Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 898717 views
📖 Pagination options
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Doar în cabine. Vestea buna este ca exista o compatibilitate perfecta intre echipamentul AC și cel de ventilație ceea ce permite un up-grade relativ ușor de realizat.
Doar în cabine. Vestea buna este ca exista o compatibilitate perfecta intre echipamentul AC și cel de ventilație ceea ce permite un up-grade relativ ușor de realizat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Sa fim totusi seriosi, desi si eu sunt "fan" A/C, el este necesar probabil maxim 2 luni/an, asa ca investitia nu stiu daca se justifica. Dotarea cu A/C nu este ieftina, de ex la un Logal este vreo 800 EUR,iar la Mercedes Citaro costa cca 350.000 euro...Oare cat ar costa la un metrou de 6 vagoane ?
Problema este ca nimeni nu a testat BM-urile la conditiile noastre inainte de a le cumpara, asa ca, dupa ce am dat o caruta de bani pe ele, ne-am trezit ca avem o mare problema. Ani de zile (VREO 10... ), oficialii Metrorex au ignorat-o, din ignoranta sau alte motive. In final au luat aceasta decizie simpla si au montat geamuri. Probabil ca era bine daca de la inceput existau geamuri rabatabile.
Totusi, am impresia ca majoritatea BM-urior nu circulau cu ventilatia la nivel maxim. Mi s-a intamplat o singura data sa simt nivelul maxim si chiar era bine...
Sa fim totusi seriosi, desi si eu sunt "fan" A/C, el este necesar probabil maxim 2 luni/an, asa ca investitia nu stiu daca se justifica. Dotarea cu A/C nu este ieftina, de ex la un Logal este vreo 800 EUR,iar la Mercedes Citaro costa cca 350.000 euro...Oare cat ar costa la un metrou de 6 vagoane ?
Problema este ca nimeni nu a testat BM-urile la conditiile noastre inainte de a le cumpara, asa ca, dupa ce am dat o caruta de bani pe ele, ne-am trezit ca avem o mare problema. Ani de zile (VREO 10... ), oficialii Metrorex au ignorat-o, din ignoranta sau alte motive. In final au luat aceasta decizie simpla si au montat geamuri. Probabil ca era bine daca de la inceput existau geamuri rabatabile.
Totusi, am impresia ca majoritatea BM-urior nu circulau cu ventilatia la nivel maxim. Mi s-a intamplat o singura data sa simt nivelul maxim si chiar era bine...
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
AndreyCFR
Mai bine faceau ca englezii cand au cumparat S Stock de la Bombardier, si anume ca au cumparat ramele echipate cu aer conditionat si nu au pus geamuri rabatabile...
Mai bine faceau ca englezii cand au cumparat S Stock de la Bombardier, si anume ca au cumparat ramele echipate cu aer conditionat si nu au pus geamuri rabatabile...
- adisoft1991s
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
adisoft1991s
O rama CAF a ajuns in ungaria: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151835084857379.1073741828.375272972378&type=1 Stie cineva daca o aduc pe M900? si cand va Ajunge in Bucuresti?
O rama CAF a ajuns in ungaria: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151835084857379.1073741828.375272972378&type=1 Stie cineva daca o aduc pe M900? si cand va Ajunge in Bucuresti?
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Vine pe la Drobeta Turnu Severin și depinde când intra în România... (inspecție tehnica, autorizații, trasa, etc).
Vine pe la Drobeta Turnu Severin și depinde când intra în România... (inspecție tehnica, autorizații, trasa, etc).
- ByOnu
-
Posted:
-
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Bănuiesc, ca asta este problema de fiabilitate a trenurilor CAF despre care vorbeau unii pe aici...
Bănuiesc, ca asta este problema de fiabilitate a trenurilor CAF despre care vorbeau unii pe aici...
- 133 313
-
Posted:
-
- thor5
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
thor5
Este incredibil! Oamenii aia mi-au citit gandurile! (vezi comentariul meu anterior cu climatizarea cretina). In sfarsit vor avea ventilare naturala permanenta. Glumesc desigur, dar treaba cu ventilatia e serioasa: am vazut persoane lesinate in ramele bombardier din cauza aglomeratiei si a lipsei de aer. Nu mai zic de buchetele olfactive ce se dezvolta vara!
Stiu, mi-ati zis ca sunt trenuri insuficiente, dar totusi ... nu inteleg de ce am cumparat cateva rame scumpe, in loc sa cumparam mai multe rame mai modeste! Oricat de fiabile ar fi, in momentul in care vor fi suprasolicitate zilnic, toate se vor supune legilor fizicii si se vor strica. E la fel ca la autobuzele Citaro, scumpe si fiabile, dar acum peste 100 dintre ele sunt stricate si zac de pomana pentru ca nu sunt bani pentru piesele de schimb (deasemenea foarte scumpe!).
Este incredibil! Oamenii aia mi-au citit gandurile! (vezi comentariul meu anterior cu climatizarea cretina). In sfarsit vor avea ventilare naturala permanenta. Glumesc desigur, dar treaba cu ventilatia e serioasa: am vazut persoane lesinate in ramele bombardier din cauza aglomeratiei si a lipsei de aer. Nu mai zic de buchetele olfactive ce se dezvolta vara!
Stiu, mi-ati zis ca sunt trenuri insuficiente, dar totusi ... nu inteleg de ce am cumparat cateva rame scumpe, in loc sa cumparam mai multe rame mai modeste! Oricat de fiabile ar fi, in momentul in care vor fi suprasolicitate zilnic, toate se vor supune legilor fizicii si se vor strica. E la fel ca la autobuzele Citaro, scumpe si fiabile, dar acum peste 100 dintre ele sunt stricate si zac de pomana pentru ca nu sunt bani pentru piesele de schimb (deasemenea foarte scumpe!).
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Rame modeste la discretie. IVA adica. Eu le-as succeda 1 IVA cu 1 BM. Cine vrea lejeritate modesta se urca in IVA cine vrea modernism si ventilare fortata se urca in BM.
Rame modeste la discretie. IVA adica. Eu le-as succeda 1 IVA cu 1 BM. Cine vrea lejeritate modesta se urca in IVA cine vrea modernism si ventilare fortata se urca in BM.
- Goldmund
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
iliutu
Trenurile vin direct pe boghiurile lor sau sunt boghiuri pentru transport pe cale ferata ?
Trenurile vin direct pe boghiurile lor sau sunt boghiuri pentru transport pe cale ferata ?
- puidemorosan
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
📖 Pagination options