Topic: Discutii: depoul Straulesti
203 posts, 76810 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
andrei11
Depoul de la Straulesti este pentru M 6, nu prentru racordul M 4. O sa fie interesant cand se va pune problema lui M 6. Oricum daca l-au inceput trebuie si sa-l termine, mai greu, dar o sa-l termine. Poate cu niste economii de la celalalte statii in constructie de pe M 4. Sa nu uitam ca statia Parc Bazilescu a aparut din economii. Poate si depoul lui M 6 va apare tot din economii.
Depoul de la Straulesti este pentru M 6, nu prentru racordul M 4. O sa fie interesant cand se va pune problema lui M 6. Oricum daca l-au inceput trebuie si sa-l termine, mai greu, dar o sa-l termine. Poate cu niste economii de la celalalte statii in constructie de pe M 4. Sa nu uitam ca statia Parc Bazilescu a aparut din economii. Poate si depoul lui M 6 va apare tot din economii.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
sab
Stiu, depoul Straulesti este al M6, care nu se stie daca se va mai face , asta am si precizat
Statia Bazilescu a fost facuta din economii (a se vedea finisajele jenante de pe M4 primul tronson dat in exploatare, unde se scurg zoaiele la vedere pe pereti) si cu economie de peron la ambele capete si de scari rulante la un capat , unde avem numai scari fixe (si ce scari "comode"...), este adevarat si un lift, dar repet, liftul nu inlocuieste rulantele .
P.S.Si sa fim seriosi, o statie nu costa 1-2 mil euro, sa zici ca o faci din economii...
Stiu, depoul Straulesti este al M6, care nu se stie daca se va mai face , asta am si precizat
Statia Bazilescu a fost facuta din economii (a se vedea finisajele jenante de pe M4 primul tronson dat in exploatare, unde se scurg zoaiele la vedere pe pereti) si cu economie de peron la ambele capete si de scari rulante la un capat , unde avem numai scari fixe (si ce scari "comode"...), este adevarat si un lift, dar repet, liftul nu inlocuieste rulantele .
P.S.Si sa fim seriosi, o statie nu costa 1-2 mil euro, sa zici ca o faci din economii...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
andrei11
Poate stie subway ceva.
Adrian Rosca wrote:
S-au reluat lucrarile la depou
Poate stie subway ceva.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
ByOnu
Nu gasesc pe aici, asa ca intreb, ce capacitate va avea?
Intreb deoarece IN CLIPA DE FATA, depoul acesta este putin cam inutil - adica pentru +2 statii nu se justifica un depou (stiu, nu este facut pentru o M4 de 8 statii). Ce vreau eu sa zic de fapt, ar putea sa mai scuteasca putin IVEle de la casare si sa le indese aici, tot n-au ce face cu el. Cum s-a descurcat M4 pana acum cu siguranta se va descurca fara maretie de depou inca 10 ani pana ce clarificam povestea cu M6 sau pana ce sapam spre sud.
Nu gasesc pe aici, asa ca intreb, ce capacitate va avea?
Intreb deoarece IN CLIPA DE FATA, depoul acesta este putin cam inutil - adica pentru +2 statii nu se justifica un depou (stiu, nu este facut pentru o M4 de 8 statii). Ce vreau eu sa zic de fapt, ar putea sa mai scuteasca putin IVEle de la casare si sa le indese aici, tot n-au ce face cu el. Cum s-a descurcat M4 pana acum cu siguranta se va descurca fara maretie de depou inca 10 ani pana ce clarificam povestea cu M6 sau pana ce sapam spre sud.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
andrei11
Depoul este de capacitate mare, asigura gararea / intretinerea / repararea unui numar de metrouri necesare pentru magistrala Gara Progresu ( Giurgiului ) - Aeroportul Otopeni. Plus extensia 1 Mai - Strand Straulesti.
De retinut ca pe traseul magistralei vor mai fi 2 parcari, una la gara Progresu si una la Aeroportul Otopeni plus o serie de alte linii de garare, asa cum exista acum pe viitorul racord Dr. Taberei - Eroilor.
Cand o sa am timp o sa pun pe forum schema liniilor din depoul Straulesti, sa le vada toata lumea.
Este evident ca daca se va realiza depoul de la Straulesti ne vom trezi cu un depou imens care in lipsa lui M 4 ( Sud ) combinat cu M 6 pana la aeroport nu-si gaseste justificarea.
IVE - le din pacate vor fi casate cu sau fara depou, nu cred ca se mai produc piese pentru ele si nu stiu cat de rentabile energetic sunt.
Strict liniile de garare mie imi dau 18 metrouri, mai sunt minim 4 linii de garare la Otopeni si 4 la Progresu - desi la Progresu pot fi si mai multe, asta inseamna 24, + ce linii 3 vor fi prin statii, eu spun ca undeva la 30 de metrouri pot fi stocate pe M 4 / M 6.
Iar in depoul Straulesti am numarat strict liniile de stocare, nu cele de intetinere / reparatii sau alte linii pentru locomotive LDH / vagoane de carat gunoiul, instalatia de spalat tuneluri, etc.
