Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 898852 views
📖 Pagination options
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
URANUS
SURSA: B365.RO
Şeful Metrorex: Noul tren de metrou a ajuns la Bucureşti
Primul tren de metrou tip CAF a ajuns la Bucureşti, potrivit directorului general al Metrorex.
"Noile trenuri au venit deja. Nu au intrat deja în teste. Au avut o întârziere puțin, foarte puțin. A fost o neînțelegere acolo. Contractul prevedea un avans până la 30%. Noi le-am dat chiar 25%. Iar eu au spus că trebuie 30%. Acum sunt încă în grafic, pe 1 ianuarie trebuie să fie puse în circulație. Vor fi doua luni de teste. Acum a venit un tren, următorul trebuie să vină", a declarat, vineri, directorul general al Metrorex, Aurel Radu.
Trenurile noi de metrou, tip CAF, trebuiau să fie puse în funcţiune începând cu acest an, însă venirea lor la Bucureşti a fost amânată de mai multe ori. "În data de 29.11.2011 Metrorex a semnat cu firma spaniolă CAF un contract de achiziţie şi punere în funcţiune a 16 trenuri noi de metrou, care urmează să fie livrate (conform prevederilor contractului) şi puse în funcţiune începând cu anul 2013. Valoarea contractului este de 97 milioane euro (fără TVA). Conform prevederilor contractuale trenurile de metrou vor fi livrate începând cu semestru al II-lea al acestui an. Primul tren de metrou, fabricat de CAF, va ajunge la Bucureşti în luna septembrie 2013 şi urmează a fi pus în circulaţie cu călători în cursul lunii ianuarie 2014. Înainte de punerea în funcţiune cu pasageri, primul tren de metrou fabricat de CAF trebuie supus unor teste, conform legislaţiei in vigoare, în vederea obţinerii Agrementului Tehnic de la AFER (Autoritatea Feroviară Română-organismul acreditat în România pentru omologarea şi agrementarea produselor feroviare). De asemenea, primul tren va trebui să efectueze un parcurs de probă de anduranţă, fără călători, de 20.000 km. Restul trenurilor de metrou, fabricate de CAF, vor ajunge la Metrorex şi vor începe să funcţioneze în cursul anului 2014. Conform prevederilor contractuale, primele 4 trenuri CAF vor fi fabricate în Spania, iar celelalte 12 trenuri vor fi asamblate la Atelierele CFR Griviţa SA", a declarat, pentru B365.ro, Aurel Radu, director general al Metrorex, la finele lunii mai.
Prezent vineri, pe şantierul de la Orizont, când prima cârtiţă uriaşă a ajuns la cea de-a doua staţie de pe viitoarea Magistrală 5, Aurel Radu a mai precizat că în 6-7 luni se va iniția procedura pentru studiul de fezabilitate şi studiul de trafic pentru Magistrala 4, continuarea spre Progresul.
La 24 septembrie, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP), a avut loc semnarea documentelor de finanţare pentru proiectul „Studiu de pre-fezabilitate şi studiu de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu". Finanţarea pentru acest proiect, în valoare de 10 milioane CHF (fără TVA), este asigurată, în proporţie de maximum 85%, respectiv 8,5 milioane CHF, prin programul „Îmbunătăţirea mediului înconjurător" a Programului de Cooperare Elveţiano - Român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse. Contribuţia părţii române este de minimum 15%, respectiv 1,5 milioane CHF.
- See more at: http://www.b365.ro/seful-metrorex-primu...MstW8.dpuf
SURSA: B365.RO
Şeful Metrorex: Noul tren de metrou a ajuns la Bucureşti
Primul tren de metrou tip CAF a ajuns la Bucureşti, potrivit directorului general al Metrorex.
"Noile trenuri au venit deja. Nu au intrat deja în teste. Au avut o întârziere puțin, foarte puțin. A fost o neînțelegere acolo. Contractul prevedea un avans până la 30%. Noi le-am dat chiar 25%. Iar eu au spus că trebuie 30%. Acum sunt încă în grafic, pe 1 ianuarie trebuie să fie puse în circulație. Vor fi doua luni de teste. Acum a venit un tren, următorul trebuie să vină", a declarat, vineri, directorul general al Metrorex, Aurel Radu.
Trenurile noi de metrou, tip CAF, trebuiau să fie puse în funcţiune începând cu acest an, însă venirea lor la Bucureşti a fost amânată de mai multe ori. "În data de 29.11.2011 Metrorex a semnat cu firma spaniolă CAF un contract de achiziţie şi punere în funcţiune a 16 trenuri noi de metrou, care urmează să fie livrate (conform prevederilor contractului) şi puse în funcţiune începând cu anul 2013. Valoarea contractului este de 97 milioane euro (fără TVA). Conform prevederilor contractuale trenurile de metrou vor fi livrate începând cu semestru al II-lea al acestui an. Primul tren de metrou, fabricat de CAF, va ajunge la Bucureşti în luna septembrie 2013 şi urmează a fi pus în circulaţie cu călători în cursul lunii ianuarie 2014. Înainte de punerea în funcţiune cu pasageri, primul tren de metrou fabricat de CAF trebuie supus unor teste, conform legislaţiei in vigoare, în vederea obţinerii Agrementului Tehnic de la AFER (Autoritatea Feroviară Română-organismul acreditat în România pentru omologarea şi agrementarea produselor feroviare). De asemenea, primul tren va trebui să efectueze un parcurs de probă de anduranţă, fără călători, de 20.000 km. Restul trenurilor de metrou, fabricate de CAF, vor ajunge la Metrorex şi vor începe să funcţioneze în cursul anului 2014. Conform prevederilor contractuale, primele 4 trenuri CAF vor fi fabricate în Spania, iar celelalte 12 trenuri vor fi asamblate la Atelierele CFR Griviţa SA", a declarat, pentru B365.ro, Aurel Radu, director general al Metrorex, la finele lunii mai.
Prezent vineri, pe şantierul de la Orizont, când prima cârtiţă uriaşă a ajuns la cea de-a doua staţie de pe viitoarea Magistrală 5, Aurel Radu a mai precizat că în 6-7 luni se va iniția procedura pentru studiul de fezabilitate şi studiul de trafic pentru Magistrala 4, continuarea spre Progresul.
La 24 septembrie, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP), a avut loc semnarea documentelor de finanţare pentru proiectul „Studiu de pre-fezabilitate şi studiu de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu". Finanţarea pentru acest proiect, în valoare de 10 milioane CHF (fără TVA), este asigurată, în proporţie de maximum 85%, respectiv 8,5 milioane CHF, prin programul „Îmbunătăţirea mediului înconjurător" a Programului de Cooperare Elveţiano - Român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse. Contribuţia părţii române este de minimum 15%, respectiv 1,5 milioane CHF.
- See more at: http://www.b365.ro/seful-metrorex-primu...MstW8.dpuf
- subway guru
-
Posted:
-
- HORIA
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
HORIA
Nu sosit nici un tren CAF,bate campii directorul metrorex.Se pare ca au sosit 2 vagoane(unul remorca si unul motor) la Grivita , in rest asteptam.
Nu sosit nici un tren CAF,bate campii directorul metrorex.Se pare ca au sosit 2 vagoane(unul remorca si unul motor) la Grivita , in rest asteptam.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Puiule draga, n-ai jucat cinstit...ne ametesti cu captatori si alte bancuri...in loc sa zici clar...Metrorex se referea la trenurile trimise 'boabe' la Grivita...
CAF Number One n-a sosit inca la Bucuresti...si sunteti in intarziere fata de grafic...
Iar treaba asta n-o 'eludezi' cu raspunsuri 'evazive'...
Macar poate ne lamuresti cate 'boabe' ati reusit sa trimiteti 'in batista' la Grivita...
Sau macar o estimare realista pentru cand va sosi 'the real one'???
Ca de povesti, suntem satui...
Puiule draga, n-ai jucat cinstit...ne ametesti cu captatori si alte bancuri...in loc sa zici clar...Metrorex se referea la trenurile trimise 'boabe' la Grivita...
CAF Number One n-a sosit inca la Bucuresti...si sunteti in intarziere fata de grafic...
Iar treaba asta n-o 'eludezi' cu raspunsuri 'evazive'...
Macar poate ne lamuresti cate 'boabe' ati reusit sa trimiteti 'in batista' la Grivita...
Sau macar o estimare realista pentru cand va sosi 'the real one'???
Ca de povesti, suntem satui...
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
6 si sfarsitul luniin x2.
Asta ca sa continui pe linie evaziva....
Toate cele bune.
6 si sfarsitul luniin x2.
Asta ca sa continui pe linie evaziva....
Toate cele bune.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Goldmund
Secretosi mai suntem...
Presupun ca MB e de vina daca oamenii nu pot divulga 'secrete de stat' care privesc pe toti bucurestenii(si nu numai!)
Secretosi mai suntem...
Presupun ca MB e de vina daca oamenii nu pot divulga 'secrete de stat' care privesc pe toti bucurestenii(si nu numai!)
- survola
-
Posted:
-
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Salutare.
Problema este că, oficial, s-au avansat mai multe termene care au fost deja depășite (din cauza noastră, din cauza francezilor, etc).
Așa că până nu vad trenul în curte nu cred nici eu ce se spune.
O să vă anunț când apare vreo schimbare importantă.
Cu stimă.
Salutare.
Problema este că, oficial, s-au avansat mai multe termene care au fost deja depășite (din cauza noastră, din cauza francezilor, etc).
Așa că până nu vad trenul în curte nu cred nici eu ce se spune.
O să vă anunț când apare vreo schimbare importantă.
Cu stimă.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Eu nu inteleg de ce reprezentantul CAF nu recunoaste ca primul tren este venit de o luna jumate. Ca sunt probleme, termene depasite etc. asta e alta treaba!
Eu nu inteleg de ce reprezentantul CAF nu recunoaste ca primul tren este venit de o luna jumate. Ca sunt probleme, termene depasite etc. asta e alta treaba!
- puidemorosan
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Gabi23
Cu tot respectul şi fără băşcălie ieftină, dar primul tren este sosit de la sfarşitul lunii septembrie!
Cu tot respectul şi fără băşcălie ieftină, dar primul tren este sosit de la sfarşitul lunii septembrie!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Nu mai induceti oamenii in eroare. Stiti foarte bine mai ales voi ca e sosit de o luna jumate.
Nu inteleg ce atata secrete?!? Parca ar fi ceva nemaiintalnit... Mai bine s-ar spune de ce se tot intarzie si care sunt problemele, ca par a fi ceva...
Oamenii cu care am vorbit de la Metrorex par destul de dezamagiti de produs, clar inferior la calitate trenurilor Bombardier. Sa vedem cum o sa se comporte in exploatare. Sper ca mai bine ca la Madrid.
Nu mai induceti oamenii in eroare. Stiti foarte bine mai ales voi ca e sosit de o luna jumate.
Nu inteleg ce atata secrete?!? Parca ar fi ceva nemaiintalnit... Mai bine s-ar spune de ce se tot intarzie si care sunt problemele, ca par a fi ceva...
Oamenii cu care am vorbit de la Metrorex par destul de dezamagiti de produs, clar inferior la calitate trenurilor Bombardier. Sa vedem cum o sa se comporte in exploatare. Sper ca mai bine ca la Madrid.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Cum aveti informatii atat de ¨corecte¨ de la Metrorex, va voi lasa placerea sa va informati doar de la Metrorex.
Insa, ca inginer de garantie prezent de 2 luni in Dep. Berceni, am impresia ca stiu destul de multe despre proiect, nu credeti?
Cu stima...
Iar despre calitatea trenurilor, banuiesc ca s-a intrebat partea din Metrorex care regreta faptul ca nu a castigat Bombardier proiectul....
Cum aveti informatii atat de ¨corecte¨ de la Metrorex, va voi lasa placerea sa va informati doar de la Metrorex.
Insa, ca inginer de garantie prezent de 2 luni in Dep. Berceni, am impresia ca stiu destul de multe despre proiect, nu credeti?
Cu stima...
Iar despre calitatea trenurilor, banuiesc ca s-a intrebat partea din Metrorex care regreta faptul ca nu a castigat Bombardier proiectul....
📖 Pagination options