Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 599757 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Victor92
RATB suplimentează transportul public în noaptea de Revelion
În noaptea de Revelion (31 decembrie 2013/01 ianuarie 2014), Regia Autonomă de Transport Bucureşti va menţine în circulaţie liniile de tramvai 1 şi 41, precum şi cele 25 de linii de noapte (http://www.ratb.ro/v_noapte.php).
Tramvaiele liniei 41 vor circula la intervale de 15 minute, iar cele ale liniei 1 la 20 minute.
Pe durata întregii nopţi, autobuzele liniilor de noapte se vor succeda la intervale de 40 minute.
De asemenea, în data de 31.12.2013, având în vedere restricţiile de circulaţie impuse pentru sărbătorirea Revelionului în Piaţa George Enescu şi în Piaţa Constituţiei, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va reorganiza traseele liniilor de autobuze din zonă, astfel:
Începând cu ora 20:00:
Liniile 122, 137, 138 şi 268 vor funcţiona, pe sensul spre Piaţa 21 Decembrie 1989, pe un traseu modificat de la intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană/Str. I. Câmpineanu prin Str. Luterană, Str. G-ral Budişteanu, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Bd. Magheru, Bd. N. Bălcescu, Piaţa 21 Decembrie 1989 apoi pe traseele de bază. Pe traseul modificat, autobuzele vor opri în staţia ,,Luterană“ (linia 178), amplasată pe Str. Luterană, apoi în staţiile ,,Calea Griviţei“ (linii 126, 178, 368), situate pe Str. G-ral. Budişteanu, ,,Calea Victoriei” şi ,,Piaţa Romană“ (comun cu linile 300 şi 783) de pe Bd. Gh. Magheru.
Liniile 126, 168, 226 şi 368 vor funcţiona, pe sensul spre Piaţa Romană, pe un traseu modificat de la intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană/Str. I. Câmpineanu pe Str. Luterană, Str. G-ral Budişteanu, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Calea Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, Str. George Enescu, cu întoarcere prin Bd. Magheru, Bd. Dacia, Str. M. Vulcănescu, apoi pe traseele de bază. Pe traseul modificat pe sensul spre Piaţa Romană, autobuzele vor opri în staţia ,,Luterană“ (comun cu linia 178), amplasată pe Str. Luterană, apoi în staţiile ,,Calea Griviţei“ (linii 126, 178, 368) de pe Str. G-ral. Budişteanu, ,,Calea Victoriei” şi ,,Piaţa Romană“ (comun cu linia 133) de pe Bd. Dacia, apoi la ,,Piaţa Lahovari“ (comun cu linia 331). Pe traseul de întoarcere, vor opri în staţiile ,,Piaţa Romană“, situată pe Bd. Magheru (linii 126, 168, 368), ,,Calea Victoriei” şi ,,Calea Griviţei“ (linii 133, 168, 226), situate pe Bd. Dacia.
Linia 300 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Clăbucet’’ şi Piaţa Romană, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Dacia, Calea Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, Str. George Enescu, cu întoarcere pe Bd. Magheru, Bd. Lascăr Catargiu, apoi pe traseul actual. Pe traseul modificat pe sensul spre Piaţa Lahovari, autobuzele vor opri în staţiile ,,Piaţa Romană’’ (comun cu liniile 79 şi 86), situată în rond, respectiv ,,Piaţa Lahovari“ (comun cu linia 331) de pe Calea Dorobanţilor.
Începând de la ora 22:00, linia 136 şi linia de noapte N121 vor funcţiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între ,,C.E.T. Vest Militari’’ şi intersecţia Calea 13 Septembrie/Str. Izvor, apoi prin Str. Izvor, Str. B. P. Haşdeu, Splaiul Independenţei, (malul drept), cu întoarcere la Podul Izvor prin Splaiul Independenţei (malul stâng), Str. B.P.Haşdeu, Str. Izvor, Calea 13 Septembrie, Şos. Pandurilor apoi pe traseul de ducere. Pe traseul modificat, autobuzele vor opri pe Splaiul Independenţei, în staţiile liniilor 104, 123 şi 124.
