Topic: Vagoane seria 19-83 1xx (foste 19-87 - Atelierele Grivita)
5 posts, 6772 views- Dr2005
-
Posted:
-
Vagoane seria 19-83 1xx (foste 19-87 - Atelierele Grivita)
Dr2005
Vagonul provine, mai mult ca sigur, din modernizarea vagoanelor 19-57. Primul lucru care iti sare in ochi la vederea acestui vagon este aspectul de ,,O.Z.N.", cu geamurile mari care acopera si stalpii. Vehiculul a fost echipat cu boghiuri Y32RS, ceea ce il face apt de circulatie cu viteza maxima de 160 km/h. S-a renuntat la compartimente, astfel ca pasagerii au la dispozitie un salon cu 54 de locuri, climatizat, dotat cu sisteme de informare si supraveghere video. Ca o noutate, langa fiecare loc exista un mic display care, probabil, se poate folosi pentru a indica daca locul este ocupat sau nu.
Vagonul provine, mai mult ca sigur, din modernizarea vagoanelor 19-57. Primul lucru care iti sare in ochi la vederea acestui vagon este aspectul de ,,O.Z.N.", cu geamurile mari care acopera si stalpii. Vehiculul a fost echipat cu boghiuri Y32RS, ceea ce il face apt de circulatie cu viteza maxima de 160 km/h. S-a renuntat la compartimente, astfel ca pasagerii au la dispozitie un salon cu 54 de locuri, climatizat, dotat cu sisteme de informare si supraveghere video. Ca o noutate, langa fiecare loc exista un mic display care, probabil, se poate folosi pentru a indica daca locul este ocupat sau nu.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19-87 (Atelierele Grivita)
Gabi23
De cateva sapatamani 50 53 19-87 001-8, prototip al seriei, circula in compunerea trenului R795 Bucuresti Nord - Craiova intorcandu-se cu R794 Craiova - Bucuresti. Este foarte usor de confundat cu un 19-83, deoarece schema de vopsire este identica, si totodata diferita fata de 002.
Deasemenea trebuie mentionat si faptul ca vagonul 002 a fost trecut in regimul de circulatie "intern", fiind declasificat si fara sa mai poata parasi tara.
De cateva sapatamani 50 53 19-87 001-8, prototip al seriei, circula in compunerea trenului R795 Bucuresti Nord - Craiova intorcandu-se cu R794 Craiova - Bucuresti. Este foarte usor de confundat cu un 19-83, deoarece schema de vopsire este identica, si totodata diferita fata de 002.
Deasemenea trebuie mentionat si faptul ca vagonul 002 a fost trecut in regimul de circulatie "intern", fiind declasificat si fara sa mai poata parasi tara.
50 53 19-87 001-8 - Bucuresti Nord - 30.09.2010_001.JPG (144.59 KB; downloaded 5535 times)
50 53 19-87 001-8 - Bucuresti Nord - 30.09.2010_002.JPG (53.15 KB; downloaded 5528 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19-87 (Atelierele Grivita)
Gabi23
19-87 004 cu IR Bucuresti Nord - Galati
S-a ajuns cel putin la vagonul 005 si din aceasta serie.
19-87 004 cu IR Bucuresti Nord - Galati
S-a ajuns cel putin la vagonul 005 si din aceasta serie.
50 53 19-87 004-2 - Bucuresti Nord - 24.05.2012.jpg (146.03 KB; downloaded 5520 times)
50 53 19-87 004-2 - Bucuresti Nord - 24.05.2012 (1).jpg (66.39 KB; downloaded 5514 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19-87 (Atelierele Grivita)
Robert24
19-87 003
19-87 003
19-87 003.jpg (289.89 KB; downloaded 5119 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19-87 (Atelierele Grivita)
Gabi23
Cele 5 vagoane seria 19-87 modernizate între anii 2009-2012, au fost reclasificate şi trecute la seria 19-83. Au primit numere de la 101 la 105. Deci, în concluzie discuţiile despre ele se vor purta în acest topic de acum înainte: viewtopic.php?f=113&t=719#p12899
Să ni-l amintim aici prezent la ZF 2010, totuşi pe 19-87 002, actualmente 19-83 102, care este un pic mai special faţă de restul:
Cele 5 vagoane seria 19-87 modernizate între anii 2009-2012, au fost reclasificate şi trecute la seria 19-83. Au primit numere de la 101 la 105. Deci, în concluzie discuţiile despre ele se vor purta în acest topic de acum înainte: viewtopic.php?f=113&t=719#p12899
Să ni-l amintim aici prezent la ZF 2010, totuşi pe 19-87 002, actualmente 19-83 102, care este un pic mai special faţă de restul:
50 53 19-87 002-6 - Bucureşti Nord - 05.10.2010.JPG (291.56 KB; downloaded 5004 times)
50 53 19-87 002-6 - Bucureşti Nord - 05.10.2010 (1).JPG (159.62 KB; downloaded 5013 times)