Voi revenii cu toate datele tehnice, lungimea fiecarei linii, zona macazelor, etc, etc, dar trebuie sa desenez schita, sa se inteleaga ceva.
Depoul este de capacitate mare, asigura gararea / intretinerea / repararea unui numar de metrouri necesare pentru magistrala Gara Progresu ( Giurgiului ) - Aeroportul Otopeni. Plus extensia 1 Mai - Strand Straulesti.
De retinut ca pe traseul magistralei vor mai fi 2 parcari, una la gara Progresu si una la Aeroportul Otopeni plus o serie de alte linii de garare, asa cum exista acum pe viitorul racord Dr. Taberei - Eroilor.
Cand o sa am timp o sa pun pe forum schema liniilor din depoul Straulesti, sa le vada toata lumea.
Este evident ca daca se va realiza depoul de la Straulesti ne vom trezi cu un depou imens care in lipsa lui M 4 ( Sud ) combinat cu M 6 pana la aeroport nu-si gaseste justificarea.
IVE - le din pacate vor fi casate cu sau fara depou, nu cred ca se mai produc piese pentru ele si nu stiu cat de rentabile energetic sunt.
Strict liniile de garare mie imi dau 18 metrouri, mai sunt minim 4 linii de garare la Otopeni si 4 la Progresu - desi la Progresu pot fi si mai multe, asta inseamna 24, + ce linii 3 vor fi prin statii, eu spun ca undeva la 30 de metrouri pot fi stocate pe M 4 / M 6.
Iar in depoul Straulesti am numarat strict liniile de stocare, nu cele de intetinere / reparatii sau alte linii pentru locomotive LDH / vagoane de carat gunoiul, instalatia de spalat tuneluri, etc.
Voi revenii cu toate datele tehnice, lungimea fiecarei linii, zona macazelor, etc, etc, dar trebuie sa desenez schita, sa se inteleaga ceva.
- Budy187
-
Posted:
-
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: POZE Lucrari - Depoul Straulesti
SniperGuy
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Lixandru Dragos-Liviu
Salutare, maestre Adrian Roşca ! Imaginile care le-ai postat pe acel portal şi care nu se văd, încearcă, dacă se poate, să le postezi aşa cum a făcut-o colegul Survola. Atunci pot fi vizualizate .
Salutare, maestre Adrian Roşca ! Imaginile care le-ai postat pe acel portal şi care nu se văd, încearcă, dacă se poate, să le postezi aşa cum a făcut-o colegul Survola. Atunci pot fi vizualizate .
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Costin
Problema s'a rezolvat, ii multumim lui Adrian Rosca pentru update si pentru intelegere privind postarea imaginilor
Problema s'a rezolvat, ii multumim lui Adrian Rosca pentru update si pentru intelegere privind postarea imaginilor
- shoppy
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
Vezi de exemplu: http://www.flowtite.com/brochures/FT_Ma...S_HIDD.pdf (pag 26-29)
sau http://www.youtube.com/watch?v=rmllLDX7uYg
shoppy wrote:
Ce este acela "masiv de ancoraj"?
Vezi de exemplu: http://www.flowtite.com/brochures/FT_Ma...S_HIDD.pdf (pag 26-29)
sau http://www.youtube.com/watch?v=rmllLDX7uYg
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
andrei11
Până la urmă se lucrează sau nu se lucrează la depou, ca nu-mi dau seama. Pentru mine important e sa se termine lucrarea, pentru ca acest depou e sensibil, in lipsa lui M 6 nu prea are justificare, si mi-e ca daca nu-l fac o sa se degradeze si ceea ce au apucat sa construiasca.
Iar daca il fac vor trebui cumva sa si-l lege de retea, ca doar nu-l transforma in depozit de cartofi.
Până la urmă se lucrează sau nu se lucrează la depou, ca nu-mi dau seama. Pentru mine important e sa se termine lucrarea, pentru ca acest depou e sensibil, in lipsa lui M 6 nu prea are justificare, si mi-e ca daca nu-l fac o sa se degradeze si ceea ce au apucat sa construiasca.
Iar daca il fac vor trebui cumva sa si-l lege de retea, ca doar nu-l transforma in depozit de cartofi.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
Pana acum s-a lucrat la depou, se vede si in poze. Oricum, in ultimile 2-3 saptamani se vede o incetinire puternica a ratei de progres a lucrarilor, cel putin la cele 2 statii.
Pana acum s-a lucrat la depou, se vede si in poze. Oricum, in ultimile 2-3 saptamani se vede o incetinire puternica a ratei de progres a lucrarilor, cel putin la cele 2 statii.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
ByOnu
Cred ca este mult mult mai important sa accelereze lucrul la statii. In primul rand, acestea ocupa un bulevard important, iar in al doilea rand, acestea ar putea fi puse in exploatare fara acel depou lejer. Au tot timpul sa lucreze la depou, mai bine sa-si concentreze fortele pe statii.
Cred ca este mult mult mai important sa accelereze lucrul la statii. In primul rand, acestea ocupa un bulevard important, iar in al doilea rand, acestea ar putea fi puse in exploatare fara acel depou lejer. Au tot timpul sa lucreze la depou, mai bine sa-si concentreze fortele pe statii.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017
•
Choose destination