Topic: Interstatia Orizont-Favorit
298 posts, 108646 views
📖 Pagination options
- dinudr
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
dinudr
Salutare,
totusi nu ar fi mare pacat si o mare pierdere de timp ca cele doua TBM-uri sa fie nevoite sa stea la Tudor Vladimirescu 4-6 luni?
Chiar asa,cat o costa demontarea unor inele? Oare disconfortul creat locuitorilor din cartier prin intreruperea lucrarilor si implicit amanarea refacerii intregii zone nu constituie chiar nici un impediment?
Este normal si ok asa ceva? In 4 luni (bine ar fi sa fie doar 4,pt ca statia de la Moghioros e una dintre cele mai mari,ar putea dura si 6 luni constructia ei ) cele 2 TBM-uri s-ar indrepta cu pasi grabiti spre Romancierilor.
De ce s-au intarziat asa de mult lucrarile de la Moghioros? E vb. de obiectivul militar de acolo care e greu sa fie subtraversat?
Ce se aude,cand se vor relua lucrarile la Moghioros? Stie cineva ceva concret?
Multumesc pt raspunsuri.
Salutare,
totusi nu ar fi mare pacat si o mare pierdere de timp ca cele doua TBM-uri sa fie nevoite sa stea la Tudor Vladimirescu 4-6 luni?
Chiar asa,cat o costa demontarea unor inele? Oare disconfortul creat locuitorilor din cartier prin intreruperea lucrarilor si implicit amanarea refacerii intregii zone nu constituie chiar nici un impediment?
Este normal si ok asa ceva? In 4 luni (bine ar fi sa fie doar 4,pt ca statia de la Moghioros e una dintre cele mai mari,ar putea dura si 6 luni constructia ei ) cele 2 TBM-uri s-ar indrepta cu pasi grabiti spre Romancierilor.
De ce s-au intarziat asa de mult lucrarile de la Moghioros? E vb. de obiectivul militar de acolo care e greu sa fie subtraversat?
Ce se aude,cand se vor relua lucrarile la Moghioros? Stie cineva ceva concret?
Multumesc pt raspunsuri.
- sab
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
sab
Care "obiectiv militar care sa fie subtraversat" ? Obiectivele militare sunt sub bulevard ?
Daca ai fi citit ce s-a postat de curand, ai fi vazut ca a aparut un articol in care directorul Metrorex a lamurit situatia. Este vorba de niste pereti mulati pe care se pare ca ai nostri constructori i-au facut "pe barba lor". Adica nu erau in proiect, dar ei i-au executat. Acum vor banii, iar noi nu vrem sa platim.
Cum este posibil asa ceva, nu imi dau seama...
Care "obiectiv militar care sa fie subtraversat" ? Obiectivele militare sunt sub bulevard ?
Daca ai fi citit ce s-a postat de curand, ai fi vazut ca a aparut un articol in care directorul Metrorex a lamurit situatia. Este vorba de niste pereti mulati pe care se pare ca ai nostri constructori i-au facut "pe barba lor". Adica nu erau in proiect, dar ei i-au executat. Acum vor banii, iar noi nu vrem sa platim.
Cum este posibil asa ceva, nu imi dau seama...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
andrei11
A vrut sa spuna apeductul, spaima metroristilor postdecembristi.
A vrut sa spuna apeductul, spaima metroristilor postdecembristi.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
shoppy
Pentru executia acelei statii exista un proiect aprobat si autorizat, acum daca tu sapi tunel pe sub ea proiectul nu se mai poate respecta pentru ca sitautia se schimba radical, adica tot proiectul si toate autorizatiile deja obtinute sunt egale cu zero. Acum trebuie sa faci un alt proiect de statie si de lucrari, sa il aprobi/autorizezi, sa refaci organizarea de santier si sa il executi, toate astea tinand seama ca ai trecut de la un proiect deja incercat si optimizat pe la celelalte statii la un proiect absolut prototip, si nu pentru o situatie simpla ca inainte, ci una imens mai complicata(ai tunelele, cum sapi pe langa ele, daca pui pereti mulati trebuie sa pui in afara tunelelor si iti iese statia mai mare si apare problema capetelor unde se intersecteaza cu peretii statiei, si cum scoti apoi inelele daca faci plafoanele de la celelalte nivele ca pana acum, trebuie schimbata mult executia; daca nu faci pereti mulati atunci ai sapatura deschisa ca la depou si de aici rezulta o amprenta mult mai mare sapata la suprafta, ai loc de asta, pe unde deviezi traficul, trebuie sa refaci devierea utilitatilor).
Daca toate astea ti se par o bagatela care nu justifica oprirea TBM-urilor cateva luni atunci nu stiu ce sa zic.
Pentru executia acelei statii exista un proiect aprobat si autorizat, acum daca tu sapi tunel pe sub ea proiectul nu se mai poate respecta pentru ca sitautia se schimba radical, adica tot proiectul si toate autorizatiile deja obtinute sunt egale cu zero. Acum trebuie sa faci un alt proiect de statie si de lucrari, sa il aprobi/autorizezi, sa refaci organizarea de santier si sa il executi, toate astea tinand seama ca ai trecut de la un proiect deja incercat si optimizat pe la celelalte statii la un proiect absolut prototip, si nu pentru o situatie simpla ca inainte, ci una imens mai complicata(ai tunelele, cum sapi pe langa ele, daca pui pereti mulati trebuie sa pui in afara tunelelor si iti iese statia mai mare si apare problema capetelor unde se intersecteaza cu peretii statiei, si cum scoti apoi inelele daca faci plafoanele de la celelalte nivele ca pana acum, trebuie schimbata mult executia; daca nu faci pereti mulati atunci ai sapatura deschisa ca la depou si de aici rezulta o amprenta mult mai mare sapata la suprafta, ai loc de asta, pe unde deviezi traficul, trebuie sa refaci devierea utilitatilor).
Daca toate astea ti se par o bagatela care nu justifica oprirea TBM-urilor cateva luni atunci nu stiu ce sa zic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
andrei11
Exista posibilitatea de montare a unor inele provizorii care nu au treaba cu peretii mulati.
Metoda de lucru este deja testata se aplica cu succes si nu implica decat costuri majorate cu inelele proviazorii care evident dupa aceea trebuie sa fie distruse.
Exista posibilitatea de montare a unor inele provizorii care nu au treaba cu peretii mulati.
Metoda de lucru este deja testata se aplica cu succes si nu implica decat costuri majorate cu inelele proviazorii care evident dupa aceea trebuie sa fie distruse.
- sab
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
sab
Nu sapi pe sub statie, ci prin statie.
Uita-te la Dristor1/Bazilescu . Cu deosebirea ca aici, la Parc, daca se va adopta in final aceasta solutie, probabil nu o sa se mai pastreze o parte din inelele tunelului in structura finala a statiei, ci pur si simplu se vor demonta toate si se vor face pereti normali, drepti.
Asta daca nu vine cineva si spune "daca tot o structura existenta, ar fi pacat sa nu o refolosim, macar partial" (pe modelul Bazilescu sau corespondenta de la Unirii) ... Si asa ar putea sa apara alta surioara a statiei D1. Ca in poze, demontare partiala. Deosebirea intre D1 si Bazilescu este ca la Bazilescu s-a adoptat solutie "imbracarii" inelelor cu un strat nou de beton, la Dristor s-a pastrat structura originala a tunelului. In rest, statiile parca sunt "surori".
shoppy wrote:
Pentru executia acelei statii exista un proiect aprobat si autorizat, acum daca tu sapi tunel pe sub ea proiectul nu se mai poate respecta pentru ca sitautia se schimba radical, adica tot proiectul si toate autorizatiile deja obtinute sunt egale cu zero..
Nu sapi pe sub statie, ci prin statie.
Uita-te la Dristor1/Bazilescu . Cu deosebirea ca aici, la Parc, daca se va adopta in final aceasta solutie, probabil nu o sa se mai pastreze o parte din inelele tunelului in structura finala a statiei, ci pur si simplu se vor demonta toate si se vor face pereti normali, drepti.
