Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 898735 views
📖 Pagination options
- puidemorosan
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
- puidemorosan
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
misterr
Și cu ce viteză au voie să meargă pe calea ferată cu toată tărăboanța aia care s-a format (26 vagoane)? Poate că nu neapărat francezii au fost mocofani, dar mergea prea încet și încurca linia.
Și cu ce viteză au voie să meargă pe calea ferată cu toată tărăboanța aia care s-a format (26 vagoane)? Poate că nu neapărat francezii au fost mocofani, dar mergea prea încet și încurca linia.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
In Romania fiind considerat transport agabaritic, circula cu 50 km/h si vin ramele sparate.
Adica nu vin amandoua in acelasi convoi.
In Romania fiind considerat transport agabaritic, circula cu 50 km/h si vin ramele sparate.
Adica nu vin amandoua in acelasi convoi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Ha Ramele de metrou transport agabaritic ? Ca ce chestie ? Unde este "agabaricitatea" ? 50 km / h e chiar o viteza buna pentru marfare, chit ca sunt gabaritice. Dar e interesant de ce este considerat convoi agabaritic.
Ha Ramele de metrou transport agabaritic ? Ca ce chestie ? Unde este "agabaricitatea" ? 50 km / h e chiar o viteza buna pentru marfare, chit ca sunt gabaritice. Dar e interesant de ce este considerat convoi agabaritic.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
bercenicity
Daca te uiti aici viewtopic.php?p=77189#p77189 si la exemplul din postul urmator o sa vezi ca vagoanele de metrou bucurestean nu incap nici in gabaritul 1-VM; ar incapea doar daca sunt ridicate pe platforme (cum am inteles ca au ajuns IVEle). Latimea la 1-VM este limitata la 3250mm pana la 1160 peste NSS - iar gabaritul dinamic al vagonelor de metrou nu se incadreaza
Daca te uiti aici viewtopic.php?p=77189#p77189 si la exemplul din postul urmator o sa vezi ca vagoanele de metrou bucurestean nu incap nici in gabaritul 1-VM; ar incapea doar daca sunt ridicate pe platforme (cum am inteles ca au ajuns IVEle). Latimea la 1-VM este limitata la 3250mm pana la 1160 peste NSS - iar gabaritul dinamic al vagonelor de metrou nu se incadreaza
- iliutu
-
Posted:
-
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
La fel. De aceea și durează atât transportul. De reținut ca din convoi fac parte cele 2 ut, vagoanele adaptor și cele pentru asigurarea masei frânare. Așa a fost peste tot.
La fel. De aceea și durează atât transportul. De reținut ca din convoi fac parte cele 2 ut, vagoanele adaptor și cele pentru asigurarea masei frânare. Așa a fost peste tot.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
iliutu
In multe tari din Europa ecartamentul este 1435 mm, iar in Spania e diferit (mai mare). Cum s-a procedat cu transportul ramelor in Spania pana la granite cu Franta ?
In multe tari din Europa ecartamentul este 1435 mm, iar in Spania e diferit (mai mare). Cum s-a procedat cu transportul ramelor in Spania pana la granite cu Franta ?
- puidemorosan
-
Posted:
-
- adisoft1991s
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
adisoft1991s
Rama CAF a fost remizata la Videle. A fost Trasa de EA 1025 a GFR si apoi au schimbata locomotiva cu un DA . Maine de Dimineata isi va continua drumul pana la Chiajna apoi va ajunge la Depoul Militari ori IMGB.Revin cu Clipul mai tarziu.
Rama CAF a fost remizata la Videle. A fost Trasa de EA 1025 a GFR si apoi au schimbata locomotiva cu un DA . Maine de Dimineata isi va continua drumul pana la Chiajna apoi va ajunge la Depoul Militari ori IMGB.Revin cu Clipul mai tarziu.
MT.jpg (161.25 KB; downloaded 3600 times)
- puidemorosan
-
Posted:
-
📖 Pagination options