Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 898786 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Este un secret de stat? Ca doar noi suntem beneficiarul final, platitorii de calatorii. Daca facem pe misteriosii cu clientul am sa consider ca ne tragem de sireturi.
Comparatia este complet p'afaristica. Sase vagoane sunt sase vagoane. Eventual mergea o comparatie 3xV3A versus 6 Tatre.
puidemorosan wrote:
Dacă vreți o opinie personala, știu și de ce SNCF - ul ne tot duce cu preșul.
Este un secret de stat? Ca doar noi suntem beneficiarul final, platitorii de calatorii. Daca facem pe misteriosii cu clientul am sa consider ca ne tragem de sireturi.
puidemorosan wrote:
Cum ai avea de alege intre un daewoo cielo și un Peugeot 5008 (ca tot avem aici iubitori de francezi).
Comparatia este complet p'afaristica. Sase vagoane sunt sase vagoane. Eventual mergea o comparatie 3xV3A versus 6 Tatre.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Cum este DOAR o opinie personala, evident ca nu este un secret. Cred ca SNCF - ul (principal client al Alstom) nu face altceva decât sa-si ajute prietenul la nevoie. La anul v-a fi o licitație importanta pentru trenuri de metrou în România. Alstom sigur v-a participa iar ăsta este doar o forma de a "da la geoale" unui contracandidat.
Nu am dovezi în acest sens însă sunt foarte multe chestii care se leagă.
Cum este DOAR o opinie personala, evident ca nu este un secret. Cred ca SNCF - ul (principal client al Alstom) nu face altceva decât sa-si ajute prietenul la nevoie. La anul v-a fi o licitație importanta pentru trenuri de metrou în România. Alstom sigur v-a participa iar ăsta este doar o forma de a "da la geoale" unui contracandidat.
Nu am dovezi în acest sens însă sunt foarte multe chestii care se leagă.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
N-as vrea sa fiu eu gramarnazzi-ul forumului dar daca se completeaza formele in franceza la fel cum scriem si in romana... de pe telefon...
In rest... bravos domnule, acum nu mai dam vina pe trecut (greaua mostenire, dusmanii, sovieticii, etcetera) dam vina pe viitor. Cool.
Nu va este un pic rusine de basmele astea conspirationiste? Stau francezii sa calculeze cand va face statul roman licitatii... Nici statul roman nu stie cand face licitatii. Ca nu stie nici cand isi aproba bugetul.
Parerea mea personala este ca in fapt habar nu aveti si atunci improvizati. Si pentru retina ar fi mai placut sa citesca "nu stiu" sau "nu am date" decat basme decat improvizatii si denigrari fara rost si fara fond.
puidemorosan wrote:
Cum este DOAR o opinie personala, evident ca nu este un secret. Cred ca SNCF - ul (principal client al Alstom) nu face altceva decât sa-si ajute prietenul la nevoie. La anul v-a fi o licitație importanta pentru trenuri de metrou în România. Alstom sigur v-a participa iar ăsta este doar o forma de a "da la geoale" unui contracandidat.
Nu am dovezi în acest sens însă sunt foarte multe chestii care se leagă.
N-as vrea sa fiu eu gramarnazzi-ul forumului dar daca se completeaza formele in franceza la fel cum scriem si in romana... de pe telefon...
In rest... bravos domnule, acum nu mai dam vina pe trecut (greaua mostenire, dusmanii, sovieticii, etcetera) dam vina pe viitor. Cool.
Nu va este un pic rusine de basmele astea conspirationiste? Stau francezii sa calculeze cand va face statul roman licitatii... Nici statul roman nu stie cand face licitatii. Ca nu stie nici cand isi aproba bugetul.
Parerea mea personala este ca in fapt habar nu aveti si atunci improvizati. Si pentru retina ar fi mai placut sa citesca "nu stiu" sau "nu am date" decat basme decat improvizatii si denigrari fara rost si fara fond.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Cum spuneam.
Este o opinie personala.
Și francezii știu mai multe dacât vă închipuiți.
Se știe despre o licitație cu 1-2 ani înainte.
