Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 611641 views
📖 Pagination options
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
danutzu_2910
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
URANUS
SURSA B365.RO
Pasaj suprateran peste intersecția Calea Dorobanți - Șos. Ștefan cel Mare
Primăria Capitalei vrea să rezolve problema ambuteiajelor care se produc la intersecția Calea Dorobanți cu Șos. Ștefan cel Mare prin construirea unui pasaj suprateran. Proiectul face parte din inelul principal de circulație al Capitalei și a fost deja inclus în Planul de Mobilitate al Bucureștiului.
Primăria Capitalei intenționează să construiască un pasaj suprateran care să traverseze intersecția cu probleme.
"Acolo în intersecție sunt mari probleme cu traficul. Acest pasaj va face parte din inelul principal de circulație al orașului. Scopul nostru este să organizăm circulația pe inele, astfel încât șoferii să aibă la dispoziție câte două benzi pe sens, să meargă fără probleme și blocaje și să 'coboare' de pe inel acolo unde are nevoie. Să fie ca un fel de autostrăzi în oraș", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
Pasajul începe înainte de intersecția cu strada Barbu Văcărescu, din dreptul Inspectoratului General de Poliție și se termină înainte de a intra în Pasajul Victoriei, aproximativ în dreptul intersecției cu strada Roma. Pasajul ar urma să aibă câte două benzi pe sens.
Proiectul este inclus în Planul de Mobilitate al Bucureștiului, însă deocamdată nu există și un buget pentru acest proiect și nici o dată pentru realizarea sa. Cel mai probabil, el va intra pe lista de priorități a Primăriei după finalizarea altor proiecte aflate în derulare.
Tot din inelul principal de circulație fac parte și Pasajul Mihai Bravu, Pasajul Piața Sudului și Nodul Răzoare . Primul este deja în lucru și ar urma să fie terminat în decembrie 2014, în timp ce la Pasajul Piața Sudului lucrările sunt programate să înceapă în lunile următoare. Proiectul de la intersecția Răzoare se află pe lista de priorități a Primăriei Capitalei însă nu și în bugetul instituției. Reprezentanții municipalității spun că vor începe lucrările la acest proiect când vor avea bani.
O "autostradă" de mare viteză, neîntreruptă, fără semafoare şi fără ambuteiaje ce înconjoară Centrul Capitalei, în afară de celebra autostradă suspendată. Acesta este planul pe 10 ani al Primăriei Capitalei pentru a rezolva problema traficului şi a lipsei locurilor de parcare. -Folosind "bulevardul rapid" proiectat de Primărie, şoferii vor putea traversa oraşul mai rapid, fără a mai intra prin centru, astfel eliberând traficul de pe axele Nord-Sud şi Est-Vest. Spre exemplu, cineva care vrea să ajungă din cartierul Dristor în cartierul Militari va circula pe ruta Şoseaua Mihai Bravu - Ştefan cel Mare - Bulevardul Iancu de Hunedoara, Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab (Orhideelor), o rută mai lungă dar mai rapidă decât străbaterea centrului oraşului, pe la Piaţa Universităţii sau Piaţa Unirii.
http://www.b365.ro/pasaj-suprateran-pes...96840.html
SURSA B365.RO
Pasaj suprateran peste intersecția Calea Dorobanți - Șos. Ștefan cel Mare
Primăria Capitalei vrea să rezolve problema ambuteiajelor care se produc la intersecția Calea Dorobanți cu Șos. Ștefan cel Mare prin construirea unui pasaj suprateran. Proiectul face parte din inelul principal de circulație al Capitalei și a fost deja inclus în Planul de Mobilitate al Bucureștiului.
Primăria Capitalei intenționează să construiască un pasaj suprateran care să traverseze intersecția cu probleme.
"Acolo în intersecție sunt mari probleme cu traficul. Acest pasaj va face parte din inelul principal de circulație al orașului. Scopul nostru este să organizăm circulația pe inele, astfel încât șoferii să aibă la dispoziție câte două benzi pe sens, să meargă fără probleme și blocaje și să 'coboare' de pe inel acolo unde are nevoie. Să fie ca un fel de autostrăzi în oraș", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
Pasajul începe înainte de intersecția cu strada Barbu Văcărescu, din dreptul Inspectoratului General de Poliție și se termină înainte de a intra în Pasajul Victoriei, aproximativ în dreptul intersecției cu strada Roma. Pasajul ar urma să aibă câte două benzi pe sens.
Proiectul este inclus în Planul de Mobilitate al Bucureștiului, însă deocamdată nu există și un buget pentru acest proiect și nici o dată pentru realizarea sa. Cel mai probabil, el va intra pe lista de priorități a Primăriei după finalizarea altor proiecte aflate în derulare.
Tot din inelul principal de circulație fac parte și Pasajul Mihai Bravu, Pasajul Piața Sudului și Nodul Răzoare . Primul este deja în lucru și ar urma să fie terminat în decembrie 2014, în timp ce la Pasajul Piața Sudului lucrările sunt programate să înceapă în lunile următoare. Proiectul de la intersecția Răzoare se află pe lista de priorități a Primăriei Capitalei însă nu și în bugetul instituției. Reprezentanții municipalității spun că vor începe lucrările la acest proiect când vor avea bani.
O "autostradă" de mare viteză, neîntreruptă, fără semafoare şi fără ambuteiaje ce înconjoară Centrul Capitalei, în afară de celebra autostradă suspendată. Acesta este planul pe 10 ani al Primăriei Capitalei pentru a rezolva problema traficului şi a lipsei locurilor de parcare. -Folosind "bulevardul rapid" proiectat de Primărie, şoferii vor putea traversa oraşul mai rapid, fără a mai intra prin centru, astfel eliberând traficul de pe axele Nord-Sud şi Est-Vest. Spre exemplu, cineva care vrea să ajungă din cartierul Dristor în cartierul Militari va circula pe ruta Şoseaua Mihai Bravu - Ştefan cel Mare - Bulevardul Iancu de Hunedoara, Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab (Orhideelor), o rută mai lungă dar mai rapidă decât străbaterea centrului oraşului, pe la Piaţa Universităţii sau Piaţa Unirii.
http://www.b365.ro/pasaj-suprateran-pes...96840.html
- florin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
florin
Suprateran?! Oribil! Ştiu că e şi metroul pe-acolo, nu e totuşi loc de ceva subteran?
Suprateran?! Oribil! Ştiu că e şi metroul pe-acolo, nu e totuşi loc de ceva subteran?
- Serban
-
Posted:
-
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Budy187
Este vorba de locatia initiala din 2007. Stiu ca au schimbat locatia cu cea dintre biserica de lemn si Titan. De aceea a si fost retrocedata zona aceea. Din partea mea sa nu faca nici un mall. Dar daca nu se poate fara, sa-l faca acolo, pe terenul viran
danutzu_2910 wrote:
Mai cerceteaza un pic: http://www.parklakeplaza.ro/location
Sa inteleg ca mint in prezentare?
Este vorba de locatia initiala din 2007. Stiu ca au schimbat locatia cu cea dintre biserica de lemn si Titan. De aceea a si fost retrocedata zona aceea. Din partea mea sa nu faca nici un mall. Dar daca nu se poate fara, sa-l faca acolo, pe terenul viran
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Vise. Pasaj ca sa ce? Sa se faca dop la ASE? Si acolo incotro mai faci pasaj? Cu fiecare pasaj se muta buba oleaca spre unde nu este pasaj. Largiri, nu pasaje. Mafia exproprierilor ranjeste, stiu...
URANUS wrote:
SURSA B365.RO
Pasaj suprateran peste intersecția Calea Dorobanți - Șos. Ștefan cel Mare
Vise. Pasaj ca sa ce? Sa se faca dop la ASE? Si acolo incotro mai faci pasaj? Cu fiecare pasaj se muta buba oleaca spre unde nu este pasaj. Largiri, nu pasaje. Mafia exproprierilor ranjeste, stiu...
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
danielstan
Faci largiri si soferii le transforma in parcari in spic.
Solutia finala va fi pasaje pe unde se poate (permite spatiul) si taxa de traversare in centrul Bucurestiului (cu camere de luat vederi care scaneaza numerele de la masini, dupa modelul Londrei). Cuantumul taxei de traversare se va regla an de an in functie de frecventa ambuteiajelor din anul anterior.
Indiferent de regim (comunist sau capitalist) trebuie inventat un sistem prin care unii sa poata circula in centru si altii sa nu poata, pentru ca daca ii lasam pe toti... se stie rezultatul.
Vezi exemplul autostrazilor urbane din Tokio.
Faci largiri si soferii le transforma in parcari in spic.
Solutia finala va fi pasaje pe unde se poate (permite spatiul) si taxa de traversare in centrul Bucurestiului (cu camere de luat vederi care scaneaza numerele de la masini, dupa modelul Londrei). Cuantumul taxei de traversare se va regla an de an in functie de frecventa ambuteiajelor din anul anterior.
Indiferent de regim (comunist sau capitalist) trebuie inventat un sistem prin care unii sa poata circula in centru si altii sa nu poata, pentru ca daca ii lasam pe toti... se stie rezultatul.
Vezi exemplul autostrazilor urbane din Tokio.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Hai ca deja ne aruncam... Londra, Tokio! Sa rezolvam noi intai cu clandestinismul si subventiile pe RATB si sa vezi ce transport in comun vom avea. Giugiuc boboc.
Hai ca deja ne aruncam... Londra, Tokio! Sa rezolvam noi intai cu clandestinismul si subventiile pe RATB si sa vezi ce transport in comun vom avea. Giugiuc boboc.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
Ca urmare a construirii de noi magazine in zona Valea Cascadelor, a fost reconfigurata intersectia Preciziei/Valea Cascadelor, a aparut un giratoriu.
Ca urmare a construirii de noi magazine in zona Valea Cascadelor, a fost reconfigurata intersectia Preciziei/Valea Cascadelor, a aparut un giratoriu.
DSC_7513.JPG (266.64 KB; downloaded 3366 times)
DSC_7515.JPG (262.28 KB; downloaded 3364 times)
DSC_7516.JPG (288.31 KB; downloaded 3365 times)
- doctoru
-
Posted:
-
b-dul unirii
doctoru
astazi am vazut ca pe b-dul unirii pe portiunea cuprinsa intre p-ta alba iulia si str traian se executa lucrari pe aleile situate de o parte si alta bulevardului. mai exact sau scos tei plantati in anii 88-89 si in loc sau plantat platani , aleile au fost distruse in locul lor sau construit parcari in spic . era destula miscare pe santier. poze nu am facut . poate un coleg are ceva timp liber pentru ceva poze.
astazi am vazut ca pe b-dul unirii pe portiunea cuprinsa intre p-ta alba iulia si str traian se executa lucrari pe aleile situate de o parte si alta bulevardului. mai exact sau scos tei plantati in anii 88-89 si in loc sau plantat platani , aleile au fost distruse in locul lor sau construit parcari in spic . era destula miscare pe santier. poze nu am facut . poate un coleg are ceva timp liber pentru ceva poze.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
Exista transport pubic civilizat care sa nu fie subventionat? Eu stiu un fel de "trnsport" care e 100% profitabil, se numeste DUBA, si e in floare in Chisinau, oameni ticsiti pana masina nu mai poate, nici un fel de orar stabil, statie ele au oriunde pasagerul ridica mana(adica agraveaza problemele traficului). Ne dorim noi asa ceva, transport fara subventii?
Si eu per total sunt contra pasagiadei fara cap(Pipera, PPL, PCG), insa acest pasaj va fi util orasului, nu ai citit bine unde va fi el, el va fi pe axa inelului principal,adica va permite traversarea urmatoarelor artere Dorobantilor, Floreasca, Vacarescu. Adica va favoriza traficul sa ocoleasca centrul. Per total e un pasaj necesar, cu o mica problemuta, ei il vor ]suprateran[/color:9e5bs17j]!!!. Cum sa faci asa ceva in buricul targului? In cazul pasajului Basarab, varianta sa subterana ar fi costat prea mult si nu au avut de ales, insa in cazul pasajului dat este necesar sa fie SUBTERAN, si eu as mai aloca in acel pasaj loc pentru linie de tramvai+ statii subterane(ca in cazul pasajului Victoriei).
Si am mai descoperit ceva, Primaria in viitor vrea sa faca Dorobantilor de la Dacia la Stefan cel Mare o artera cu sens unic, insa pe directia N-S, in loc sa ajute omenii sa iasa din centru, ei fac invers, pompeaza si mai multe masini in cetru .
133 313 wrote:
Hai ca deja ne aruncam... Londra, Tokio! Sa rezolvam noi intai cu clandestinismul si subventiile pe RATB si sa vezi ce transport in comun vom avea. Giugiuc boboc.
Exista transport pubic civilizat care sa nu fie subventionat? Eu stiu un fel de "trnsport" care e 100% profitabil, se numeste DUBA, si e in floare in Chisinau, oameni ticsiti pana masina nu mai poate, nici un fel de orar stabil, statie ele au oriunde pasagerul ridica mana(adica agraveaza problemele traficului). Ne dorim noi asa ceva, transport fara subventii?
133 313 wrote:URANUS wrote:
SURSA B365.RO
Pasaj suprateran peste intersecția Calea Dorobanți - Șos. Ștefan cel Mare
Vise. Pasaj ca sa ce? Sa se faca dop la ASE? Si acolo incotro mai faci pasaj? Cu fiecare pasaj se muta buba oleaca spre unde nu este pasaj. Largiri, nu pasaje. Mafia exproprierilor ranjeste, stiu...
Si eu per total sunt contra pasagiadei fara cap(Pipera, PPL, PCG), insa acest pasaj va fi util orasului, nu ai citit bine unde va fi el, el va fi pe axa inelului principal,adica va permite traversarea urmatoarelor artere Dorobantilor, Floreasca, Vacarescu. Adica va favoriza traficul sa ocoleasca centrul. Per total e un pasaj necesar, cu o mica problemuta, ei il vor ]suprateran[/color:9e5bs17j]!!!. Cum sa faci asa ceva in buricul targului? In cazul pasajului Basarab, varianta sa subterana ar fi costat prea mult si nu au avut de ales, insa in cazul pasajului dat este necesar sa fie SUBTERAN, si eu as mai aloca in acel pasaj loc pentru linie de tramvai+ statii subterane(ca in cazul pasajului Victoriei).
Si am mai descoperit ceva, Primaria in viitor vrea sa faca Dorobantilor de la Dacia la Stefan cel Mare o artera cu sens unic, insa pe directia N-S, in loc sa ajute omenii sa iasa din centru, ei fac invers, pompeaza si mai multe masini in cetru .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
1) Pe acolo e si metroul, nu stiu pe unde si la ce adancime. Si ca o dorinta nedeclarata se doreste o statie de metrou la Dorobanti.
2) Cand ai un sens unic pe directia N - S obligatoriu o sa ai si un contrasens unic S - N. Probabil ca pe Plona - Floreasca.
1) Pe acolo e si metroul, nu stiu pe unde si la ce adancime. Si ca o dorinta nedeclarata se doreste o statie de metrou la Dorobanti.
2) Cand ai un sens unic pe directia N - S obligatoriu o sa ai si un contrasens unic S - N. Probabil ca pe Plona - Floreasca.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
1)Referitor la stata Stefan cel Mare, la fel nustiu la ce adancime e si daca ar putea interfera peste acest posibil pasaj subteran, dar chiar daca nu ar incapea, eu as propune sa se foloseasca de groarpa ce ar aparea in rezultatul sapaturilor pentru pasaj, si sa desfiinteze statia Stefan cel Mare,iar in loc sa faca una noua Dorobantilor(+ una la spit.Colentina). Ca in schema de mai jos. (curosu e notat posibiliul pasaj subteran)
2) pe Polona mi s-ar fi parut mai logic sa fie sens unic pe axa N-S(in continuarea Foreasca)(2benzi trafic+2 RATB), iar pe axa S-N (1banda + inca 2 pe Aurel Vlaicutrafic +2 benzi RATB(Tunari)) sa fie pe Tunari(ca sa ajungi pe Vacarescu) si impreuna pe aceste artere in viitor se va face legatura la N cu A3.
In ce priveste Dorobantilor(Dacia-ScM), mai logic mai s-ar primi sa fie 2 benzi sens unic pe axa S-N(si 2 benzi pentru RATB), iar pe axa N-S sa fie Caderea Bastiliei.
Astfel am oferi soferilor ce vor sa iasa din centru drumul cel mai drept, iar celor ce vor sa intre in cetru drumul cel mai sinuos => am mai scapa centrul de ambuteiaje. Iar in forma Primariei obtinem efectul opus, aia de pe Dorobantilor(partea de la N de STefan cel Mare,axa N-S), sunt favorizati sa intre in centru.
Am complicat in cuvinte, de aia cea mai buna explicatie e poza:
Cu verde sunt notate benzile RATB
SI cu albastru viziunea mea asupra sensurilor unice
andrei11 wrote:
1) Pe acolo e si metroul, nu stiu pe unde si la ce adancime. Si ca o dorinta nedeclarata se doreste o statie de metrou la Dorobanti.
2) Cand ai un sens unic pe directia N - S obligatoriu o sa ai si un contrasens unic S - N. Probabil ca pe Plona - Floreasca.
1)Referitor la stata Stefan cel Mare, la fel nustiu la ce adancime e si daca ar putea interfera peste acest posibil pasaj subteran, dar chiar daca nu ar incapea, eu as propune sa se foloseasca de groarpa ce ar aparea in rezultatul sapaturilor pentru pasaj, si sa desfiinteze statia Stefan cel Mare,iar in loc sa faca una noua Dorobantilor(+ una la spit.Colentina). Ca in schema de mai jos. (curosu e notat posibiliul pasaj subteran)
2) pe Polona mi s-ar fi parut mai logic sa fie sens unic pe axa N-S(in continuarea Foreasca)(2benzi trafic+2 RATB), iar pe axa S-N (1banda + inca 2 pe Aurel Vlaicutrafic +2 benzi RATB(Tunari)) sa fie pe Tunari(ca sa ajungi pe Vacarescu) si impreuna pe aceste artere in viitor se va face legatura la N cu A3.
In ce priveste Dorobantilor(Dacia-ScM), mai logic mai s-ar primi sa fie 2 benzi sens unic pe axa S-N(si 2 benzi pentru RATB), iar pe axa N-S sa fie Caderea Bastiliei.
Astfel am oferi soferilor ce vor sa iasa din centru drumul cel mai drept, iar celor ce vor sa intre in cetru drumul cel mai sinuos => am mai scapa centrul de ambuteiaje. Iar in forma Primariei obtinem efectul opus, aia de pe Dorobantilor(partea de la N de STefan cel Mare,axa N-S), sunt favorizati sa intre in centru.
Am complicat in cuvinte, de aia cea mai buna explicatie e poza:
Cu verde sunt notate benzile RATB
SI cu albastru viziunea mea asupra sensurilor unice
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
3mil
Dupa luni si luni de zile, in sfarsit functioneaza iluminatul public din Pasajul Obor.
Dupa luni si luni de zile, in sfarsit functioneaza iluminatul public din Pasajul Obor.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination