Topic: Știri, noutăți, perspective
473 posts, 214825 views
📖 Pagination options
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
http://www.citynews.ro/eveniment/trenur...ui-1249993
Trenuri metropolitane şi transformarea RATUC din regie în companie publică pentru a putea accesa fonduri europene sunt câteva din proiectele discutate astăzi la Agenția de Dezvoltare Regională de Nord-Vest, care a organizat o întâlnire cu reprezentanții administrației publice din județul Cluj.
Ideea constituirii unei rețele de transport de nivel european, care să includă trenuri regionale, menite să deservească zona metropolitană, după modelul care funcționează deja la Paris, Barcelona ori Roma, propusă de PNL Cluj, a fost luată astăzi în discuţie şi de reprezentanţii Agenției de Dezvoltare Regională de Nord-Vest.
Potrivit reprezentanţilor Grupului Consilierilor PNL, trenurile regionale sau metropolitane vor trebui să asigure fluxul de forță de muncă și de mărfuri care să lege Clujul de platfome industriale, cum ar fi Tetarom III din Jucu, precum și de căi de comunicație importante, precum Autostrada Transilvania, viitoarea autostradă Turda – Sebeș și Aeroportul Internațional Cluj-Napoca.
Viitoarele trenuri metropolitane pot să fie operaționalizate de RATUC, se arată într-un comunicat al liberalilor Clujeni .
Însă pentru a putea obține fondurile europene cu ajutorul cărora să poată fi achiziționate aceste noi mijloace de transport în comun, Grupul Consilierilor PNL propun spre analiza opiniei publice ideea transformării RATUC din regie autonomă în companie publică pentru că, spun aceştia, în conformitate cu actualele reguli europene, regiile autonome nu sunt eligibile pentru a derula proiecte europene precum cel propus. De asemenea se propune transformarea viitoarei companii publice de transport într-un operator regional în adevăratul sens al cuvântului, care să deservească întreagă zonă metropolitană.
De asemena, pentru a evita cheltuirea inutilă a fondurilor publice pentru a crea infrastructura necesară pentru viitoarele trenuri regionale, consilierii PNL propun şi încheierea unui contract prin care viitoarea companie publică de transport să poată închiria căile ferate ale CFR, în condiţiile în care acestea sunt departe de a fi utilizate la capacitate maximă.
Aceste propuneri, consideră consilierii PNL, ar trebui să se regăsească în noul Plan Urbanistic General al Clujului.
http://www.citynews.ro/eveniment/trenur...ui-1249993
Trenuri metropolitane şi transformarea RATUC din regie în companie publică pentru a putea accesa fonduri europene sunt câteva din proiectele discutate astăzi la Agenția de Dezvoltare Regională de Nord-Vest, care a organizat o întâlnire cu reprezentanții administrației publice din județul Cluj.
Ideea constituirii unei rețele de transport de nivel european, care să includă trenuri regionale, menite să deservească zona metropolitană, după modelul care funcționează deja la Paris, Barcelona ori Roma, propusă de PNL Cluj, a fost luată astăzi în discuţie şi de reprezentanţii Agenției de Dezvoltare Regională de Nord-Vest.
Potrivit reprezentanţilor Grupului Consilierilor PNL, trenurile regionale sau metropolitane vor trebui să asigure fluxul de forță de muncă și de mărfuri care să lege Clujul de platfome industriale, cum ar fi Tetarom III din Jucu, precum și de căi de comunicație importante, precum Autostrada Transilvania, viitoarea autostradă Turda – Sebeș și Aeroportul Internațional Cluj-Napoca.
Viitoarele trenuri metropolitane pot să fie operaționalizate de RATUC, se arată într-un comunicat al liberalilor Clujeni .
Însă pentru a putea obține fondurile europene cu ajutorul cărora să poată fi achiziționate aceste noi mijloace de transport în comun, Grupul Consilierilor PNL propun spre analiza opiniei publice ideea transformării RATUC din regie autonomă în companie publică pentru că, spun aceştia, în conformitate cu actualele reguli europene, regiile autonome nu sunt eligibile pentru a derula proiecte europene precum cel propus. De asemenea se propune transformarea viitoarei companii publice de transport într-un operator regional în adevăratul sens al cuvântului, care să deservească întreagă zonă metropolitană.
De asemena, pentru a evita cheltuirea inutilă a fondurilor publice pentru a crea infrastructura necesară pentru viitoarele trenuri regionale, consilierii PNL propun şi încheierea unui contract prin care viitoarea companie publică de transport să poată închiria căile ferate ale CFR, în condiţiile în care acestea sunt departe de a fi utilizate la capacitate maximă.
Aceste propuneri, consideră consilierii PNL, ar trebui să se regăsească în noul Plan Urbanistic General al Clujului.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
O maşină a Poliţiei făcută praf de un tramvai
O maşină a Poliţiei de la Secţia IV din Cluj-Napoca a fost implicată, marţi, într-un accident rutier, după ce şoferul acesteia a intrat într-un tramvai în cartierul Mănăştur, martorii spunând că maşina Poliţiei nu ar fi acordat prioritate.
Purtătorul de cuvânt al IPJ Cluj, Gina Pop, a declarat, marţi, că accidentul nu s-a soldat cu victime. "Din primele cercetări rezultă că o maşină de Poliţie cu un echipaj de la Secţia IV a intrat în coliziune cu un tramvai care circula într-o intersecţie din cartierul Mănăştur. Accidentul nu s-a soldat cu victime. Nu ne putem pronunţa cu exactitate care au fost cauzele ce au dus la producerea accidentului, se întreprind cercetări pentru stabilirea împrejurărilor", a spus Pop.
Accidentul a avut loc în jurul orei 17.00, iar la ora 19.00 poliţiştii nu stabiliseră încă cine este vinovat de producerea accidentului. Directorul Regiei Autonome de Transport Urban Călători (RATUC) Cluj-Napoca, Liviu Neag, a declarat, marţi, că tramvaiul, care se îndrepta spre capătul liniei din cartierul Mănăştur, nu a suferit avarii în urma accidentului.
"Aripa stângă a maşinii de Poliţie a fost afectată şi farul a fost spart", a spus Neag.
Potrivit martorilor aflaţi la faţa locului, maşina Poliţiei nu ar fi acordat prioritate tramvaiului în sensul giratoriu din respectiva intersecţie.
Imaginile au fost surprinse de un clujean care a publicat ulterior fotografiile pe blogul personal (Foto: Dan Ciulea).
http://www.realitatea.net/o-masina-a-po...93661.html
Vagonul implicat este KT4D-ul #76
O maşină a Poliţiei făcută praf de un tramvai
O maşină a Poliţiei de la Secţia IV din Cluj-Napoca a fost implicată, marţi, într-un accident rutier, după ce şoferul acesteia a intrat într-un tramvai în cartierul Mănăştur, martorii spunând că maşina Poliţiei nu ar fi acordat prioritate.
Purtătorul de cuvânt al IPJ Cluj, Gina Pop, a declarat, marţi, că accidentul nu s-a soldat cu victime. "Din primele cercetări rezultă că o maşină de Poliţie cu un echipaj de la Secţia IV a intrat în coliziune cu un tramvai care circula într-o intersecţie din cartierul Mănăştur. Accidentul nu s-a soldat cu victime. Nu ne putem pronunţa cu exactitate care au fost cauzele ce au dus la producerea accidentului, se întreprind cercetări pentru stabilirea împrejurărilor", a spus Pop.
Accidentul a avut loc în jurul orei 17.00, iar la ora 19.00 poliţiştii nu stabiliseră încă cine este vinovat de producerea accidentului. Directorul Regiei Autonome de Transport Urban Călători (RATUC) Cluj-Napoca, Liviu Neag, a declarat, marţi, că tramvaiul, care se îndrepta spre capătul liniei din cartierul Mănăştur, nu a suferit avarii în urma accidentului.
"Aripa stângă a maşinii de Poliţie a fost afectată şi farul a fost spart", a spus Neag.
Potrivit martorilor aflaţi la faţa locului, maşina Poliţiei nu ar fi acordat prioritate tramvaiului în sensul giratoriu din respectiva intersecţie.
Imaginile au fost surprinse de un clujean care a publicat ulterior fotografiile pe blogul personal (Foto: Dan Ciulea).
http://www.realitatea.net/o-masina-a-po...93661.html
Vagonul implicat este KT4D-ul #76
20131015-172306_81359700.jpg (293.91 KB; downloaded 10485 times)
20131015-172210_97333800.jpg (249.41 KB; downloaded 10484 times)
- Robert24
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Infiintare Linia 5: Aeroport - Gara CFR
25-10-2013
In atentia publicului calator !
Ca urmare a finalizarii lucrarilor la sensul giratoriu de la Aeroport, RATUC Cluj – Napoca infiinteaza linia expresa de troleibuz nr 5 care va asigura legatura intre Aeroportul International „Avram Iancu” Cluj-Napoca, centrul municipiului si Gara CFR Cluj.
Traseul liniei 5 va fi pe strazile Tr. Vuia – A. Vlaicu – 21Decembrie 1989 – Reg. Ferdinand – Horea – P-ta Garii. Din P-ta Garii spre Aeroport va circula pe strazile Burebista – I. Coroianu – Traian – I.P. Voitesti – Cuza Voda – 21Decembrie 1989 – A. Vlaicu – Tr. Vuia.
Statiile de oprire la mersul spre Gara CFR Cluj vor fi: Aeroport – Vlad Tepes – Scoala Someseni – Atlas – A. Vlaicu – Arte Plastice – P-ta Marasti – Somesul – Reg. CFR – Sora – Horea – P-ta Garii.
La mersul spre Aeroport statiile de oprire vor fi: P-ta Garii – Traian – P-ta M. Viteazul – Reg. CFR – Somesul – P-ta Marasti – Mrs. C. Prezan – Siretului – Atlas – Scoala Someseni – Orăștie – Aeroport.
Linia 5 va functiona incepand cu data de 26.10.2013 ora 10,00 si va asigura deplasarea participantilor la Mitingul Aerian organizat la Aeroportul International „Avram Iancu” Cluj-Napoca intre orele 13,00 - 15,30.
Linia va functiona de luni pana duminica dupa programul atasat.
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_5.pdf
RATUC
Infiintare Linia 5: Aeroport - Gara CFR
25-10-2013
In atentia publicului calator !
Ca urmare a finalizarii lucrarilor la sensul giratoriu de la Aeroport, RATUC Cluj – Napoca infiinteaza linia expresa de troleibuz nr 5 care va asigura legatura intre Aeroportul International „Avram Iancu” Cluj-Napoca, centrul municipiului si Gara CFR Cluj.
Traseul liniei 5 va fi pe strazile Tr. Vuia – A. Vlaicu – 21Decembrie 1989 – Reg. Ferdinand – Horea – P-ta Garii. Din P-ta Garii spre Aeroport va circula pe strazile Burebista – I. Coroianu – Traian – I.P. Voitesti – Cuza Voda – 21Decembrie 1989 – A. Vlaicu – Tr. Vuia.
Statiile de oprire la mersul spre Gara CFR Cluj vor fi: Aeroport – Vlad Tepes – Scoala Someseni – Atlas – A. Vlaicu – Arte Plastice – P-ta Marasti – Somesul – Reg. CFR – Sora – Horea – P-ta Garii.
La mersul spre Aeroport statiile de oprire vor fi: P-ta Garii – Traian – P-ta M. Viteazul – Reg. CFR – Somesul – P-ta Marasti – Mrs. C. Prezan – Siretului – Atlas – Scoala Someseni – Orăștie – Aeroport.
Linia 5 va functiona incepand cu data de 26.10.2013 ora 10,00 si va asigura deplasarea participantilor la Mitingul Aerian organizat la Aeroportul International „Avram Iancu” Cluj-Napoca intre orele 13,00 - 15,30.
Linia va functiona de luni pana duminica dupa programul atasat.
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_5.pdf
RATUC
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
http://www.citynews.ro/eveniment/ratuc-...ta-1255874
Consiliul Local Cluj-Napoca va analiza în 14 noiembrie proiectul privind reorganizarea Regiei Autonome de Transport Urban de Călători Cluj-Napoca prin transformarea acesteia în societate pe acţiuni sub numele de Compania de Transport Public Cluj-Napoca.
Capitalul social subscris şi vărsat de acţionarul Municipiul Cluj-Napoca, reprezentat de Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca este divizat în 159.000 acţiuni nominative, cu o valoare nominală de 1000 lei/acţiune. Patrimoniul propriu al RATUC Cluj-Napoca, în valoare de 159.000.000 lei va fi preluat de „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ NAPOCA S.A.”.
