Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 899651 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Pardon?
Eu cred ca ultimul item venit este cel "prea cumva". Si cu siguranta peroanele au fost primele, chiar si inaintea ivelor.
puidemorosan wrote:
Peroane prea late în majoritatea stațiilor.
Pardon?
Eu cred ca ultimul item venit este cel "prea cumva". Si cu siguranta peroanele au fost primele, chiar si inaintea ivelor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
# puidemorosan nu tine, lasand la o parte ca exprimarea este de n-am cuvinte. Sunt 2 caracteristici obligatorii care le comunici, fara de care nici nu mai insisti :
- gabaritul.
-Tensiunea de alimentare.
Hai ca nu tine ca peroanele sunt "late". Adica cum late ? Peroanele sunt cum sunt, si cum a spus 133 313 peroanele au fost primele , nu trenurile.
Deci trenurile le facem dupa peroane si nu peroanele dupa trenuri.
V-ati gandit mult pana s-au comandat CAF - urile astea ?
# puidemorosan nu tine, lasand la o parte ca exprimarea este de n-am cuvinte. Sunt 2 caracteristici obligatorii care le comunici, fara de care nici nu mai insisti :
- gabaritul.
-Tensiunea de alimentare.
Hai ca nu tine ca peroanele sunt "late". Adica cum late ? Peroanele sunt cum sunt, si cum a spus 133 313 peroanele au fost primele , nu trenurile.
Deci trenurile le facem dupa peroane si nu peroanele dupa trenuri.
V-ati gandit mult pana s-au comandat CAF - urile astea ?
- Robert24
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Vreau sa citesc primele bancuri vizavi de aceasta situatie.
Sunt sigur ca la altceva s-a referit colegul nostru, este imposibil ca ramele sa nu se incadreze in gabarit. Nu-mi vine sa cred !
Vreau sa citesc primele bancuri vizavi de aceasta situatie.
Sunt sigur ca la altceva s-a referit colegul nostru, este imposibil ca ramele sa nu se incadreze in gabarit. Nu-mi vine sa cred !
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Costin
In caietul de sarcini este specificat gabaritul: http://www.metrorex.ro/Resurse/Caiet_sa...arcini.pdf (vezi pag. 20) Pentru peroane sunt specificate doar lungimea si inaltimea (vezi pag. 5), dar latimea este evident inclusa in specificatiile de la pag. 20. Deci, unde e eroarea?
In caietul de sarcini este specificat gabaritul: http://www.metrorex.ro/Resurse/Caiet_sa...arcini.pdf (vezi pag. 20) Pentru peroane sunt specificate doar lungimea si inaltimea (vezi pag. 5), dar latimea este evident inclusa in specificatiile de la pag. 20. Deci, unde e eroarea?
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Eroarea apare din faptul ca s-au acceptat tolerante mai mici fata de cele acceptate inainte intre gabaritul real al trenului si cel de libera trecere. Trenul este conform caietului de sarcini.
Nu va imaginati ca trenul a lovit in peroane.
Este prea mult de explicat cum se face proba de gabarit.
Si cand ma refer la peroane, nu ma refer la toata lungimea lor ci in anumite zone unde de la inceput au existat abateri de linearitate, sau unde cornierele au ruginit si au facut burti.
Problemele cele mai dese sunt pe firul dinspre Berceni spre Pipera.
Firul celalalt este mult mai bun din acest aspect.
Degeaba ne agitam cu afirmatii alarmiste.
S-au identificat zonele cu probleme si se vor rezolva.
Peroanele nu sunt perfecte precum nu suntem nici noi si nici cei care le-au realizat.
Pentru cei care merg des pe aceasta linie este simplu sa incerce sa se uite la nivelul peronului atunci cand asteapta un tren si vor intelege la ce ma refer.
Proba de gabarit se face cu niste blocuri de poliestiren expandat lipite pe tren care simuleaza gabaritul de libera trecere.
Sper ca m-am facut inteles.
Astea sunt singurele aspecte notabile ale probei realizate.
In rest, trenul se comporta bine dinamic.
Fara alte comentarii.
Eroarea apare din faptul ca s-au acceptat tolerante mai mici fata de cele acceptate inainte intre gabaritul real al trenului si cel de libera trecere. Trenul este conform caietului de sarcini.
Nu va imaginati ca trenul a lovit in peroane.
Este prea mult de explicat cum se face proba de gabarit.
Si cand ma refer la peroane, nu ma refer la toata lungimea lor ci in anumite zone unde de la inceput au existat abateri de linearitate, sau unde cornierele au ruginit si au facut burti.
Problemele cele mai dese sunt pe firul dinspre Berceni spre Pipera.
Firul celalalt este mult mai bun din acest aspect.
Degeaba ne agitam cu afirmatii alarmiste.
S-au identificat zonele cu probleme si se vor rezolva.
Peroanele nu sunt perfecte precum nu suntem nici noi si nici cei care le-au realizat.
Pentru cei care merg des pe aceasta linie este simplu sa incerce sa se uite la nivelul peronului atunci cand asteapta un tren si vor intelege la ce ma refer.
Proba de gabarit se face cu niste blocuri de poliestiren expandat lipite pe tren care simuleaza gabaritul de libera trecere.
Sper ca m-am facut inteles.
Astea sunt singurele aspecte notabile ale probei realizate.
In rest, trenul se comporta bine dinamic.
Fara alte comentarii.
- 133 313
-
Posted:
-
- thor5
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
thor5
Nu va impacientati prea mult. Probabil ca trenurile erau prea dilatate. Nu va ganditi la prostii! Toata lumea stie de la fizica, din scoala, ca orice material se dilata (adica isi mareste volumul) in functie de temperatura. Peroanele se dilata mai greu pentru ca sunt din beton si pentru ca sunt tot timpul la o temperatura relativ constanta. Trenurile CAF s-au plimbat prin toata Europa, au stat in frig, in ploaie, in soare, etc. Dupa o perioada se vor acomoda cu clima tunelurilor.
Nu va impacientati prea mult. Probabil ca trenurile erau prea dilatate. Nu va ganditi la prostii! Toata lumea stie de la fizica, din scoala, ca orice material se dilata (adica isi mareste volumul) in functie de temperatura. Peroanele se dilata mai greu pentru ca sunt din beton si pentru ca sunt tot timpul la o temperatura relativ constanta. Trenurile CAF s-au plimbat prin toata Europa, au stat in frig, in ploaie, in soare, etc. Dupa o perioada se vor acomoda cu clima tunelurilor.
- adisoft1991s
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
adisoft1991s
Astazi la orele 13:20 la Grivita se aflau 2 locomotive Ldh care tractau Rama Caf 1305
Astazi la orele 13:20 la Grivita se aflau 2 locomotive Ldh care tractau Rama Caf 1305
- puidemorosan
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Costin
Va agitati degeaba. Nu conteaza daca erau trenurile dilatate sau nu, putea fi si de la Sfantul Duh problema... Cheia e aici:
Acum ca a acceptat tolerante mai mici, METROREX n'are decat sa ia la PILA marginea peroanelor, ca problema ii priveste.
Va agitati degeaba. Nu conteaza daca erau trenurile dilatate sau nu, putea fi si de la Sfantul Duh problema... Cheia e aici:
puidemorosan wrote:
Eroarea apare din faptul ca s-au acceptat tolerante mai mici fata de cele acceptate inainte intre gabaritul real al trenului si cel de libera trecere.
Acum ca a acceptat tolerante mai mici, METROREX n'are decat sa ia la PILA marginea peroanelor, ca problema ii priveste.
📖 Pagination options