Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 611597 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Mircea G
133 313 wrote:Ce nu intelegeti dvs si din pacate nici altii , transportul in comun nu este predictibil , deci nu se poate face o constructie eficienta , deci este nevoie de subventie !!!!! Mai mult , pt a deveni ( mai ) eficient transportul in comun TREBUIE sa apara inaintea cererii , lucru ce genereaza pierderi pe moment . Din pacate multi ce lucreaza in domeniul acesta n-au nici cea mai vaga idee despre transportul in comun in orasele mari .
Hai ca deja ne aruncam... Londra, Tokio!Sa rezolvam noi intai cu clandestinismul si subventiile pe RATB si sa vezi ce transport in comun vom avea. Giugiuc boboc.
- earthchild
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
earthchild
Multumesc, tocmai voiam sa intreb cand se rezolva "gaura neagra" de la Obor! Eu nu pot intelege, cum au reusit sa fure cablurile?!
Si in alta ordine de idei, mentenanta acestor pasaje este chiar atat de costisitoare? Ma refer la inlocuirea tuburilor de iluminat, a placilor distruse in accidente (vezi Pasajul Victoriei de exemplu)? Lucrurile astea minore lasa impresia dezagreabila de parasire si uratesc mult peisajul citadin.
3mil wrote:
Dupa luni si luni de zile, in sfarsit functioneaza iluminatul public din Pasajul Obor.
Multumesc, tocmai voiam sa intreb cand se rezolva "gaura neagra" de la Obor! Eu nu pot intelege, cum au reusit sa fure cablurile?!
Si in alta ordine de idei, mentenanta acestor pasaje este chiar atat de costisitoare? Ma refer la inlocuirea tuburilor de iluminat, a placilor distruse in accidente (vezi Pasajul Victoriei de exemplu)? Lucrurile astea minore lasa impresia dezagreabila de parasire si uratesc mult peisajul citadin.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
Dar exista undeva transport public civilizat(firesc ca in TP civilizat nu includ dubele, care aduc profit sigur cu pretul transportarii omenilor in conditii inumane) nesubventionat?
Predictibil e tramvaiul 41, si unica deosegire intre 41 si 1 consta in separarea capitala sinelor(cu gard) de cultura inalta a soferilor mioritici. Respectiv unica cerinta ca orice vehicul RATB, sa fie predictibil e prezenta benzilor separate de trafic, daca se mai instaleaza si semaforizare dedicata, atunci se pot atinge varfuri nevazute inainte in domeniul TP terestru.
Nu cred ca odata cu predictibilitatea vine si profitul in TP, din simpla cauza ca TP civilizat trebuie sa respecte un orar, iar fluxul de oameni poate fi variabil, si nu are niste legi fixe, respectiv unele autobuze pot fi full, iar altele goale. Aduce profit doar duba, aia pana nu se umple nu porneste .
Ca sa fie eficient(adica sa devina rapid, predctibil) solutia e banda separata.
Mircea G wrote:
Ce nu intelegeti dvs si din pacate nici altii , transportul in comun nu este predictibil , deci nu se poate face o constructie eficienta , deci este nevoie de subventie !!!!!
Dar exista undeva transport public civilizat(firesc ca in TP civilizat nu includ dubele, care aduc profit sigur cu pretul transportarii omenilor in conditii inumane) nesubventionat?
Predictibil e tramvaiul 41, si unica deosegire intre 41 si 1 consta in separarea capitala sinelor(cu gard) de cultura inalta a soferilor mioritici. Respectiv unica cerinta ca orice vehicul RATB, sa fie predictibil e prezenta benzilor separate de trafic, daca se mai instaleaza si semaforizare dedicata, atunci se pot atinge varfuri nevazute inainte in domeniul TP terestru.
Nu cred ca odata cu predictibilitatea vine si profitul in TP, din simpla cauza ca TP civilizat trebuie sa respecte un orar, iar fluxul de oameni poate fi variabil, si nu are niste legi fixe, respectiv unele autobuze pot fi full, iar altele goale. Aduce profit doar duba, aia pana nu se umple nu porneste .
Mircea G wrote:
Mai mult , pt a deveni ( mai ) eficient transportul in comun TREBUIE sa apara inaintea cererii , lucru ce genereaza pierderi pe moment .
Ca sa fie eficient(adica sa devina rapid, predctibil) solutia e banda separata.
Mircea G wrote:Posibil ca multi ce lucreaza in domeniu sunt pusi pe linie politica, si ei fiind niste bogati grasi ce nu stiu nimic in afara de masina sa, e normal ca no sa faca nimic ca si noi sa avem TP civilizat.
Din pacate multi ce lucreaza in domeniul acesta n-au nici cea mai vaga idee despre transportul in comun in orasele mari .
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Atunci subventionat sa fie si moca pentru semintari...
Sa repet, pesaj la Dorobanti ca sa intri pe o banda la ASE unde, la spitalul de ochi? Si mai departe?
In cazul pasajului Basarab pe unde subteran? Pe sub tren si metrou?
ADY881 wrote:
Exista transport pubic civilizat care sa nu fie subventionat? Eu stiu un fel de "trnsport" care e 100% profitabil, se numeste DUBA, si e in floare in Chisinau, oameni ticsiti pana masina nu mai poate, nici un fel de orar stabil, statie ele au oriunde pasagerul ridica mana(adica agraveaza problemele traficului). Ne dorim noi asa ceva, transport fara subventii?
Atunci subventionat sa fie si moca pentru semintari...
ADY881 wrote:
nu ai citit bine unde va fi el, el va fi pe axa inelului principal,adica va permite traversarea urmatoarelor artere Dorobantilor, Floreasca, Vacarescu. Adica va favoriza traficul sa ocoleasca centrul. Per total e un pasaj necesar, cu o mica problemuta, ei il vor ]suprateran[/color:1rnbwkcg]!!!. Cum sa faci asa ceva in buricul targului? In cazul pasajului Basarab, varianta sa subterana ar fi costat prea mult si nu au avut de ales, insa in cazul pasajului dat este necesar sa fie SUBTERAN, si eu as mai aloca in acel pasaj loc pentru linie de tramvai+ statii subterane(ca in cazul pasajului Victoriei).
Si am mai descoperit ceva, Primaria in viitor vrea sa faca Dorobantilor de la Dacia la Stefan cel Mare o artera cu sens unic, insa pe directia N-S, in loc sa ajute omenii sa iasa din centru, ei fac invers, pompeaza si mai multe masini in cetru .
Sa repet, pesaj la Dorobanti ca sa intri pe o banda la ASE unde, la spitalul de ochi? Si mai departe?
In cazul pasajului Basarab pe unde subteran? Pe sub tren si metrou?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Eu cred ca este foarte predictibil, iei salariul romanului si vezi cate abonamente RATB sau litri de benzina poate cumpara din el si stii cati clandestini ai. La pensionari si studenti este mai usor, se numara cupoanele de pensie si carnetele. Este vorba mai putin de imposibilitate si mai mult de neputinta. NU este predictibil factorul de bizonism, adica pensionari care la ora 8 pleaca la caumparaturi cu RATB. Asta nu este predictibil, adevarat, dar avem 2 milioane de locuitori, nu suntem Londra, Tokio... Avem mai multe primarii ca aia, este o certitudine, dar cu siguranta nu merge totul mai bine ca la ei.
Mircea G wrote:
Ce nu intelegeti dvs si din pacate nici altii , transportul in comun nu este predictibil , deci nu se poate face o constructie eficienta , deci este nevoie de subventie !!!!! Mai mult , pt a deveni ( mai ) eficient transportul in comun TREBUIE sa apara inaintea cererii , lucru ce genereaza pierderi pe moment . Din pacate multi ce lucreaza in domeniul acesta n-au nici cea mai vaga idee despre transportul in comun in orasele mari .
Eu cred ca este foarte predictibil, iei salariul romanului si vezi cate abonamente RATB sau litri de benzina poate cumpara din el si stii cati clandestini ai. La pensionari si studenti este mai usor, se numara cupoanele de pensie si carnetele. Este vorba mai putin de imposibilitate si mai mult de neputinta. NU este predictibil factorul de bizonism, adica pensionari care la ora 8 pleaca la caumparaturi cu RATB. Asta nu este predictibil, adevarat, dar avem 2 milioane de locuitori, nu suntem Londra, Tokio... Avem mai multe primarii ca aia, este o certitudine, dar cu siguranta nu merge totul mai bine ca la ei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Repede cu iluminatul --> , eu nu m-am prins unde e ideea.
133 313 wrote:
Sa repet, pesaj la Dorobanti ca sa intri pe o banda la ASE unde, la spitalul de ochi? Si mai departe?
In cazul pasajului Basarab pe unde subteran? Pe sub tren si metrou?
Repede cu iluminatul --> , eu nu m-am prins unde e ideea.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Se vrea pasaj la Dorobanti cu Stefan cel Mare domnule, ca sa nu mai stai la semafor si aia care merg spre Victoriei sa zboare iar aia care merg spre ASE sa stea cu coada pana in Stefan ca la ASE doar stau la semafor sa treaca de pe Eminescu...
Se vrea pasaj la Dorobanti cu Stefan cel Mare domnule, ca sa nu mai stai la semafor si aia care merg spre Victoriei sa zboare iar aia care merg spre ASE sa stea cu coada pana in Stefan ca la ASE doar stau la semafor sa treaca de pe Eminescu...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Da, stiu perfect situatia, deabia acum m-am prins. Dau pe acolo doar in 3 zile pe an, de Pasti, de Craciun si de 1 Ianuarie dimineata, sau noaptea dupa 12,00. In rest evit Eminescu / Dorobanti ( spre ASE ) cu orice risc. Pur si simplu nu circul pe acolo.
Da, stiu perfect situatia, deabia acum m-am prins. Dau pe acolo doar in 3 zile pe an, de Pasti, de Craciun si de 1 Ianuarie dimineata, sau noaptea dupa 12,00. In rest evit Eminescu / Dorobanti ( spre ASE ) cu orice risc. Pur si simplu nu circul pe acolo.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Niciodata in porcaria aia de intersectie Pasaj ...
133 313 wrote:
Se vrea pasaj la Dorobanti cu Stefan cel Mare domnule, ca sa nu mai stai la semafor si aia care merg spre Victoriei sa zboare iar aia care merg spre ASE sa stea cu coada pana in Stefan ca la ASE doar stau la semafor sa treaca de pe Eminescu...
Niciodata in porcaria aia de intersectie Pasaj ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Care intersectie ? Dorobanti cu Stefan cel Mare sau Dorobanti cu Dacia / Eminescu ?
Care intersectie ? Dorobanti cu Stefan cel Mare sau Dorobanti cu Dacia / Eminescu ?
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
URANUS
Sursa: B365.RO
Cum ar putea fi modernizată Gara de Nord: legătură cu Gara Băneasa şi linii mutate în subteran
Gara de Nord ar putea fi modernizată şi transformată într-o gară de tranzit, printr-un proiect de peste 1,5 miliarde de lei care ar trebui implementat în parteneriat cu o companie belgiană şi cu fonduri europene.
Directorul Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA a spus, cu ocazia inaugurării Staţiei de Taxi din Gara de Nord, că îşi doreşte ca în viitor lucrurile să se schimbe, astfel încât aceasta să poată deveni gară de nivel european.
"În Gara de Nord investiţiile sunt uriaşe. În prezent se derulează discuţii pentru un proiect mare privind modernizarea Gării de Nord, dar nu pot să avansez cifre exacte, pentru că încă suntem în studiu. Se intenţionează ca, în colaborare cu o firmă belgiană, să existe un acord între Guvernul României şi Guvernul Belgiei, să se facă investiţii pe fonduri europene în Gara de Nord, în sensul ca această gară să nu mai fie terminus, ci gară de tranzit", a mai spus George Micu, conform Mediafax.
El a precizat că acest lucru înseamnă că toate liniile din gară vor trebui îngropate, vor fi subterane, şi astfel tot spaţiul va fi utilizat comercial mult mai bine, aşa cum se întâmplă în toate marile capitale europene.
"Se intenţionează să se facă legătură cu Gara Băneasa şi Gara Progresul, astfel încât să se facă tranzit prin Gara de Nord. Proiectul presupune peste 1,5 miliarde de euro. Este doar un studiu de fezabilitate care se va putea pune în practică doar prin colaborare cu cineva care are deja un asemenea proiect, care funcţionează în alte capitale ale lumii. Nu trebuie să mai inventăm noi lucruri", a adăugat George Micu.
Întrebat când va creşte viteza trenurilor din România, George Micu a spus că acest lucru se va face progresiv şi doar dacă vor exista investiţii susţinute s-ar putea să avem în zece ani trenuri care să circule cu 160 de kilometri pe oră.
http://www.b365.ro/cum-ar-putea-fi-mode...97762.html
Sursa: B365.RO
Cum ar putea fi modernizată Gara de Nord: legătură cu Gara Băneasa şi linii mutate în subteran
Gara de Nord ar putea fi modernizată şi transformată într-o gară de tranzit, printr-un proiect de peste 1,5 miliarde de lei care ar trebui implementat în parteneriat cu o companie belgiană şi cu fonduri europene.
Directorul Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA a spus, cu ocazia inaugurării Staţiei de Taxi din Gara de Nord, că îşi doreşte ca în viitor lucrurile să se schimbe, astfel încât aceasta să poată deveni gară de nivel european.
"În Gara de Nord investiţiile sunt uriaşe. În prezent se derulează discuţii pentru un proiect mare privind modernizarea Gării de Nord, dar nu pot să avansez cifre exacte, pentru că încă suntem în studiu. Se intenţionează ca, în colaborare cu o firmă belgiană, să existe un acord între Guvernul României şi Guvernul Belgiei, să se facă investiţii pe fonduri europene în Gara de Nord, în sensul ca această gară să nu mai fie terminus, ci gară de tranzit", a mai spus George Micu, conform Mediafax.
El a precizat că acest lucru înseamnă că toate liniile din gară vor trebui îngropate, vor fi subterane, şi astfel tot spaţiul va fi utilizat comercial mult mai bine, aşa cum se întâmplă în toate marile capitale europene.
"Se intenţionează să se facă legătură cu Gara Băneasa şi Gara Progresul, astfel încât să se facă tranzit prin Gara de Nord. Proiectul presupune peste 1,5 miliarde de euro. Este doar un studiu de fezabilitate care se va putea pune în practică doar prin colaborare cu cineva care are deja un asemenea proiect, care funcţionează în alte capitale ale lumii. Nu trebuie să mai inventăm noi lucruri", a adăugat George Micu.
Întrebat când va creşte viteza trenurilor din România, George Micu a spus că acest lucru se va face progresiv şi doar dacă vor exista investiţii susţinute s-ar putea să avem în zece ani trenuri care să circule cu 160 de kilometri pe oră.
http://www.b365.ro/cum-ar-putea-fi-mode...97762.html
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Daca pui intrebarea asta atunci raspunsul e aman2 Desi la singular ma refeream la prima Ca a doua nu e porcarie e imbecilitate cronica
andrei11 wrote:
Care intersectie ? Dorobanti cu Stefan cel Mare sau Dorobanti cu Dacia / Eminescu ?
Daca pui intrebarea asta atunci raspunsul e aman2 Desi la singular ma refeream la prima Ca a doua nu e porcarie e imbecilitate cronica
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Asadar NU SUNT IN STARE sa faca o magistrala de metrou prin centru ( M 5 ) si vor sa brazdeze Bucurestiul cu TUNELE DE TREN, care tunele evident NU vor putea urmarii bulevardele deja construite ? Asadar vor trece PE SUB CLADIRI.
E imbecilitate crunta.
Intâi să rezolve M 5 in centru, sa se inspire de acolo, si apoi sa bage CFR - ul in pamant.
URANUS wrote:
Sursa: B365.RO
...el a precizat că acest lucru înseamnă că toate liniile din gară vor trebui îngropate, vor fi subterane...
Asadar NU SUNT IN STARE sa faca o magistrala de metrou prin centru ( M 5 ) si vor sa brazdeze Bucurestiul cu TUNELE DE TREN, care tunele evident NU vor putea urmarii bulevardele deja construite ? Asadar vor trece PE SUB CLADIRI.
E imbecilitate crunta.
Intâi să rezolve M 5 in centru, sa se inspire de acolo, si apoi sa bage CFR - ul in pamant.
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
AdrianD
Acum. ar fi aiurea sa ingroape liniile de tren dupa ce au facut pasajul Basarab. Puteau sa le ingroape de la inceput si nu mai faceau niciun pasaj.
Acum. ar fi aiurea sa ingroape liniile de tren dupa ce au facut pasajul Basarab. Puteau sa le ingroape de la inceput si nu mai faceau niciun pasaj.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination