viitorului (incert). Zona e plina de blocuri vechi, precum ati mentionat, a caror durata de viata a expirat de mult. Fie ca le consolidam, fie ca asteptam cutremurul ăl mare sa le darame, un lucru e clar, sunt cladiri vechi, cu functiuni si utilitati invechite. Daca tendinta de modernizare a orasului va urma regulile lumii civilizate, atunci ar trebui ca zona centrala sa fie transformata din forma actuala (preponderent locuinte) in forma "civica" (preponderent birouri, firme, spatii comerciale, agentii, institutii publice, etc).
Problema cea mare ar fi tendinta naturala de crestere a regimului de inatime al constructiilor din zona centrala, adica pe an ce trece, cladirile nou construite incep sa capete din ce in ce mai multe niveluri (etaje). Daca o cladire se "lungeste"in sus, atunci ea trebuie automat sa se "lungeasca" si in jos, adica in pamant (fundatii, subsoluri mai adanci pentru a putea sustine structura de rezistenta). De aici provine incertitudinea cea mai mare: nimeni nu stie cat de adanci vor fi aceste fundatii, si la ce nivel "dedesubtul" lor ar trebui sapate tunelele metroului, astfel incat sa nu se influenteze negativ unele pe altele.
Sa nu uitam ca orice infrastructura de transport gen metrou are o durata de viata foarte lunga, mai lunga decat aproape orice constructie civila supraterana, si odata construit nu mai poate fi deviat sau mutat din amplasament.
Rezolvare teoretica exista: limitarea regimului de inaltime al cladirilor prin PUG (Plan Urbanistic General) al orasului, dar sa nu uitam ca vorbim de Bucuresti, unde "toate" cladirile de sticla (de birouri) se ridica numai langa biserici sau catedrale (ex. langa catedrala Sf. Iosif, langa Biserica Armeneasca, etc). Mai pe șleau adica, PUG-ul Bucurestilor are valoare de hartie igienica.
icee wrote:
Linia din centru e foarte problematică... De la șantierul de la suprafaţă pană la stabilitatea terenului.. Cert e că va costa mult. Mai mult decat un proiect in DRT.
Sunt șanse să nu vedem metrou acolo mai devreme de 2025.
Scuze ca "comentez" asa intarziat. Eu cred ca zona de centru e problematica nu din cauza trecutului sau a prezentului, adica din cauza cladirilor vechi si strazilor inguste. Eu cred ca e problematica mai ales din perspectiva viitorului (incert). Zona e plina de blocuri vechi, precum ati mentionat, a caror durata de viata a expirat de mult. Fie ca le consolidam, fie ca asteptam cutremurul ăl mare sa le darame, un lucru e clar, sunt cladiri vechi, cu functiuni si utilitati invechite. Daca tendinta de modernizare a orasului va urma regulile lumii civilizate, atunci ar trebui ca zona centrala sa fie transformata din forma actuala (preponderent locuinte) in forma "civica" (preponderent birouri, firme, spatii comerciale, agentii, institutii publice, etc).
Problema cea mare ar fi tendinta naturala de crestere a regimului de inatime al constructiilor din zona centrala, adica pe an ce trece, cladirile nou construite incep sa capete din ce in ce mai multe niveluri (etaje). Daca o cladire se "lungeste"in sus, atunci ea trebuie automat sa se "lungeasca" si in jos, adica in pamant (fundatii, subsoluri mai adanci pentru a putea sustine structura de rezistenta). De aici provine incertitudinea cea mai mare: nimeni nu stie cat de adanci vor fi aceste fundatii, si la ce nivel "dedesubtul" lor ar trebui sapate tunelele metroului, astfel incat sa nu se influenteze negativ unele pe altele.
Sa nu uitam ca orice infrastructura de transport gen metrou are o durata de viata foarte lunga, mai lunga decat aproape orice constructie civila supraterana, si odata construit nu mai poate fi deviat sau mutat din amplasament.
Rezolvare teoretica exista: limitarea regimului de inaltime al cladirilor prin PUG (Plan Urbanistic General) al orasului, dar sa nu uitam ca vorbim de Bucuresti, unde "toate" cladirile de sticla (de birouri) se ridica numai langa biserici sau catedrale (ex. langa catedrala Sf. Iosif, langa Biserica Armeneasca, etc). Mai pe șleau adica, PUG-ul Bucurestilor are valoare de hartie igienica.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
Goldmund
thron,
inteleg frica ta fata de constructiile vechi din centrul capitalei, sau temerea fata de viitoarele constructii care au nevoie de fundatii f. adanci, dar te rog sa privesti doua pagini cu retea de metrouri, trenuri suburbane si trenuri expres care brazdeaza prin tuneluri orasul Tokyo:
http://ygraph.com/graphs/tokyosubwaymap...ws7wc.jpeg
http://ygraph.com/graphs/tokyosubwaymap...ta7tz.jpeg
Orasul Tokyo are multe cladiri inalte si in medie 2-3 cutremure pe zi(!) - nu neaparat cutremure mari, insa multe se simt...
Important mi se pare adancimea tunelurilor, restul sa-i lasam pe proiectanti si constructori sa depaseasca aceste probleme.
PS
Nu as fi de acord cu demolarea a tot ce este vechi, pentru ca ne vom trezi intr-un oras la un moment dat si nu vom mai sti unde ne aflam: intr-un oras din RPChina, Rusia sau RPMongola(Parisul, Roma, Viena, Dresden si multe altele din vestul Europei isi vor pastra la infinit centrele lor, fiecare casa!)
thron,
inteleg frica ta fata de constructiile vechi din centrul capitalei, sau temerea fata de viitoarele constructii care au nevoie de fundatii f. adanci, dar te rog sa privesti doua pagini cu retea de metrouri, trenuri suburbane si trenuri expres care brazdeaza prin tuneluri orasul Tokyo:
http://ygraph.com/graphs/tokyosubwaymap...ws7wc.jpeg
http://ygraph.com/graphs/tokyosubwaymap...ta7tz.jpeg
Orasul Tokyo are multe cladiri inalte si in medie 2-3 cutremure pe zi(!) - nu neaparat cutremure mari, insa multe se simt...