Asta daca nu vine cineva si spune "daca tot o structura existenta, ar fi pacat sa nu o refolosim, macar partial" (pe modelul Bazilescu sau corespondenta de la Unirii) ... Si asa ar putea sa apara alta surioara a statiei D1. Ca in poze, demontare partiala. Deosebirea intre D1 si Bazilescu este ca la Bazilescu s-a adoptat solutie "imbracarii" inelelor cu un strat nou de beton, la Dristor s-a pastrat structura originala a tunelului. In rest, statiile parca sunt "surori".
bazilescu_statie1.jpg (121.62 KB; downloaded 4553 times)
bazilescu_statie2.jpg (103.23 KB; downloaded 4555 times)
byonu_metrou_1_212.jpg (252.5 KB; downloaded 4552 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
shoppy
Da, prin, si da, sa poate, dar au fost pusi in fata faptului implinit ca exista tunelul si indiferent de costuri si alte dezavantaje trebuie facuta o statie; acum nu mai e indiferent de costuri si alte dezavantaje, nu mai suntem nici in comunism si nici la un ciot de linie construit acum multi ani care se termina 50 de metri mai incolo, sa vedem ce solutie se va alege...
Da, prin, si da, sa poate, dar au fost pusi in fata faptului implinit ca exista tunelul si indiferent de costuri si alte dezavantaje trebuie facuta o statie; acum nu mai e indiferent de costuri si alte dezavantaje, nu mai suntem nici in comunism si nici la un ciot de linie construit acum multi ani care se termina 50 de metri mai incolo, sa vedem ce solutie se va alege...
- andrei11
-
Posted:
-
Comentarii despre inele de logodnă
andrei11
Inelele acestea provizorii nu sunt ca si inelele normale, nu sunt calculate sa reziste la greutatea trenului, la vibratii si asa mai departe.
Pur si simplu sunt niste inele care unicul lor rol este sa tina pamantul de deasupra, sa nu se surpe. Adica cu alte cuvinte sunt mai ieftine decat inelele definitive.
La Bazilezcu au ales solutia cea mai potrivita, acolo au gasit inele adevarate, nu avea sens sa le dea jos.
In schimb la statia Gorjului au ales sa distruga inelele.
Inelele acestea provizorii nu sunt ca si inelele normale, nu sunt calculate sa reziste la greutatea trenului, la vibratii si asa mai departe.
Pur si simplu sunt niste inele care unicul lor rol este sa tina pamantul de deasupra, sa nu se surpe. Adica cu alte cuvinte sunt mai ieftine decat inelele definitive.
La Bazilezcu au ales solutia cea mai potrivita, acolo au gasit inele adevarate, nu avea sens sa le dea jos.
In schimb la statia Gorjului au ales sa distruga inelele.
- sab
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
sab
La Gorjului avem practic 2 statii diferite, nu o statie unitara ca structura. Probabil de aceea nu avem si acolo o "surioara" a statiei D1.
La Gorjului avem practic 2 statii diferite, nu o statie unitara ca structura. Probabil de aceea nu avem si acolo o "surioara" a statiei D1.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
shoppy
Vezi ca atunci cand sapa TBM-ul se impinge in inelele deja montate, deci trebuie sa reziste si la asta, esti sigur ca exista inele "temporare"?
Vezi ca atunci cand sapa TBM-ul se impinge in inelele deja montate, deci trebuie sa reziste si la asta, esti sigur ca exista inele "temporare"?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Orizont-Favorit
andrei11
Sunt absolut convins. Inelele temporare nu seamana cu inelele definitive. Poate vrea guru sa faca unele precizari.
Oricum prin inelele temporare nu poti sa circuli cu metroul.
Sunt absolut convins. Inelele temporare nu seamana cu inelele definitive. Poate vrea guru sa faca unele precizari.
Oricum prin inelele temporare nu poti sa circuli cu metroul.
- subway guru
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- Nightwolf
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination