Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 898806 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
- br101
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
br101
@thor5:
bine spus, nu mai putem face nici trenurile de metrou care le-am facut odata, nu puteau fi modernizate? E altceva cand ti le produci tu de la a la z.
@thor5:
bine spus, nu mai putem face nici trenurile de metrou care le-am facut odata, nu puteau fi modernizate? E altceva cand ti le produci tu de la a la z.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Nu se fabrica la noi pentru ca nu se cumpara. Pe motiv de fudulie. Este cazul sa reamintesc povestea Rocar si a celor 1000 ce Citaro? Cum a dat faliment si la 1 an dupa ne-am trezit cum ca avem nevoie de 1000 de autombeluze? Si cum umblai cu DeSimonul. Indrazneau automobilistii sa faca scheme? Cu o goarna goleai banda de la un semafor la urmatorul. Vezi si Imperio si Bucur. Curge rugina din V3A-uri, bagi pumnul prin tabla ciuruita a tigailor de pe 16 si 21. Se asteapta falimentul URAC ca sa comandam cine stie ce Alstoame cu suta de bucati.
Dar nu mai lungesc ciorba. Astea s-au contractat, important este sa functioneze in parametri.
Nu se fabrica la noi pentru ca nu se cumpara. Pe motiv de fudulie. Este cazul sa reamintesc povestea Rocar si a celor 1000 ce Citaro? Cum a dat faliment si la 1 an dupa ne-am trezit cum ca avem nevoie de 1000 de autombeluze? Si cum umblai cu DeSimonul. Indrazneau automobilistii sa faca scheme? Cu o goarna goleai banda de la un semafor la urmatorul. Vezi si Imperio si Bucur. Curge rugina din V3A-uri, bagi pumnul prin tabla ciuruita a tigailor de pe 16 si 21. Se asteapta falimentul URAC ca sa comandam cine stie ce Alstoame cu suta de bucati.
Dar nu mai lungesc ciorba. Astea s-au contractat, important este sa functioneze in parametri.
- br101
-
Posted:
-
- DPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
DPS
Putem afla cand e pe drum trenul care le aduce (ca sa iesim la o filmare) ? Banuiesc ca vor intra pe Gradinari-Chiajna-Bucuresti Vest-Berceni ?
Putem afla cand e pe drum trenul care le aduce (ca sa iesim la o filmare) ? Banuiesc ca vor intra pe Gradinari-Chiajna-Bucuresti Vest-Berceni ?
- puidemorosan
-
Posted:
-
- puidemorosan
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
survola
Daca citesti si comentariile la articol ramai din nou nelamurit. A ajuns un tren in Romania sau nu?
Daca citesti si comentariile la articol ramai din nou nelamurit. A ajuns un tren in Romania sau nu?
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Buna ziua.
Lăsați comentariile de pe B365. Știm foarte bine cine comentează pe acolo.
Oficial este ceea ce spune Project manager-ul CAF și directorul Metrorex (în acest articol), restul sunt ¨Balcanisme¨.
Toate cele bune.
Daniel
Buna ziua.
Lăsați comentariile de pe B365. Știm foarte bine cine comentează pe acolo.
Oficial este ceea ce spune Project manager-ul CAF și directorul Metrorex (în acest articol), restul sunt ¨Balcanisme¨.
Toate cele bune.
Daniel
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Goldmund
Am gasit un strigat de alarma al unui insider:
"Investigati de ce reprezentantii CAF mint cu nerusinare. Exista deja un tren asamblat la Grivita care a fost la Matrorex, ei au facut ceva teste si au aparut foarte multe probleme. Eu lucrez la dep. Berceni si am fost unul dintre putinii care au vazut si testat trenul. Este net inferior fata de un Bombardier. Acum, trenul a fost trimis inapoi la Grivita ca cei de la CAF sa remedieze problemele. Si se va mai intarzia si mai mult. A declarat si dl. Director Radu ca primul tren a fost receptionat...", scris de 'Adrian' la comentarii pentru articolul:
- See more at: http://www.b365.ro/noile-trenuri-de-met...2JA3f.dpuf
Si pe mine m-a mirat alegerea Metro Bucuresti pentru trenurile CAF, cand deja ai 'specialisti' in trenurile Bombardier..., cand le cunosti metehnele, etc., acum cumparam trenuri ieftine si...'mult mai bune' - !? - dela alta firma...(precum primarul din Rm. Valcea, care a cumparat 'autobuze exceptionale' din R P China, 'care consuma mult mai putin' - fata de ce? Ca doar nu or fi mai bune ca cele de la Mercedes si MAN.
Culmea, tot primarul are uriase asteptari de la fondurile europene, ajutoare UE, etc., dar cumpara autobuze din....Asia!)
Si sper ca spaniolii sa nu ne trateze ca pe o republica bananiera si sa-si respecte intocmai promisiunile si contractul
Am gasit un strigat de alarma al unui insider:
"Investigati de ce reprezentantii CAF mint cu nerusinare. Exista deja un tren asamblat la Grivita care a fost la Matrorex, ei au facut ceva teste si au aparut foarte multe probleme. Eu lucrez la dep. Berceni si am fost unul dintre putinii care au vazut si testat trenul. Este net inferior fata de un Bombardier. Acum, trenul a fost trimis inapoi la Grivita ca cei de la CAF sa remedieze problemele. Si se va mai intarzia si mai mult. A declarat si dl. Director Radu ca primul tren a fost receptionat...", scris de 'Adrian' la comentarii pentru articolul:
- See more at: http://www.b365.ro/noile-trenuri-de-met...2JA3f.dpuf
Si pe mine m-a mirat alegerea Metro Bucuresti pentru trenurile CAF, cand deja ai 'specialisti' in trenurile Bombardier..., cand le cunosti metehnele, etc., acum cumparam trenuri ieftine si...'mult mai bune' - !? - dela alta firma...(precum primarul din Rm. Valcea, care a cumparat 'autobuze exceptionale' din R P China, 'care consuma mult mai putin' - fata de ce? Ca doar nu or fi mai bune ca cele de la Mercedes si MAN.
Culmea, tot primarul are uriase asteptari de la fondurile europene, ajutoare UE, etc., dar cumpara autobuze din....Asia!)
Si sper ca spaniolii sa nu ne trateze ca pe o republica bananiera si sa-si respecte intocmai promisiunile si contractul
- aztec
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
aztec
Din cate se pre si cei de la CAF au ceva experienta in sisteme de transport, nu sunt o fabrica oarecare din china..
Nu zic ca sunt bune sau rele,...doar modele specifice unor cerinte metrorex.
cCu bombardierele la inceput cum a fost?
Din cate se pre si cei de la CAF au ceva experienta in sisteme de transport, nu sunt o fabrica oarecare din china..
Nu zic ca sunt bune sau rele,...doar modele specifice unor cerinte metrorex.
cCu bombardierele la inceput cum a fost?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Dupa aceste laude de prin boscheti stau si ma intreb cat de proaste ar putea fi trenurile astea daca totusi s-au stresat sa puna pe ele motoare mitsubishi.
Pe de alta parte hai sa spun una dupa care sa ma retrag sa-mi numar cucuiele... sunt si spaniolii tigani de-ai nostri... SNCF-ul are el pasele lui proaste cu greve si alte alea dar totusi nu este chiar ceva gen M 801 Bucuresti-Oltenita.
http://www.youtube.com/watch?v=2cRDeFKR2Q8
Imi face placere sa pun link-ul asta peste tot. De fiecare data sunt la fel de entuziasmat cand vad filmul.
Dupa aceste laude de prin boscheti stau si ma intreb cat de proaste ar putea fi trenurile astea daca totusi s-au stresat sa puna pe ele motoare mitsubishi.
Pe de alta parte hai sa spun una dupa care sa ma retrag sa-mi numar cucuiele... sunt si spaniolii tigani de-ai nostri... SNCF-ul are el pasele lui proaste cu greve si alte alea dar totusi nu este chiar ceva gen M 801 Bucuresti-Oltenita.
http://www.youtube.com/watch?v=2cRDeFKR2Q8
Imi face placere sa pun link-ul asta peste tot. De fiecare data sunt la fel de entuziasmat cand vad filmul.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Aha!
Goldmund wrote:
Am gasit un strigat de alarma al unui insider:
"Investigati de ce reprezentantii CAF mint cu nerusinare. Exista deja un tren asamblat la Grivita care a fost la Matrorex, ei au facut ceva teste si au aparut foarte multe probleme. Eu lucrez la dep. Berceni si am fost unul dintre putinii care au vazut si testat trenul. Este net inferior fata de un Bombardier. Acum, trenul a fost trimis inapoi la Grivita ca cei de la CAF sa remedieze problemele. Si se va mai intarzia si mai mult. A declarat si dl. Director Radu ca primul tren a fost receptionat...", scris de 'Adrian' la comentarii pentru articolul:
- See more at: http://www.b365.ro/noile-trenuri-de-met...2JA3f.dpuf
Aha!
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Nu prietene.
Receptionate, au fost 3 deja. Doar ca au fost recepționate la ieșirea din fabrica. Aceasta este una din etapele pe care trenul le parcurge pana la intrarea în circulație. În România în acest moment sunt 6 vagoane din ut5 și 2 din ut6. Menționez ca niciun vagon din Grivita nu sa-si mișcat din fabrica. Iar trenurile care deja sunt pe drum vor ajunge când vor binevoi cei de la SNCF. Dacă vreți o opinie personala, știu și de ce SNCF - ul ne tot duce cu preșul. Așa Cum se spune și în articolul de pe b365, pentru ut3 și ut4 se va evita tranzitul fruntea pe cf. Iar despre calitatea trenurilor noastre comparația este ca și Cum ai avea de alege intre un daewoo cielo și un Peugeot 5008 (ca tot avem aici iubitori de francezi).
Cu stima.
Nu prietene.
Receptionate, au fost 3 deja. Doar ca au fost recepționate la ieșirea din fabrica. Aceasta este una din etapele pe care trenul le parcurge pana la intrarea în circulație. În România în acest moment sunt 6 vagoane din ut5 și 2 din ut6. Menționez ca niciun vagon din Grivita nu sa-si mișcat din fabrica. Iar trenurile care deja sunt pe drum vor ajunge când vor binevoi cei de la SNCF. Dacă vreți o opinie personala, știu și de ce SNCF - ul ne tot duce cu preșul. Așa Cum se spune și în articolul de pe b365, pentru ut3 și ut4 se va evita tranzitul fruntea pe cf. Iar despre calitatea trenurilor noastre comparația este ca și Cum ai avea de alege intre un daewoo cielo și un Peugeot 5008 (ca tot avem aici iubitori de francezi).
Cu stima.
📖 Pagination options