Linia de noapte N121 va funcţiona pe traseul de baza între ,,Zeţari’’ şi Piaţa Arsenalului (intersecţia Calea 13 Septembrie/Str. Izvor), apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Izvor, Str. B.P.Haşdeu, Splaiul Independenţei până la Piaţa Unirii, comun cu traseul liniei N122. Pe traseul modificat autobuzele vor opri în staţiile liniei N122.
Sursa: Comunicat RATB ----> http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=335
RATB suplimentează transportul public în noaptea de Revelion
În noaptea de Revelion (31 decembrie 2013/01 ianuarie 2014), Regia Autonomă de Transport Bucureşti va menţine în circulaţie liniile de tramvai 1 şi 41, precum şi cele 25 de linii de noapte (http://www.ratb.ro/v_noapte.php).
Tramvaiele liniei 41 vor circula la intervale de 15 minute, iar cele ale liniei 1 la 20 minute.
Pe durata întregii nopţi, autobuzele liniilor de noapte se vor succeda la intervale de 40 minute.
De asemenea, în data de 31.12.2013, având în vedere restricţiile de circulaţie impuse pentru sărbătorirea Revelionului în Piaţa George Enescu şi în Piaţa Constituţiei, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va reorganiza traseele liniilor de autobuze din zonă, astfel:
Începând cu ora 20:00:
Liniile 122, 137, 138 şi 268 vor funcţiona, pe sensul spre Piaţa 21 Decembrie 1989, pe un traseu modificat de la intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană/Str. I. Câmpineanu prin Str. Luterană, Str. G-ral Budişteanu, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Bd. Magheru, Bd. N. Bălcescu, Piaţa 21 Decembrie 1989 apoi pe traseele de bază. Pe traseul modificat, autobuzele vor opri în staţia ,,Luterană“ (linia 178), amplasată pe Str. Luterană, apoi în staţiile ,,Calea Griviţei“ (linii 126, 178, 368), situate pe Str. G-ral. Budişteanu, ,,Calea Victoriei” şi ,,Piaţa Romană“ (comun cu linile 300 şi 783) de pe Bd. Gh. Magheru.
Liniile 126, 168, 226 şi 368 vor funcţiona, pe sensul spre Piaţa Romană, pe un traseu modificat de la intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană/Str. I. Câmpineanu pe Str. Luterană, Str. G-ral Budişteanu, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Calea Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, Str. George Enescu, cu întoarcere prin Bd. Magheru, Bd. Dacia, Str. M. Vulcănescu, apoi pe traseele de bază. Pe traseul modificat pe sensul spre Piaţa Romană, autobuzele vor opri în staţia ,,Luterană“ (comun cu linia 178), amplasată pe Str. Luterană, apoi în staţiile ,,Calea Griviţei“ (linii 126, 178, 368) de pe Str. G-ral. Budişteanu, ,,Calea Victoriei” şi ,,Piaţa Romană“ (comun cu linia 133) de pe Bd. Dacia, apoi la ,,Piaţa Lahovari“ (comun cu linia 331). Pe traseul de întoarcere, vor opri în staţiile ,,Piaţa Romană“, situată pe Bd. Magheru (linii 126, 168, 368), ,,Calea Victoriei” şi ,,Calea Griviţei“ (linii 133, 168, 226), situate pe Bd. Dacia.
Linia 300 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Clăbucet’’ şi Piaţa Romană, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Dacia, Calea Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, Str. George Enescu, cu întoarcere pe Bd. Magheru, Bd. Lascăr Catargiu, apoi pe traseul actual. Pe traseul modificat pe sensul spre Piaţa Lahovari, autobuzele vor opri în staţiile ,,Piaţa Romană’’ (comun cu liniile 79 şi 86), situată în rond, respectiv ,,Piaţa Lahovari“ (comun cu linia 331) de pe Calea Dorobanţilor.
Începând de la ora 22:00, linia 136 şi linia de noapte N121 vor funcţiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între ,,C.E.T. Vest Militari’’ şi intersecţia Calea 13 Septembrie/Str. Izvor, apoi prin Str. Izvor, Str. B. P. Haşdeu, Splaiul Independenţei, (malul drept), cu întoarcere la Podul Izvor prin Splaiul Independenţei (malul stâng), Str. B.P.Haşdeu, Str. Izvor, Calea 13 Septembrie, Şos. Pandurilor apoi pe traseul de ducere. Pe traseul modificat, autobuzele vor opri pe Splaiul Independenţei, în staţiile liniilor 104, 123 şi 124.
