Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
836 posts, 329004 views
📖 Pagination options
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
ADY881
Si e special dactorita faptului ca in loc de 1 anticeata si 1 marsalier avem cate 2 de fiecare.
Gabi23 wrote:
4416 şi spatele său făcut mai special . Este un autobuz bine întreţinut tehnic, circulând în general pe liniile 133/124.
Si e special dactorita faptului ca in loc de 1 anticeata si 1 marsalier avem cate 2 de fiecare.
- dany
-
Posted:
-
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
MariusCFRBucuresti
Azi 4123(131) a fost implictat intr-un mic accident..A fost tamponat usor in spate de un autoturism.
Azi 4123(131) a fost implictat intr-un mic accident..A fost tamponat usor in spate de un autoturism.
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
DAF SB220
Chiar nu stiu daca s-a mai vorbit despre asta, dar de curand am aflat de singurul autobuz Euro 3 care are camere de supraveghere video... se afla la autobaza Obregia.
Chiar nu stiu daca s-a mai vorbit despre asta, dar de curand am aflat de singurul autobuz Euro 3 care are camere de supraveghere video... se afla la autobaza Obregia.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Calaretul
Aseara am mers pe linia 123 cu autobuzul #4169,care avea aprinse decat cele 2 neoane spate,cele de la mijloc fiind arse,iar cele din fata erau stinse,si se aprindea decat unu Deci va puteti da seama ce lumina era in masina,hotii lucrau in pace
Aseara am mers pe linia 123 cu autobuzul #4169,care avea aprinse decat cele 2 neoane spate,cele de la mijloc fiind arse,iar cele din fata erau stinse,si se aprindea decat unu Deci va puteti da seama ce lumina era in masina,hotii lucrau in pace
10808202_857263780973702_124208231_n.jpg (29.43 KB; downloaded 5406 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
cris_m
Am si eu o intrebare: acest model are incalzire in salon pe timp de iarna? (din cate stiu eu nu au). Va intreb pentru ca zilele trecute am mers cu un astfel de autobuz in care se auzea un sunet ca de foehn in salon si era ceva mai cald in salon... poate cineva sa ma lamureasca
Am si eu o intrebare: acest model are incalzire in salon pe timp de iarna? (din cate stiu eu nu au). Va intreb pentru ca zilele trecute am mers cu un astfel de autobuz in care se auzea un sunet ca de foehn in salon si era ceva mai cald in salon... poate cineva sa ma lamureasca
- Robert24
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 3
Florinds
azi am circulat intre Pta Alba Iulia si Unirii cam pe la 17:30. Nu stiu de cat timp nu mai venise vreun 104, pentru ca eu l-am prins imediat ce am ajuns in statie. Am reusit sa urc, insa la Lucian Blaga nu cred ca a mai reusit nicio persoana sa urce, au ramas cam 15 afara.
M-am uitat in spate, niciun autobuz. Traficul lejer, foarte interesant. Se pare ca asta este noua politica, trebuie folosit fiecare centimetru din autobuz si sa nu fie spatiu liber nici macar pentru un ac.
azi am circulat intre Pta Alba Iulia si Unirii cam pe la 17:30. Nu stiu de cat timp nu mai venise vreun 104, pentru ca eu l-am prins imediat ce am ajuns in statie. Am reusit sa urc, insa la Lucian Blaga nu cred ca a mai reusit nicio persoana sa urce, au ramas cam 15 afara.
M-am uitat in spate, niciun autobuz. Traficul lejer, foarte interesant. Se pare ca asta este noua politica, trebuie folosit fiecare centimetru din autobuz si sa nu fie spatiu liber nici macar pentru un ac.
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 3
DAF SB220
Avem doua sau chiar trei variante...
Prima: ai dreptate, atata timp cat calatorii nu-si valideaza cardul inseamna ca nu sunt au fost pe-acolo. Ar trebuii ca fiecare autobuz spre exemplu la o capacitate de 120 de locuri in total (scaune+stat in picioare) sa fie mereu ocupate. Nu cum e pe 216 ai decat cativa calatori, si doua masini. Ar trebuii intr-un fel, reinfiintate cateva linii. Dar nu se merita.
A doua: folosim metroul, in cazul in care nu acceptam autobuzul. (Doar ca acolo calatoria o platesti obligat).
A treia: reactivam/reparam din autobuzele retrase pe dreapta, pentru un trafic mai lejer (ca nu-i convine nimanui sa stea inghesuit intr-un autobuz, plus ca portofelul tau sa coboare cu o statie mai incolo decat tine ). Ca fapt-divers, in Budapesta cate locuri sunt atatia calatori ai (acolo nu ai voie sa urci intr-un autobuz daca numai ai loc). Dar ne comparam cu ungurii?
Avem doua sau chiar trei variante...
Prima: ai dreptate, atata timp cat calatorii nu-si valideaza cardul inseamna ca nu sunt au fost pe-acolo. Ar trebuii ca fiecare autobuz spre exemplu la o capacitate de 120 de locuri in total (scaune+stat in picioare) sa fie mereu ocupate. Nu cum e pe 216 ai decat cativa calatori, si doua masini. Ar trebuii intr-un fel, reinfiintate cateva linii. Dar nu se merita.
A doua: folosim metroul, in cazul in care nu acceptam autobuzul. (Doar ca acolo calatoria o platesti obligat).
A treia: reactivam/reparam din autobuzele retrase pe dreapta, pentru un trafic mai lejer (ca nu-i convine nimanui sa stea inghesuit intr-un autobuz, plus ca portofelul tau sa coboare cu o statie mai incolo decat tine ). Ca fapt-divers, in Budapesta cate locuri sunt atatia calatori ai (acolo nu ai voie sa urci intr-un autobuz daca numai ai loc). Dar ne comparam cu ungurii?
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 3
ikarus13
S-ar putea sa se intample asta cat mai curand. Pe la autobaze se verifica zilele astea pentru fiecare autobuz, ce piese de schimb are nevoie si cica o sa fie achizitionate cat mai curand. In plus, au ordin sa nu mai descompleteze niciun vehicul. Ramane de vazut daca asa o sa fie...
DAF SB220 wrote:
A treia: reactivam/reparam din autobuzele retrase pe dreapta, pentru un trafic mai lejer .
S-ar putea sa se intample asta cat mai curand. Pe la autobaze se verifica zilele astea pentru fiecare autobuz, ce piese de schimb are nevoie si cica o sa fie achizitionate cat mai curand. In plus, au ordin sa nu mai descompleteze niciun vehicul. Ramane de vazut daca asa o sa fie...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 3
Florinds
mda, dar tonetele pentru bilete nu se verifica? daca cei cu abonamente nu ponteaza, atunci cand intra banii, e bine, nu?
imi spunea un controlor ca nu imi funtioneaza cardul, insa in aceeasi zi fusese bine-mersi incarcat... cand e sa iti ia banii, functioneaza. l-a pus mai la dreapta putin si a functionat... delasare totala. oare ei prefera sa stea sa astepte in frig sau si sa nu poata sa se miste pentru a controla sau stau doar la capat unde e mai liber... chiar sunt curios.
mda, dar tonetele pentru bilete nu se verifica? daca cei cu abonamente nu ponteaza, atunci cand intra banii, e bine, nu?
imi spunea un controlor ca nu imi funtioneaza cardul, insa in aceeasi zi fusese bine-mersi incarcat... cand e sa iti ia banii, functioneaza. l-a pus mai la dreapta putin si a functionat... delasare totala. oare ei prefera sa stea sa astepte in frig sau si sa nu poata sa se miste pentru a controla sau stau doar la capat unde e mai liber... chiar sunt curios.
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 3
DAF SB220
Mihai, mai marea problema este ca sunt unele masini, care decat s-o repari... mai bine te arunci de pe un baraj. Marea prostie am facut-o, cand am adus Citaro, ca nu ne-am gandit sa pastram si o parte din autobuzele Ikarus, DAC, Rocar si DAF care deja suferisera un RK calumea (la tramvaie cum se poate sa circulam cu Tatre din anii '70 si cu LF-uri care unele nu au nici cativa ani de fabricatie?). Dar deja faptul e consumat... Romanul cand s-a vazut cu autobuz ultra-modern a casat imediat celelarte autobuze vechi, unele cu RK. Tare as vrea sa vad o data la poarta unui garaj, scaune de Citaro.
Mihai, mai marea problema este ca sunt unele masini, care decat s-o repari... mai bine te arunci de pe un baraj. Marea prostie am facut-o, cand am adus Citaro, ca nu ne-am gandit sa pastram si o parte din autobuzele Ikarus, DAC, Rocar si DAF care deja suferisera un RK calumea (la tramvaie cum se poate sa circulam cu Tatre din anii '70 si cu LF-uri care unele nu au nici cativa ani de fabricatie?). Dar deja faptul e consumat... Romanul cand s-a vazut cu autobuz ultra-modern a casat imediat celelarte autobuze vechi, unele cu RK. Tare as vrea sa vad o data la poarta unui garaj, scaune de Citaro.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 3
Gabi23
4435 a revenit zilele acestea în circulație după ce a stat imobilizat din august 2014. Autobuzul avea defectă instalația AC de la șofer și din acest motiv a fost stocat, descompletat și reparate la momentul respectiv alte 3 autobuze care stăteau defecte. 4435 este fabricat la Mannheim la 8 august 2006, intrând în exploatare în septembrie 2006, fiind venită pentru linia 336, unde a circulat în cea mai mare parte a celor peste 400000 km efectuați. În anul 2007 a fost primul Mercedes de la Militari care a luneta înlocuită în umra unui accident la Gorjului. Din păcate mai sunt zeci/sute de autobuze defecte la toate autobazele...
4435 a revenit zilele acestea în circulație după ce a stat imobilizat din august 2014. Autobuzul avea defectă instalația AC de la șofer și din acest motiv a fost stocat, descompletat și reparate la momentul respectiv alte 3 autobuze care stăteau defecte. 4435 este fabricat la Mannheim la 8 august 2006, intrând în exploatare în septembrie 2006, fiind venită pentru linia 336, unde a circulat în cea mai mare parte a celor peste 400000 km efectuați. În anul 2007 a fost primul Mercedes de la Militari care a luneta înlocuită în umra unui accident la Gorjului. Din păcate mai sunt zeci/sute de autobuze defecte la toate autobazele...
4435 - 185 - 18.12.2014.JPG (147.29 KB; downloaded 5503 times)
📖 Pagination options