Topic: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
302 posts, 123134 views
📖 Pagination options
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
Sava_6115-6315
Din articolul cu pricina mi-a sarit in ochi:
Deci fereasca sfantu' sa nu circule 42 la gara. Doar e ordin de la doctoru': Bagati tot, baieti! Sa-i dam peste nas lu' peste prajit - Nicusor partid!
Din articolul cu pricina mi-a sarit in ochi:
De asemenea, primarul general a precizat că pe noua bucată din bulevardul Uranus vor funcţiona cinci linii de tramvai şi şase de autobuz,
Deci fereasca sfantu' sa nu circule 42 la gara. Doar e ordin de la doctoru': Bagati tot, baieti! Sa-i dam peste nas lu' peste prajit - Nicusor partid!
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Sorin62
Bine, aveam o grijă...
Adrian Rosca wrote:
Nicusor Dan insista: „Cei care au semnat recepţia au comis o ilegalitate“
http://adevarul.ro/news/bucuresti/primu...index.html
Bine, aveam o grijă...
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Tavi
Nu mor caii când vor câinii.
Adrian Rosca wrote:
Nicusor Dan insista: „Cei care au semnat recepţia au comis o ilegalitate“
http://adevarul.ro/news/bucuresti/primu...index.html
Nu mor caii când vor câinii.
- florin
-
Posted:
-
Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
florin
După cum mă aşteptam, circulaţia pe noua arteră are o mare problemă, la care aparent nu s-a gândit nimeni: toate maşinile care vin spre Victoriei se înfundă în Piaţa Victoriei. Intersecţia Ion Mihalache cu Buzeşti şi bretelele de pe Titulescu era deja supra-saturată la orele de vârf, acum că avem un nou flux care aduce multe maşini în intersecţie problema s-a agravat. Şi rezolvare nu prea întrevăd, fluxul de pe Buzeşti se intersectează cu fluxul de pe Kiseleff, care are timpi foarte mari de semafor. Rezultatul este cel pe care îl aşteptam: coada pe Buzeşti se pierdea în zare dincolo de Sevastopol, coada pe Occidentului se termină pe Lascăr Catargiu aproape de Romană (nu e o greşeală, au pus şi un poliţist la Gh. Manu să nu se blocheze intersecţia!), coada pe Mihalache a crecut şi ea.
Aşadar măreaţa deschidere a creat mai multe probleme decât a rezolvat.
După cum mă aşteptam, circulaţia pe noua arteră are o mare problemă, la care aparent nu s-a gândit nimeni: toate maşinile care vin spre Victoriei se înfundă în Piaţa Victoriei. Intersecţia Ion Mihalache cu Buzeşti şi bretelele de pe Titulescu era deja supra-saturată la orele de vârf, acum că avem un nou flux care aduce multe maşini în intersecţie problema s-a agravat. Şi rezolvare nu prea întrevăd, fluxul de pe Buzeşti se intersectează cu fluxul de pe Kiseleff, care are timpi foarte mari de semafor. Rezultatul este cel pe care îl aşteptam: coada pe Buzeşti se pierdea în zare dincolo de Sevastopol, coada pe Occidentului se termină pe Lascăr Catargiu aproape de Romană (nu e o greşeală, au pus şi un poliţist la Gh. Manu să nu se blocheze intersecţia!), coada pe Mihalache a crecut şi ea.
Aşadar măreaţa deschidere a creat mai multe probleme decât a rezolvat.
trafic.JPG (144.55 KB; downloaded 8371 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
Costin
Doua aspecte:
1. Google Maps inca nu arata sensurile unice de pe Calea Grivitei deci nu stiu cat de precise sunt informatiile din zona.
2. Presupun ca se vor mai face ajustari la semafoare, mai ales ca ieri nu erau corelate, nici intre ele, nici cu situatia din trafic.
Doua aspecte:
1. Google Maps inca nu arata sensurile unice de pe Calea Grivitei deci nu stiu cat de precise sunt informatiile din zona.
2. Presupun ca se vor mai face ajustari la semafoare, mai ales ca ieri nu erau corelate, nici intre ele, nici cu situatia din trafic.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
survola
Coada de pe str. General Ghe. Manu ajunge până la Bd. Lascăr Catargiu
Coada de pe str. General Ghe. Manu ajunge până la Bd. Lascăr Catargiu
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
florin
Problema de care vorbesc eu nu e la semafoare, problema e că toate maşinile alea nu au unde să se ducă. Majoritatea vor să meargă spre nord şi fac dreapta la piaţă (iar cei care merg drept nu pot nici ei să treacă pentru că sunt blocaţi de cei care vin dinspre Titulescu/Mihalache). Problema e că bucăţica aia de 100m până în Calea Victoriei nu face faţă, intră pe ea maşini din 3 direcţii timp de 2-3 minute şi ies timp de 30 de secunde.