Important mi se pare adancimea tunelurilor, restul sa-i lasam pe proiectanti si constructori sa depaseasca aceste probleme.
PS
Nu as fi de acord cu demolarea a tot ce este vechi, pentru ca ne vom trezi intr-un oras la un moment dat si nu vom mai sti unde ne aflam: intr-un oras din RPChina, Rusia sau RPMongola(Parisul, Roma, Viena, Dresden si multe altele din vestul Europei isi vor pastra la infinit centrele lor, fiecare casa!)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
sab
Stai linistit, nu se va demola nimic. Mai degraba nu se va construi M5 in zona centrala, daca asta implica obligatoriu demolarea centrului.
Stai linistit, nu se va demola nimic. Mai degraba nu se va construi M5 in zona centrala, daca asta implica obligatoriu demolarea centrului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
andrei11
Oricum al doilea tronson va fi din Pantelimon la Iancului, asa ca pana pe la jumatatea secolului tot avem de construit .
Daca e sa ma intrebati, eu l-as face ( tronsonul central ) in sapatura deschisa. O singura problema este la Universitate, dar sunt convins ca solutii se gasesc. Si tot tronsonul cu peroane laterale, mie imi plac mai mult decat cele centrale.
Oricum al doilea tronson va fi din Pantelimon la Iancului, asa ca pana pe la jumatatea secolului tot avem de construit .
Daca e sa ma intrebati, eu l-as face ( tronsonul central ) in sapatura deschisa. O singura problema este la Universitate, dar sunt convins ca solutii se gasesc. Si tot tronsonul cu peroane laterale, mie imi plac mai mult decat cele centrale.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
133 313
Intre Eroilor si Iancului va fi un singur fir cu cate o abatuta la Universitate si Foisor. Ca tramvaiul lui Georghiu-Dej. Ca tot suntem la capitolul inviat mortaciuni. Stai calm ca nu se muta tramvaiul de nou direct in subteran. Si daca se face, ordinea de executie este Foisor-Cora Pantelimon, nu alte fantezii. Cine vrea altfel o sa-si blocheze multi bani garantie.
Intre Eroilor si Iancului va fi un singur fir cu cate o abatuta la Universitate si Foisor. Ca tramvaiul lui Georghiu-Dej. Ca tot suntem la capitolul inviat mortaciuni. Stai calm ca nu se muta tramvaiul de nou direct in subteran. Si daca se face, ordinea de executie este Foisor-Cora Pantelimon, nu alte fantezii. Cine vrea altfel o sa-si blocheze multi bani garantie.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
aztec
Daca nu ma insel, acum cateva zileparca am vazut ceva "veste" in lucru sau in plimbare in lateralul Operei, ... si nu, nu erau cei cu cortul...
Daca nu ma insel, acum cateva zileparca am vazut ceva "veste" in lucru sau in plimbare in lateralul Operei, ... si nu, nu erau cei cu cortul...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
133 313
Info trafic: s-a inchis tot tronsonul Eroii Sanitari intre Piata Operei si Monument, vis-a-vis de statuie si accesul de metrou dinspre Opera, pe trotuarul de langa casa alba sapa un utilaj Beretta. Noi il alintam Geo.
Info trafic: s-a inchis tot tronsonul Eroii Sanitari intre Piata Operei si Monument, vis-a-vis de statuie si accesul de metrou dinspre Opera, pe trotuarul de langa casa alba sapa un utilaj Beretta. Noi il alintam Geo.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
133 313
In zona PSS 2 la amorsa M1.
In zona PSS 2 la amorsa M1.
Eroii Sanitari la statuie.
PICT0001.JPG (100.1 KB; downloaded 4490 times)
Geo in weekend.
PICT0003.JPG (176.75 KB; downloaded 4489 times)
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
realistul
Un utilaj din acesta era staționat in curtea Facultății de Drept chiar la intrare.
Un utilaj din acesta era staționat in curtea Facultății de Drept chiar la intrare.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
133 313
Pai mare pacat ca nu ati spus din timp. Acum ar fi fost fotografiat.
Este o potentiala stire acest fapt. Se presupune ca acest tronson se opreste la PSS Opera, deci de ce s-ar fora pentru instalatii Soldata in curte la Drept?
Doar daca nu se pune la cale o presupunerea mai veche de-a mea.
Adica M5 Pantelimon-Raul Doamnei, M6 Otopeni-Valea Ialomitei.
Pai mare pacat ca nu ati spus din timp. Acum ar fi fost fotografiat.
Este o potentiala stire acest fapt. Se presupune ca acest tronson se opreste la PSS Opera, deci de ce s-ar fora pentru instalatii Soldata in curte la Drept?
Doar daca nu se pune la cale o presupunerea mai veche de-a mea.
Adica M5 Pantelimon-Raul Doamnei, M6 Otopeni-Valea Ialomitei.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera
George
Confirm, utilajul respectiv a stat chiar in curtea facultatii, am parcat chiar langa el
Nu e prima data cand se foreaza in curtea facultatii de drept...deci in mod evident se are in vedere si tronsonul central...
Confirm, utilajul respectiv a stat chiar in curtea facultatii, am parcat chiar langa el
Nu e prima data cand se foreaza in curtea facultatii de drept...deci in mod evident se are in vedere si tronsonul central...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination