Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 331504 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Robert24
Daca problema iluminatului public din Pasajul Obor s-a rezolvat (indicatoarele care anunta acest lucru inca sunt pe pozitie...), la iesire spre Lizeanu au aparut niste lucrari de toata frumusetea pe banda 1. La ora 9:15 coada formata incepea de la intersectia cu Bd. Ferdinand.
Daca problema iluminatului public din Pasajul Obor s-a rezolvat (indicatoarele care anunta acest lucru inca sunt pe pozitie...), la iesire spre Lizeanu au aparut niste lucrari de toata frumusetea pe banda 1. La ora 9:15 coada formata incepea de la intersectia cu Bd. Ferdinand.
Obor.jpg (279.4 KB; downloaded 4104 times)
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Bogdan Ciorascu
Lipsa semaforului la Calea Victoriei x Sevastopol!
Lipsa semaforului la Calea Victoriei x Sevastopol!
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
georgica2704
HAL DE CONDUS! Uite ce a păţit şoferul unui tir în PASAJUL UNIRII
Incident incredibil în Pasajul Unirii din Bucureşti. Un şofer a rămas blocat cu tirul pe care îl conducea în tunel.
Poate fi considerată o demonstraţie clară de prostie la volan. Un şofer de tir a rămas înţepenit cu maşina în Pasajul Unirii din Capitală.
Şoferul nu a respectat limita de înălţime şi a rămas blocat cu tirul în interiorul tunelului.
Înregistrarea cu penibilul moment a fost făcută de unul dintre şoferii aflaţi în trafic în acel moment.
Incidentul a avut loc luni, 3 februarie 2014.
Mai multe aici :http://www.libertatea.ro/detalii/articol/sofer-de-tir-nu-a-respectat-limita-de-inaltime-hal-de-condus-a-ramas-blocat-cu-tirul-pasajul-unirii-481093.html
HAL DE CONDUS! Uite ce a păţit şoferul unui tir în PASAJUL UNIRII
Incident incredibil în Pasajul Unirii din Bucureşti. Un şofer a rămas blocat cu tirul pe care îl conducea în tunel.
Poate fi considerată o demonstraţie clară de prostie la volan. Un şofer de tir a rămas înţepenit cu maşina în Pasajul Unirii din Capitală.
Şoferul nu a respectat limita de înălţime şi a rămas blocat cu tirul în interiorul tunelului.
Înregistrarea cu penibilul moment a fost făcută de unul dintre şoferii aflaţi în trafic în acel moment.
Incidentul a avut loc luni, 3 februarie 2014.
Mai multe aici :http://www.libertatea.ro/detalii/articol/sofer-de-tir-nu-a-respectat-limita-de-inaltime-hal-de-condus-a-ramas-blocat-cu-tirul-pasajul-unirii-481093.html
- andrei91
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei91
Nesimtire cat cuprinde, e o singura pista facuta cum trebuie in tot Bucurestiul (blvd Buzesti) si tot se gaseste unul/una care sa o blocheze...
Nesimtire cat cuprinde, e o singura pista facuta cum trebuie in tot Bucurestiul (blvd Buzesti) si tot se gaseste unul/una care sa o blocheze...
poza.jpg (758.1 KB; downloaded 3853 times)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Utilizator anonim 2
Iata inca un ciomirtan care merita spulberat de tramvai:
Iata inca un ciomirtan care merita spulberat de tramvai:
17072014965.jpg (190.77 KB; downloaded 3802 times)
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
iliutu
In platforma Pipera tot timpul apar asemenea blocari.
In platforma Pipera tot timpul apar asemenea blocari.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Utilizator anonim 2
Da, sint cei care parcheaza pe insula dintre sosea si linia de tramvai si nesimtitii de taximetristi din dreptul statiei de metrou care parcheaza chiar pe linie.