Acţionarul unic al societăţii este unitatea administrativ-teritorială Municipiul Cluj Napoca, reprezentată prin Consiliul Local în calitate de Adunarea Generală a Acţionarilor. Consiliul de Administraţie este compus din 7 membri care sunt numiţi prin Actul Constitutiv.
Personalul RATUC Cluj-Napoca, existent la data reorganizării, va fi preluat în totalitate de către „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” şi îşi va păstra toate drepturile şi obligaţiile stabilite prin Contractul Individual de Muncă şi Contractul Colectiv de Muncă la nivelul regiei, în vigoare la data reorganizării.
Începând cu data înregistrării la Oficiul Registrului Comerţului „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” se subrogă în drepturile şi obligaţiile RATUC Cluj Napoca.
http://www.citynews.ro/eveniment/ratuc-...ta-1255874
Consiliul Local Cluj-Napoca va analiza în 14 noiembrie proiectul privind reorganizarea Regiei Autonome de Transport Urban de Călători Cluj-Napoca prin transformarea acesteia în societate pe acţiuni sub numele de Compania de Transport Public Cluj-Napoca.
Capitalul social subscris şi vărsat de acţionarul Municipiul Cluj-Napoca, reprezentat de Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca este divizat în 159.000 acţiuni nominative, cu o valoare nominală de 1000 lei/acţiune. Patrimoniul propriu al RATUC Cluj-Napoca, în valoare de 159.000.000 lei va fi preluat de „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ NAPOCA S.A.”.
Acţionarul unic al societăţii este unitatea administrativ-teritorială Municipiul Cluj Napoca, reprezentată prin Consiliul Local în calitate de Adunarea Generală a Acţionarilor. Consiliul de Administraţie este compus din 7 membri care sunt numiţi prin Actul Constitutiv.
Personalul RATUC Cluj-Napoca, existent la data reorganizării, va fi preluat în totalitate de către „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” şi îşi va păstra toate drepturile şi obligaţiile stabilite prin Contractul Individual de Muncă şi Contractul Colectiv de Muncă la nivelul regiei, în vigoare la data reorganizării.
Începând cu data înregistrării la Oficiul Registrului Comerţului „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” se subrogă în drepturile şi obligaţiile RATUC Cluj Napoca.
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
http://www.stiridecluj.ro/politic/fany-...n-floresti
http://www.stiridecluj.ro/politic/fany-...n-floresti
Fany a atacat în instanță hotărârea de Consiliu Judeţean prin care erau scoase de la licitație traseele din zona metropolitană și a primit câștig de cauză. Sentința a fost dată de Tribunalul Cluj.
Prin Hotărârea de Consiliu Judeţean 354/2013 a fost care modifică HCJ 328/2012, fiind retrase mai multe trasee de la licitaţia de transport public de persoane prin curse regulate în trafic judeţean pe anii 2014-2019, scrie gilău-florești.ro
Decizia a fost atacată în contencios administrativ de firmele GVP, Ovid Trans, Fany, Favorit Trans şi MV Trans, ca fiind nelegală. Motivul invocat a fost acela că forul județean nu avea nici un temei legal pentru a scoate traseele din Zona Metropolitană de la licitaţie, fiind vorba de o licitaţie la nivel naţional pentru transport intrajudeţean. ”Îmi pare rău că cei de la Consiliul Judeţean nu cunosc Legile. Vom cere şi daune. O situaţie similară s-a petrecut la Vâlcea şi ţin să vă spun că acolo transportatorul a câştigat procesul. Soluţia nu este ca cei de la Consiliul Judeţan să scoată traseele şi apoi să le atribuie prin încredinţare directă către RATUC. Soluţia era ca RATUC să se transforme în SA în timp util şi să participe la licitaţie”, a spus Cristi Măhălean, directorul Fany.
RATUC a devenit deja Compania de Transport Public SA având acţionar unic Consiliul Local, tocmai pentru a putea prelua aceste rute din Zona Metropolitană.
