Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 899688 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Dar cu JIL-urile cum a fost?
S-a reperat onoarea?
puidemorosan wrote:
De fapt, cei de la Metrorex (pe care îi consider foarte buni profesionisti) deja fac probele de gabarit pe toate magistralele (mai puțin M4). Cat de curând vor soluționa problema.
Au fost probleme cu substatia de pe linia de probe și în câteva zile au soluționat problema.
Nu este cazul sa ne alarmam, dacă se vrea, toate problemele au soluționare.
Dar cu JIL-urile cum a fost?
S-a reperat onoarea?
- 26WRC
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
26WRC
meanwhile
meanwhile
1618541_10152791879619068_1734921649_n.jpg (121.12 KB; downloaded 3230 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
misterr
La Victoriei pare că a început să se flexeze (e dat cornierul jos, a apărut un șanț îngust de-a lungul buzei peronului, și se văd urme albe pe peron și pe terasament).
La Victoriei pare că a început să se flexeze (e dat cornierul jos, a apărut un șanț îngust de-a lungul buzei peronului, și se văd urme albe pe peron și pe terasament).
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
O zi buna.
O zi buna.
In aparare avem o linie de 4. Pe banda dreapta, UT2. In centru avem UT1 si 5 iar in banda stanga joaca UT3.
20140129_135609.jpg (121.45 KB; downloaded 3048 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- puidemorosan
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Bnauiesc ca la un moment dat se vor face si niste teste de zi pe intreaga magistraza, corect? Cel putin eu imi amintesc ca s-au facut mult si bine astfel de teste cu BM. Testul consta in circulatia normala a trenului pe magistrala, doar ca deschidea usile pe cealalta parte.
Inca o intrebare, fiecare UT in parte trebuie sa parcurga aceleasi teste si acelasi nr de km, sau doar unul dintre ele dupa care au toate cale libera?
Bnauiesc ca la un moment dat se vor face si niste teste de zi pe intreaga magistraza, corect? Cel putin eu imi amintesc ca s-au facut mult si bine astfel de teste cu BM. Testul consta in circulatia normala a trenului pe magistrala, doar ca deschidea usile pe cealalta parte.
Inca o intrebare, fiecare UT in parte trebuie sa parcurga aceleasi teste si acelasi nr de km, sau doar unul dintre ele dupa care au toate cale libera?
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
UT1 trebuie sa faca 20.000 km rodaj iar celelalte cate 2000 km.
Asta dupa ce UT 1 va trece probele cu Metrorex si omologarea cu AFER-ul.
UT1 trebuie sa faca 20.000 km rodaj iar celelalte cate 2000 km.
Asta dupa ce UT 1 va trece probele cu Metrorex si omologarea cu AFER-ul.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
iliutu
Rodaj ... ce inseamna asta ? Viteza limitata, sarcina limitata, acceleratie limitata ?
Rodaj ... ce inseamna asta ? Viteza limitata, sarcina limitata, acceleratie limitata ?
- subway guru
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Sa vada daca apar eventuale probleme neprevazute sau reglaje necesare.
Sa vada daca apar eventuale probleme neprevazute sau reglaje necesare.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
3mil
Odata cu UT1 au inceput rodajul si celelalte vagoane sau intai se asteapta ca primul sa efectueze cei 20 000 km?
Odata cu UT1 au inceput rodajul si celelalte vagoane sau intai se asteapta ca primul sa efectueze cei 20 000 km?
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Aici nu vorbim de vagoane ci de trenuri, unitati, garnituri sau rame.
UT2 se plimba si ea din cand in cand pentru anumite reglaje.
Cat despre probele oficiale, deocamdata doar UT1.
Aici nu vorbim de vagoane ci de trenuri, unitati, garnituri sau rame.
UT2 se plimba si ea din cand in cand pentru anumite reglaje.
Cat despre probele oficiale, deocamdata doar UT1.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Traseul de probe e de la Berceni la intrare Piata Sudului, dar fara a trage la peron...
Traseul de probe e de la Berceni la intrare Piata Sudului, dar fara a trage la peron...
📖 Pagination options