Stați liniștit că lucrurile nu sunt asa simpliste cum se vad din fata monitorului sau a telefonului.
Cu stima.
Cum spuneam.
Este o opinie personala.
Și francezii știu mai multe dacât vă închipuiți.
Se știe despre o licitație cu 1-2 ani înainte.
Stați liniștit că lucrurile nu sunt asa simpliste cum se vad din fata monitorului sau a telefonului.
Cu stima.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Stiti cum este asta? Fix ca aia cu predictia cursului leu-euro.
Ce-mi pare mie rau este ca nu s-a inghesuit nimeni (inafara de mine) sa prezica momentul acela de cumpana de la M5.
Va incumetati sa faceti o speculatie si cine va castiga viitoarea licitatie? Si daca va avea garantia inclusa in pret?
Nu stiu cum se face ca in tara asta numai chinezariile n-au nici o problema sa ajunga. Niciodata. Si nici nu sunt in UE.
puidemorosan wrote:
Se știe despre o licitație cu 1-2 ani înainte.
Stați liniștit că lucrurile nu sunt asa simpliste cum se vad din fata monitorului sau a telefonului.
Stiti cum este asta? Fix ca aia cu predictia cursului leu-euro.
Ce-mi pare mie rau este ca nu s-a inghesuit nimeni (inafara de mine) sa prezica momentul acela de cumpana de la M5.
Va incumetati sa faceti o speculatie si cine va castiga viitoarea licitatie? Si daca va avea garantia inclusa in pret?
Nu stiu cum se face ca in tara asta numai chinezariile n-au nici o problema sa ajunga. Niciodata. Si nici nu sunt in UE.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
În toate firmele mari sunt oameni care se ocupă exclusiv de subiecte comerciale.
Așa cum job-ul meu este acela de a repara trenuri, job-ul comercialului este acela de a ști totul despre piață și condițiile acesteia.
Restul discuției este inutilă pentru ca nu am date despre chestii de care nu ma ocup.
Toate cele bune.
În toate firmele mari sunt oameni care se ocupă exclusiv de subiecte comerciale.
Așa cum job-ul meu este acela de a repara trenuri, job-ul comercialului este acela de a ști totul despre piață și condițiile acesteia.
Restul discuției este inutilă pentru ca nu am date despre chestii de care nu ma ocup.
Toate cele bune.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Deci este fix cum am banuit. "Nu aveti date". Speculatiile conspirationiste au fost niste eschive si improvizatii pur gratuite. Ma bucur ca am lamurit chestiunea.
Deci este fix cum am banuit. "Nu aveti date". Speculatiile conspirationiste au fost niste eschive si improvizatii pur gratuite. Ma bucur ca am lamurit chestiunea.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Asta se intampla cand citesti printre randuri.
Am spus ca este o parere strict personala pe baza unor informatii din diferite surse pe care le pun si eu cap la cap.
Atat.
Asta se intampla cand citesti printre randuri.
Am spus ca este o parere strict personala pe baza unor informatii din diferite surse pe care le pun si eu cap la cap.
Atat.
- thor5
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
thor5
Oameni buni, nu va mai certati de pomana! Trenurile alea sunt platite si vor veni ... , pe 5, pe 7 sau pe 25 ale lunii ... . Nu cred ca trebuie sa ne cramponam de o zi anume, cred ca e mai important sa facem treaba buna: sa vina trenurile si sa mearga bine. Neamtul face treaba mai incet, dar stie el de ce, ca sa o faca bine din prima, nu sa stea pe urma si sa o repare de zece ori.
Si va rog mult, nu mai laudati trenurile Bombardier, ca eu merg zilnic cu ele si stiu cum sunt: aglomerate cu bare de sustinere insuficiente, climatizarea cretina - mai bine mergeau cu geamurile sparte, frane bruste dupa care ma imprietenesc cu toti peretii (si uneori chiar si cu podeaua), scaune prea joase de tip tobogan (din care ma scurg la vale). Eu nu contest calitatea tehnica, ci doar faptul ca nu sunt potrivite specificului romanesc. E ca si cu ai lua un Maglev si l-ai pune sa circule in India: in primul rand nu va face fata fluxului de calatori, si nici nu va rezista "abuzurilor" climei si ale calatorilor.
Oameni buni, nu va mai certati de pomana! Trenurile alea sunt platite si vor veni ... , pe 5, pe 7 sau pe 25 ale lunii ... . Nu cred ca trebuie sa ne cramponam de o zi anume, cred ca e mai important sa facem treaba buna: sa vina trenurile si sa mearga bine. Neamtul face treaba mai incet, dar stie el de ce, ca sa o faca bine din prima, nu sa stea pe urma si sa o repare de zece ori.
Si va rog mult, nu mai laudati trenurile Bombardier, ca eu merg zilnic cu ele si stiu cum sunt: aglomerate cu bare de sustinere insuficiente, climatizarea cretina - mai bine mergeau cu geamurile sparte, frane bruste dupa care ma imprietenesc cu toti peretii (si uneori chiar si cu podeaua), scaune prea joase de tip tobogan (din care ma scurg la vale). Eu nu contest calitatea tehnica, ci doar faptul ca nu sunt potrivite specificului romanesc. E ca si cu ai lua un Maglev si l-ai pune sa circule in India: in primul rand nu va face fata fluxului de calatori, si nici nu va rezista "abuzurilor" climei si ale calatorilor.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Știa cineva ca rotile pentru reviziile capitale la trenurile Bombardier, mai nou sunt cumpărate de la caf?
De ce oare?
Știa cineva ca rotile pentru reviziile capitale la trenurile Bombardier, mai nou sunt cumpărate de la caf?
De ce oare?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Pentru ca ajung mai repede in tara?
Sa avem rezon. Bombardierele s-au cumparat in numar insuficient de aia te sufoci in ele si nu ai de ce sa te tii. Ba la ora de varf astepti urmatorul tren. Si exact la fel va fi si cu CAF-urile daca vor inlocui 1/1 din IVA. Ca asta inteleg ca este planul. 1 CAF la schimb pe 1 BM la schimb pe 1 IVA. Nu vom avea o suplimentare de material rulant, doar o inlocuire.
Pare? Unii calatori sunt pur si simplu ingroziti ca deraiaza.
Pentru ca ajung mai repede in tara?
thor5 wrote:
Si va rog mult, nu mai laudati trenurile Bombardier, ca eu merg zilnic cu ele si stiu cum sunt: aglomerate cu bare de sustinere insuficiente, climatizarea cretina - mai bine mergeau cu geamurile sparte, frane bruste dupa care ma imprietenesc cu toti peretii (si uneori chiar si cu podeaua), scaune prea joase de tip tobogan (din care ma scurg la vale). Eu nu contest calitatea tehnica, ci doar faptul ca nu sunt potrivite specificului romanesc. E ca si cu ai lua un Maglev si l-ai pune sa circule in India: in primul rand nu va face fata fluxului de calatori, si nici nu va rezista "abuzurilor" climei si ale calatorilor.
Sa avem rezon. Bombardierele s-au cumparat in numar insuficient de aia te sufoci in ele si nu ai de ce sa te tii. Ba la ora de varf astepti urmatorul tren. Si exact la fel va fi si cu CAF-urile daca vor inlocui 1/1 din IVA. Ca asta inteleg ca este planul. 1 CAF la schimb pe 1 BM la schimb pe 1 IVA. Nu vom avea o suplimentare de material rulant, doar o inlocuire.
bercenicity wrote:
As mai aduaga aici ca unele BM2/21 au suspensia reglata prost si ai vibromasaj gratis (la vreo 2-3Hz - boghiul pare sa serpuiasca rapid)
Pare? Unii calatori sunt pur si simplu ingroziti ca deraiaza.
- puidemorosan
-
Posted:
-
- ADY881
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Doar daca sufla calatorii gheata!
In capetele directorilor MRex AC este un moft, nu o necesitate....
Doar daca sufla calatorii gheata!
In capetele directorilor MRex AC este un moft, nu o necesitate....
📖 Pagination options