Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 599778 views
📖 Pagination options
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
misterr
Unde-i lege nu-i tocmeală. Ăia care îți trimit facturi (energie electrică, gaze, cablu TV etc.), și care într-adevăr îți fac copie după cartea de identitate cînd faci contract cu ei, și-au luat licență de operatori de date cu caracter personal. Pun la întîmplare antetul unei facturi de la Electrica, uite-te cu atenție la ce am înconjurat cu roșu:
Ce mă miră e altceva: de ce nu și-a luat și RATB-ul licență, și scăpau de durerile de cap?!
Unde-i lege nu-i tocmeală. Ăia care îți trimit facturi (energie electrică, gaze, cablu TV etc.), și care într-adevăr îți fac copie după cartea de identitate cînd faci contract cu ei, și-au luat licență de operatori de date cu caracter personal. Pun la întîmplare antetul unei facturi de la Electrica, uite-te cu atenție la ce am înconjurat cu roșu:
OP.png (80.36 KB; downloaded 6097 times)
Ce mă miră e altceva: de ce nu și-a luat și RATB-ul licență, și scăpau de durerile de cap?!
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
macheta218
Vocea din RATB: Cine este femeia care ne spune zilnic ce stație urmează
Orice bucureștean a auzit, măcar o dată în viață, vocea din RATB. De 14 ani, ne informează zilnic ce stații urmează în traseul nostru. B365.ro a aflat cine este și cum a ajuns să fie cea mai cunoscută voce din Capitală.
Anca Alvirescu are 45 de ani și, în anul 1998, s-a angajat la RATB, la biroul de Marketing. Exista pe atunci acolo un studio video, în care se făceau filmulețe de prezentare pentru vehiculele noi achiziționate de Regie. La început, era doar vocea de pe acele filmulețe. La un an după, a ajuns să fie vocea RATB de peste tot.
Sistemul de anunț vocal se implementase de aproximativ doi ani de zile, însă doar pe câteva troleibuze, pentru testare: vocile de atunci aparțineau tot unor angajate RATB, de la Serviciul Comercial. Când s-a implementat sistemul pe toate liniile, s-a ales însă o singură voce: cea a Ancăi. Șeful ei a întrebat-o dacă ar putea să facă și asta, dat fiind că avea deja experiență de la filmulețe.
Femeia povestește că prietenii i-au recunoscut imediat vocea când o auzeau prin autobuze, dar ei nu i s-a părut ceva extraordinar: "Eu, cel puțin, nici nu mi-am recunoscut vocea când am auzit-o prima dată într-un mijloc de transport. Țin minte că am fost pe o linie expres când m-am auzit prima dată. Mi se părea că se aude altfel."
Și nici fetița ei n-a recunoscut-o inițial: "Chiar a avut niște comentarii la adresa anunțului, la modul -Tanti asta ce spune acolo?- I-am spus că sunt eu când s-a făcut mai mare, dar nu a fost prea impresionată."
"Oricum, nu am avut felicitări sută la sută, mi s-a spus și că era prea moale vocea, prea fără viață uneori. Așa și este. Dar cred că la treaba asta e mai bine să fie mai liniștitoare", adaugă.
A luat niște lecții de dicție înainte să facă înregistrările, însă povestește că, înainte de angajarea la RATB, nu ține minte să-i fi fost remarcată vocea în vreun fel: "Țin minte că aș fi vrut să cânt la un moment dat , dar mi s-a spus să nu... (râde)"
Povestește că i-a luat câteva zile bune până să facă toate înregistrările. Acum însă, e mai ușor. Merge la înregistrări mai rar, doar când apare o stație nouă sau se modifică denumirea uneia vechi.
Spune că nu a observat nici dacă i s-a schimbat vocea între timp, dat fiind că majoritatea înregistrărilor le-a făcut când avea 30 de ani.
Anca Alvirescu e bucureșteancă și a învățat la Liceul Industrial 22, pe timpul lui Ceaușescu. În aceea perioadă, nici nu se afișau stațiile și nici nu se punea problema de înregistrare audio. Dar, pe traseul ei zilnic, din Militari și până pe strada Occidentului, nici nu i s-a părut necesar: "Pe atunci nu se scria, nu era voce. Autobuzele erau arhipline, se circula pe scară, țin minte că mergeam cu o planșetă- cu o mână mă țineam de bară, iar un picior era în aer. Dar atunci era ceva normal. Trebuia să te descurci cu stațiile, se întreba."
Ea chiar se aștepta ca bucureștenii să fie deranjați, când s-a implementat anunțul audio: "Pentru că, atunci când mergi, ești tu cu gândurile tale, cu stresul căpătat", explică, "așa că mă gândeam că o să-i deranjeze. Nu mă așteptam să fie atât de utilă. Sunt oameni care merg zilnic și să auzi zilnic... dar nu au fost comentarii la adresa anunțului de stație, chiar ne trimiteau scrisori când era o decalare între stație și anunț sau când nu funcționa sistemul. Singura problemă a fost cu legăturile: pentru că, inițial, după ce spuneam ce stație urmează, spuneam și liniile cu care are legătură, iar asta chiar era obositor pentru călători. Așa că s-a scos partea asta."
Vocea Ancăi Alvirescu o găsiți în toate mijloacele de transport ale Regiei, inclusiv în autobuzele Bucharest City Tour, în prezentările din limba română și engleză.
http://www.b365.ro/vocea-din-ratb-cine- ... 93528.html
Vocea din RATB: Cine este femeia care ne spune zilnic ce stație urmează
Orice bucureștean a auzit, măcar o dată în viață, vocea din RATB. De 14 ani, ne informează zilnic ce stații urmează în traseul nostru. B365.ro a aflat cine este și cum a ajuns să fie cea mai cunoscută voce din Capitală.
Anca Alvirescu are 45 de ani și, în anul 1998, s-a angajat la RATB, la biroul de Marketing. Exista pe atunci acolo un studio video, în care se făceau filmulețe de prezentare pentru vehiculele noi achiziționate de Regie. La început, era doar vocea de pe acele filmulețe. La un an după, a ajuns să fie vocea RATB de peste tot.
Sistemul de anunț vocal se implementase de aproximativ doi ani de zile, însă doar pe câteva troleibuze, pentru testare: vocile de atunci aparțineau tot unor angajate RATB, de la Serviciul Comercial. Când s-a implementat sistemul pe toate liniile, s-a ales însă o singură voce: cea a Ancăi. Șeful ei a întrebat-o dacă ar putea să facă și asta, dat fiind că avea deja experiență de la filmulețe.
Femeia povestește că prietenii i-au recunoscut imediat vocea când o auzeau prin autobuze, dar ei nu i s-a părut ceva extraordinar: "Eu, cel puțin, nici nu mi-am recunoscut vocea când am auzit-o prima dată într-un mijloc de transport. Țin minte că am fost pe o linie expres când m-am auzit prima dată. Mi se părea că se aude altfel."
Și nici fetița ei n-a recunoscut-o inițial: "Chiar a avut niște comentarii la adresa anunțului, la modul -Tanti asta ce spune acolo?- I-am spus că sunt eu când s-a făcut mai mare, dar nu a fost prea impresionată."
"Oricum, nu am avut felicitări sută la sută, mi s-a spus și că era prea moale vocea, prea fără viață uneori. Așa și este. Dar cred că la treaba asta e mai bine să fie mai liniștitoare", adaugă.
A luat niște lecții de dicție înainte să facă înregistrările, însă povestește că, înainte de angajarea la RATB, nu ține minte să-i fi fost remarcată vocea în vreun fel: "Țin minte că aș fi vrut să cânt la un moment dat , dar mi s-a spus să nu... (râde)"
Povestește că i-a luat câteva zile bune până să facă toate înregistrările. Acum însă, e mai ușor. Merge la înregistrări mai rar, doar când apare o stație nouă sau se modifică denumirea uneia vechi.
Spune că nu a observat nici dacă i s-a schimbat vocea între timp, dat fiind că majoritatea înregistrărilor le-a făcut când avea 30 de ani.
Anca Alvirescu e bucureșteancă și a învățat la Liceul Industrial 22, pe timpul lui Ceaușescu. În aceea perioadă, nici nu se afișau stațiile și nici nu se punea problema de înregistrare audio. Dar, pe traseul ei zilnic, din Militari și până pe strada Occidentului, nici nu i s-a părut necesar: "Pe atunci nu se scria, nu era voce. Autobuzele erau arhipline, se circula pe scară, țin minte că mergeam cu o planșetă- cu o mână mă țineam de bară, iar un picior era în aer. Dar atunci era ceva normal. Trebuia să te descurci cu stațiile, se întreba."
Ea chiar se aștepta ca bucureștenii să fie deranjați, când s-a implementat anunțul audio: "Pentru că, atunci când mergi, ești tu cu gândurile tale, cu stresul căpătat", explică, "așa că mă gândeam că o să-i deranjeze. Nu mă așteptam să fie atât de utilă. Sunt oameni care merg zilnic și să auzi zilnic... dar nu au fost comentarii la adresa anunțului de stație, chiar ne trimiteau scrisori când era o decalare între stație și anunț sau când nu funcționa sistemul. Singura problemă a fost cu legăturile: pentru că, inițial, după ce spuneam ce stație urmează, spuneam și liniile cu care are legătură, iar asta chiar era obositor pentru călători. Așa că s-a scos partea asta."
Vocea Ancăi Alvirescu o găsiți în toate mijloacele de transport ale Regiei, inclusiv în autobuzele Bucharest City Tour, în prezentările din limba română și engleză.
http://www.b365.ro/vocea-din-ratb-cine- ... 93528.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Informaţii despre transportul public din Bucureşti, disponibile pa Google Maps
http://www.realitatea.net/informatii-de...67771.html
Informaţii despre transportul public din Bucureşti, disponibile pa Google Maps
http://www.realitatea.net/informatii-de...67771.html
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ikarus13
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
SPA29
Tot mai misto era piesa de teatru din tramvaiul de Rasinari. Din pacate, niste dobitoci inculti au avut grija sa distruga acest lucru.
Tot mai misto era piesa de teatru din tramvaiul de Rasinari. Din pacate, niste dobitoci inculti au avut grija sa distruga acest lucru.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Aron
ANUNŢ PUBLIC
Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport București organizează, prin Comisia de selecție desemnată prin Hotărârea C.A. nr. 18 din data de 30.08.2013, la sediul Regiei Autonome de Transport București din B-dul Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, București, evaluarea/selecția prealabilă a directorului general şi a directorilor executivi în cadrul RATB.
Selecția vizează ocuparea unui număr de 8 posturi de directori: un post de Director General, un post de Director Financiar - Contabilitate, un post de Director Mentenanță și Administrare Sisteme, un post de Director Achiziții și Marketing, un post de Director Administrativ și Asistență Socială, un post de Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale Rulare, un post de Director Programare și Siguranța Circulației, și un post de Director Uzină de Reparații.
Evaluarea/selecția prealabilă se organizează în condiţiile respectării prevederilor O.U.G. nr. 109/30.11.2011 - privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Procedura de evaluare/selecție prealabilă cuprinde două etape:
- Etapa I – selecția dosarelor ;
- Etapa II – interviu, pentru candidaţii declaraţi ”admis” după etapa I.
Interviul se va susține în limba română și va consta în prezentarea unui « Plan de măsuri și eficientizare a activităţilor specifice postului din cadrul direcţiei pentru care candidează. »
Criteriile de selecție sunt :
1. capacitatea manageriala/viziune, misiune, obiective pe termen scurt, mediu și lung;
2. abilități de comunicare;
3. capacitate de analiză și sinteză;
4. motivația candidatului;
Pentru postul de director general
Condiţii de participare:
- cunoaştere a limbii române, scris și vorbit;
- experienţă în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;
- studii superioare;
- domiciliu stabil/rezidență în România;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- nu intră sub incidenţa Art. 6 și Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
- nu face parte din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare sau al altor instituţii publice.
Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu:
1. Scrisoare de intenţie;
2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004);
3. Copie de pe actul de identitate;
4. Copii de pe documentele care atestă educaţia şi pregătirea profesională (diploma de licenţă, master, doctorat şi alte cursuri de specializare/perfecţionare);
5. Documente/adeverinţă în original din care să rezulte experienţa în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile din domeniul de activitate al regiei autonome, inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinţă medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exerciţiu;
8. Copie de pe carnetul de muncă și extras REVISAL sau adeverinţă, după caz;
9. Declaraţie notarială pe propria răspundere din care să rezulte că, în perioada în care a ocupat o funcţie de administrare/management în cadrul unei regii sau societăţi comerciale din domeniul de activitate al regiei autonome, aceasta a înregistrat profit cel puţin pe parcursul unui exerciţiu financiar;
10. Declaraţie notarială pe propria răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 și 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declaraţii;
11. Declarație notarială pe propia răspundere din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 5 alin. 2) lit. (c) din O.U.G. 109/30.11.2011- privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice din care să rezulte că persoana participantă la procedura de evaluare/selecție prealabilă nu este funcţionar public, nu face parte din alte categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare sau al altor instituţii publice.
Pentru posturile de Director Financiar - Contabilitate, Director Mentenanță și Administrare Sisteme, Director Achiziții și Marketing, Director Administrativ și Așistență Socială, Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale Rulare, Director Programare și Siguranța Circulației și pentru postul de Director Uzina de Reparații
Condiţii de participare:
- cunoaştere a limbii române, scris și vorbit;
- experienţă în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;
- studii superioare de lungă durată/de preferat în domeniu;
- domiciliu stabil/rezidenţa în România;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- nu intră sub incidenţa Art. 6 și Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu:
1. Scrisoare de intenţie;
2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004);
3. Copie de pe actul de identitate;
4. Copii de pe documentele care atestă educaţia şi pregătirea profesională (diploma de licenţă, master, doctorat şi alte cursuri de specializare);
5. Documente/adeverinţă în original din care să rezulte că are experienţă de cel puţin 5 ani în domeniul de activitate al regiei autonome şi/sau în activitatea de administrare de societăţi comerciale ori regii autonome;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinţă medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exerciţiu;
8. Copie de pe carnetul de muncă și extras REVISAL sau adeverinţă, după caz;
9. Declaraţie notarială pe propia răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 şi 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declaraţii.
Copiile actelor din dosarul de participare se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei, sau în copii legalizate.
Dosarele de participare se depun până la data de 22.11.2013, ora 15:00, la sediul Regiei Autonome de Transport București, aflat în B-dul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1, etajul 6, Secretariat Consiliu de Administrație - Secretariatul Comisiei de evaluare/selecție prealabilă în vederea numirii directorului general şi a directorilor executivi în cadrul RATB. Acestea vor fi prezentate în plic închis și sigilat, pe care va fi menționat numărul de înregistrare, data și ora depunerii.
Plicul va avea menționat „Candidatura pentru funcția de Director .........” în cadrul RATB.
Candidaţii care, conform prevederilor legale, au fost declaraţi "admis" după etapa I – Selecția dosarelor, vor fi anunţaţi cu privire la data, locul şi ora la care va avea loc etapa II – interviu, de către Secretariatul Comisiei de selecţie la numărul de telefon precizat în Curriculum Vitae.
sursa: www.ratb.ro
ANUNŢ PUBLIC
Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport București organizează, prin Comisia de selecție desemnată prin Hotărârea C.A. nr. 18 din data de 30.08.2013, la sediul Regiei Autonome de Transport București din B-dul Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, București, evaluarea/selecția prealabilă a directorului general şi a directorilor executivi în cadrul RATB.
Selecția vizează ocuparea unui număr de 8 posturi de directori: un post de Director General, un post de Director Financiar - Contabilitate, un post de Director Mentenanță și Administrare Sisteme, un post de Director Achiziții și Marketing, un post de Director Administrativ și Asistență Socială, un post de Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale Rulare, un post de Director Programare și Siguranța Circulației, și un post de Director Uzină de Reparații.
Evaluarea/selecția prealabilă se organizează în condiţiile respectării prevederilor O.U.G. nr. 109/30.11.2011 - privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Procedura de evaluare/selecție prealabilă cuprinde două etape:
- Etapa I – selecția dosarelor ;
- Etapa II – interviu, pentru candidaţii declaraţi ”admis” după etapa I.
Interviul se va susține în limba română și va consta în prezentarea unui « Plan de măsuri și eficientizare a activităţilor specifice postului din cadrul direcţiei pentru care candidează. »
Criteriile de selecție sunt :
1. capacitatea manageriala/viziune, misiune, obiective pe termen scurt, mediu și lung;
2. abilități de comunicare;
3. capacitate de analiză și sinteză;
4. motivația candidatului;
Pentru postul de director general
Condiţii de participare:
- cunoaştere a limbii române, scris și vorbit;
- experienţă în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;
- studii superioare;
- domiciliu stabil/rezidență în România;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- nu intră sub incidenţa Art. 6 și Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
- nu face parte din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare sau al altor instituţii publice.
Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu:
1. Scrisoare de intenţie;
2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004);
3. Copie de pe actul de identitate;
4. Copii de pe documentele care atestă educaţia şi pregătirea profesională (diploma de licenţă, master, doctorat şi alte cursuri de specializare/perfecţionare);
5. Documente/adeverinţă în original din care să rezulte experienţa în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile din domeniul de activitate al regiei autonome, inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinţă medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exerciţiu;
8. Copie de pe carnetul de muncă și extras REVISAL sau adeverinţă, după caz;
9. Declaraţie notarială pe propria răspundere din care să rezulte că, în perioada în care a ocupat o funcţie de administrare/management în cadrul unei regii sau societăţi comerciale din domeniul de activitate al regiei autonome, aceasta a înregistrat profit cel puţin pe parcursul unui exerciţiu financiar;
10. Declaraţie notarială pe propria răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 și 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declaraţii;
11. Declarație notarială pe propia răspundere din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 5 alin. 2) lit. (c) din O.U.G. 109/30.11.2011- privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice din care să rezulte că persoana participantă la procedura de evaluare/selecție prealabilă nu este funcţionar public, nu face parte din alte categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare sau al altor instituţii publice.
Pentru posturile de Director Financiar - Contabilitate, Director Mentenanță și Administrare Sisteme, Director Achiziții și Marketing, Director Administrativ și Așistență Socială, Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale Rulare, Director Programare și Siguranța Circulației și pentru postul de Director Uzina de Reparații
Condiţii de participare:
- cunoaştere a limbii române, scris și vorbit;
- experienţă în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;
- studii superioare de lungă durată/de preferat în domeniu;
- domiciliu stabil/rezidenţa în România;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- nu intră sub incidenţa Art. 6 și Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu:
1. Scrisoare de intenţie;
2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004);
3. Copie de pe actul de identitate;
4. Copii de pe documentele care atestă educaţia şi pregătirea profesională (diploma de licenţă, master, doctorat şi alte cursuri de specializare);
5. Documente/adeverinţă în original din care să rezulte că are experienţă de cel puţin 5 ani în domeniul de activitate al regiei autonome şi/sau în activitatea de administrare de societăţi comerciale ori regii autonome;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinţă medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exerciţiu;
8. Copie de pe carnetul de muncă și extras REVISAL sau adeverinţă, după caz;
9. Declaraţie notarială pe propia răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 şi 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declaraţii.
Copiile actelor din dosarul de participare se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei, sau în copii legalizate.
Dosarele de participare se depun până la data de 22.11.2013, ora 15:00, la sediul Regiei Autonome de Transport București, aflat în B-dul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1, etajul 6, Secretariat Consiliu de Administrație - Secretariatul Comisiei de evaluare/selecție prealabilă în vederea numirii directorului general şi a directorilor executivi în cadrul RATB. Acestea vor fi prezentate în plic închis și sigilat, pe care va fi menționat numărul de înregistrare, data și ora depunerii.
Plicul va avea menționat „Candidatura pentru funcția de Director .........” în cadrul RATB.
Candidaţii care, conform prevederilor legale, au fost declaraţi "admis" după etapa I – Selecția dosarelor, vor fi anunţaţi cu privire la data, locul şi ora la care va avea loc etapa II – interviu, de către Secretariatul Comisiei de selecţie la numărul de telefon precizat în Curriculum Vitae.
sursa: www.ratb.ro
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
RATB vrea sa cumpere piese pentru Tatre
http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=453318
In general sunt piese ale instalatiei electrice - contactori, rezistente, relee, comutatoare, disjunctoare etc...
RATB vrea sa cumpere piese pentru Tatre
http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=453318
In general sunt piese ale instalatiei electrice - contactori, rezistente, relee, comutatoare, disjunctoare etc...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Declaraţie ŞOC: "RADET şi RATB sunt în pragul falimentului"
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/declaratie-so...z2lwPZrz00
Follow us: @realitatea on Twitter
Declaraţie ŞOC: "RADET şi RATB sunt în pragul falimentului"
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/declaratie-so...z2lwPZrz00
Follow us: @realitatea on Twitter
- florin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
florin
Primăria ia bani din fondul de rezervă pentru a plăti procesele pierdute și transportul în comun
Primăria ia bani din fondul de rezervă pentru a plăti procesele pierdute și transportul în comun
Consiliul General al Municipiului București a aprobat, joi, cheltuirea a 44 milioane lei din fondul de rezervă pentru acoperirea subvenției pentru transportul în comun în București. Practic, banii au fost luați pentru a se putea menține prețul actual al biletelor RATB.
În același timp, consilierii au luat 69,45 milioane lei de la obiectivul de investiții Supralărgire Fabrica de Glucoză și i-au redistribuit astfel:
- 57 milioane lei la Administraţia Străzilor, dintre care 5,3 milioane lei pentru finanţarea cheltuielilor pentru bunuri si servicii, 36,7 milioane lei pentru cheltuielile de investiții şi 5,6 milioane lei pentru despăgubiri civile
- 7,5 milioane lei la Administrația Spitalelor
- 6,8 milioane lei la Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement București (ALPAB) pentru capitolul bunuri si servicii
- 6,8 milioane lei la teatrele Evreiesc, Metropolis, Masca și Mic , Muzeul Municipiului București și Palatele Brancovenesti
- 3 milioane lei la Clubul Sportiv al Municipiului București
- 1,75 milioane la Directia de Asistență Socială
- 0,38 milioane la capitolul mediu.
De asemenea, consilierii generali au aprobat redistribuirea a 20 milioane lei de la obiectivul de investiții Prelungirea Strada Brașov pentru Pasajul Mihai Bravu.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Sa cumpere ca rup tot tramvaiele astea. Nu le-as da pe nimic din parcul RATB.
Amenintarea cu privatizarea nr. #1458. Se lichideaza sau au gasit cumparatori?
bercenicity wrote:
RATB vrea sa cumpere piese pentru Tatre
http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=453318
In general sunt piese ale instalatiei electrice - contactori, rezistente, relee, comutatoare, disjunctoare etc...
Sa cumpere ca rup tot tramvaiele astea. Nu le-as da pe nimic din parcul RATB.
Utilizator anonim wrote:
Declaraţie ŞOC: "RADET şi RATB sunt în pragul falimentului"
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/declaratie-so...z2lwPZrz00
Follow us: @realitatea on Twitter
Amenintarea cu privatizarea nr. #1458. Se lichideaza sau au gasit cumparatori?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
A fost reluat contractul cu Thoreb...
A fost reluat contractul cu Thoreb...
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Service post-garantie echipamente electronice THOREB montate pe vehiculele din parcul RATB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Depourile si autobazele RATB de pe teritoriul municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service post-garantie echipamente electronice THOREB montate pe vehiculele din parcul RATB, respectiv autobuze Mercedes Benz Citaro si Troleibuze Astra Bus
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
49,485.9 EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1982
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3363/C Denumirea: prestarea service-ului post-garantie (constand in operatii de intretinere, inlocuire, reconditionare
V.1) Data atribuirii contractului 19.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC THOREB INFORMATION SYSTEMS SRL
Adresa postala: sos. Cotroceni, nr. 14, etaj 3, sector 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060111 , Romania , Tel. 031.432.66.73 , Fax: 031.432.66.73
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 49512.21 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 49485.90 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 223,795.19 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
RATB va avea program special de Sărbători
În perioada Sărbătorilor de iarnă, transportul public de suprafaţă, gestionat de Regia Autonomă de Transport Bucureşti, va funcţiona astfel:
- în zilele de 23, 24, 30 şi 31 decembrie 2013 se menţine în exploatare parcul corespunzător unei zile de lucru;
- în zilele de 25, 26, 27, 28, 29 decembrie 2013, respectiv 1, 2, 3, 4 şi 5 ianuarie 2014, mijloacele de transport vor circula după un program corespunzător unei zile de weekend.
În noaptea de Revelion (31 decembrie 2013/01 ianuarie 2014), vor funcţiona cele 25 de linii de noapte (http://www.ratb.ro/v_noapte.php), precum şi liniile de tramvai 1 şi 41.
Tramvaiele liniei 41 vor circula la intervale de 15 minute, iar cele ale liniei 1 la 20 minute. De asemenea, pe durata întregii nopţi, autobuzele liniilor de noapte se vor succeda la intervale de 40 minute.
Liniile preorăşeneşti vor funcţiona în zilele de 23, 24, 27, 30 şi 31 decembrie 2013, respectiv 3 ianuarie 2014 cu parcul corespunzător unei zile de lucru, iar în zilele de 25, 26, 28, 29 decembrie 2013, respectiv 1, 2, 4 şi 5 ianuarie 2014, cu parcul adecvat unei zile de sărbătoare.
RATB va avea program special de Sărbători
În perioada Sărbătorilor de iarnă, transportul public de suprafaţă, gestionat de Regia Autonomă de Transport Bucureşti, va funcţiona astfel:
- în zilele de 23, 24, 30 şi 31 decembrie 2013 se menţine în exploatare parcul corespunzător unei zile de lucru;
- în zilele de 25, 26, 27, 28, 29 decembrie 2013, respectiv 1, 2, 3, 4 şi 5 ianuarie 2014, mijloacele de transport vor circula după un program corespunzător unei zile de weekend.
În noaptea de Revelion (31 decembrie 2013/01 ianuarie 2014), vor funcţiona cele 25 de linii de noapte (http://www.ratb.ro/v_noapte.php), precum şi liniile de tramvai 1 şi 41.
Tramvaiele liniei 41 vor circula la intervale de 15 minute, iar cele ale liniei 1 la 20 minute. De asemenea, pe durata întregii nopţi, autobuzele liniilor de noapte se vor succeda la intervale de 40 minute.
Liniile preorăşeneşti vor funcţiona în zilele de 23, 24, 27, 30 şi 31 decembrie 2013, respectiv 3 ianuarie 2014 cu parcul corespunzător unei zile de lucru, iar în zilele de 25, 26, 28, 29 decembrie 2013, respectiv 1, 2, 4 şi 5 ianuarie 2014, cu parcul adecvat unei zile de sărbătoare.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Rezultatele finale ale procedurii de evaluare/selecție a candidaților pentru numirea directorului general și a directorilor executivi în cadrul R.A.T.B.,
Luni, 23 Decembrie 2013
REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT BUCUREȘTI
Comisia de evaluare/selecție pentru numirea directorului general și a directorilor executivi în cadrul R.A.T.B.
Rezultatele finale ale procedurii de evaluare/selecție a candidaților pentru numirea directorului general și a directorilor executivi în cadrul R.A.T.B. - Interviu:
I. Funcția de Director General:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 DOMAN DANIEL FLORENTIN Admis 99.00
2 GAVRIȘ TEODOR ALEXANDRU Admis 86.50
3 TEODORESCU ADRIAN MIRCEA Admis 85.25
4 FURDUI MARCEL NICUȘOR Admis 72.25
5 CLISERU MARIUS DECEBAL Respins Absent
6 NEGREA SORIN LENUS Respins Absent
7 STOICA AURICĂ Respins Absent
II. Funcția de Director Financiar-Contabilitate:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 DUȚĂ MARIANA Admis 98.25
2 DUMITRU DOINA GABRIELA Admis 75.25
III Functia de Director Mentenanta si Administrare Sisteme
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 DRAGNEA ADRIAN Admis 92.25
2 IORDACHE STEFAN Admis 76.00
3 LEȚEA DORIN ILIAN Respins Absent
IV. Funcția de Director Achiziții și Marketing:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etape Punctaj
1 ALECSANDRESCU CONSTANTIN Admis 73.75
V. Funcția de Director Administrativ și Asistență Socială:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 SAVU ILEANA Admis 76.00
VI. Funcția de Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale de Rulare: ?????
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 POPICA FLORIN Respins 67.40
2 RODEANU ION Respins 64.40
3 GUGIU TEODOR Respins Absent
VII. Funcția de Director Programare și Siguranța Circulației:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 BUNEA VALERIU Admis 99.20
2 MIHAIL ADRIAN SORIN Admis 83.60
3 BRATU MARIAN Admis 80.60
VIII. Funcția de Director Uzina de Reparații:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 CAZAN GHEORGHE Admis 100.00
2 VIȘAN CRISTINA LUCIA Admis 93.00
3 OLTEANU ȘTEFAN CORNELIU Respins 60.25
Rezultatele finale ale procedurii de evaluare/selecție a candidaților pentru numirea directorului general și a directorilor executivi în cadrul R.A.T.B.,
Luni, 23 Decembrie 2013
REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT BUCUREȘTI
Comisia de evaluare/selecție pentru numirea directorului general și a directorilor executivi în cadrul R.A.T.B.
Rezultatele finale ale procedurii de evaluare/selecție a candidaților pentru numirea directorului general și a directorilor executivi în cadrul R.A.T.B. - Interviu:
I. Funcția de Director General:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 DOMAN DANIEL FLORENTIN Admis 99.00
2 GAVRIȘ TEODOR ALEXANDRU Admis 86.50
3 TEODORESCU ADRIAN MIRCEA Admis 85.25
4 FURDUI MARCEL NICUȘOR Admis 72.25
5 CLISERU MARIUS DECEBAL Respins Absent
6 NEGREA SORIN LENUS Respins Absent
7 STOICA AURICĂ Respins Absent
II. Funcția de Director Financiar-Contabilitate:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 DUȚĂ MARIANA Admis 98.25
2 DUMITRU DOINA GABRIELA Admis 75.25
III Functia de Director Mentenanta si Administrare Sisteme
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 DRAGNEA ADRIAN Admis 92.25
2 IORDACHE STEFAN Admis 76.00
3 LEȚEA DORIN ILIAN Respins Absent
IV. Funcția de Director Achiziții și Marketing:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etape Punctaj
1 ALECSANDRESCU CONSTANTIN Admis 73.75
V. Funcția de Director Administrativ și Asistență Socială:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 SAVU ILEANA Admis 76.00
VI. Funcția de Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale de Rulare: ?????
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 POPICA FLORIN Respins 67.40
2 RODEANU ION Respins 64.40
3 GUGIU TEODOR Respins Absent
VII. Funcția de Director Programare și Siguranța Circulației:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 BUNEA VALERIU Admis 99.20
2 MIHAIL ADRIAN SORIN Admis 83.60
3 BRATU MARIAN Admis 80.60
VIII. Funcția de Director Uzina de Reparații:
Nr.crt. Nume și prenume candidat Rezultatul etapei Punctaj
1 CAZAN GHEORGHE Admis 100.00
2 VIȘAN CRISTINA LUCIA Admis 93.00
3 OLTEANU ȘTEFAN CORNELIU Respins 60.25
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination