Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 612336 views
 
Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 135
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Ba-l faceau, ca trebuiau sa treaca peste Grivitei, Orhideelor, blablabla.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective AdrianD

Nu stiu daca mai era neaparat necesar daca se facea o sosea peste sinele actuale pentru ca se inchidea inelul.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Mircea G

Acum ca s-a construit " podul " Basarab , ingropa liniile de tren ! Cine este atunci timpit ? Ala care a gindit podul sau astia care vor sa ingroape trenurile ? Eu zic ca timpiti sintem noi ca alegem ce alegem si " ne alegem " cu asa personaje de conducere ! :shock: aia si-au tras banii si comisioanele de la pod , astia isi vor trage alti bani de pe ingropaciune , misto , noi platim si poate peste 20 de ani avem un ditamai podul peste nimic .
In tot cazul linie ingropata de tren prin Bucuresti se va face numai cind istoria se va repeta si comunismul , poate sub alta forma , se va afla la conducere. Momentan nu se pot ingropa liniile de tren , dar se lucreaza de zor la INGROPAREA TRANSPORTULUI CU TRENUL , proiect ce merge struna .
Doamne si cite cite contre erau pe aici cind spuneam de scos gara in afara orasului .... Chestia asta cu ingropatul seamna tare de tot cu o pregatire psihologica pentru scoaterea din peisaj a ei si evident mutarea la periferie , chiar daca impatimitii si-o doresc infipta la Universitate .
.........
Referitor la pasaje pe la Dorobanti .....greu de imaginat asa ceva , dar se pot scoate citeva milioane de euro din studii si parastudii de trafic si fezabilitate , etc ....  Bine pt ei , fraierii platesc .

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Nightwolf

Nu o sa se ingroape nimic fratilor! Cine e dement acum sa bage un munte de bani (cica 1,5 MILIARDE de euroi) in asa ceva? Pai cu banii astia as mai construi o centura pe langa Bucuresti sau as moderniza TOT tramvaiul din Bucuresti SAU as investi in benzi dedicate RATB ORI i-as baga in constructia de parcari supra-etajate ... vai de viata mea cate as face cu 1,5 mld de euro in loc sa ingrop o gara care ORICUM nu da profit acum, dar atunci cand va fi sub noi ...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective 133 313

Cum sa nu, gara subterana, aeroport subteran... Nu va mai uitati si voi in gura la toti... blegii. Lor le sufla consilierii personali (si aia alti talambi si necalificati tristi) niste tampenii si repeta ca papagalii.
Daca il intrebi ce panta respectiv rampa trebuie sa aiba liniile ca trenurile sa plece fara sa alunece inapoi respectiv sa poata opri in timp util habar nu au. Ce se face cu triajul. Daca ii intrebi cum rezolva cu metroul deja li se reseteaza creierul.
In mod normal n-as insulta oamenii dar indivizi de genul asta in functii de varf care n-au nimic mai bun de facut decat sa viseze cu ochii deschisi au nevoie de niste reprize rapide de palme sa se trezeasca. Nu stiu ce consuma dar pare eficient. Te uiti de pe pod in gara si juma' de locomotive sub catenara sunt diesel iar un sfert sunt electrice de prin 1975. Avem locomotive, avem vagoane, avem numai magistrale 140 la ora, avem profit si n-aveam gara subterana.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective ADY881

133 313 wrote:
ADY881 wrote:
Exista transport pubic civilizat care sa nu fie subventionat? Eu stiu un fel de "trnsport" care e 100% profitabil, se numeste DUBA, si e in floare in Chisinau, oameni ticsiti pana masina nu mai poate, nici un fel de orar stabil, statie ele au oriunde pasagerul ridica mana(adica agraveaza problemele traficului). Ne dorim noi asa ceva, transport fara subventii?

Atunci subventionat sa fie si moca pentru semintari...

Pentru semintari, blatisti, boschetari exista solutii de genul asta:



Si totusi, da-mi un ex al unui sistem civilizat de TP nesubventionat.

133 313 wrote:
ADY881 wrote:
nu ai citit bine unde va fi el, el va fi pe axa inelului principal,adica va permite traversarea urmatoarelor artere Dorobantilor, Floreasca, Vacarescu. Adica va favoriza traficul sa ocoleasca centrul. Per total e un pasaj necesar, cu o mica problemuta, ei il vor ]suprateran[/color:3tbhjv40]!!!. Cum sa faci asa ceva in buricul targului? In cazul pasajului Basarab, varianta sa subterana ar fi costat prea mult si nu au avut de ales, insa in cazul  pasajului dat este necesar sa fie SUBTERAN, si eu as mai   aloca in acel pasaj  loc pentru linie de tramvai+ statii subterane(ca in cazul pasajului Victoriei).
Si am mai descoperit ceva, Primaria in viitor vrea sa faca Dorobantilor de la Dacia la Stefan cel Mare o artera cu sens unic, insa pe directia N-S, in loc sa ajute omenii sa iasa din centru, ei fac invers, pompeaza si mai multe masini in cetru :lol: .

Sa repet, pesaj la Dorobanti ca sa intri pe o banda la ASE unde, la spitalul de ochi? Si mai departe?
In cazul pasajului Basarab pe unde subteran? Pe sub tren si metrou?

Nu pasajul va elimina semafoarele doar pe Stefan c Mare, iar pe Dorobanti ramane(presupun ca aveai in vedere ca odata cu aparita pasajului, vor creste timpul de verde spre ASE, insa semaforul ramane pe loc si oricand poate fi crescut rosul), iar principalul scop al pasajului, este de a usura pe cat se poate circulatia pe inelul principal, astfel incat sa ofere o alternativa traversarii centrului (cand va fi gata in regim de bulevard express).

133 313 wrote:
iar aia care merg spre ASE sa stea cu coada pana in Stefan ca la ASE doar stau la semafor sa treaca de pe Eminescu...

Asa s-ar intampla in cazul in care pasajul ar fi fost facut pe Dorobanti.

Nightwolf wrote:
Nu o sa se ingroape nimic fratilor! Cine e dement acum sa bage un munte de bani (cica 1,5 MILIARDE de euroi) in asa ceva? Pai cu banii astia as mai construi o centura pe langa Bucuresti sau as moderniza TOT tramvaiul din Bucuresti SAU as investi in benzi dedicate RATB ORI i-as baga in constructia de parcari supra-etajate ... vai de viata mea cate as face cu 1,5 mld de euro in loc sa ingrop o gara care ORICUM nu da profit acum, dar atunci cand va fi sub noi ...

In articol se spunea:
B365 wrote:
Gara de Nord ar putea fi modernizată şi transformată într-o gară de tranzit, printr-un proiect de peste 1,5 miliarde de lei care ar trebui implementat în parteneriat cu o companie belgiană şi cu fonduri europene.

Deci bani europeni(acum nustiu daca rambursabili sau ne....), adica ai nostri "1,5 mld de euro", noi putem sa ii pierdem in o linie inutila ca M6, sau pentru alte proiecte fara noima. :lol:

133 313 wrote:
Te uiti de pe pod in gara si juma' de locomotive sub catenara sunt diesel iar un sfert sunt electrice de prin 1975. Avem locomotive, avem vagoane, avem numai magistrale 140 la ora, avem profit si n-aveam gara subterana.

Nu inteleg ce ai tu cu locomotivele diesel? Sunt sigur ca aceeasi situatie poti sa gasesti si in alte tari mult mai dezvoltate, nu multi isi permit sa electrifice toata reteaua(apropo in UK exista trenuri diesel ce pot circula cu 200km/h). Si asta cu profitul la transportul pasagerilor pe cale ferata la fel nu prea am auzit, da-mi niste exemple te rog?
P.S. Stai ca sunt operatori privati ce fac profit chiar in Romania, insa cu bilete subventionate de stat :lol: .

Mircea G wrote:
Acum ca s-a construit " podul " Basarab , ingropa liniile de tren ! Cine este atunci timpit ? Ala care a gindit podul sau astia care vor sa ingroape trenurile ?

Nici unii nici altii nu sunt  asa ... , iar alora ce au proiectat podul pot  sa le spun doar mersi, datorita faptului ca au  bagat in seama (in premiera pe plaiurile mioritei) transportul public.
In rest, chiar daca liniile se vor aciua sub pamant, pasajul ramane perfect util, datorita faptului ca prin intermediul lui, inelul principal evita 4 artere incarcate => ajuta la descarcarea centrului + in lipsa unui sistem de samforizare RATB, ofera prioritate tramvaiului 1(acum imaginati-va cate opriri ar fi facut tramvaiul daca pasajul nu ar fi).

Mircea G wrote:
Eu zic ca timpiti sintem noi ca alegem ce alegem si " ne alegem " cu asa personaje de conducere ! :shock:

As fi vrut eu sa fie cum zici tu, adica sa fie din cine sa alegi, dar in realitate noi avem 2 forte politice in tara:
a)PDL(Basescu)
b)USL
Daca ne uitam la biografiile membrilor marcanti ale acestor forte, putem gasi radacini PCR-iste, Securiste si alte iste, desi ei acum toti se jura ca nu au pupat fundu carmaciului si chiar au fost disidenti. Acum mai nou se pun in frunte copii, care  si ei la timpul lor au fost soimi ai patriei, UTC-isti, odraslele a tovarasilor valororsi, pentru a spala memoria populatiei cu noi fete, dar care fac aceleasi mizerii ca si predecesorii lor.
Problema e ca doar ni se ofera o ILUZIE de alegeri, noi fiind pusi sa alegem intre 2 fosti comunsti (sau odraslele lor).
Iar  "partidele" noi  sunt doar niste marionete, create de acealsi forte mari(pentru a creea iluzia pluripartidismului), majoritatea ONG-urilor studentesti sunt finantate de acelasi partide mari(transformadu-se in un fel de UTC).
Iar sa faci partide noi e imposibil financiar, ca sa ai partid trebuie sa ai multi bani si grasi sponsori(carora dupa sa le dai banii inapoi sub forma de contracte cu statul), nemaivorbind de aparatul administrativ(pe care marele partide il folosesc si e de nebiruit).
Si problema e ca nu se poate nimic de facut, daca faci revolutii(nu ai cu cine), investitorii fug(adica toata industria) deoarece ei au un deal cu fostii comunisti de la putere(nu conteaza cum ii spui Ponta, Basescu sau Iliescu) si murim de foame.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Aberatia asta cu Gara de Nord apare periodic la 2-3 ani, nu se poate face nimic, ar trebuii demolate si mutate Revizia Grivita, Revizia Basarab, Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Basarab, iar in subteran mai e si metroul, cu ala ce face, il da afara?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Nightwolf

Il face suspendat :))))))))

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective ADY881

shoppy wrote:
ar trebuii demolate si mutate Revizia Grivita, Revizia Basarab, Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Basarab, iar in subteran mai e si metroul, cu ala ce face, il da afara?

Apropo idee interesanta, de banii obtinuti pe terenul de sub acele obiective, s-ar putea reloca obiectivele dupa centura in hale noi + retehnologizare + bani ramasi pentru alte dezvoltari de infrastructura. Iar referitor la metrou(presupun ca te-ai referit la statia Gara de Nord 2 si curba M1(Basarab-Crangasi), se pot gasi solutii, bani sa fie :lol: .

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Evident ca acel metrou, si mai e si bucla pe care o face firul spre centru al lui M4.

Apoi exista o distanta optima la care se pune depoul si revizia de vagoane fata de gara, ca altfel pierzi prea mult timp cu manevra, si apoi, pe langa firele de cf deja existente, ar trebuii sa mai tragi inca minim 2 fire de cf pentru fiecare depou/revizie pe care o relochezi, adica minim inca 8 fire, deci pana unde vrei sa tragi inca 8 fire de cf?, pana la Bucuresti Triaj? Vezi ca Revizia Grivita are 3,2km lungime, nu prea ai loc unde sa o bagi decat daca le demolezi triajul si depoul alora de la Marfa, privatizati sau cum or mai fi. Si locul eliberat nu e nici prea mare si nici cu vad prea bun, doar BC are iesire la Grivita si sunt si alte darapanaturi care stau nefolosite pe marginea Grivitei(probabil tu ai pus ochii si pe Griro si Atelierele CFR Grivita care sunt particulare, deci nu se muta decat daca vor ele).

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective ADY881

shoppy wrote:
deci pana unde vrei sa tragi inca 8 fire de cf?,

Poti sa faci un tunel cu 2 etaje, adica cate 4 linii pe etaj.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective bogdan10

ADY881 wrote:
shoppy wrote:
deci pana unde vrei sa tragi inca 8 fire de cf?,

Poti sa faci un tunel cu 2 etaje, adica cate 4 linii pe etaj.


Cand propui astfel de solutii te-ai gandit si la partea financiara necesara realizarii acestor obiective de investitii?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective ADY881

bogdan10 wrote:
ADY881 wrote:
shoppy wrote:
deci pana unde vrei sa tragi inca 8 fire de cf?,

Poti sa faci un tunel cu 2 etaje, adica cate 4 linii pe etaj.


Cand propui astfel de solutii te-ai gandit si la partea financiara necesara realizarii acestor obiective de investitii?

Da, fonduri europene, .... sau politicienii nu le vor "absorbi", ca sunt greu de furat :lol: ?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective bogdan10

ADY881 wrote:
Da, fonduri europene, .... sau politicienii nu le vor "absorbi", ca sunt greu de furat :lol: ?



       In primul rand nu pt. orice fel de lucrare se pot solicita fonduri europene (nu se aproba de catre UE)! Iar in al doilea rand statul trebuie sa aloce fonduri foarte mari pe parcursul derularii lucrarilor (mai ales in primele luni), urmand sa recupereze cota aprobata de UE dupa 2-3 luni de la platile efectuate catre constructori.
       Am observat ca foarte multe persoane (la modul general vorbind, nu neaparat de pe acest forum) considera ca fondurile UE aprobate se aloca de la inceput, urmand ca statul roman sa contribuie cu diferenta pana la 100 % ! Nimic mai fals! Statul roman aloca de la inceput suta la suta din suma, la fiecare decontare a situatiilor de lucrari catre constructori (recunoscute bineinteles in prealabil si de catre consultantul lucrarilor) si apoi isi recupereaza dupa circa 2-3 luni cota parte aprobata de la UE! Acest lucru nu se intelege corect de catre unii: UE deconteaza partial costuri ale lucrarilor nu finanteaza lucrarile! In plus, cheltuielile cu exproprierile sau anumite cheltuieli colaterale nu sunt decontate partial de UE si sunt suportate integral de la bugetul de stat!

 


Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2440 forum members have written 435340 posts in 5430 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use