Eu speram ca primaria sa amenajeze spatiul de vis-a-vis de statia de metrou drept statie de taxi sau autobuz sau sa faca o noua iesire de la metrou (ca sa desfiinteze trecerea de pietoni) dar ei ce au facut? Cea mai imbecila treaba cu putinta: au construit un talcioc, o asa-zisa piata. Nu numai ca e generator de trafic si nu are prevazut nici un loc pentru masinile de aprovizionare dar ocupa definitiv locul pe care ar fi putut fi realizat atit de necesarul acces la metrou.
Asa e cind primaria are in vedere buzunarele citorva chioscari de duzina si nu interesele cetatenilor care lucreaza si circula prin zona Pipera. Acestia si firmele lor sint buni numai sa plateasca taxe locale.
Da, sint cei care parcheaza pe insula dintre sosea si linia de tramvai si nesimtitii de taximetristi din dreptul statiei de metrou care parcheaza chiar pe linie.
Eu speram ca primaria sa amenajeze spatiul de vis-a-vis de statia de metrou drept statie de taxi sau autobuz sau sa faca o noua iesire de la metrou (ca sa desfiinteze trecerea de pietoni) dar ei ce au facut? Cea mai imbecila treaba cu putinta: au construit un talcioc, o asa-zisa piata. Nu numai ca e generator de trafic si nu are prevazut nici un loc pentru masinile de aprovizionare dar ocupa definitiv locul pe care ar fi putut fi realizat atit de necesarul acces la metrou.
Asa e cind primaria are in vedere buzunarele citorva chioscari de duzina si nu interesele cetatenilor care lucreaza si circula prin zona Pipera. Acestia si firmele lor sint buni numai sa plateasca taxe locale.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Utilizator anonim 2
Alte exemple din categoria "ai parcat ca un bou", pe noua pista de biciclete de pe Calea Victoriei:
Mercedesul are numarul B 87 MDA iar Skoda (la al carui volan era o cucoana ce lingea inghetata) B 23 VBB.
Cielo, B 33 HEA
Si alti anonimi:
Alte exemple din categoria "ai parcat ca un bou", pe noua pista de biciclete de pe Calea Victoriei:
26072014984.jpg (184.43 KB; downloaded 3750 times)
Mercedesul are numarul B 87 MDA iar Skoda (la al carui volan era o cucoana ce lingea inghetata) B 23 VBB.
Cielo, B 33 HEA
26072014986.jpg (165.6 KB; downloaded 3716 times)
Si alti anonimi:
26072014983.jpg (157.92 KB; downloaded 3718 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Robert24
Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar inca nu e nicio pista de biciclete reglementata. Zona inca este in lucrari.
Cand va fi, va fi. Momentan inclusiv acei biciclisti sunt foarte ilegali pentru ca momentan sunt pe carosabil pe contrasens.
Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar inca nu e nicio pista de biciclete reglementata. Zona inca este in lucrari.
Cand va fi, va fi. Momentan inclusiv acei biciclisti sunt foarte ilegali pentru ca momentan sunt pe carosabil pe contrasens.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Gabi23
La intersecţia Str. Dr. Dumitru Bagdasar cu Şos. Panduri, o problemă destul de gravă o reprezintă vizibilitatea proastă a semaforului şi a semnelor de circulaţie. Nimeni nu ia nici o măsură să taie acel copac, plantat acu vreo 2 ani, fără pic de logică. Bine probabil, e nevoie acum de multe avize birocratice sau de un bizon care să intre în el .
La intersecţia Str. Dr. Dumitru Bagdasar cu Şos. Panduri, o problemă destul de gravă o reprezintă vizibilitatea proastă a semaforului şi a semnelor de circulaţie. Nimeni nu ia nici o măsură să taie acel copac, plantat acu vreo 2 ani, fără pic de logică. Bine probabil, e nevoie acum de multe avize birocratice sau de un bizon care să intre în el .
Academia Militară - 06.08.2014.jpg (304.41 KB; downloaded 3653 times)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Utilizator anonim 2
Sa mute stilpul dincoace. De ce sa taie copacul, pentru ca e mai simplu? Avem prea multi in Bucuresti?
Sa mute stilpul dincoace. De ce sa taie copacul, pentru ca e mai simplu? Avem prea multi in Bucuresti?
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Dragos Tanase
Dar nu mai bine s-ar desfiinta liniile de tramvai din zona Pipera si s-ar face un bulevard mare si frumos? Tramvaiele sa intoarca la Tei, iar zona ramasa neacoperita sa fie deservita de autobuze!
Utilizator anonim 2 wrote:
Iata inca un ciomirtan care merita spulberat de tramvai:
Dar nu mai bine s-ar desfiinta liniile de tramvai din zona Pipera si s-ar face un bulevard mare si frumos? Tramvaiele sa intoarca la Tei, iar zona ramasa neacoperita sa fie deservita de autobuze!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Gabi23
Cum să desfiinţezi tramvaiul şi să bagi autobuze să blochezi traficul şi mai rău? Acolo trebuie sensuri unice şi amenzi usturătoare pentru cei care parchează aiurea! Tramvaiele ar avea şi mai mulţi călători dacă ar avea un interval mai bun, în special linia 16. Şi ar mai trebui rezolvată şi problema faunei de ciudaţi, boschetari şi hoţi din zona Petricani!
Cum să desfiinţezi tramvaiul şi să bagi autobuze să blochezi traficul şi mai rău? Acolo trebuie sensuri unice şi amenzi usturătoare pentru cei care parchează aiurea! Tramvaiele ar avea şi mai mulţi călători dacă ar avea un interval mai bun, în special linia 16. Şi ar mai trebui rezolvată şi problema faunei de ciudaţi, boschetari şi hoţi din zona Petricani!
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Utilizator anonim 2
Sint destui care folosesc tramvaiul pentru a veni la serviciu, cei din Voluntari, Colentina, Tei, Obor. Traficul rutier din zona e intens insa complet ineficient. Nu stiu daca ati observat ca in general o masina transporta un singur om; asadar, avind in vedere constringerile de spatiu si cost, masura cea mai rationala si in interesul intregii comunitati ar fi incurajarea transportului in comun in defavoarea celul individual. Concret, asta ar insemna o viteza si o frecventa mai mare a tramvaielor in zona prin refacerea completa a caii de rulare si eliminarea obstacolelor de pe parcurs (taximetristi, masini de aprovizionare parcate). Linia acum arat ca dupa razboi, valurita si plina de cioturi metalice; cred ca saptaminal se rupe si vin sudorii de la Ratb sa o cirpeasca.
Daca ai limita tramvaiul la Tei ai ramine sigur fara clienti pentru autobuz (si mai mult ca sigur si pentru tramvai). Oamenilor nu le place sa schimbe mai mult de doua mijloace de transport; un "hop" in plus si i-ai pierdut.
Sint destui care folosesc tramvaiul pentru a veni la serviciu, cei din Voluntari, Colentina, Tei, Obor. Traficul rutier din zona e intens insa complet ineficient. Nu stiu daca ati observat ca in general o masina transporta un singur om; asadar, avind in vedere constringerile de spatiu si cost, masura cea mai rationala si in interesul intregii comunitati ar fi incurajarea transportului in comun in defavoarea celul individual. Concret, asta ar insemna o viteza si o frecventa mai mare a tramvaielor in zona prin refacerea completa a caii de rulare si eliminarea obstacolelor de pe parcurs (taximetristi, masini de aprovizionare parcate). Linia acum arat ca dupa razboi, valurita si plina de cioturi metalice; cred ca saptaminal se rupe si vin sudorii de la Ratb sa o cirpeasca.
Daca ai limita tramvaiul la Tei ai ramine sigur fara clienti pentru autobuz (si mai mult ca sigur si pentru tramvai). Oamenilor nu le place sa schimbe mai mult de doua mijloace de transport; un "hop" in plus si i-ai pierdut.
📖 Pagination options