Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2494 posts, 539764 views
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 179
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Si totusi poate se desemneaza echipaje axate pe sanctiuni, macar in intersectiile unde este dirijat traficul zilnic de echipaje, cum ar fi 13 septembrie cu Progresului. Ca m-am saturat sa-i vad cum schimba banda la semafor pe marcaj continuu sau cum vin pe linia de tramvai intra in intersectie intalnesc scuarul verde si au pretentia sa stea toata banda 2 dupa ei, sa se "strecoare", ca stii cum este, eu sunt mai grabit decat ala. M-am saturat si de nesimtiti care fac dreapta de pe linia de tramvai la Mihai Bravu cu Dudesti si de nesimtiti care fac stanga din 3 benzi din 4 pe sens la intersectia Nerva Traian cu Unirii. M-am saturat de nesimtii care incoloneaza turismele la Timpuri Noi pe linia de tramvai in stanga refugiului dar uita sa deschida usile sa ia calatorii  :lol: . Sunt niste puncte in care contraventiile se savarsesc zi de zi, cu aceeasi frecventa.
Alt loc interesant este 1 Decembrie 1918 cu Basarabia, unde exista semafor dedicat pentru stanga si te trezesti cu bizoni care ocolesc prin stanga refugiul tramvaiului si vor sa mearga drept peste tine. Zi de zi, inevitabil. Eu stiam asa, daca te-ai incadrat prost... mergi tata pana unde poti sa intorci. Nu incaleci tu marcajul si ii fortezi pe toti sa faca eschive ca pana mea, regele manelelor is on the road.
Iar pe taximetristi am boala secolului, ca merg pe doua benzi ca la nevoie s-o selecteze pe cea convenabila, intorc pe trecerile de pietoni, dau cu spatele pe trecerile de pietoni, stationeaza pe trecerile de pietoni blocheaza banda 1 fix la semafor, vezi Tineretului, vezi Ambrozie s.a.m.d. Stationeaza in benzile 1 si 2 in paralel ca sa stea la taclale pe Nerva Traian. Benzile speciale RATB de pe la Cismigiu si Dacia sunt mai nou benzile de taxi. Depasesc coloana la semafor prin dreapta, pe banda de intermitent dreapta si se pun in capul coloanei pe trecerea de pietoni, blocheaza bretelele de dreapta intermitent.
Legat de Rebreanu acum am vazut una tare de tot, mergi cu 70 la ora pe banda doi si vine (alt) bizon din spate, se lipeste de tine, da flashuri si te depaseste pe banda 1 cu 90 la ora.
Hai ca-mi place sa umblu cu paratul. As putea sa continui o luna. Dar ce este mult este mult. Si ce este destul este destul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Aaaa da asa da. Creerea unui serviciu STRICT axat pe sanctiuni ar fi superb. Din pacate ...

On-topic -- toate zecile alea de camere de supraveghere fac parte din noul proiect PMB de supraveghere a zonelor RATB. Aceleasi tipuri de camere s-au montat si pe Bd. Aerogarii. Din partea mea, sa le dubleze ...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

Nightwolf wrote:
On-topic -- toate zecile alea de camere de supraveghere fac parte din noul proiect PMB de supraveghere a zonelor RATB. Aceleasi tipuri de camere s-au montat si pe Bd. Aerogarii. Din partea mea, sa le dubleze ...

Are scopurile, de a mari securitatea in statii + limitarea vandalizarii statiilor? Mai sunt si alte?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bogdan10

Nightwolf wrote:
Mi-ar placea sa fi agent de circulatie pentru ... 2-3 saptamani .. ca intr-o zi poate nu le vei vedea pe toate :) Dar sa executi doar schimbul 1 si 2 fara schimbul 3 :)


"Pre multi i-as raspopi" daca as fi agent de circulatie timp de 2-3 saptamani (in genul celui de la Focsani, care a fost dat la TV acum cativa ani, ca "radea tot ce prindea", inclusiv pe politicieni). De multe ori agentii sunt cate 2 si practic "dubleaza" functionarea semafoarelor (actiunile lor sunt aproape identice cu schimbarea culorilor la semafoare). In aceste situatii ei pot vedea si anumite nereguli care se petrec, dar prefera sa nu se complice de multe ori! In multe situatii am stat de vorba cu mai multe echipaje de la politia circulatie despre aceste aspecte (atat in timp ce stateam la stop si asteptam culoarea verde cat si cand eram pieton si ii mai gaseam cu masina "trasa" la bordura), imi dadeau dreptate, insa marea majoritate a agentilor de politie mi-au raspuns ca soferii le vor raspunde "-Hai domnule m-ai oprit doar pt. atata lucru?"! Oare e normal sa eviti sa aplici legea doar pt. ca iti vor raspunde soferii in acest fel?
In cazul intersectiilor la care nu functioneaza semaforizarea, atunci se schimba treaba! Agentii de circulatie sunt mult mai implicati in dirijarea traficului.  

Nightwolf wrote:
Eee chestia cu proiectoarele e o treaba finuta rau de tot. In 90% din cazuri se intalneste la posesorii de logane galbene :) In minte unora, se economiseste curent :)))



Nu doar la "posesorii de logane galbene" se intalneste frecvent aceasta situatie! Sunt multi care "ori nu cunosc ca se poate da amenda pt. asa ceva" (au auzit ca doar "pe afara" se da amenda) ori altii care se cred "mai bengosi", ca sa-i vada mai bine altii in trafic "ca si asa nu se da amenda la noi pt. asa ceva"! Am intalnit multe cazuri din ambele "tabere", aducandu-le la cunostinta ca nu e legal iar ca seara/noaptea, mai ales pe drumurile cu o singura banda pe sens, ii vor orbi pe cei care circula din contrasens!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bogdan10

andrei11 wrote:
Agentii de circulatie din intrersectie au cu totul alt rol decat a urmari proiectoarele masinilor - de fapt nici nu am inteles chestia cu proiectoarele. Ce ar insemna ca un astfel de agent sa dea o amenda ? Minim o jumatate de ora nu ar mai fi prezent practic acolo, o catastrofa.


Proiectoarele de ceata orbesc seara/noaptea pe cei care vin pe contrasens, in cazul drumurilor cu o singura banda pe sens!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chevic

Ce sunt furtunele alea flexibile rosii care ies in statii intre sine ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Prin alea se baga cablurile.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

chevic wrote:
Ce sunt furtunele alea flexibile rosii care ies in statii intre sine ?

Posibil ca ai vrut sa intrebi, "ptr ce dispozitiv se vor trage cabluri, intre sine?"
Ar fi bine sa atasezi o poza, dar daca acele furtune sunt la intrarea in statie, ar putea sa fie firele pentru un senzor(care ar spune SMT-ului, ca in statie exista tramvai, sa gateasca "unda verde").

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

Au dat drumul la toate semafoarele.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Parca si vad 1 sau 2 bidirectionale care "rebruseaza" la Titan si fac bucla la Baba Novac. Un nou 50 care va fi pana la un punct vechiul 50.

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

Macar sa circule ceva pe sine, pana va fi atacat si cel de al doilea tronson. Pana acum imi place cum a iesit zona, este o imbunatatire radicala, daca era finalizat la termen ar fi fost perfect.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Budy187

Pana la urma, acum ca suntem 99% gata cu aceasta lucrare longeviva, o sa se faca racordul tramvaiului la Titan ? Sau gazonul ramane doar pentru o ceafa ? :twisted:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului PinkyHog

O ceafa si un mic. Si-o bere!  :lol:

Cu semafoarele care functioneaza acum la Campia Libertatii si la Lunca Bradului, nu  mai e un bulevard 'teava'. Nu se mai face dop numai la magazinul Titan, se face si pe pod. Asta pentru ora 18. Mai pe la pranz e mai fara 'doape'.

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

Revin maine cu situatia despre trafic la ora 8, daca se circula sau nu mai bine cu semafoarele in functiune.

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433720 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use