Topic: Lărgire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2013)
181 posts, 49915 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
Adrian Rosca
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/bucure-tiul-lui-oprescu-trecerile-de-pietoni-se-termina-in-panselu-e-iar-semnele-de-circula-ie-pun-in-dificultate-oferii-video-69577.html
E vorba de intersectia Nae Caramfil cu Burileanu, unde in urma reabilitarii au aparut niste pastile inierbate exact in dreptul trecerilor de pietoni. Evident ca trecerile ar fi trebuit mutate, dar autoritatile au uitat de treaba asta.
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/bucure-tiul-lui-oprescu-trecerile-de-pietoni-se-termina-in-panselu-e-iar-semnele-de-circula-ie-pun-in-dificultate-oferii-video-69577.html
Treceri de pietoni care se termină în panseluţe şi semne de circulaţie menite să crească numărul accidentelor rutiere. Acestea sunt numai câteva dintre roadele administraţiei primarului Sorin Oprescu. Bucureştenii rămân muţi de uimire în faţa minunilor Capitalei şi merg mai departe, cu speranţa că va veni o zi când Bucureştiul se va transforma dintr-un triunghi al Bermudelor, într-o capitală europeană.
Imaginile surprinse pe bulevardul Nicolae Caranfil nu sunt o farsă aranjată de vreo emisiune de divertisment, ci planul bine pus la punct de primarul susținut de USL, Sorin Oprescu.
De parcă n-ar fi deja periculos să traversezi o trecere de pietoni în capitală, acum primăria Capitalei îi forţează pe cei care călătoresc fără autoturism propriu să petreacă şi mai mult timp în mijlocul străzii, pentru că trebuie să ocolească panseluţele.
E vorba de intersectia Nae Caramfil cu Burileanu, unde in urma reabilitarii au aparut niste pastile inierbate exact in dreptul trecerilor de pietoni. Evident ca trecerile ar fi trebuit mutate, dar autoritatile au uitat de treaba asta.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
Adrian Rosca
Ciudat, cineva s-a sesizat in cazul asta.
Ciudat, cineva s-a sesizat in cazul asta.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
ADY881
Da, au si uitat sa suprainalte ceea ce trebuia sa fie trecerea de pietoni din parcare(cum au facut mai la sud).
Adrian Rosca wrote:
Ciudat, cineva s-a sesizat in cazul asta.
Da, au si uitat sa suprainalte ceea ce trebuia sa fie trecerea de pietoni din parcare(cum au facut mai la sud).
- codz
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
codz
La virajul spre Ambasada Chinei au ramas stalpii de beton care sunt fix pe noua bordura, urmaresc in fiecare zi daca o fi fost vreun accident, din fericire cred ca inca nu. Este posibil sa lase acei stalpi acolo?
La virajul spre Ambasada Chinei au ramas stalpii de beton care sunt fix pe noua bordura, urmaresc in fiecare zi daca o fi fost vreun accident, din fericire cred ca inca nu. Este posibil sa lase acei stalpi acolo?
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
Nightwolf
Pai tu crezi ca daca muti un stalp mai in fata sau mai in spate sau daca e sau nu pe bordura se opresc accidentele? Sau tu vrei sa zici ca sunt prea aproape stalpii de partea carosabila si se sperie soferii si intra-n ei?
Pai tu crezi ca daca muti un stalp mai in fata sau mai in spate sau daca e sau nu pe bordura se opresc accidentele? Sau tu vrei sa zici ca sunt prea aproape stalpii de partea carosabila si se sperie soferii si intra-n ei?
- codz
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
codz
Nu stiu daca ai vazut cum arata stalpul acela de beton de cca 30 cm diametru asezat fix la marginea carosabilului si fix cand incepe curba, il poti lua cu usurinta cu oglinda, dar nu asta e problema ci ferindu-l pe el poti da de cel din stanga si gata accidentul. Eu trec zilnic pe acolo, iti spun ca va fi nasol daca nu il scoate. Au pus stalpi noi de metal, pe cei vechi de beton probabil ca ii scoate la primavara.
