Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)

1043 posts, 337045 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 75
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
Cred că te referi la frânarea recuperativă.


La frana reostatica (si recuperativa).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

3004 este unul din cele mai bune si intretinute vagoane ale depoului Militari. Se vede clar avantajul caroseriei model nou din aluminiu si a interiorului placat tot cu aluminiu. Vagonul deja face 6 ani de exploatare (din 2004) fara niciun RK si nici macar revopsire, a fost doar aranjat de vatmani dupa ce a fost data jos reclama de pe el si a fost putin cojita vopseaua. De stat pe dreapta a stat prin 2007 cateva luni din cauza unei tamponari.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

#3006 s-a reintors in traseu dupa o perioada de absenta din cauza tamponarii spatelui.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) adn2377

3001 va mai aparea in peisaj?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

adn2377 wrote:
3001 va mai aparea in peisaj?


Cat timp atelierul de prototipuri al URAC este ocupat cu productia caroseriilor de Bucur LF slabe sanse sa mai primeasca ceva la RK. Mai ales ca la 3001 poate dura si 2 ani reparatia.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dominatrix

Sper ca atunci cand ajunge la URAC sa ii inlocuiasca sistemul de tractiune cehesc cu cel existent pe restul vagoanelor V2A-T. Parerea mea e ca marea problema a lui 3001 si 3002 este cam aceeasi care a ingropat si Holec-urile: nu sunt decat 2 vagoane, iar ansamblul chopper si alte echipamante de pe 3001 au fost primite cadou de la CKD, daca nu ma insel, deci un eventual service de la producator pe partea electrica ar fi prea scump, daca nu chiar imposibil, la aproape 12 ani de la fabricatie.

Sper sa ii inlocuiasca si porcaria aia de sistem cu scarile care se muta de pe o parte pe alta la schimbarea sensului, sistem actionat la 3001 de niste motorase de stergator de parbriz  :!:  (nu stiu daca si la 3002 e asa), din cauza caruia a stat destul de mult imobilizat, noroc ca nu il baga in 8 sau 35, ci numai in "linii-fantoma" gen 47 si 48.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) adn2377

Utilizator anonim wrote:
Mai ales ca la 3001 poate dura si 2 ani reparatia.


:shock:

2 ani?

Dar ce ii fac, decoratiuni manuale pe fiecare cm patrat??

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Tom

Probabil licitatia la componente :lol:

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) shoppy

Da nu fac si ei licitatiile toate odata, ce, le fac pe rand, una cate una?

Super tare avatarul Trix  :D .

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Radu Marius Garnita

Off-topic rau de tot:

Super tare avatarul Trix  


Runaway Train (1985): Jon Voight si Eric Roberts. Secventa finala dupa ce Voight desprinde locomotiva distrusa de restul trenului.

Si on topic:

Cat despre cat dureaza reparatia la 3001, sau mai bine zis cat ar dura reparatia, ne uitam la cat a durat la 3002, constatam ca sunt tot mai putini bani pentru RK-uri, deci doi ani s-ar putea sa fie un termen normal in aceste conditii.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dominatrix

Nu cred ca se poate face o comparatie intre RK-urile lui 3001 si 3002 si cele de la restul parcului. 3001 si 3002 sunt prototipuri, care nu numai ca difera mult la partea de tractiune de restul seriei Bucur, dar sunt destul de diferite intre ele, avand echipamente de la CKD, care nu stiu cat de usor pot fi reparate sau inlocuite. Din cauza lipsei pieselor de schimb, au existat momente cand au fost "auto-canibalizate" chiar in depou, adica s-au folosit piese de la un capat pentru repararea celuilalt. Oricum, din cate cunosc, sistemul bidirectional a fost folosit in traseu doar in 2002, cand s-a lucrat la linia 41.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Tom

Pentru "on-topic", vedeti partea de jos :!:

Radu Marius Garnita wrote:
Off-topic rau de tot:

Super tare avatarul Trix  


Runaway Train (1985): Jon Voight si Eric Roberts. Secventa finala dupa ce Voight desprinde locomotiva distrusa de restul trenului.

Si on topic:

Cat despre cat dureaza reparatia la 3001, sau mai bine zis cat ar dura reparatia, ne uitam la cat a durat la 3002, constatam ca sunt tot mai putini bani pentru RK-uri, deci doi ani s-ar putea sa fie un termen normal in aceste conditii.
Super-super off-topic (pentru ca au fost mai multi interesati, altfel raspundeam pe privat): locomotiva 3010 nu a fost distrusa decat in film. Probabil i-au facut un RK si a ajuns in aceasta imagine (prima locomotiva), realizata de cine scrie pe ea si careia ii apartine (imaginea, nu locomotiva). Tot din acest film provine si numele lui Man&Cat pe RailfanEurope :twisted:
P.S. Tot off-topic: in afara de locomotiva care tragea trenul de marfa pe care l-a lovit "Runaway Trainul", niciuna nu a fost casata, doar ca locomotiva a 2'a din "Runaway Train" e acum la muzeu.

P.S.2: Legat de 3001 si 3002, e cam greu sa faci RK la prototipuri. Poate vor insa sa le schimbe complet componentele si atunci iarasi licitatii pentru ele, daca nu suplimenteaza comanda pentru CH-PPC sau Bucur-LF. Plus ca 3001 merita si un lift-up de design pentru a scapa de umbrele de Tatra sau de fantomele ghildusesti.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) shoppy

Pai da, nici nu arata in film ca s-ar distruge locomotiva, doar ca se buseste in acel cabose, iar distrugerile sunt disproportionate/ireale, deci a fost un trucaj si lcocomotiva cosmetizata.
Ideea cu cele 4 locomotive care nu erau casate ca nu vroia mecanicul nu poate fi valabila decat la Hollywod sau Romania.
Frumos ca a 2-a locomotiva a ajuns la muzeu  8-) .
Genial film  8-)  :mrgreen:  8-) .


Cat despre bidirectionale, cand se mergea pe 42 se mergea cu care capat se nimerea, adica de multe ori se mergea cu capatul fara pantograf, explicatia de la vremea aceea fiind ca era greu de manevrat in depou, asa ca profitau si ei si scoteau cu care capat se nimerea.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dominatrix

shoppy wrote:
Cat despre bidirectionale, cand se mergea pe 42 se mergea cu care capat se nimerea, adica de multe ori se mergea cu capatul fara pantograf, explicatia de la vremea aceea fiind ca era greu de manevrat in depou, asa ca profitau si ei si scoteau cu care capat se nimerea.

Apropo de V2ST, se pare ca initial s-a dorit ca V2ST-urile sa fie cuplate cate doua si sa deserveasca linia 41. S-ar mai fi dorit si desfiintarea buclelor de intoarcere si de asta primele 2 tramvaie au fost construite in sistem bidirectional, dar cu un singur pantograf pentru ca ar fi mers in sistem-"suveica", asemanator cu Tatrele T5C5 din Budapesta. Totusi, nu stiu cum au vrut sa faca asta, din moment ce, din cate cunosc, 3001 si 3002 nu pot fi cuplate electric unul cu altul, din cauza incompatibilitatii echipamentelor de tractiune….

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 75
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use