O rezolvare ar fi când se va îngusta Calea Victoriei, o să convingi mai mulţi şoferi să o ia pe Buzeşti şi astfel să scazi timpul semaforului spre centru. Problema e că tot prin semaforul ăla trec şi cei care merg pe Catargiu.
cos wrote:
Doua aspecte:
1. Google Maps inca nu arata sensurile unice de pe Calea Grivitei deci nu stiu cat de precise sunt informatiile din zona.
2. Presupun ca se vor mai face ajustari la semafoare, mai ales ca ieri nu erau corelate, nici intre ele, nici cu situatia din trafic.
Problema de care vorbesc eu nu e la semafoare, problema e că toate maşinile alea nu au unde să se ducă. Majoritatea vor să meargă spre nord şi fac dreapta la piaţă (iar cei care merg drept nu pot nici ei să treacă pentru că sunt blocaţi de cei care vin dinspre Titulescu/Mihalache). Problema e că bucăţica aia de 100m până în Calea Victoriei nu face faţă, intră pe ea maşini din 3 direcţii timp de 2-3 minute şi ies timp de 30 de secunde.
O rezolvare ar fi când se va îngusta Calea Victoriei, o să convingi mai mulţi şoferi să o ia pe Buzeşti şi astfel să scazi timpul semaforului spre centru. Problema e că tot prin semaforul ăla trec şi cei care merg pe Catargiu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
andrei11
1) Acum fie vorba intre noi, câtva timp tot soferul care circula zonal o sa vrea sa se dea pe Berzei / Buzesti.
2) Dupa luna de proba fluxurile se vor autoregla, exista un timp psihologic de asteptat la semafoare, o sa apara rutele alternative.
3) E un proces natural, nu trebuie sa-si bata nimeni capul.
4) Asta nu inseamna ca nu trebuie facute ceva corectii - la sensuri unice, la corelarea semafoarelor, blablabla.
Off topic
5) Eu de exemplu stiu cum sa evit Eminescu / Dorobanti / Romana. Nu spun ruta ca le dau idei si altora. Si circul excelent - asta cand tot Eminescu pana la Romana e blocat. Chestie de adaptare.
6) Niciodata nu o iau pe Eminescu, poate numai noaptea dupa ora 23,00, in 25 Decembrie / 1 Ianuarie / de Inviere, sambata dimineata la ora 6,00 sau duminica la pranz.
1) Acum fie vorba intre noi, câtva timp tot soferul care circula zonal o sa vrea sa se dea pe Berzei / Buzesti.
2) Dupa luna de proba fluxurile se vor autoregla, exista un timp psihologic de asteptat la semafoare, o sa apara rutele alternative.
3) E un proces natural, nu trebuie sa-si bata nimeni capul.
4) Asta nu inseamna ca nu trebuie facute ceva corectii - la sensuri unice, la corelarea semafoarelor, blablabla.
Off topic
5) Eu de exemplu stiu cum sa evit Eminescu / Dorobanti / Romana. Nu spun ruta ca le dau idei si altora. Si circul excelent - asta cand tot Eminescu pana la Romana e blocat. Chestie de adaptare.
6) Niciodata nu o iau pe Eminescu, poate numai noaptea dupa ora 23,00, in 25 Decembrie / 1 Ianuarie / de Inviere, sambata dimineata la ora 6,00 sau duminica la pranz.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
Robert24
S-au publicat programele de circulatie a liniilor din zona:
24 - http://www.ratb.ro/docpdf2/24_Vasile%20Parvan.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/24_Cart.Damaroia.pdf
42 - http://www.ratb.ro/docpdf2/42_Gara%20de%20Nord.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/42_Piata%20Presei.pdf
fireste ca a ramas un singur tur - la 73/83 de minute....
44 - http://www.ratb.ro/docpdf2/44_Vasile%20Parvan.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/44_Cart.16%20Februarie.pdf -
pana la urma e chiar un pic mai rau decat estimam - 5 ture la 13 min / 4 ture la 16 min / weekend 3 ture la 21 min
45 - http://www.ratb.ro/docpdf2/45_Gara%20de%20Nord.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/45_Mezes.pdf
46 - http://www.ratb.ro/docpdf2/46_Gara%20de%20Nord.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/46_Republica.pdf
tramvai la gara care sa vina la 30 min in weekend...
S-au publicat programele de circulatie a liniilor din zona:
24 - http://www.ratb.ro/docpdf2/24_Vasile%20Parvan.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/24_Cart.Damaroia.pdf
42 - http://www.ratb.ro/docpdf2/42_Gara%20de%20Nord.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/42_Piata%20Presei.pdf
fireste ca a ramas un singur tur - la 73/83 de minute....
44 - http://www.ratb.ro/docpdf2/44_Vasile%20Parvan.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/44_Cart.16%20Februarie.pdf -
pana la urma e chiar un pic mai rau decat estimam - 5 ture la 13 min / 4 ture la 16 min / weekend 3 ture la 21 min
45 - http://www.ratb.ro/docpdf2/45_Gara%20de%20Nord.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/45_Mezes.pdf
46 - http://www.ratb.ro/docpdf2/46_Gara%20de%20Nord.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/46_Republica.pdf
tramvai la gara care sa vina la 30 min in weekend...
