Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 898792 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Cand a fost vorba de BM, n-au numarat bine cate bare de sustinere sunt necesare si nici nu s-au obosit sa studieze microclimatul necesar in vagoane. Si urmarile le supotam si azi si le vom mai suporta ani buni de acum incolo. Ba mai mult, nu s-au potrivit nici macar rotile cu sinele existente, foarte grav dupa parerea mea...
Acum inteleg ca nu stiau nici cat au peroanele. ..
Se pare ca avem niste "consultanti" foarte priceputi....
Cand a fost vorba de BM, n-au numarat bine cate bare de sustinere sunt necesare si nici nu s-au obosit sa studieze microclimatul necesar in vagoane. Si urmarile le supotam si azi si le vom mai suporta ani buni de acum incolo. Ba mai mult, nu s-au potrivit nici macar rotile cu sinele existente, foarte grav dupa parerea mea...
Acum inteleg ca nu stiau nici cat au peroanele. ..
Se pare ca avem niste "consultanti" foarte priceputi....
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Știu cât au peroanele și nu ar fi fost nicio problema daca ar fi și drepte...
Știu cât au peroanele și nu ar fi fost nicio problema daca ar fi și drepte...
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Nu ma refeream la tine, ci la consultantii Metrorex, care au acceptat tolerantele. . Dar daca ei nu stiu nici macar de ce este nevoie pentru o calatorie in conditii normale, ce sa ne mai miram ca nu stiu cum arata peroanele in realitate...
Diferenta intre birou/planse si teren este de multe ori mare...
Nu ma refeream la tine, ci la consultantii Metrorex, care au acceptat tolerantele. . Dar daca ei nu stiu nici macar de ce este nevoie pentru o calatorie in conditii normale, ce sa ne mai miram ca nu stiu cum arata peroanele in realitate...
Diferenta intre birou/planse si teren este de multe ori mare...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
# puidemorosan Sa ne fie clar un lucru, ca si eu stiu ce e aia o toleranta. Cand comanzi un produs singurele dimensiuni care conteaza sunt cele din teren si nu cele de pe planseta.
Este cazul sa se iasa din birouri.
Daca eu am un perete stramb din nastere ( la baie ), o sa comand un dulap stramb si nu o sa-l iau din magazin STAS si drept ca nu am ce face cu el.
Cate statii de metrou sunt in exploatare ? 60 ? Daca masuram o singura statie / zi , una singura, in trei luni stiam toate dimensiunile statiilor. Asta cu luatul datelor din desene suna ori a incopetenta ori a lene, ori ambele deodata.
Stiu o gramada de anomalii la peroanele statiilor, una e Basarab M 4 spre Grivitei, si una sigur e pe M 1 de la Victoriei la Dristor 2 dar imi scapa acum, ca nu m-a interesat subiectul. Parca Stefan cel Mare, dar poate ma insel. Se vede din ochi ca e stramba, e facuta cu picioarele, si stalpii de pe mijloc nu sunt aliniati, nu stiu cati stalpi are, 10 - 15, dar nici unul nu e in linie cu urmatorul, ba nici nu sunt paraleli cu peretii statiei. E de rasu plansu cum s-a facut statia aia. Promit - daca nu sunteti voi in stare, specialistii, data viitoare cand ma plimb pe acolo o sa fac o halta la Dinamo si o sa va semnalez anomalia. Da, sunt aproape sigur ca e statia de la Dinamo, prea e stramba cu totul, nu are nimic liniar in ea.
# puidemorosan Sa ne fie clar un lucru, ca si eu stiu ce e aia o toleranta. Cand comanzi un produs singurele dimensiuni care conteaza sunt cele din teren si nu cele de pe planseta.
Este cazul sa se iasa din birouri.
Daca eu am un perete stramb din nastere ( la baie ), o sa comand un dulap stramb si nu o sa-l iau din magazin STAS si drept ca nu am ce face cu el.
Cate statii de metrou sunt in exploatare ? 60 ? Daca masuram o singura statie / zi , una singura, in trei luni stiam toate dimensiunile statiilor. Asta cu luatul datelor din desene suna ori a incopetenta ori a lene, ori ambele deodata.
Stiu o gramada de anomalii la peroanele statiilor, una e Basarab M 4 spre Grivitei, si una sigur e pe M 1 de la Victoriei la Dristor 2 dar imi scapa acum, ca nu m-a interesat subiectul. Parca Stefan cel Mare, dar poate ma insel. Se vede din ochi ca e stramba, e facuta cu picioarele, si stalpii de pe mijloc nu sunt aliniati, nu stiu cati stalpi are, 10 - 15, dar nici unul nu e in linie cu urmatorul, ba nici nu sunt paraleli cu peretii statiei. E de rasu plansu cum s-a facut statia aia. Promit - daca nu sunteti voi in stare, specialistii, data viitoare cand ma plimb pe acolo o sa fac o halta la Dinamo si o sa va semnalez anomalia. Da, sunt aproape sigur ca e statia de la Dinamo, prea e stramba cu totul, nu are nimic liniar in ea.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Trenurile nu au fost achizitionate de pe stoc. Ele au fost proiectate special pentru Bucuresti! Au avut timp mai mult de 2 ani sa tina seama de realitatea din teren.
Cine a gresit? Cu siguranta nu o singura persoana! Cine trebuie acum sa isi asume asemenea probleme? Probabil ca fiecare va arata catre stanga si catre dreapta.
Trenurile nu au fost achizitionate de pe stoc. Ele au fost proiectate special pentru Bucuresti! Au avut timp mai mult de 2 ani sa tina seama de realitatea din teren.
Cine a gresit? Cu siguranta nu o singura persoana! Cine trebuie acum sa isi asume asemenea probleme? Probabil ca fiecare va arata catre stanga si catre dreapta.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Stati linistitI, se rezolva. Se "modernizeaza" peroanele pe bani grei.
Cine a gresit ? Am zis, cine a comandat si BM-urile cu rotile respective, fara bare suficiente si cu un sistem de ventilatie necorespunzator ...
Cine a raspuns pentru greseli ? Ca in Romania...NIMENI.
Si, din cate stiu eu, se dau bani grei pentru consultanta cand intocmesti caietul de sarcini
Stati linistitI, se rezolva. Se "modernizeaza" peroanele pe bani grei.
Cine a gresit ? Am zis, cine a comandat si BM-urile cu rotile respective, fara bare suficiente si cu un sistem de ventilatie necorespunzator ...
Cine a raspuns pentru greseli ? Ca in Romania...NIMENI.
Si, din cate stiu eu, se dau bani grei pentru consultanta cand intocmesti caietul de sarcini
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Costin
Stau si ma intreb... sunt cateva statii strambe care se vad cu ochiul liber (cele mai notabile, amintite de andrei11... la Stefan cel Mare nu am verificat, dar la Basarab am observat si eu, demult). Atunci de ce scazi toleranta gabaritului trenului?
Stau si ma intreb... sunt cateva statii strambe care se vad cu ochiul liber (cele mai notabile, amintite de andrei11... la Stefan cel Mare nu am verificat, dar la Basarab am observat si eu, demult). Atunci de ce scazi toleranta gabaritului trenului?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Cam bateti campii...cu gratie...ca deobicei!
Daca ati fost la Londra la Tube, probabil ati vazut inscriptia 'Mind the Gap!"...adica atentie la 'gaura' dintre podeaua trenului si buza peronului!
Din anii '70 si pana azi, standardele s-au schimbat in sensul restrangerii tolerantelor, iar legea interzice folosirea unor standarde expirate...
asa ca nu e decat o solutie, trenuri la standarde actuale iar acolo unde buza peronului iese din standard, flexul si se repara...ca nu e nici asa de greu si nici un capat de tara!
Si nici nu costa cine stie ce...lasati gargara!
Cam bateti campii...cu gratie...ca deobicei!
Daca ati fost la Londra la Tube, probabil ati vazut inscriptia 'Mind the Gap!"...adica atentie la 'gaura' dintre podeaua trenului si buza peronului!
Din anii '70 si pana azi, standardele s-au schimbat in sensul restrangerii tolerantelor, iar legea interzice folosirea unor standarde expirate...
asa ca nu e decat o solutie, trenuri la standarde actuale iar acolo unde buza peronului iese din standard, flexul si se repara...ca nu e nici asa de greu si nici un capat de tara!