PS: in curba respectiva au avut loc zeci de accidente de-a lungul anilor, pe ambele sensuri, iar una e sa acrosezi o alta masina, alta este sa intri lateral intr-un stalp, nu toate masinile au airbaguri si sunt facute sa protejeze cat de cat la impact lateral, e suficient sa se intample la 30kmph si poate fi fatal; stiu ca peste tot sunt stalpi pe marginea drumului, dar 1 metru conteaza; apropo de asta, pe Aviatorilor au pus stalpi noi mai aproape de carosabil, cand aveau tot locul sa ii puna la fel ca pe ceilalti, mi se pare o tampenie sa avizezi asa ceva, numai ca in Romania nu se face nimic, daramite cu adevarat siguranta circulatiei, termin ca deja ma enervez .. cate capete de parapet metalic lasata drepte am vazut .. infrastructura facuta cu picioarele
Nu stiu daca ai vazut cum arata stalpul acela de beton de cca 30 cm diametru asezat fix la marginea carosabilului si fix cand incepe curba, il poti lua cu usurinta cu oglinda, dar nu asta e problema ci ferindu-l pe el poti da de cel din stanga si gata accidentul. Eu trec zilnic pe acolo, iti spun ca va fi nasol daca nu il scoate. Au pus stalpi noi de metal, pe cei vechi de beton probabil ca ii scoate la primavara.
PS: in curba respectiva au avut loc zeci de accidente de-a lungul anilor, pe ambele sensuri, iar una e sa acrosezi o alta masina, alta este sa intri lateral intr-un stalp, nu toate masinile au airbaguri si sunt facute sa protejeze cat de cat la impact lateral, e suficient sa se intample la 30kmph si poate fi fatal; stiu ca peste tot sunt stalpi pe marginea drumului, dar 1 metru conteaza; apropo de asta, pe Aviatorilor au pus stalpi noi mai aproape de carosabil, cand aveau tot locul sa ii puna la fel ca pe ceilalti, mi se pare o tampenie sa avizezi asa ceva, numai ca in Romania nu se face nimic, daramite cu adevarat siguranta circulatiei, termin ca deja ma enervez .. cate capete de parapet metalic lasata drepte am vazut .. infrastructura facuta cu picioarele
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
Nightwolf
Amendamente la ce spui tu:
1. nu ai cum sa acrosezi stalpul ala pt ca ar insemna sa acrosezi bordura cu roata. Lungimea oglinzii retrovizoare laterale dreapta, in marea majoritate a cazurilor exceptie LOGAN, este mai mica decat cea de pe stanga. In genere este de aprox. 10-15 cm. Nicio masina nu circula la 10cm de bordura. NEAM!!
2. este hilar ce spui tu cu "feritul stalpului". E ca si cum mi-ai zice "am ferit refugiu". Pai cum adica tu sofer "feresti" un stalp sau un refugiu?? Inseamna ca nu circuli regulamentar de ajungi sa le "feresti".
3. Stiu perfect cate accidente au fost in curba aia in ultimii 10 ani. Si stiu perfect ca daca ajungi sa intrii in stalp inseamna ca nu conduci preventiv. In 98% din cazuri. In restul de 2% e pur ghinion.
4. S-a schimbat configuratia curbei odata cu largirea, nu mai e asa de stransa, n-ar mai trebui sa fie niciun accident acolo DESI romanul e campion la retardism in spatele volanului...
codz wrote:
Nu stiu daca ai vazut cum arata stalpul acela de beton de cca 30 cm diametru asezat fix la marginea carosabilului si fix cand incepe curba, il poti lua cu usurinta cu oglinda, dar nu asta e problema ci ferindu-l pe el poti da de cel din stanga si gata accidentul. Eu trec zilnic pe acolo, iti spun ca va fi nasol daca nu il scoate. Au pus stalpi noi de metal, pe cei vechi de beton probabil ca ii scoate la primavara.
PS: in curba respectiva au avut loc zeci de accidente de-a lungul anilor, pe ambele sensuri, iar una e sa acrosezi o alta masina, alta este sa intri lateral intr-un stalp, nu toate masinile au airbaguri si sunt facute sa protejeze cat de cat la impact lateral, e suficient sa se intample la 30kmph si poate fi fatal; stiu ca peste tot sunt stalpi pe marginea drumului, dar 1 metru conteaza; apropo de asta, pe Aviatorilor au pus stalpi noi mai aproape de carosabil, cand aveau tot locul sa ii puna la fel ca pe ceilalti, mi se pare o tampenie sa avizezi asa ceva, numai ca in Romania nu se face nimic, daramite cu adevarat siguranta circulatiei, termin ca deja ma enervez .. cate capete de parapet metalic lasata drepte am vazut .. infrastructura facuta cu picioarele
Amendamente la ce spui tu:
1. nu ai cum sa acrosezi stalpul ala pt ca ar insemna sa acrosezi bordura cu roata. Lungimea oglinzii retrovizoare laterale dreapta, in marea majoritate a cazurilor exceptie LOGAN, este mai mica decat cea de pe stanga. In genere este de aprox. 10-15 cm. Nicio masina nu circula la 10cm de bordura. NEAM!!
2. este hilar ce spui tu cu "feritul stalpului". E ca si cum mi-ai zice "am ferit refugiu". Pai cum adica tu sofer "feresti" un stalp sau un refugiu?? Inseamna ca nu circuli regulamentar de ajungi sa le "feresti".
3. Stiu perfect cate accidente au fost in curba aia in ultimii 10 ani. Si stiu perfect ca daca ajungi sa intrii in stalp inseamna ca nu conduci preventiv. In 98% din cazuri. In restul de 2% e pur ghinion.
4. S-a schimbat configuratia curbei odata cu largirea, nu mai e asa de stransa, n-ar mai trebui sa fie niciun accident acolo DESI romanul e campion la retardism in spatele volanului...
- madhorsefuzzy
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
madhorsefuzzy
Nu acrosezi cu oglinda stalpul, dar exista reflexul de a feri stalpul. Asta pentru ca e ceva neobisnuit pe o sosea ca stalpul sa fie fix pe bordura.
Mi se intampla de fiecare data cand trec pe acolo. Nu intru pe banda a 2-a, dar ma apropii extrem de mut de linia continua cu rotile de pe stanga astfel incat sa-i fac sa incetineasca pe cei de pe banda a 2-a. Si nu numai eu.
Nu acrosezi cu oglinda stalpul, dar exista reflexul de a feri stalpul. Asta pentru ca e ceva neobisnuit pe o sosea ca stalpul sa fie fix pe bordura.
Mi se intampla de fiecare data cand trec pe acolo. Nu intru pe banda a 2-a, dar ma apropii extrem de mut de linia continua cu rotile de pe stanga astfel incat sa-i fac sa incetineasca pe cei de pe banda a 2-a. Si nu numai eu.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
Nightwolf
Atunci ma scuzi... daca tu ai impresia ca stalpul ala trebuie "ferit" nu prea ai ce sa cauti pe sosea. Am trecut aseara pe acolo, dupa incendiul din Baneasa, chiar am vrut sa vad si eu acel stalp tip sperietoare ... e FIX pe bordura. Nu incomodeaza cu nimic, e la intrare in curba, n-are cum sa fie pericol de accident pentru ca prin configuratia ei curba te arunca in afara nu spre stalpul ala. Daca tu te sperii si tragi de volan cand il vezi e problema ta.
Aaa si sa nu uit: inainte de intrarea in curba este instalat celebrul indicator de limitare de viteza -- 30km/h. Asta e cu vreo 100-150m parca inainte de stalpul cu pricina de care zici tu. De ce nu ai avut bunavointa sa ne povestesti si de indicatorul ala? Sau pt tine n-are nicio relevanta?? Pt ca, prietene, acel indicator schimba COMPLET optica prezentata de tine aici pe forum. La 30km/h masinuta NU ARE CUM sa-ti fuga de sub picior. Dar cum limitarile de viteza in Bucuresti ESTE pt fraieri......
Topic closed din punctul meu de vedere. Si data aviatoare fa-ne un favor -- prezinta-ne situatia obiectiv, cu toate aspectele ei, nu subiectiv. Un indicator rutier iti poate salva viata. Numai ca tu habar nu ai asta ...
Atunci ma scuzi... daca tu ai impresia ca stalpul ala trebuie "ferit" nu prea ai ce sa cauti pe sosea. Am trecut aseara pe acolo, dupa incendiul din Baneasa, chiar am vrut sa vad si eu acel stalp tip sperietoare ... e FIX pe bordura. Nu incomodeaza cu nimic, e la intrare in curba, n-are cum sa fie pericol de accident pentru ca prin configuratia ei curba te arunca in afara nu spre stalpul ala. Daca tu te sperii si tragi de volan cand il vezi e problema ta.
Aaa si sa nu uit: inainte de intrarea in curba este instalat celebrul indicator de limitare de viteza -- 30km/h. Asta e cu vreo 100-150m parca inainte de stalpul cu pricina de care zici tu. De ce nu ai avut bunavointa sa ne povestesti si de indicatorul ala? Sau pt tine n-are nicio relevanta?? Pt ca, prietene, acel indicator schimba COMPLET optica prezentata de tine aici pe forum. La 30km/h masinuta NU ARE CUM sa-ti fuga de sub picior. Dar cum limitarile de viteza in Bucuresti ESTE pt fraieri......
Topic closed din punctul meu de vedere. Si data aviatoare fa-ne un favor -- prezinta-ne situatia obiectiv, cu toate aspectele ei, nu subiectiv. Un indicator rutier iti poate salva viata. Numai ca tu habar nu ai asta ...
- Radu Stanescu
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
Radu Stanescu
Acum sa fim seriosi, un stalp nu are ce cauta fix pe bordura.
Acum sa fim seriosi, un stalp nu are ce cauta fix pe bordura.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
Nightwolf
E o alta poveste total diferita ... ca "nu are ce cauta" e fff diferit de "eu trag de volan cand il vad" si "mare pericol de accident" ...
E o alta poveste total diferita ... ca "nu are ce cauta" e fff diferit de "eu trag de volan cand il vad" si "mare pericol de accident" ...
- codz
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
codz
Cu scuze ca-mi permit sa raspund, nu am zis ca eu trag de volan, ci soferii mai putin experimentati, posibil femeile, nu conteaza, cat timp femeia poate conduce un X5 iar omul din stanga nevinovat poate fi intr-un Logan. Stalp pe bordura, in curba, coroborat cu benzile inguste, nu sunt un specialist in infrastructura cum sunt majoritatea de aici, mi-am exprimat doar o parere ca aceasta situatie poate cauza incidente si accidente, atat.
Nu e cazul sa imi reprosezi (mie sau colegului madhorsefuzzy) ca nu respectam viteza legala, nu ne cunoastem si nu stii cat de regulamentar si de prudent conduc. Daca nu conduceam prudent nu ma mai f_reca pe mine grija de stalpul ala. Cu respect.
Cu scuze ca-mi permit sa raspund, nu am zis ca eu trag de volan, ci soferii mai putin experimentati, posibil femeile, nu conteaza, cat timp femeia poate conduce un X5 iar omul din stanga nevinovat poate fi intr-un Logan. Stalp pe bordura, in curba, coroborat cu benzile inguste, nu sunt un specialist in infrastructura cum sunt majoritatea de aici, mi-am exprimat doar o parere ca aceasta situatie poate cauza incidente si accidente, atat.
Nu e cazul sa imi reprosezi (mie sau colegului madhorsefuzzy) ca nu respectam viteza legala, nu ne cunoastem si nu stii cat de regulamentar si de prudent conduc. Daca nu conduceam prudent nu ma mai f_reca pe mine grija de stalpul ala. Cu respect.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
Nightwolf
Am scris eu undeva ca TU sau ALTUL nu respectati viteza legala?? Ca eu unul nu vad ... eu cred ca am spus doar ca ati omis sa ne povestiti de existenta unui indicator. Nu m-am pronuntat nicicand ca nu respectati viteza. Mare atentie la ce postati si cum postati, sunt cateva persoane p`acilea care pot interpreta total diferit fata de ce vreti voi sa ziceti...
In alta ordine de idei ai cuvantul meu ca la primul accident care se va intampla acolo, va voi anunta
P.S.: Nimeni nu e specialist, repet! In schimb unii muncim in niste locuri care ne face putin mai mult cunoscatori fata de altii. Problema, cum am spus-o in mii de randuri, este ca 99% din romani se dau cunoscatori/specialisti in circulatie, femei si fotbal ... eu ti-am venit cu niste contra-argumente, zic eu, pertinente la observatiile tale... daca te simti ofensat scuza-ma dar asta e realitatea
Am scris eu undeva ca TU sau ALTUL nu respectati viteza legala?? Ca eu unul nu vad ... eu cred ca am spus doar ca ati omis sa ne povestiti de existenta unui indicator. Nu m-am pronuntat nicicand ca nu respectati viteza. Mare atentie la ce postati si cum postati, sunt cateva persoane p`acilea care pot interpreta total diferit fata de ce vreti voi sa ziceti...
In alta ordine de idei ai cuvantul meu ca la primul accident care se va intampla acolo, va voi anunta
P.S.: Nimeni nu e specialist, repet! In schimb unii muncim in niste locuri care ne face putin mai mult cunoscatori fata de altii. Problema, cum am spus-o in mii de randuri, este ca 99% din romani se dau cunoscatori/specialisti in circulatie, femei si fotbal ... eu ti-am venit cu niste contra-argumente, zic eu, pertinente la observatiile tale... daca te simti ofensat scuza-ma dar asta e realitatea
- Orgonon
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2
Orgonon
Femeia nu e om?
codz wrote:
Cu scuze ca-mi permit sa raspund, nu am zis ca eu trag de volan, ci soferii mai putin experimentati, posibil femeile, nu conteaza, cat timp femeia poate conduce un X5 iar omul din stanga nevinovat poate fi intr-un Logan.
Femeia nu e om?
📖 Pagination options