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
ANTENA
Ar trebui regandita Pta Victoriei cam cum a fost cand era sumittul Nato. Fara giratoriu.
Pe rutele Buzesti - Mihalache. Si Kiselleff+Aviatorilor - Cal.Victoriei+Catargiu. S-a circulat nemaipomenit atunci si fara semafoare.
Bretelele supraterane ale pasajului Victoria, obligat la dreapta. Si s-a rezolvat problema.
florin wrote:
După cum mă aşteptam, circulaţia pe noua arteră are o mare problemă, la care aparent nu s-a gândit nimeni: toate maşinile care vin spre Victoriei se înfundă în Piaţa Victoriei. Intersecţia Ion Mihalache cu Buzeşti şi bretelele de pe Titulescu era deja supra-saturată la orele de vârf, acum că avem un nou flux care aduce multe maşini în intersecţie problema s-a agravat. Şi rezolvare nu prea întrevăd, fluxul de pe Buzeşti se intersectează cu fluxul de pe Kiseleff, care are timpi foarte mari de semafor. Rezultatul este cel pe care îl aşteptam: coada pe Buzeşti se pierdea în zare dincolo de Sevastopol, coada pe Occidentului se termină pe Lascăr Catargiu aproape de Romană (nu e o greşeală, au pus şi un poliţist la Gh. Manu să nu se blocheze intersecţia!), coada pe Mihalache a crecut şi ea.
Aşadar măreaţa deschidere a creat mai multe probleme decât a rezolvat.
Ar trebui regandita Pta Victoriei cam cum a fost cand era sumittul Nato. Fara giratoriu.
Pe rutele Buzesti - Mihalache. Si Kiselleff+Aviatorilor - Cal.Victoriei+Catargiu. S-a circulat nemaipomenit atunci si fara semafoare.
Bretelele supraterane ale pasajului Victoria, obligat la dreapta. Si s-a rezolvat problema.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
3mil
L-au stricat si pe 46 care in ultima vreme venea destul de bine...
Robert24 wrote:
46 - http://www.ratb.ro/docpdf2/46_Gara%20de%20Nord.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/46_Republica.pdf
tramvai la gara care sa vina la 30 min in weekend...
L-au stricat si pe 46 care in ultima vreme venea destul de bine...
- IK4
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
IK4
Cu asa intervale de succedare, o investitie uriasa in infrastructura de tramvai nu se justifica.
21, 32 si 41 raman singurele linii de tramvai din Bucuresti care au o functionare utila calatorilor.
Restul sunt doar fantome, linii turistice, piese inutile de decor urban care se invart in cercul vicios al lipsei de cerere datorate lipsei de oferta.
Cine sa astepte 30 de minute un 46 la Obor spre Gara? In alea 30 de minute, cu metroul ajungi la gara, iei trenul si esti deja pe drumul spre Ploiesti.
Nu mai vorbesc de acel 42, care e o pata neagra pe obrazul Ratb-ului. Interval de succedare de 83 de minute la un tramvai? Mai suntem zdraveni la cap in tara asta? In 83 de minute ai ajuns cu trenul la SINAIA si 42-ul tot n-a aparut in statie...
In ce hal a ajuns orasul asta!
Cu asa intervale de succedare, o investitie uriasa in infrastructura de tramvai nu se justifica.
21, 32 si 41 raman singurele linii de tramvai din Bucuresti care au o functionare utila calatorilor.
Restul sunt doar fantome, linii turistice, piese inutile de decor urban care se invart in cercul vicios al lipsei de cerere datorate lipsei de oferta.
Cine sa astepte 30 de minute un 46 la Obor spre Gara? In alea 30 de minute, cu metroul ajungi la gara, iei trenul si esti deja pe drumul spre Ploiesti.
Nu mai vorbesc de acel 42, care e o pata neagra pe obrazul Ratb-ului. Interval de succedare de 83 de minute la un tramvai? Mai suntem zdraveni la cap in tara asta? In 83 de minute ai ajuns cu trenul la SINAIA si 42-ul tot n-a aparut in statie...
In ce hal a ajuns orasul asta!
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
alchimistul
Priviti nu doar intervalele de succedare pentru linia 44, dar si ultimele plecari de la capetele de linie. 22:15 si de la Parvan si de la 16 Februarie? Sper sa fie o greseala.
Priviti nu doar intervalele de succedare pentru linia 44, dar si ultimele plecari de la capetele de linie. 22:15 si de la Parvan si de la 16 Februarie? Sper sa fie o greseala.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
survola
Situaţia pe calea Griviţei (13 ianuarie): atenţie cu parcarea in zonă şi noile sensuri unice!
Bonus: circula 45.
Situaţia pe calea Griviţei (13 ianuarie): atenţie cu parcarea in zonă şi noile sensuri unice!
Bonus: circula 45.
DSC_0911.jpg (193.55 KB; downloaded 8474 times)
DSC_0913.jpg (162.89 KB; downloaded 8476 times)
DSC_0914.jpg (192.97 KB; downloaded 8473 times)
📖 Pagination options