Si nici nu costa cine stie ce...lasati gargara!
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Singura problema este ca treaba cu flexul.....trebuia facuta inainte, nu acum... . Insa pun pariu ca nu este treaba asa simpla...
Singura problema este ca treaba cu flexul.....trebuia facuta inainte, nu acum... . Insa pun pariu ca nu este treaba asa simpla...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Standardele din 2013 trebuie sa faca fata si realitatilor din 1970.
Asta asa, in treacat fie spus.
Sunt convins - pe de alta parte - ca problema este mai banala decat credem noi si cred ca e vorba de anumite portiuni si maxim de un centimetru de luat din peron si numai local.
Guru, ce vrei sa spui, ca un tren cu tehnologia de fabricatie si cu standardele din 1970 nu are probleme de gabarit, iar un tren cu tehnologia de fabricatie si cu standardele din 2013 are probleme sa se incadreze ? Hai ca e beton rationamentul, asa, pe logica, inseamna ca standardele din '70 sunt perfecte.
Chestia cu 'Mind the Gap!"e gargara, nu se aluneca intre peron si IVE / BM - uri. Intre nici un peron si intre nici un tren de pe toate magistralele.
Sab, nu se putea "baga'' flexul inainte, nu s-a gasit nimeni sa masoare peroanele. Daca stiam le masuram eu pe gratis, asa, ca mi-e simpatic metroul.
Problema este nu ca au scazut tolerantele, daca scadeau tolerantele se incadra trenul fara probleme. Problema este ca au marit cotele nominale ale trenului, asta e problema. Bine, cred ca e ceva de ordinul a 20 mm, nu mai mult. Si au marit cotele nominale pe motiv sa nu se cada intre peron si tren, cand trenul e tras in statie. Asa, subiectiv vorbind, parca nu e o distanta suparatoare intre tren si peron la ora actuala, nu ?
Standardele din 2013 trebuie sa faca fata si realitatilor din 1970.
Asta asa, in treacat fie spus.
Sunt convins - pe de alta parte - ca problema este mai banala decat credem noi si cred ca e vorba de anumite portiuni si maxim de un centimetru de luat din peron si numai local.
Guru, ce vrei sa spui, ca un tren cu tehnologia de fabricatie si cu standardele din 1970 nu are probleme de gabarit, iar un tren cu tehnologia de fabricatie si cu standardele din 2013 are probleme sa se incadreze ? Hai ca e beton rationamentul, asa, pe logica, inseamna ca standardele din '70 sunt perfecte.
Chestia cu 'Mind the Gap!"e gargara, nu se aluneca intre peron si IVE / BM - uri. Intre nici un peron si intre nici un tren de pe toate magistralele.
Sab, nu se putea "baga'' flexul inainte, nu s-a gasit nimeni sa masoare peroanele. Daca stiam le masuram eu pe gratis, asa, ca mi-e simpatic metroul.
cos wrote:
Stau si ma intreb. Atunci de ce scazi toleranta gabaritului trenului?
Problema este nu ca au scazut tolerantele, daca scadeau tolerantele se incadra trenul fara probleme. Problema este ca au marit cotele nominale ale trenului, asta e problema. Bine, cred ca e ceva de ordinul a 20 mm, nu mai mult. Si au marit cotele nominale pe motiv sa nu se cada intre peron si tren, cand trenul e tras in statie. Asa, subiectiv vorbind, parca nu e o distanta suparatoare intre tren si peron la ora actuala, nu ?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Apropo de "mind the gap". Presupun ca noile standarde propun micsorarea gap-ului pentru a veni in ajutorul generatiei cu nasul in telefon.
Nu e gargara. S-a cumparat niste trenuri mai late ca spatiul ala sa se micsoreze "pentru confort si siguranta". Numai ca... Spatiul se micsoreaza in limite acceptabile numai pe portiunile drepte. Distanta actuala nu este suparatoare dar nu este conform standardului. Ma intreb ce or sa faca cu scarile statiilor cand vor trebui sa corespunda unui nou standard. Ma intreb daca metrorex a numarat cati oameni au aterizat intre peron si vagon si cati au aterizat pe jos pe scarile de la Republica inainte de "reparatii".
Apropo de "mind the gap". Presupun ca noile standarde propun micsorarea gap-ului pentru a veni in ajutorul generatiei cu nasul in telefon.
Nu e gargara. S-a cumparat niste trenuri mai late ca spatiul ala sa se micsoreze "pentru confort si siguranta". Numai ca... Spatiul se micsoreaza in limite acceptabile numai pe portiunile drepte. Distanta actuala nu este suparatoare dar nu este conform standardului. Ma intreb ce or sa faca cu scarile statiilor cand vor trebui sa corespunda unui nou standard. Ma intreb daca metrorex a numarat cati oameni au aterizat intre peron si vagon si cati au aterizat pe jos pe scarile de la Republica inainte de "reparatii".
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
survola
Nu cred ca e vorba de trenuri mai late.
Eu am inţeles că nu se mai acceptă ca spaţiul liber (dintre tren si marginea peronului) să fie mai mic decât o anumită valoare minimă. Şi că sunt cazuri pe distanţe relativ mici unde acest lucru se întâmplă acum, dar se va corecta...
LE numai membri silver şi admin+i pe pagina asta
Nu cred ca e vorba de trenuri mai late.
Eu am inţeles că nu se mai acceptă ca spaţiul liber (dintre tren si marginea peronului) să fie mai mic decât o anumită valoare minimă. Şi că sunt cazuri pe distanţe relativ mici unde acest lucru se întâmplă acum, dar se va corecta...
LE numai membri silver şi admin+i pe pagina asta
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Mie mi se pare ciudat sa ceri ceva si sa nu stii cum stai exact in teren, daca poti sa aplici chestia aia, unde nu poti sa o aplici si cat te costa sa intri in "normalitate".
Este din acelasi film cu ventilatia fortata. Am cerut-o, dar habar nu aveam ca nu face fata....Sau cu rotile,..A trebuit sa luam masuri sa remediem. In fine, bine ca nu este mai grav..
Cat despre cine a cazut in spatiul acela, iti dai seama ca nimeni. Cum tendinta generala este ca piciorul sa creasca de le generatie la generatie (mai ales la femei...), poate doar un picior de copil sa mai incapa acolo.
andrei11 wrote:
nu se putea "baga'' flexul inainte, nu s-a gasit nimeni sa masoare peroanele.
Mie mi se pare ciudat sa ceri ceva si sa nu stii cum stai exact in teren, daca poti sa aplici chestia aia, unde nu poti sa o aplici si cat te costa sa intri in "normalitate".
Este din acelasi film cu ventilatia fortata. Am cerut-o, dar habar nu aveam ca nu face fata....Sau cu rotile,..A trebuit sa luam masuri sa remediem. In fine, bine ca nu este mai grav..
Cat despre cine a cazut in spatiul acela, iti dai seama ca nimeni. Cum tendinta generala este ca piciorul sa creasca de le generatie la generatie (mai ales la femei...), poate doar un picior de copil sa mai incapa acolo.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Off topic :
Asa se scrie, "le", nu altcumva.
Repet, nu e nimic grav cu siguranta, ne agitam degeaba. Probabil ca pe anumite portiuni - mici - "freaca", si e vorba de maxim 1 cm si pe lungimi strict definite.
Azi ajung la Stefan cel Mare, sunt curios cum arata peronul la cea mai strambă statie dreaptă de pe tot traseul.
Off topic :
Daca stiam le masuram eu pe gratis, asa, ca mi-e simpatic metroul.
LE numaimembri silver şi admin+i pe pagina asta
Asa se scrie, "le", nu altcumva.
sab wrote:
Mie mi se pare ciudat sa ceri ceva si sa nu stii cum stai exact in teren...
Repet, nu e nimic grav cu siguranta, ne agitam degeaba. Probabil ca pe anumite portiuni - mici - "freaca", si e vorba de maxim 1 cm si pe lungimi strict definite.
Azi ajung la Stefan cel Mare, sunt curios cum arata peronul la cea mai strambă statie dreaptă de pe tot traseul.
📖 Pagination options