Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 900745 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Pai Metrorexul tot zice mereu de uniformizare...cum era si cu curelele de sustinere, chiar acum cateva zile am mers cu tren cu curele albastre prin Militari
Pai Metrorexul tot zice mereu de uniformizare...cum era si cu curelele de sustinere, chiar acum cateva zile am mers cu tren cu curele albastre prin Militari
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Astea cu culorile e pana la palarie...
Daca vor fi 16+8 logic e sa fie toate pe M2 pentru usirinta mentenantei si BM pe M1+3, daca nu ramane material rulant amestecat...
Astea cu culorile e pana la palarie...
Daca vor fi 16+8 logic e sa fie toate pe M2 pentru usirinta mentenantei si BM pe M1+3, daca nu ramane material rulant amestecat...
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
satanistu
Cel mai bine/frumos era ca, CAF-urile sa intre pe M3. Le diferentiai de BM cand trebuia sa te duci spre Preciziei/Saligny, exact cum majoritatea persoanelor fac asta cu IVA-urile de acum, si nu inteleg de ce atata chinuiala sa mute toate BM-urile pe M1/M3, si sa puna CAF-uri pe M2.
andrei11 wrote:
Nu, calm, CAF - urile vor circula pe M 2 la pachet cu BM - urile, iar pe M 3 vom avea numai BM - uri.
Nu inteleg de ce sa fie incurcaturi pe M 2 daca sunt si CAF - uri si BM -uri, mai ales ca cetatenii nici nu trebuie sa citeasca unde merg, totul e sa nu incurce peronul.
Ochii mari vor trebui facuti numai pe M 1 / M 3 si evident numai pe unele portiuni.
De exemplu, la mine la Piata Iancului nici nu ma uit in ce tren ma urc, ca stiu unde merge.
Cel mai bine/frumos era ca, CAF-urile sa intre pe M3. Le diferentiai de BM cand trebuia sa te duci spre Preciziei/Saligny, exact cum majoritatea persoanelor fac asta cu IVA-urile de acum, si nu inteleg de ce atata chinuiala sa mute toate BM-urile pe M1/M3, si sa puna CAF-uri pe M2.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
In principal, problema nu apare in amestecarea parcului in circulatie. Problema apare la amestecarea parcului in depouri. Se complica procesul de mentenanta.
In principal, problema nu apare in amestecarea parcului in circulatie. Problema apare la amestecarea parcului in depouri. Se complica procesul de mentenanta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Ei da, n-am ce spune, ca si multe tipuri de trenuri aveti in exploatare.
Asta cu mentenanta e un moft, calificati-va oamenii cum trebuie.
Ce sa zic, parca ar repara metrouri & rachete.
Un meserias bun repara si motoare de VW, si motoare de Dacia si de Opel. Da, de acord, nu se baga la motoare de racheta.
Da la CFR cum faceti, ca sunt zeci de mii de tipuri de locomotive, vagoane, macaze, blablabla.
Da la aeroporturi cum fac, ca sunt zeci de tipuri de avioane.
Hai ca nu tine.
Da la actori cum se procedeaza, iti trebuie actori diferiti pentru piese diferite ? Si scene diferite penrtru decoruri diferite ?
Cele 2 tipuri de metrouri nu pot fi diferite total din punct de vedere al constructiei, implicit al intretinerii curente, al reviziilor si asa mai departe. Chiar si al gabaritului.
Ei da, n-am ce spune, ca si multe tipuri de trenuri aveti in exploatare.
Asta cu mentenanta e un moft, calificati-va oamenii cum trebuie.
Ce sa zic, parca ar repara metrouri & rachete.
Un meserias bun repara si motoare de VW, si motoare de Dacia si de Opel. Da, de acord, nu se baga la motoare de racheta.
Da la CFR cum faceti, ca sunt zeci de mii de tipuri de locomotive, vagoane, macaze, blablabla.
Da la aeroporturi cum fac, ca sunt zeci de tipuri de avioane.
Hai ca nu tine.
Da la actori cum se procedeaza, iti trebuie actori diferiti pentru piese diferite ? Si scene diferite penrtru decoruri diferite ?
Cele 2 tipuri de metrouri nu pot fi diferite total din punct de vedere al constructiei, implicit al intretinerii curente, al reviziilor si asa mai departe. Chiar si al gabaritului.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Parerea mea este ca nu e chiar moft, orice companie cu pretentii si dorinta de eficientizare isi organizeaza activitatea si parcul circulant pentru optimizarea tuturor factorilor de cost si organizare a mentenantei.
Parerea mea este ca nu e chiar moft, orice companie cu pretentii si dorinta de eficientizare isi organizeaza activitatea si parcul circulant pentru optimizarea tuturor factorilor de cost si organizare a mentenantei.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Mai este mult pana departe...
subway guru wrote:
Trenurile noi sunt pt reteaua existenta, fara dedicatie speciala, unde se baga, e optiunea Metrorex, scopul fiind imbunatatirea frecventei la Eroilor, de aceea sunt prinse in imprumutul BEI, ca reteaua actuala sa poata prelua surplusul de calatori de la M5.
Mai este mult pana departe...
