Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.AAutobuze

 

Topic: Rocar de Simon (1995-2011)

542 posts, 195114 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 39
 
 

📖 Pagination options
Re: Rocar de Simon 3mil

Dr2005 wrote:
[...]până şi afişajele se taie cu flacăra oxi-acetilenică! Tocmai pentru a nu rămâne piese pentru restul parcului, spre a grăbi casarea lor. Se mai fac şi alte mânării... de exemplu, nu se trece ITP-ul cu parbrizul spart (adică... asta am înţeles că e legal)... şi la Ikarusuri, dacă nu reuşeau să le strice motoarele prin garaj mergând cu frâna de mână pusă şi făcând drifturi cu ele, dădeaua cu piatra şi spărgeau parbrizele înainte de ITP, astfel nu se trecea ITP-ul şi se trimitea la casat autobuzul.


Nu imi vine sa cred ce citesc. :shock:
Intr-adevar, si la autoturisme te pot respinge la ITP pentru parbriz crapat daca nu se gaseste alt motiv ca sa nu se acorde inspectia, dar se face revenire si se ia a 2-a oara. Dar repet: ce se facea cu motoarele am ramas uimit...

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

Zilele astea a revenit in circulatie cu calatori Rocarul de Simon #1065, al Autobazei Militari. N-a mai iesit pana luna acesta in traseu din cauza unor probleme legate de consum mult prea mare de carburant, este o problema intalnita la majoritatea autobuzelor Rocar de Simon de la toate autobazele. In anul 2010 acest autobuz, n-a circulat decat foarte rar, efectuand doar transporturi tehnologice.

 


Re: Rocar de Simon cristi20

1080 si 1094 la capat Cartier Rosu pe 106.
Mai rar vezi ambele ture in acelasi timp la acelasi capat. :)

 


Re: Rocar de Simon Dominatrix

cristi20 wrote:
Mai rar vezi ambele ture in acelasi timp la acelasi capat
.Si mai rar vezi asemenea lipsa de organizare si dispret fata de calatori, unde pe o linie scurta, unde nu prea se pune problema de blocaje in trafic, autobuzele circula unul dupa altul...

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

Ba sunt blocaje cat incape mai ales dupa ora 18 pe stradutele alea inguste din zona. Oricum 106 mare lucru nu face linia asta, dar trebuie sa fie si ea. Ajuta Pe Str. Apusului linia 178 si apoi pe Uverturii oamenii il iau daca nu vine 178 pana la Lujerului. Apoi pe Iuliu Maniu masinile merg aproape goale, ca lumea nu se urca de la Lujerului la Gorjului sa zicem. Apoi in cartier acolo sunt anumite ore cand ai 15-20 de calatori...

 


Re: Rocar de Simon autob368

Chiar ca ceva mai rar...dar de ce erau ambele ture la Cartier Rosu? Parca aveau intereval de cca 30 minute. Inseamna ca cei care asteptau la Lujerului... vai de capul lor...  :?

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

S-ar putea sa fi fost in grafic de ce nu va ganditi si asa? In fine, nu asta e scopul sa criticam ca uite ce face x si y.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon Tom

1188, ca si DAC'ul 454 au avut acelasi sofer cand au fost noi. El avea mare grija de autobuze. De fapt ati vazut cum arata 454 dupa multi ani de functionare. N'ar fi exclus ca 1188 sa fie si el printre ultimele casate, daca nu-l vor vinde (daca le mai cumpara cineva).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon Dr2005

#454 a fost ultimul Dac casat de la Alexandria... odată cu el zică-se că ar fi plecat şi şoferul, după ce nu a fost lăsat să îl cumpere. Cum Rocarurile cât-de-cât se bagă într-o licitaţie (nepromovată în presă, nu cumva să le cumpere cineva) şi la preţuri umflate, poate totuşi şoferul espectiv, dacă are buget, poate să îl cumpere.

 


Re: Rocar de Simon Chev Celios

1259 pe acces in linia 181 astazi la pranz. :lol:  :lol:  :lol:


 


Re: Rocar de Simon Gabi23

1259, 1260 si 1262 au fost primele Rocar de Simon din seria 12xx ajunse la Autobaza Titan in vara anului 2008, sosind de la Autobaza Floreasca. Apoi dupa cateva luni au venit si restul care alcatuiesc acum mare parte din parcul de Rocar al autobazei.

 


Re: Rocar de Simon autob368

De cand si pana cand a cirulat 302 la Platforma Ghencea????  :evil:   Pentru cei care nu sunt din Bucuresti sau nu stiu, Platforma Ghencea e total diferita de Ghencea. La Platf. Ghencea au capatul 105,368,385 si au avut si defunctele linii 305 (pana prin anul 2002) si 421, iat terminalul Ghencea este capatul liniilor 11,41,47,126,185,221,302,635. Chiar nu si-au dat seama cei de la Alexandria cand au memorat afisajul? Ca e singura masina din 302 cred care are memorat capatul la Platforma Ghencea. :roll:

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

Capatul lui 385/368/105 este Platforma Valea Oltului, nu Platforma Ghencea.
Toate autobuzele Rocar de Simon de la Autobaza Alexandria au actualizate denumirea traseului liniei 302: "Platforma Ghencea - Pod Bragadiru". Inainte aveau in memorie (unele, ca de exemplu cele cu afisaje Hanover si alte cateva masini nu aveau linia in memorie) Pod Centura - Ghencea.
Trebuiau sa lase "Ghencea". Dupa parerea mea cea mai indicata denumire pe afisajele tuturor liniilor care intorc in terminalul Ghencea ar fi "Cartier Ghencea >>> zyxzyxzyx".

 


Re: Rocar de Simon Gabi23

Legat de 1106, care ar fi trebuit sa ajunga la casare in aceasta vara, s-a hotarat sa fie pastrata deoarece este o masina inca buna care mai poate circula o perioada, tinand cont si de faptul ca a avut RK. Ar avea insa numarul de km si anii pentru casare.
1123 este in conservare, dupa ce s-a intors de la Dep. Berceni, unde a stat in perioada primavara 2009- vara 2010. Ea in acest moment nu mai este functionala.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433500 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use