”Traseele respective se scot acum la licitaţie. Decizia este fără recurs. Termenul limită de depunere al dosarelor este azi, 25 noiembrie 2013, ora 19.00. Din câte ştiu RATUC nu şi-a depus dosarul. Probabil că nu e interesată de aceste trasee. Oricum, nu se putea ca aceste trasee să fie acordate direct unui transportator”, a spus Cristi Măhălean, directorul Fany.
Primarul comunei Floreşti, Horia Şulea, a declarat că va rezolva altfel problema. ”Am făcut tot ceea ce omeneşte s-a putut. Nu te poţi împotrivi unei decizii a Justiţiei. Nu cunosc detalii despre proces, dacă este sau nu cu recurs. Mă gândesc însă foarte serios să propun realizarea unei regii locale de transport, pe raza localităţii Floreşti. Până în Polus, care e pe raza comunei”, a spus primarul Şulea.
Conducerea Consiliului Județean Cluj nu a putut fi contactată.
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
Interviu luat primarului comunei Apahida in care vorbeste despre preturile transportului in comun intre Cluj-Napoca si comuna Apahida, dar si intre satele comunei Apahida: http://www.youtube.com/watch?v=A5PkQsfeRJY
Interviu luat primarului comunei Apahida in care vorbeste despre preturile transportului in comun intre Cluj-Napoca si comuna Apahida, dar si intre satele comunei Apahida: http://www.youtube.com/watch?v=A5PkQsfeRJY
- Alin10CFR
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Alin10CFR
Pe pagina de facebook a lui Emil Boc au aparut doua troleibuze noi. Este vorba de 192 si 193. Celelalte troleibuze vor sosi in Ianuarie 2014.
https://www.facebook.com/media/set/?set...775&type=1
Pe pagina de facebook a lui Emil Boc au aparut doua troleibuze noi. Este vorba de 192 si 193. Celelalte troleibuze vor sosi in Ianuarie 2014.
https://www.facebook.com/media/set/?set...775&type=1
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
http://www.stiridecluj.ro/social/ratuc-...tului-foto
http://www.stiridecluj.ro/politic/ratuc...onus-video
http://www.stiridecluj.ro/social/ratuc-...tului-foto
RATUC a devenit societate pe acțiuni, cu acționar unic Consiliul Local Cluj-Napoca. Documentul a fost eliberat de Registrul Comerțului Cluj, miercuri, 18 decembrie, la ora 13.00.
Acest act era important pentru ca RATUC să poată prelua transportul în zona metropolitană (Cluj-Napoca și comunele învecinate).
În acest moment, dacă instanța va decide că traseele județene nu trebuie scoase la licitație, RATUC ar putea prelua transportul în Florești, Apahida, Chinteni și Ciurila.
RATUC va prelua transportul în Feleacu, de la 1 ianuarie 2014. Acest traseu nu a mai fost inclusla licitație, comuna fiind ultima care s-a integrat în zona metropolitană.
http://www.stiridecluj.ro/politic/ratuc...onus-video
RATUC va prelua transportul din comuna Feleacu, din 2014, a declarat primarul Emil Boc.
”Vom face transportul în comuna Feleacu și în satele din această localitate, din 2014. Este un prim pas și sperăm ca în scurt timp și celelalte comune din zona metropolitană să beneficieze de transport prin RATUC”, a declarat Emil Boc.
Directorul RATUC, Liviu Neag, a declarat că oamenii din comuna Feleacu vor primi un bonus. ”Prețul biletelor va fi mai mare decât cel din Cluj-Napoca, dar mai mic decât cel practicat de firma privată care face acum transport acolo. În plus, în prețul abonamentului va fi inclusă și o linie de transport, la alegere în Cluj-Napoca”, a spus Liviu Neag.
Va fi un autobuz care va merge în satul Gheorgheni, iar în comuna Feleacu și satul Vâlcele vor merge microbuze, a mai spus Neag.
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
http://www.stiridecluj.ro/politic/benzi...i-manastur
http://www.stiridecluj.ro/politic/benzi...i-manastur
Primarul Emil Boc a anunțat că în Cluj-Napoca vor apărea benzi unice pentru transportul în comun și pe ruta Mărăști - Mănăștur.
Edilul a explicat că această măsură are ca scop decongestionarea traficului în zona centrală, acum sufocat de numărul tot mai mare de autoturisme. Emil Boc a spus că a ”dat în lucru” această temă comisiei de sistematizare a circulației din cadrul Primăriei Cluj-Napoca.
”În acest moment avem o bandă unică pentru transportul în comun pe ruta Mănăștur - Mărăști, dar o soluție pentru decongestionarea traficului ar fi o astfel de bandă și în sens invers. Cu un transport în comun mai fluent, foarte mulți își vor lăsa mașinile acasă și vor circula cu autobuzul”, a spus primarul Emil Boc.
Întrebat dacă vor crește și tarifele de parcare pentru zona centrală, primarul a spus că ”nu se pune așa problema. Nu vom crește tarifele. Acestea rămân la fel, dar oamenii care vor veni în centru nu vor mai veni cu mașinile. Acum se merge până în ușa magazinului, ceea ce nu este normal. Cu un transport în comun rapid, noi credem că traficul se va ameliora”, a mai spus Emil Boc.
Edilul nu a putut spune care ar fi zona prin care să fie trasată noua bandă unică de circulație, dar a spus că așteaptă în prima parte a anului 2014 raportul comisiei de sistematizare a circulației.
- Alin10CFR
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Alin10CFR
In site-ul acesta sunt minciuni, deoarece sunt singurele linii de RATUC (CTP) care circula pana la POLUS.
http://www.floresti-gilau.ro/fany-te-du...cluj-polus
Singura linie de RATUC (CTP) care va disparea este 31B.
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_31b.pdf#zoom=80
Iar liniile 24B, 28B, 43P si 87B vor ramane in continuare.
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_24b.pdf#zoom=80
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_28b.pdf#zoom=80
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_43P.pdf#zoom=80
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_polus.pdf
In concluzie FANY nu ar trebui sa mearga pana la POLUS ci pana la Baciu.
In site-ul acesta sunt minciuni, deoarece sunt singurele linii de RATUC (CTP) care circula pana la POLUS.
http://www.floresti-gilau.ro/fany-te-du...cluj-polus
Singura linie de RATUC (CTP) care va disparea este 31B.
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_31b.pdf#zoom=80
Iar liniile 24B, 28B, 43P si 87B vor ramane in continuare.
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_24b.pdf#zoom=80
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_28b.pdf#zoom=80
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_43P.pdf#zoom=80
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_polus.pdf
In concluzie FANY nu ar trebui sa mearga pana la POLUS ci pana la Baciu.
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
Si totusi o sa mearga la POLUS si va avea traseu si orar identice cu actuala cursa gratuita operata de RATUC, si anume Bucium-POLUS (sau 87B). Ce difera este faptul ca pentru a merge cu Fany pe acest traseu va trebui sa platesti 1,5 lei.
Legat de Baciu un bilet o sa coste 3 lei/calatorie (cat era si pana acum), iar abonamentul lunar va fi 60 lei. Orarul va fi asemanator cu 31B care va disparea. Cursa Cluj-Napoca - Baciu va pleca din Piata Mihai Viteazul, nu de la autogara cum se zvonea.
Si totusi o sa mearga la POLUS si va avea traseu si orar identice cu actuala cursa gratuita operata de RATUC, si anume Bucium-POLUS (sau 87B). Ce difera este faptul ca pentru a merge cu Fany pe acest traseu va trebui sa platesti 1,5 lei.
Legat de Baciu un bilet o sa coste 3 lei/calatorie (cat era si pana acum), iar abonamentul lunar va fi 60 lei. Orarul va fi asemanator cu 31B care va disparea. Cursa Cluj-Napoca - Baciu va pleca din Piata Mihai Viteazul, nu de la autogara cum se zvonea.
- Alin10CFR
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Alin10CFR
Am vazut astazi pe la ora 17:25 un autobuz FANY si un autobuz de la CTP(Ratuc) 383 pe linia 31B in statia de la Piata Mihai Viteazul. Autobuzul FANY nu avea calatori, iar autobuzul de la CTP(Ratuc) avea calatori. Cei de la FANY nu ar trebui sa mearga pe ruta Piata Mihai Viteazul - Baciu deoarece CTP(Ratuc)-ul are dreptul sa mearga pe linia 31B pana la Baciu.