- subway guru
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Nu, sunt ore cand trenurile merg full, mai ales pe trosonul unde M1 nu se suprapune cu M3. Iar pe M3, cel putin la Gorjului urca tot cartieru' Militari
Nu, sunt ore cand trenurile merg full, mai ales pe trosonul unde M1 nu se suprapune cu M3. Iar pe M3, cel putin la Gorjului urca tot cartieru' Militari
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Nu strica... Insa puteam avea o frecventa mult mai buna inca de acum cativa ani daca se foloseau si IVE-le pe M1. Si putem avea si acum. Asta pana cand aveam suficiente trenuri noi, IVE avem destule. Dar nu se vrea....Ne place pokerul din pacate.
Sunt curios cum se va termina epopeea CAF-urilor. Pe M2 sau M3...Numai la noi se pot schimba lucrurile asa, din mers.
subway guru wrote:
Dar nici nu strica sa avem o frecventa crescuta in avans!
Nu strica... Insa puteam avea o frecventa mult mai buna inca de acum cativa ani daca se foloseau si IVE-le pe M1. Si putem avea si acum. Asta pana cand aveam suficiente trenuri noi, IVE avem destule. Dar nu se vrea....Ne place pokerul din pacate.
Sunt curios cum se va termina epopeea CAF-urilor. Pe M2 sau M3...Numai la noi se pot schimba lucrurile asa, din mers.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
IK4
Treaba cu CAF-urile la depoul IMGB pentru optimizarea mentenantei, bla bla - pura vrajeala.
Din contra, toata activitatea de mentenanta se da peste cap, pentru ca oamenii care lucreaza acolo de atatia ani cu BM-uri vor trebui rescolarizati si respecializati pentru CAF-uri, vor trebui sa invete alte procese tehnologice de intretinere, alte piese, alte unelte, alte SDV-uri etc. Oare de ce trebuie data peste cap activitatea acolo cand CAF-urile pot fi duse la Militari unde acum au IVA, iar oamenii vor fi scolarizati direct pentru ele?
Va spun eu, CAF-urile au fost duse la IMGB pentru acelasi motiv (prostie) pentru care si primele BM-uri au ajuns tot acolo si nu pe M1 cum ar fi fost normal. Si pentru acelasi motiv pentru care tramvaiele BLF circula (se rup) acum pe sina OR de pe linia 1.
Si apropo de suplimentarea pe M1 si M3 de care se vorbea mai sus... Nu va mai asteptati la asa ceva cand Metrorex manifesta dispret total fata de calatori prin ceea ce se intampla la statia Eroilor. Trenul de pe M1 inchide usile si pleaca exact cand cel de pe M3 intra in statie, sau invers, eliminand orice posibilitate de transfer, ceea ce te face sa mai pierzi 10 minute asteptand urmatorul tren. Rusine Metrorex!
Treaba cu CAF-urile la depoul IMGB pentru optimizarea mentenantei, bla bla - pura vrajeala.
Din contra, toata activitatea de mentenanta se da peste cap, pentru ca oamenii care lucreaza acolo de atatia ani cu BM-uri vor trebui rescolarizati si respecializati pentru CAF-uri, vor trebui sa invete alte procese tehnologice de intretinere, alte piese, alte unelte, alte SDV-uri etc. Oare de ce trebuie data peste cap activitatea acolo cand CAF-urile pot fi duse la Militari unde acum au IVA, iar oamenii vor fi scolarizati direct pentru ele?
Va spun eu, CAF-urile au fost duse la IMGB pentru acelasi motiv (prostie) pentru care si primele BM-uri au ajuns tot acolo si nu pe M1 cum ar fi fost normal. Si pentru acelasi motiv pentru care tramvaiele BLF circula (se rup) acum pe sina OR de pe linia 1.
Si apropo de suplimentarea pe M1 si M3 de care se vorbea mai sus... Nu va mai asteptati la asa ceva cand Metrorex manifesta dispret total fata de calatori prin ceea ce se intampla la statia Eroilor. Trenul de pe M1 inchide usile si pleaca exact cand cel de pe M3 intra in statie, sau invers, eliminand orice posibilitate de transfer, ceea ce te face sa mai pierzi 10 minute asteptand urmatorul tren. Rusine Metrorex!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
De unde pana unde ar fi fost normal ca primele BM-uri s-ajunga pe M1?
CAF trebuie sa fie exclusiv pe M2 pentru a avea un parc uniform pe portiunea comuna M1/M3, parerea mea.
De unde pana unde ar fi fost normal ca primele BM-uri s-ajunga pe M1?
CAF trebuie sa fie exclusiv pe M2 pentru a avea un parc uniform pe portiunea comuna M1/M3, parerea mea.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Cu ce te ajuta sa ai parc uniform pe portiunea comuna ?
Am vazut ca la Leonida au rezolvat-o usor cu peronul...Au scos cornierul pe anumite portiuni .
Cu ce te ajuta sa ai parc uniform pe portiunea comuna ?
Am vazut ca la Leonida au rezolvat-o usor cu peronul...Au scos cornierul pe anumite portiuni .
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
De fapt asta este problema pe toata reteaua. Cornierele acela, din spalarea cu furtunul, in timp au ruginit, s-au departat de peron si s-au umplut cu mizerie. Asa se pot pierde si 3-4 cm.
De fapt asta este problema pe toata reteaua. Cornierele acela, din spalarea cu furtunul, in timp au ruginit, s-au departat de peron si s-au umplut cu mizerie. Asa se pot pierde si 3-4 cm.
📖 Pagination options