Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2494 posts, 538995 views
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 179
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

23 și 331 și SMURD-ul și mai toți ceilalți șoferi care doresc  :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Exista posibilitatea sa se puna stalpisori care se lasa in asfalt pe baza unei telecomenzi daca intr-adevar se vroia...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

Perfect corect, dar suntem departe de asa ceva. Suntem capitala in care masinile parcheaza pe Magheru pe spatiul verde si nu se intampla nimic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bogdan10

@Robert24

Acei stalpi retractabili in carosabil se folosesc in locurile unde traficul nu este intens (strazi pietonale unde accesul e limitat doar pt. riverani, parcari ale unor firme la care au acces doar un numar restrans de salariati - in general cei din conducere, etc.) . In caz contrar, la folosirea acestui sistem in locuri cu trafic mediu sau intens, exista riscul unor defectiuni care pot duce la blocarea pe inchis sau deschis (stalp retras in carosabil). De aceea, in locuri cu trafic mediu sau intens (parcari ale unor hoteluri, institutii la care are acces si publicul etc.) se folosesc bariere!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Si varianta cu bariere e la fel de ok, daca nu chiar mai ok.
Eu am vazut prin afara varianta cu stalpisori pe strazi unde doar autobuzul are voie si acolo functiona perfect :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bogdan10

@Robert24

Mai degraba si-ar face datoria cum trebuie agentii de la circulatie si sa amendeze la sange toate abaterile! Sa vezi atunci ce mielusei se fac multi si ar conduce ca in 0ccident!

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

Robert24 wrote:
Si varianta cu bariere e la fel de ok, daca nu chiar mai ok.
Eu am vazut prin afara varianta cu stalpisori pe strazi unde doar autobuzul are voie si acolo functiona perfect :)

Exact, in UK, exista un oras ce are un sistem de benzi ptr autobuze ce au stalpi la intrari pe benzi, exista si video amuzante cu bizonii britanici, ce credeau ca sunt mai rapizi decat stalpul, si ramnaeau suspendati :lol: .
SPre ex aici putem vedea ca si tipul bizonulul britanic aseamana cu specia romaneasca, adica pui de bizoni pe Fiat si Clio si jmecheri cu manele britanice pe Cayenne :lol:



Un exemplu din Cambridge, doar ca sistemul lor e destul de  "incet", autobuzele trebuie sa franeze, sunt sigur ca se poate face cu o bucla inductiva la 100m de stalp, astfel incat stalpul sa fie retras cand vine autobuzul=> nu opreste la stalp



Inca o partida de destepti, cel mai tare e ala cu SUV-ul coreean



Robert24 wrote:
Exista posibilitatea sa se puna stalpisori care se lasa in asfalt pe baza unei telecomenzi daca intr-adevar se vroia...

Sistemul cu telecomanda e cel mai primitiv, si e bun in cazul barierelor de la intrarile in institutii, sau ptr usa de la garaj, insa pentru sisteme de transport se pot organiza solutii mai complexe, rapide si automatizate.
Deobicei acele sisteme sunt compuse din 2 parti:
a)echipamentul de pe sol(stationar) - echip. montat in asfalt, sau pe stalp(daca e cu CCTV) destinat receptionarii semnalului de pe vehiculele autorizate
b)echipamentul din vehicul - echipamentul montat in vehiculele autorizate(autobuze, trolee, tramvaie, ambulante, masini de colectare a gunoiului, cortegiile oficiale, etc.). Daca nu e un sistem pe baza de CCTV, echip. consta din un compiuter si o antena, ce genereaza si transmite semnalul spre echip de pe sol, pentru autorizatie
Respectiv putem identifica cateva cazuri de aplicare  stalpilor:
1) in cazul in care solutia e aplicata in o intersectie(atunci se pot aplica solutii de autorizare ca buclele inductive si CCTV)
2) cazul in care avem un sistem intreg de prioritizare in oras, adica o linie de BRT/LRT, unde toate intersectiile sunt dotate cu siteme de prioritizare. In acest caz pot conlucra impreuna asa sisteme ca PTM(Public Transport Managment), SMT(Sistem de Managment al Traficului). Astfel incat sistemele instalate pe vehiculele autorizate sa colecteze constant, locatia sa(GPS) pe care sa o transmita spre centrul de calcul al SMT-ului(la noi e UTI), iar de acolo sa vina semnalele necesare pentru automatele de trafic din intersesctiile ce urmeaza a fi parcurse de vehiculul autorizat, astfel incat pregatind "unda verde" pentru  vehiculele autorizate, in asa fel incat sa nu interfereze traficul, dar pregtind si stalpii ce vor fi sincronizati sa se coboare astfel inacat vehicolul autorizat sa nu fie nevoit sa se opreasca la stalp(cum o fac autouzele in UK in video).
Faptul amuzant consta in ideea ca avem instalate urmatoarele componente a solutiei descrise mai sus
a)SMT(ce are parte componenta PTM)
b)avem instalate echipamente pe vehicule(autobuze, si o parte din trolee) care in caz de necesitate ar putea fi modificat  sa poata indeplini functii de prioritizare
c)avem intersesctii cu automate de trafic cu faze variabile, adica se poate de umblat la fazele semafoarelor de la centrul SMT(UTI), adica se poate intercala unda verde pentru TP(si altele).




Ce nu avem
a)benzi dedicate(Cu exceptia catorva fragmente)
b) vointa politica sau cohones politic, nimeni din primarie nu vrea sa "rapeasca" din benzile soferilor, astfel ar pierde voturile soferilor.
bogdan10 wrote:
@Robert24

Mai degraba si-ar face datoria cum trebuie agentii de la circulatie si sa amendeze la sange toate abaterile! Sa vezi atunci ce mielusei se fac multi si ar conduce ca in 0ccident!

Nu exista asa ceva, nu poti sa pui un agent de circulatie la fiecare intersectie, mai bine pe acei agenti sa ii trimiti in zonele congestionate sa fluidizeze ce pot, iar de  soferii mielusei din vest, e un mit , bizoni exista peste tot, si faptul ca in UK au fost necesari stalpii din video spune mult, dar uitete pe video.

PS Cu ocazia celor spuse mai sus apelez la  functionarii din primarie(daca se uita pe forumuri de gen desigur  :lol: ), sa schimbe din proiect iarba de pe sos.Pantelimon pe asfalt (ca in cazul Iancului), va fi mult mai functional sa se asfalteze.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

ADY881 wrote:
Si eu ce am spus anterior, ca ar fi mult mai bine ca in loc de iarba sa fie asfalt, sa circule si 23 si 331 si SMURD-ul.
Cu gazon e frumos, dar practic deloc.

Asa cum e pe 13 septembrie intre Progresului si Sebastian. Circula ambulanta pe linie, dar pe contrasens. Te apuca dracii in 47, mergi frumos separat de trafic, numai pe interstatia aia nesimtire totatla, toate turismele pe linia de tramvai.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

133 313 wrote:
ADY881 wrote:
Si eu ce am spus anterior, ca ar fi mult mai bine ca in loc de iarba sa fie asfalt, sa circule si 23 si 331 si SMURD-ul.
Cu gazon e frumos, dar practic deloc.

Asa cum e pe 13 septembrie intre Progresului si Sebastian. Circula ambulanta pe linie, dar pe contrasens. Te apuca dracii in 47, mergi frumos separat de trafic, numai pe interstatia aia nesimtire totatla, toate turismele pe linia de tramvai.

Iarasi repetam aceleasi idei, mai sus am descris solutia cu stalpii, e usor de aplicat si nici un turizm nu va intra, unde nu are voie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

turiSm .... cred totusi ca ai apasat gresit :) SPER! :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

bogdan10 wrote:
@Robert24

Mai degraba si-ar face datoria cum trebuie agentii de la circulatie si sa amendeze la sange toate abaterile! Sa vezi atunci ce mielusei se fac multi si ar conduce ca in 0ccident!


A dreaq politia asta cum numai la ea se ajunge :)))

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bogdan10

ADY881 wrote:
...
bogdan10 wrote:
@Robert24

Mai degraba si-ar face datoria cum trebuie agentii de la circulatie si sa amendeze la sange toate abaterile! Sa vezi atunci ce mielusei se fac multi si ar conduce ca in 0ccident!


Nu exista asa ceva, nu poti sa pui un agent de circulatie la fiecare intersectie, mai bine pe acei agenti sa ii trimiti in zonele congestionate sa fluidizeze ce pot, iar de  soferii mielusei din vest, e un mit , bizoni exista peste tot, si faptul ca in UK au fost necesari stalpii din video spune mult, dar uitete pe video.

PS Cu ocazia celor spuse mai sus apelez la  functionarii din primarie(daca se uita pe forumuri de gen desigur  :lol: ), sa schimbe din proiect iarba de pe sos.Pantelimon pe asfalt (ca in cazul Iancului), va fi mult mai functional sa se asfalteze.


Nightwolf wrote:
bogdan10 wrote:
@Robert24

Mai degraba si-ar face datoria cum trebuie agentii de la circulatie si sa amendeze la sange toate abaterile! Sa vezi atunci ce mielusei se fac multi si ar conduce ca in 0ccident!


A dreaq politia asta cum numai la ea se ajunge :)))


M-am referit la modul general in cazul agentilor de circulatie, nu la modul de a pune cate "un agent de circulatie la fiecare intersectie"! De multe ori in intersectiile unde se afla agentii de la circulatie trec masini care nu semnalizeaza schimbarea directiei de mers sau a benzii de deplasare, nu se incadreaza pe banda corespunzatoare pt. viraje, folosesc proiectoarele aprinse fara sa fie cazul etc. si politia nu ia nicio masura! Atat timp cat agentii de la circulatie trec cu vederea multe nereguli care se intampla sub ochii lor nu va exista o civilizatie in trafic niciodata si va fi debandada!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Agentii de circulatie din intrersectie au cu totul alt rol decat a urmari proiectoarele masinilor - de fapt nici nu am inteles chestia cu proiectoarele. Ce ar insemna ca un astfel de agent sa dea o amenda ? Minim o jumatate de ora nu ar mai fi prezent practic acolo, o catastrofa.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

bogdan10 wrote:
ADY881 wrote:
...
bogdan10 wrote:
@Robert24

Mai degraba si-ar face datoria cum trebuie agentii de la circulatie si sa amendeze la sange toate abaterile! Sa vezi atunci ce mielusei se fac multi si ar conduce ca in 0ccident!


Nu exista asa ceva, nu poti sa pui un agent de circulatie la fiecare intersectie, mai bine pe acei agenti sa ii trimiti in zonele congestionate sa fluidizeze ce pot, iar de  soferii mielusei din vest, e un mit , bizoni exista peste tot, si faptul ca in UK au fost necesari stalpii din video spune mult, dar uitete pe video.

PS Cu ocazia celor spuse mai sus apelez la  functionarii din primarie(daca se uita pe forumuri de gen desigur  :lol: ), sa schimbe din proiect iarba de pe sos.Pantelimon pe asfalt (ca in cazul Iancului), va fi mult mai functional sa se asfalteze.


Nightwolf wrote:
bogdan10 wrote:
@Robert24

Mai degraba si-ar face datoria cum trebuie agentii de la circulatie si sa amendeze la sange toate abaterile! Sa vezi atunci ce mielusei se fac multi si ar conduce ca in 0ccident!


A dreaq politia asta cum numai la ea se ajunge :)))


M-am referit la modul general in cazul agentilor de circulatie, nu la modul de a pune cate "un agent de circulatie la fiecare intersectie"! De multe ori in intersectiile unde se afla agentii de la circulatie trec masini care nu semnalizeaza schimbarea directiei de mers sau a benzii de deplasare, nu se incadreaza pe banda corespunzatoare pt. viraje, folosesc proiectoarele aprinse fara sa fie cazul etc. si politia nu ia nicio masura! Atat timp cat agentii de la circulatie trec cu vederea multe nereguli care se intampla sub ochii lor nu va exista o civilizatie in trafic niciodata si va fi debandada!


Mi-ar placea sa fi agent de circulatie pentru ... 2-3 saptamani .. ca intr-o zi poate nu le vei vedea pe toate :) Dar sa executi doar schimbul 1 si 2 fara schimbul 3 :)

andrei11 wrote:
Agentii de circulatie din intrersectie au cu totul alt rol decat a urmari proiectoarele masinilor - de fapt nici nu am inteles chestia cu proiectoarele. Ce ar insemna ca un astfel de agent sa dea o amenda ? Minim o jumatate de ora nu ar mai fi prezent practic acolo, o catastrofa.


Eee chestia cu proiectoarele e o treaba finuta rau de tot. In 90% din cazuri se intalneste la posesorii de logane galbene :) In minte unora, se economiseste curent :)))

Vorbind in schimb statistic, bogdan10 are dreptate. Neasigurarea la schimbarea directiei de mers este o cauza mult mai catastrofala de producere a accidentelor de circulatie decat neacordarea de prioritate... dar iar deviem ...

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433599 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use