Am vazut astazi pe la ora 17:25 un autobuz FANY si un autobuz de la CTP(Ratuc) 383 pe linia 31B in statia de la Piata Mihai Viteazul. Autobuzul FANY nu avea calatori, iar autobuzul de la CTP(Ratuc) avea calatori. Cei de la FANY nu ar trebui sa mearga pe ruta Piata Mihai Viteazul - Baciu deoarece CTP(Ratuc)-ul are dreptul sa mearga pe linia 31B pana la Baciu.
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
Pe un alt forum un utilizator zice ca atat CTP (RATUC) cat si Fany au dreptul de a merge pe acest traseu. Uite explicatia lui:
"Legat de linia 31B situatia este urmatoarea. Primarul Emil Boc a declarat in luna decembrie ca aceasta linie a fost pastrata de RATUC dupa anul 2008 in baza unei conventii pe termen nelimitat intre primaria Cluj-Napoca si primaria Baciu.
Ca sa fiu mai explicit. Pana in anul 2008 RATUC a efectuat transport spre comunele Floresti, Apahida, Baciu si Chinteni in baza unor conventii prin care linile erau subventionate atat de comune cat si de municipiul Cluj-Napoca. In anul 2008 datorita conditilor proaste oferite de RATUC (autobuze DAC si Ikarus neincalzite iarna, sufocante vara, orare prost gandite), la cererea comunelor, CJ Cluj a inclus in programul judetean de transport aceste rute, cu exceptia liniei de Baciu unde RATUC a inbunatatit conditile prin introducerea autobuzelor Renault R312. S-a organizat o licitatie pentru traseele spre Floresti, Apahida si Chinteni la care RATUC nu a participat pentru ca era clar ca va pierde, iar astfel traseele au fost preluate de operatorii privati.
Conventia pentru linia 31B ar fi urmat sa fie intrerupta odata cu transformarea liniei in linie metropolitana.
In luna noiembrie odata cu contestatia in justitie depusa de Fany, CJ a inclus toate linile metropolitane la licitatie inclusiv traseul de Baciu ce a fost castigat de Fany. Deci si Fany si CTP opereaza total legal. Iar sansele ca cei 2 operatori sa circule in paralel sunt destul de mari. Iar daca vor continua sa opereze in paralel, calatorii ar avea doar de castigat atata timp cat orarele vor fi corelate, se vor aplica aceleasi tarife, iar abonamentele vor fi valabile pe ambii operatori."
Pe un alt forum un utilizator zice ca atat CTP (RATUC) cat si Fany au dreptul de a merge pe acest traseu. Uite explicatia lui:
"Legat de linia 31B situatia este urmatoarea. Primarul Emil Boc a declarat in luna decembrie ca aceasta linie a fost pastrata de RATUC dupa anul 2008 in baza unei conventii pe termen nelimitat intre primaria Cluj-Napoca si primaria Baciu.
Ca sa fiu mai explicit. Pana in anul 2008 RATUC a efectuat transport spre comunele Floresti, Apahida, Baciu si Chinteni in baza unor conventii prin care linile erau subventionate atat de comune cat si de municipiul Cluj-Napoca. In anul 2008 datorita conditilor proaste oferite de RATUC (autobuze DAC si Ikarus neincalzite iarna, sufocante vara, orare prost gandite), la cererea comunelor, CJ Cluj a inclus in programul judetean de transport aceste rute, cu exceptia liniei de Baciu unde RATUC a inbunatatit conditile prin introducerea autobuzelor Renault R312. S-a organizat o licitatie pentru traseele spre Floresti, Apahida si Chinteni la care RATUC nu a participat pentru ca era clar ca va pierde, iar astfel traseele au fost preluate de operatorii privati.
Conventia pentru linia 31B ar fi urmat sa fie intrerupta odata cu transformarea liniei in linie metropolitana.
In luna noiembrie odata cu contestatia in justitie depusa de Fany, CJ a inclus toate linile metropolitane la licitatie inclusiv traseul de Baciu ce a fost castigat de Fany. Deci si Fany si CTP opereaza total legal. Iar sansele ca cei 2 operatori sa circule in paralel sunt destul de mari. Iar daca vor continua sa opereze in paralel, calatorii ar avea doar de castigat atata timp cat orarele vor fi corelate, se vor aplica aceleasi tarife, iar abonamentele vor fi valabile pe ambii operatori."
📖 Pagination options