Linia de noapte N121 va funcţiona pe traseul de baza între ,,Zeţari’’ şi Piaţa Arsenalului (intersecţia Calea 13 Septembrie/Str. Izvor), apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Izvor, Str. B.P.Haşdeu, Splaiul Independenţei până la Piaţa Unirii, comun cu traseul liniei N122. Pe traseul modificat autobuzele vor opri în staţiile liniei N122.
Sursa: Comunicat RATB ----> http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=335
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cristy
RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi
RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi, conform lui Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei.
Efortul financiar pentru acestea ar fi de cel puţin 60 de milioane de euro, iar bugetul RATB pentru acest an nu a fost încă aprobat însă- deci nu se ştie care sunt sumele de care conducerea Regiei va dispune, informează Economica.net.
„Ar trebui să schimbăm tot parcul de tramvaie şi cel puţin jumătate din cel de troleibuze”, spune Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei, care subliniază însă că, la 400 de tramvaie şi două milioane de euro costul pe tramvai nou, costul calculat de oficialul din Primărie pentru reînnoirea parcului ar fi de circa 800 de milioane de euro.
„"Nici vorbă să putem aloca aproape 900 de milioane de euro pe reînnoirea parcului RATB.O apreciere realistă este că s-ar putea, eventual, să se aloce un buget pentru achiziţia a 50 de tramvaie noi şi 50 de troleibuze”, explică oficialul citat.
Totuşi, suma ce va fi alocată achiziţiilor nici măcar nu se poate estima încă, pentru că perpetua austeritate de la nivelul Consiliului Municipal nu a lăsat aproape deloc locul pentru achiziţii de noi mijloace de transport în ultimii ani.
- See more at: http://www.b365.ro/ratb-ar-putea-achizi...678ud.dpuf
RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi
RATB ar putea achiziţiona 50 de tramvaie şi 50 de troleibuze noi, conform lui Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei.
Efortul financiar pentru acestea ar fi de cel puţin 60 de milioane de euro, iar bugetul RATB pentru acest an nu a fost încă aprobat însă- deci nu se ştie care sunt sumele de care conducerea Regiei va dispune, informează Economica.net.
„Ar trebui să schimbăm tot parcul de tramvaie şi cel puţin jumătate din cel de troleibuze”, spune Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei, care subliniază însă că, la 400 de tramvaie şi două milioane de euro costul pe tramvai nou, costul calculat de oficialul din Primărie pentru reînnoirea parcului ar fi de circa 800 de milioane de euro.
„"Nici vorbă să putem aloca aproape 900 de milioane de euro pe reînnoirea parcului RATB.O apreciere realistă este că s-ar putea, eventual, să se aloce un buget pentru achiziţia a 50 de tramvaie noi şi 50 de troleibuze”, explică oficialul citat.
Totuşi, suma ce va fi alocată achiziţiilor nici măcar nu se poate estima încă, pentru că perpetua austeritate de la nivelul Consiliului Municipal nu a lăsat aproape deloc locul pentru achiziţii de noi mijloace de transport în ultimii ani.
- See more at: http://www.b365.ro/ratb-ar-putea-achizi...678ud.dpuf
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Articolul complet si original http://www.economica.net/toate-tramvaie...71792.html
Articolul complet si original http://www.economica.net/toate-tramvaie...71792.html
- Goldmund
-
Posted:
-
Discutii diverse despre transportul in comun din Bucuresti
Goldmund
Filmari superbe!
Zau ca nu pot intelege Municipalitatea:
nu-i pasa de cetatenii Bucurestiului, nici de imaginea Capitalei(numai eu am adus cativa prieteni din Germania in Bucuresti; reactia lor a fost de mirare colosala cand au vazut tramvaiele "foarte vechi" din Bucuresti, unele fiind acele "Bucur" sau ceva in genul. Orasul a fost interesant, deosebit, dar "tramvaiele alea"...)
Cand vad aceste filmari....
....nu-mi vine sa cred nepasarea autoritatilor locale.
Tramvaiele Siemens au si aer conditionat...
bercenicity wrote:
Cateva clipuri de astazi in HD + Dinicu Golescu si intersectia Giulesti/Orhideelor:
Trenulete: doua 45, doua 35 (asta pentru ca 3378 a stat 2 minute la semaforul din intersectie + inca 1-2 la cel de la statia de tramvai dinaintea intersectiei, trei 11 (nu chiar trenulet, s-au succedat la 5, respectiv 3 min spre Giulesti) + un 8 ajuns la Gara Basarab
Incrucisarea retelei de la Giulesti/Orhideelor dintre linia lui 44 (spre V.Parvan) si 35 (spre Militari) nu arata prea bine; mi-e sa nu dea jos reteaua vreo Tatra de pe 44
Filmari superbe!
Zau ca nu pot intelege Municipalitatea:
nu-i pasa de cetatenii Bucurestiului, nici de imaginea Capitalei(numai eu am adus cativa prieteni din Germania in Bucuresti; reactia lor a fost de mirare colosala cand au vazut tramvaiele "foarte vechi" din Bucuresti, unele fiind acele "Bucur" sau ceva in genul. Orasul a fost interesant, deosebit, dar "tramvaiele alea"...)
Cand vad aceste filmari....
....nu-mi vine sa cred nepasarea autoritatilor locale.
Tramvaiele Siemens au si aer conditionat...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
133 313
Nu le-ai spus si ce s-a ales de Rathgeber-urile (M si P) de ni le-au donat acum o vesnicie?
http://www.youtube.com/watch?v=vHTnflLaNJw
Na si niste Tatre.
http://www.youtube.com/watch?v=ZEXx9Iefv1Q
Tatra T3/T4 LF CA!
Nu le-ai spus si ce s-a ales de Rathgeber-urile (M si P) de ni le-au donat acum o vesnicie?
http://www.youtube.com/watch?v=vHTnflLaNJw
Na si niste Tatre.
http://www.youtube.com/watch?v=ZEXx9Iefv1Q
Tatra T3/T4 LF CA!
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
ADY881
Aici sunt mai multe cauze, de ce nu avem tramvaie moderne in capitala:
a) Oprescu vede RATB-ul ca un srl, adica"RATB-ul e gaura neagra si trebuie sa se autofinateze, si chiar sa faca profit"
b) Oprescu vrea sa privatizeze RATB
c) Desi producatorul afirma ca e cel mai ieftin(sau are un raport bun pret/calitate), nu e chiar asa(asta nu eu am zis-o, am discutat cu un domn ce stie ce e aia un tramvai)
d) Desi componentele sunt germane, asamblarea e romaneasca, in geamurile din fata spre ex sunt montate niste geamuri rabatabile, o portiune se rabataeaza, iar a doua desi are un mecanism nu se rabateaza, panourile din plastic din interior sunt prinse prost si vibreaza in draci, tot acele panouri se prind doar in barele alea verzi, scaunele cu materialul ala verde sunt frumoase dar deloc practice la noi,.....
e) Patronul firmei ce produce tramvaiul e de la PD-L, iar primaria la noi e la USL => nu se pupa.
Goldmund wrote:bercenicity wrote:
Cateva clipuri de astazi in HD + Dinicu Golescu si intersectia Giulesti/Orhideelor:
Trenulete: doua 45, doua 35 (asta pentru ca 3378 a stat 2 minute la semaforul din intersectie + inca 1-2 la cel de la statia de tramvai dinaintea intersectiei, trei 11 (nu chiar trenulet, s-au succedat la 5, respectiv 3 min spre Giulesti) + un 8 ajuns la Gara Basarab
Incrucisarea retelei de la Giulesti/Orhideelor dintre linia lui 44 (spre V.Parvan) si 35 (spre Militari) nu arata prea bine; mi-e sa nu dea jos reteaua vreo Tatra de pe 44
Filmari superbe!
Zau ca nu pot intelege Municipalitatea:
nu-i pasa de cetatenii Bucurestiului, nici de imaginea Capitalei(numai eu am adus cativa prieteni din Germania in Bucuresti; reactia lor a fost de mirare colosala cand au vazut tramvaiele "foarte vechi" din Bucuresti, unele fiind acele "Bucur" sau ceva in genul. Orasul a fost interesant, deosebit, dar "tramvaiele alea"...)
Cand vad aceste filmari....
....nu-mi vine sa cred nepasarea autoritatilor locale.
Tramvaiele Siemens au si aer conditionat...
Aici sunt mai multe cauze, de ce nu avem tramvaie moderne in capitala:
a) Oprescu vede RATB-ul ca un srl, adica"RATB-ul e gaura neagra si trebuie sa se autofinateze, si chiar sa faca profit"
b) Oprescu vrea sa privatizeze RATB
c) Desi producatorul afirma ca e cel mai ieftin(sau are un raport bun pret/calitate), nu e chiar asa(asta nu eu am zis-o, am discutat cu un domn ce stie ce e aia un tramvai)
d) Desi componentele sunt germane, asamblarea e romaneasca, in geamurile din fata spre ex sunt montate niste geamuri rabatabile, o portiune se rabataeaza, iar a doua desi are un mecanism nu se rabateaza, panourile din plastic din interior sunt prinse prost si vibreaza in draci, tot acele panouri se prind doar in barele alea verzi, scaunele cu materialul ala verde sunt frumoase dar deloc practice la noi,.....
e) Patronul firmei ce produce tramvaiul e de la PD-L, iar primaria la noi e la USL => nu se pupa.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
iliutu
Si sa nu uitam ca Oprescu zice ca transportul in comun e pentru saraci. Pana nu se va schimba aceasta mentalitate idioata, nu vor fi investitii ...
Si sa nu uitam ca Oprescu zice ca transportul in comun e pentru saraci. Pana nu se va schimba aceasta mentalitate idioata, nu vor fi investitii ...
- truscamihai
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
truscamihai
Parerea mea este alta, ca nu a-si moderniza nici un parc de transport, deoarece sunt foarte multi cretini de creeaza desene artistice, mizeria care o lasa in urma si altele, nu se merita sa arunci cu bani pe modernizare cand in 3 - 4 zile arata de un autobuz de parca ar circula de 20 de ani.
Parerea mea este alta, ca nu a-si moderniza nici un parc de transport, deoarece sunt foarte multi cretini de creeaza desene artistice, mizeria care o lasa in urma si altele, nu se merita sa arunci cu bani pe modernizare cand in 3 - 4 zile arata de un autobuz de parca ar circula de 20 de ani.
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
Lohengrin
Rezolvarea problemei graffer-ilor e foarte simplă: e suficient să fie prinși vreo 2-3 în flagrant, bătuți până fac pe ei și puși să plătească integral revopsirea mijlocului distrus de ”opera lor de artă”. Iar dacă n-au bani, 3 luni la pârnaie printre recidiviștii ăi mai periculoși. După ce se va duce buhul în breaslă, le va pieri cheful de mâzgăleală.
Rezolvarea problemei graffer-ilor e foarte simplă: e suficient să fie prinși vreo 2-3 în flagrant, bătuți până fac pe ei și puși să plătească integral revopsirea mijlocului distrus de ”opera lor de artă”. Iar dacă n-au bani, 3 luni la pârnaie printre recidiviștii ăi mai periculoși. După ce se va duce buhul în breaslă, le va pieri cheful de mâzgăleală.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
ADY881
Daca transportul public va fi pus la punct in oras(adica va fi comfortabil si rapid), multi vor lasa masinile acasa, vor disparea unele ambutiaje, iar pentru orice primar asta nu e bine, deoarece el prin "rezolvarea" ambuteiajelor, rasplateste asfaltangii, ce la randul lor au investit in campania electorala a primarului si partidului sau. Asa sa intamplat CA, CAmpaniile electorale sa nu fie gratis.
Daca transportul public va fi pus la punct in oras(adica va fi comfortabil si rapid), multi vor lasa masinile acasa, vor disparea unele ambutiaje, iar pentru orice primar asta nu e bine, deoarece el prin "rezolvarea" ambuteiajelor, rasplateste asfaltangii, ce la randul lor au investit in campania electorala a primarului si partidului sau. Asa sa intamplat CA, CAmpaniile electorale sa nu fie gratis.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
Robert24
Nu in Romania. Mentalitatea celor mai multi e sa mearga cu masina si pana la colt la Mega Image sa-si ia o cola....
Nu in Romania. Mentalitatea celor mai multi e sa mearga cu masina si pana la colt la Mega Image sa-si ia o cola....
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
LArSON
Articolele astea cu "ar putea" si derivatele/sinonimele ar trebui sa apara intr-un alt topic.
In niciun caz nu este o stire, e doar un zvon, cel mult o intentie.
Articolele astea cu "ar putea" si derivatele/sinonimele ar trebui sa apara intr-un alt topic.
In niciun caz nu este o stire, e doar un zvon, cel mult o intentie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
shoppy
Mentalitatea e "mai bine stau in blocaj in masina decat in autobuz", macar de ar afisa RATB programul de circulatie in statii, dar si asta e prea mult pentru ei.
Mentalitatea e "mai bine stau in blocaj in masina decat in autobuz", macar de ar afisa RATB programul de circulatie in statii, dar si asta e prea mult pentru ei.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
ADY881
Eu consider ca atat timp cat transportul e lasat in halul in care e(spre ex azi, nu vorbesc de trotuare, dar la naiba statiile poti sa le deszapezesti? trebuia sa urci un munte de zapada, care nu stii daca e stabil sa te tina, dupa care trebuia sa treci de o bariera de apa jegoasa, e atat de greu sa cureti statia?), nimeni din masini nici nu se va gandi sa treca pe TP.
La un moment dat discutam cu un tovaras, ce e tipul care sa nascut in masina , si am ajuns sa discutam de 41(tramvai), si el a facut o fata ofticata, si mi-a spus ca nu ii place ca el sa stea in ambuteiaj, iar tramvaiul sa treca in viteza, si a spus ca daca ar fi toate la fel de rapide si comode, el ar lasa masina acasa (daca ar avea acces la TP in zona in care pleaca).
Deci solutia e mega simpla, bagi un gard, cumperi tramvaie moderne(sau le aduci la standarte civilizate pe V3A) si asta e. Iar daca primaria face idiotisme, si reabiliteaza linia fara sa o separe de trafic(ca in cazul Buzesti), atunci efectul e zero, si soferii vor fi atrasi in TP la P*livara, de ce cineva ar lasa masina comfortabila (in care vara e racoare si iarana e cald), ca sa treaca in niste tramvaie ce circula cu 20km/h, in carevara esti ca in sauna, sunt jegoase, umplute de jegosi... nici un om normal(care isi permite sa intretina o masina) nu are nici un motiv sa treaca pe TP.
Eu consider ca atat timp cat transportul e lasat in halul in care e(spre ex azi, nu vorbesc de trotuare, dar la naiba statiile poti sa le deszapezesti? trebuia sa urci un munte de zapada, care nu stii daca e stabil sa te tina, dupa care trebuia sa treci de o bariera de apa jegoasa, e atat de greu sa cureti statia?), nimeni din masini nici nu se va gandi sa treca pe TP.
La un moment dat discutam cu un tovaras, ce e tipul care sa nascut in masina , si am ajuns sa discutam de 41(tramvai), si el a facut o fata ofticata, si mi-a spus ca nu ii place ca el sa stea in ambuteiaj, iar tramvaiul sa treca in viteza, si a spus ca daca ar fi toate la fel de rapide si comode, el ar lasa masina acasa (daca ar avea acces la TP in zona in care pleaca).
Deci solutia e mega simpla, bagi un gard, cumperi tramvaie moderne(sau le aduci la standarte civilizate pe V3A) si asta e. Iar daca primaria face idiotisme, si reabiliteaza linia fara sa o separe de trafic(ca in cazul Buzesti), atunci efectul e zero, si soferii vor fi atrasi in TP la P*livara, de ce cineva ar lasa masina comfortabila (in care vara e racoare si iarana e cald), ca sa treaca in niste tramvaie ce circula cu 20km/h, in carevara esti ca in sauna, sunt jegoase, umplute de jegosi... nici un om normal(care isi permite sa intretina o masina) nu are nici un motiv sa treaca pe TP.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination