Topic: Expunerea locomotivei 150.139 in gara Cluj
9 posts, 6276 views- R936
-
Posted:
-
Expunerea locomotivei 150.139 in gara Cluj
R936
Locomotiva 150.139, predata la inceputul anilor 2000, in stare de functionare, de la Dej catre depoul Cluj, apoi abandonata in spate, langa placa turnanta a depoului, adusa pe urma intre cele doua hale ale depoului, iar apoi, probabil in vara, revopsita in hala de langa podul de la iesire din gara spre Apahida, a fost expusa ieri in jurul orei 10 in gara Cluj, dupa mai multe anulari ale evenimentului din cauza unei aprobari care lipsea.
Au fost demontate cele doua semnale de langa cladirea noua a garii, catenara de pe liniile 1 si 2, si au fost inchise cateva linii, asta cu o zi inainte de expunere.
Signals by R936, on Flickr
In ziua urmatoare a fost adusa locomotiva, si a inceput ridicarea ei si pozitionarea pe linia de langa spatiul verde. La inceput a fost ridicat tenderul, iar apoi locomotiva.
Foggy day by R936, on Flickr
Prepairing the crane.. by R936, on Flickr
Prepairing the crane.. by R936, on Flickr
150.139's tender being lifted by R936, on Flickr
150.139 being lifted by R936, on Flickr
150.139 being lifted by R936, on Flickr
Drezina care a mutat locomotiva inainte de ridicarea tenderului. In rest nu stiu ce scop a mai avut, ca nu am apucat sa o prind mai de dimineata; probabil ea a adus-o pe 150.139 in gara, insa nu am ajuns indeajuns de devreme ca sa pot spune daca e asa sau nu
ROBEL draisine by R936, on Flickr
Pentru ridicarea semnalelor a fost folosita o macara mai mica, adusa din spatele garii cu aceasta drezina
UAM215-022 towing a crane by R936, on Flickr
Repunerea firelor:
Foggy night by R936, on Flickr
Foggy night by R936, on Flickr
Dupa repunerea semnalelor au urmat teste. Nu am fost acolo ca sa pot sa pozez. Semnalele au aratat toate indicatiile pe care le-ar putea da, sau, cel putin, asa mi s-a spus.
Ca efect secundar demontarii catenarei, am observat ca au venit locomotivele electrice din depou trase de un GM, si au plecat la trenuri de la linia 7, in loc sa plece din depou. Probabil ca odata cu demontarea catenarei s-a luat curentul si in depou. Alta explicatie nu vad
EA1 747, EA1 030, EA1 105, EA 820 by R936, on Flickr
EA1 105 by R936, on Flickr
EA1 924, EA 670 by R936, on Flickr
Si o poza pentru incheiere,
150.139 by R936, on Flickr
voi reveni cu film
Locomotiva 150.139, predata la inceputul anilor 2000, in stare de functionare, de la Dej catre depoul Cluj, apoi abandonata in spate, langa placa turnanta a depoului, adusa pe urma intre cele doua hale ale depoului, iar apoi, probabil in vara, revopsita in hala de langa podul de la iesire din gara spre Apahida, a fost expusa ieri in jurul orei 10 in gara Cluj, dupa mai multe anulari ale evenimentului din cauza unei aprobari care lipsea.
Au fost demontate cele doua semnale de langa cladirea noua a garii, catenara de pe liniile 1 si 2, si au fost inchise cateva linii, asta cu o zi inainte de expunere.
Signals by R936, on Flickr
In ziua urmatoare a fost adusa locomotiva, si a inceput ridicarea ei si pozitionarea pe linia de langa spatiul verde. La inceput a fost ridicat tenderul, iar apoi locomotiva.
Foggy day by R936, on Flickr
Prepairing the crane.. by R936, on Flickr
Prepairing the crane.. by R936, on Flickr
150.139's tender being lifted by R936, on Flickr
150.139 being lifted by R936, on Flickr
150.139 being lifted by R936, on Flickr
Drezina care a mutat locomotiva inainte de ridicarea tenderului. In rest nu stiu ce scop a mai avut, ca nu am apucat sa o prind mai de dimineata; probabil ea a adus-o pe 150.139 in gara, insa nu am ajuns indeajuns de devreme ca sa pot spune daca e asa sau nu
ROBEL draisine by R936, on Flickr
Pentru ridicarea semnalelor a fost folosita o macara mai mica, adusa din spatele garii cu aceasta drezina
UAM215-022 towing a crane by R936, on Flickr
Repunerea firelor:
Foggy night by R936, on Flickr
Foggy night by R936, on Flickr
Dupa repunerea semnalelor au urmat teste. Nu am fost acolo ca sa pot sa pozez. Semnalele au aratat toate indicatiile pe care le-ar putea da, sau, cel putin, asa mi s-a spus.
Ca efect secundar demontarii catenarei, am observat ca au venit locomotivele electrice din depou trase de un GM, si au plecat la trenuri de la linia 7, in loc sa plece din depou. Probabil ca odata cu demontarea catenarei s-a luat curentul si in depou. Alta explicatie nu vad
EA1 747, EA1 030, EA1 105, EA 820 by R936, on Flickr
EA1 105 by R936, on Flickr
EA1 924, EA 670 by R936, on Flickr
Si o poza pentru incheiere,
150.139 by R936, on Flickr
voi reveni cu film
- R936
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Expunerea locomotivei 150.139 in gara Cluj
Utilizator anonim
Frumos reportajul, o sa dau si eu o fuga sa o vad
O fotografie cu aceasta vara trecuta, cand inca era in depoul Cluj.
Frumos reportajul, o sa dau si eu o fuga sa o vad
O fotografie cu aceasta vara trecuta, cand inca era in depoul Cluj.
DSC_1418.JPG (429.54 KB; downloaded 5546 times)
- Andi782
-
Posted:
-
Re: Expunerea locomotivei 150.139 in gara Cluj
Andi782
Intr-adevar, acea drezina a adus locomotiva in gara. La ora 8.35 deja inainta incet-incet spre locul de unde urma sa fie ridicata si amplasata la "locul de veci".
Intr-adevar, acea drezina a adus locomotiva in gara. La ora 8.35 deja inainta incet-incet spre locul de unde urma sa fie ridicata si amplasata la "locul de veci".
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Expunerea locomotivei 150.139 in gara Cluj
Gabi23
Frumos acest reportaj, felicitări! Să sperăm că va fi îngrijită periodic şi să nu fie vandalizată de către distrugători. Ar fi drăguţ să vedem aceste bijuterii expuse prin gările României, pentru a nu uita trecutul lor încărcat! Îmi vine în minte spre exemplu la Iaşi, sunt nişte aburoase care ruginesc spre distrugere în tufele din zona depoului, în loc să fie recondiţionate şi expuse, iar exemplele pot continua...
Frumos acest reportaj, felicitări! Să sperăm că va fi îngrijită periodic şi să nu fie vandalizată de către distrugători. Ar fi drăguţ să vedem aceste bijuterii expuse prin gările României, pentru a nu uita trecutul lor încărcat! Îmi vine în minte spre exemplu la Iaşi, sunt nişte aburoase care ruginesc spre distrugere în tufele din zona depoului, în loc să fie recondiţionate şi expuse, iar exemplele pot continua...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Expunerea locomotivei 150.139 in gara Cluj
Utilizator anonim
Locomotiva a devenit repede atractia zonei, greu de gasit momente pentru poza fara oameni in cadru, ba chiar au fost si grupuri de copii
Locomotiva a devenit repede atractia zonei, greu de gasit momente pentru poza fara oameni in cadru, ba chiar au fost si grupuri de copii
139 (1).JPG (150.29 KB; downloaded 5319 times)
139 (2).JPG (207.44 KB; downloaded 5317 times)
139 (3).JPG (116.36 KB; downloaded 5317 times)
139 (4).JPG (159.42 KB; downloaded 5321 times)
139 (5).JPG (158.5 KB; downloaded 5318 times)
139 (6).JPG (218.72 KB; downloaded 5322 times)
139 (7).JPG (195.57 KB; downloaded 5315 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Expunerea locomotivei 150.139 in gara Cluj
Utilizator anonim
Din pacate si aceasta incepe sa ajunga la aspectul din 2012...
Din pacate si aceasta incepe sa ajunga la aspectul din 2012...
20180911_132916.JPG (176.13 KB; downloaded 4474 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Expunerea locomotivei 150.139 in gara Cluj
TibiV
Ce diferenta fata de poza precedenta, cea din decembrie 2013...
Cat de scumpa este "vopseaua neagra de locomotive" ?....
Ce diferenta fata de poza precedenta, cea din decembrie 2013...
Cat de scumpa este "vopseaua neagra de locomotive" ?....
- GPS
-
Posted:
-
Re: Expunerea locomotivei 150.139 in gara Cluj
GPS
150.139 - 15 iulie 2019
150.139 - 15 iulie 2019
150.139.jpg (186.3 KB; downloaded 3415 times)
150.139 (2).jpg (154.19 KB; downloaded 3418 times)
150.139 (4).jpg (140.56 KB; downloaded 3416 times)
150.139 (7).jpg (180.13 KB; downloaded 3418 times)
150.139 (9).jpg (190.89 KB; downloaded 3419 times)