Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 994741 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Mircea G
Cred ca ati intrecut masura !
Eu nu mi-am permis o caracterizare a dvs , imi pastrez parerea " in tacere " !
Acum , daca sinteti patruns de minie proletara , iesiti in strada , protestati , puteti sa va dati foc ...toate sint metode de a atrage atentia asupra unui fapt . Astept sa va vad la tv .
" Judecarea aproapelui este un pacat. Daca Mantuitorul a venit in lume, nu ca sa o judece, ci ca aceasta sa se mantuiasca prin El (Ioan 3, 17), atunci nici omul nu trebuie sa vorbeasca despre caderile semenilor, ci trebuie sa caute venirea acestora in fire.
Adeseori se spune ca ajungem sa-l judecam pe celalalt, din dorinta de a-l indrepta. Ne uitam la faptele lui, vedem ce este nepotrivit, i le comunicam si ii cerem sa ia alt chip. Dar cand facem aceasta critica, mai tinem seama de cuvintele Mantuitorului: "De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tau si nu te uiti cu bagare de seama la barna din ochiul tau? … Fatarnicule, scoate intai barna din ochiul tau, si atunci vei vedea deslusit sa scoti paiul din ochiul fratelui tau" (Mt 7, 1-5)? Ma tem ca nu. Nu mai spun ca de multe ori ceea ce i se pare omului drept, pentru Dumnezeu este nedrept." ...doar un citat , sper eu , care va va pune pe ginduri .
Tot o duminica placuta va doresc !
133 313 wrote:
..........
Domnule... simtul civic vine datorita faptului ca se cheltuie banul meu. Da? Cand o sa sparga Radion banii lui taicasumare n-o sa ma amestec nici cu o vorba.
Te rog sa nu fii nesimtit.Asa v-ati obisnuit, sa va bateti joc de banul public, de fondurile europene, de orice ban care nu-i al vostru. E uite ca nu mai merge asa. De acum totul se contorizeaza pentru ca nu mai ploua cu bani.
Nu va place civismul, ca va face rau la portfel? Cereti viza de flotant in Africa.
Ce se intampla este rodul tepelor pe banda rulanta la care asistam din lipsa de simt civic.
.........
Cred ca ati intrecut masura !
Eu nu mi-am permis o caracterizare a dvs , imi pastrez parerea " in tacere " !
Acum , daca sinteti patruns de minie proletara , iesiti in strada , protestati , puteti sa va dati foc ...toate sint metode de a atrage atentia asupra unui fapt . Astept sa va vad la tv .
" Judecarea aproapelui este un pacat. Daca Mantuitorul a venit in lume, nu ca sa o judece, ci ca aceasta sa se mantuiasca prin El (Ioan 3, 17), atunci nici omul nu trebuie sa vorbeasca despre caderile semenilor, ci trebuie sa caute venirea acestora in fire.
Adeseori se spune ca ajungem sa-l judecam pe celalalt, din dorinta de a-l indrepta. Ne uitam la faptele lui, vedem ce este nepotrivit, i le comunicam si ii cerem sa ia alt chip. Dar cand facem aceasta critica, mai tinem seama de cuvintele Mantuitorului: "De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tau si nu te uiti cu bagare de seama la barna din ochiul tau? … Fatarnicule, scoate intai barna din ochiul tau, si atunci vei vedea deslusit sa scoti paiul din ochiul fratelui tau" (Mt 7, 1-5)? Ma tem ca nu. Nu mai spun ca de multe ori ceea ce i se pare omului drept, pentru Dumnezeu este nedrept." ...doar un citat , sper eu , care va va pune pe ginduri .
Tot o duminica placuta va doresc !
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
133 313
Tramvaie sunt arhisuficiente, dar daca stau pe bara 3 saptamani pentru o tamponare, o luna pentru un geam... Sau se rup pe otelul rosu... Pentru otelul rosu merg Tatrele, nu Bucur LF.
LIviu Rebreanu nu are cum sa fie deschis tramvaielor din cauza portiunii nereabilitate. Bucurestii Noi urmeaza sa se inchida pentru metrou. Pe la Dristor nu mai circula tramvaiele, Vacaresti este inchis pe termen nedeterminat. Uranus idem. Pantelimon urmeaza cat de curand dupa Iancului. De fapt nu se mai redeschide nici unul. Se inchid toate pe termen nedeterminat. Iar unii crapa de ras pe seama 'simtului civic'. Am uitat de devierea iminenta a lui 41.
cos wrote:
Nu. Esenta e ca nimeni nu doreste terminarea la timp a lucrarii. Un santier vesnic ajuta RATB-ul sa mimeze ca are suficiente tramvaie. Daca s'ar deschide Liviu rebreanu, Pantelimon, Iancului si Buzesti in momentul asta, am avea tramvai la 20 de minute pe majoritatea traseelor. Fiti siguri ca deschiderea circulatiei pe Liviu rebreanu (cand s'o intampla) va veni la pachet cu inchiderea altei artere.
Deci daca "seful" nu vrea, "dorel" de ce sa se streseze?
Tramvaie sunt arhisuficiente, dar daca stau pe bara 3 saptamani pentru o tamponare, o luna pentru un geam... Sau se rup pe otelul rosu... Pentru otelul rosu merg Tatrele, nu Bucur LF.
LIviu Rebreanu nu are cum sa fie deschis tramvaielor din cauza portiunii nereabilitate. Bucurestii Noi urmeaza sa se inchida pentru metrou. Pe la Dristor nu mai circula tramvaiele, Vacaresti este inchis pe termen nedeterminat. Uranus idem. Pantelimon urmeaza cat de curand dupa Iancului. De fapt nu se mai redeschide nici unul. Se inchid toate pe termen nedeterminat. Iar unii crapa de ras pe seama 'simtului civic'. Am uitat de devierea iminenta a lui 41.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Nu, ai folosit modul impersonal dar cu dedicatie clara. Am incheiat discutia.
Umor de mahala. Asezonat cu... citate din biblie? Asta este ceva nou.
P.S. Proletariatul lungeste santierele pe la Radion. Nu aici pe forum.
Mircea G wrote:
Cred ca ati intrecut masura !
Eu nu mi-am permis o caracterizare a dvs , imi pastrez parerea " in tacere " !
Nu, ai folosit modul impersonal dar cu dedicatie clara. Am incheiat discutia.
Mircea G wrote:
Acum , daca sinteti patruns de minie proletara , iesiti in strada , protestati , puteti sa va dati foc ...toate sint metode de a atrage atentia asupra unui fapt . Astept sa va vad la tv .
" Judecarea aproapelui este un pacat. Daca Mantuitorul a venit in lume, nu ca sa o judece, ci ca aceasta sa se mantuiasca prin El (Ioan 3, 17), atunci nici omul nu trebuie sa vorbeasca despre caderile semenilor, ci trebuie sa caute venirea acestora in fire.
Adeseori se spune ca ajungem sa-l judecam pe celalalt, din dorinta de a-l indrepta. Ne uitam la faptele lui, vedem ce este nepotrivit, i le comunicam si ii cerem sa ia alt chip. Dar cand facem aceasta critica, mai tinem seama de cuvintele Mantuitorului: "De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tau si nu te uiti cu bagare de seama la barna din ochiul tau? … Fatarnicule, scoate intai barna din ochiul tau, si atunci vei vedea deslusit sa scoti paiul din ochiul fratelui tau" (Mt 7, 1-5)? Ma tem ca nu. Nu mai spun ca de multe ori ceea ce i se pare omului drept, pentru Dumnezeu este nedrept." ...doar un citat , sper eu , care va va pune pe ginduri .
Tot o duminica placuta va doresc !
Umor de mahala. Asezonat cu... citate din biblie? Asta este ceva nou.
P.S. Proletariatul lungeste santierele pe la Radion. Nu aici pe forum.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
ADY881
Domne, dar ce pretentii ai, " Persoanele cu dizabilitati", mamicutele cu carucioare, ai spune ca Bucurestiul e un oras pentru oameni . Dupa logica lui Oprescu, pentru a trece prin acea zona, handicapatii si parintii cu copii trebuie sa se urce in masini.
p.s.Daca nu aparea greseala urbanisticii opresciene, adica pasajul Pipera, nu ar fi nevoie de tignaniile astea (deoarece asa solutii se aplica in tarile bananiere).
Solutie pentru zona Pipera: DNCB moderinzata integral + A3 pana in B.Vacarescu/Floreasca(iar solutiile de acum sunt asemeni incercarii dea parfuma niste fecalii).
Serban wrote:
Din pacate, trotuarul ramas e cam penibil. Persoanele cu dizabilitati sau mamele cu carucioare n-au nicio sansa in unele locuri.
Domne, dar ce pretentii ai, " Persoanele cu dizabilitati", mamicutele cu carucioare, ai spune ca Bucurestiul e un oras pentru oameni . Dupa logica lui Oprescu, pentru a trece prin acea zona, handicapatii si parintii cu copii trebuie sa se urce in masini.
p.s.Daca nu aparea greseala urbanisticii opresciene, adica pasajul Pipera, nu ar fi nevoie de tignaniile astea (deoarece asa solutii se aplica in tarile bananiere).
Solutie pentru zona Pipera: DNCB moderinzata integral + A3 pana in B.Vacarescu/Floreasca(iar solutiile de acum sunt asemeni incercarii dea parfuma niste fecalii).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
shoppy
Ady
- tu habar nu ai unde ajunge A3, A3 ajunge in bd Colentina si st. Petricani, nu o sa ajunga niciodata in Barbu Vacarescu si in nici un caz in nici o Floreasca (strada, cartier sau lac)
- tu nu inlelegi ca locuitorii sectoarelor 1 si 6 nu o sa o ia niciodata pe Stefan cel Mare ca sa se inghesuie in saraciile alea de Colentina si Petricani ca sa iasa pe A3 pe acolo, tot pe DN1 o sa iasa (ca unii o iau pe centura pana la A3 deja nu mai conteaza)
- lafel nu intelegi degeaba ai centura autostrada daca nu ai strapungeri dese si rapide, adica dotate cu pasaje
- din nou nu intelegi ca atunci cand aia din Paris sau Boston sau oriunde au inceput sa demoleze pasajele supraterane deja aveau mai multe inele foarte bune, strapungeri foarte bune, metrou foarte bun, atitudine foarte buna, colaborare intre primarii si MT foarte buna, bani foarte buni
Noi nu avem nimic si tu ne tot barai pe toate subiectele ca se face centura si A3 si gata, tot ce s-a construit e prost si nu mai trebuie construit nimic. Tu ai o cultura limitata si gandesti simplist, de aceea daca nu te potolesti o sa fii etichetat ca flame/trol. Daca iti place infrstructura mai bine mai stai o vreme la cutie si prinzi printre randuri cam cum sta treaba, ca daca continuii cu scandalul ori o sa fi banat, ori nu o sa mai fie nimeni care sa scrie randurile alea.
Ady
- tu habar nu ai unde ajunge A3, A3 ajunge in bd Colentina si st. Petricani, nu o sa ajunga niciodata in Barbu Vacarescu si in nici un caz in nici o Floreasca (strada, cartier sau lac)
- tu nu inlelegi ca locuitorii sectoarelor 1 si 6 nu o sa o ia niciodata pe Stefan cel Mare ca sa se inghesuie in saraciile alea de Colentina si Petricani ca sa iasa pe A3 pe acolo, tot pe DN1 o sa iasa (ca unii o iau pe centura pana la A3 deja nu mai conteaza)
- lafel nu intelegi degeaba ai centura autostrada daca nu ai strapungeri dese si rapide, adica dotate cu pasaje
- din nou nu intelegi ca atunci cand aia din Paris sau Boston sau oriunde au inceput sa demoleze pasajele supraterane deja aveau mai multe inele foarte bune, strapungeri foarte bune, metrou foarte bun, atitudine foarte buna, colaborare intre primarii si MT foarte buna, bani foarte buni
Noi nu avem nimic si tu ne tot barai pe toate subiectele ca se face centura si A3 si gata, tot ce s-a construit e prost si nu mai trebuie construit nimic. Tu ai o cultura limitata si gandesti simplist, de aceea daca nu te potolesti o sa fii etichetat ca flame/trol. Daca iti place infrstructura mai bine mai stai o vreme la cutie si prinzi printre randuri cam cum sta treaba, ca daca continuii cu scandalul ori o sa fi banat, ori nu o sa mai fie nimeni care sa scrie randurile alea.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
Mircea G
In intersectia de la ambasada a aparut o bretea care face legatura intre Nordului si sensul spre Pipera ...Ori sa intoarca cei care vin din oras , ori sa faca stinga cei de pe Nordului ...
In intersectia de la ambasada a aparut o bretea care face legatura intre Nordului si sensul spre Pipera ...Ori sa intoarca cei care vin din oras , ori sa faca stinga cei de pe Nordului ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
andrei11
Ai perfecta dreptate.
Serban wrote:
Eu nu cred, dupa toate argumentele de mai sus, ca acolo este permis la stanga.
Ai perfecta dreptate.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Nightwolf
Tu sti ce observ eu din ce in ce mai mult la tine? Ca esti total pe langa ceea ce inseamna infrastructura inelara in orasul asta numit Capitala ... Eu iti dau doar un singur exemplu la aberatia pe care ai spus-o tu mai sus: daca s-ar face A3 pana in B. Vacarescu si/sau Floreasca, unde s-ar opri coloana? In semafor la Fabrica de Glucoza/Floreasca si/sau in semafor la B. Vacarescu/Titeica?? De ce nu punem un semafor si la A2/Drumul intre Tarlale sau A1/Bd. Preciziei? Sau mai bine punem un semafor la bretelele de legatura cu DNCB, nu de alta dar sa simta soferu ca intra in Bucuresti ....
Mama, incep sa cred din ce in ce mai mult ca, totusi, suntem condusi de niste oameni care din cand in cand mai au habar cu ce se mananca circulatia asta ...
ADY881 wrote:
Solutie pentru zona Pipera: DNCB moderinzata integral + A3 pana in B.Vacarescu/Floreasca(iar solutiile de acum sunt asemeni incercarii dea parfuma niste fecalii).
Tu sti ce observ eu din ce in ce mai mult la tine? Ca esti total pe langa ceea ce inseamna infrastructura inelara in orasul asta numit Capitala ... Eu iti dau doar un singur exemplu la aberatia pe care ai spus-o tu mai sus: daca s-ar face A3 pana in B. Vacarescu si/sau Floreasca, unde s-ar opri coloana? In semafor la Fabrica de Glucoza/Floreasca si/sau in semafor la B. Vacarescu/Titeica?? De ce nu punem un semafor si la A2/Drumul intre Tarlale sau A1/Bd. Preciziei? Sau mai bine punem un semafor la bretelele de legatura cu DNCB, nu de alta dar sa simta soferu ca intra in Bucuresti ....
Mama, incep sa cred din ce in ce mai mult ca, totusi, suntem condusi de niste oameni care din cand in cand mai au habar cu ce se mananca circulatia asta ...
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
ADY881
Vad ca ai sechele provocate de semafoarele NEsincronizate din RO, dar sa stii c in tarile civilizate, atunci cand faci un sistem bun de managment al traficului(deci sincronizezi in timp real semafoarele) + o linie de LRT pe centru poti obtine o capacitate de transport pe artera foarte mare, mult peste autostrazile urbane, in vest semaforul nu e o piedica pentru cetateanul in masina (cum e la noi), ci e un "dozator" de trafic, astfel incat daca SMT-ul sesizeaza un ambuteiaj la o intersectie tine mai mult pe rosu fluxurile din alte intersectii semaforizate (cu scopul de a nu complica situatia, adica a mari ambuteiajul), iar tu ce propui e o abordare buna, a problemei mobilitatii populatiei in oras, insa pentru secolul 20(cam pentru anii 60). Acum problema mobilitatii populatiei in oras se hotaraste mai mult prin transportul public( ce e mult mai ieftin pentru buget).
Si ce are daca s-ar fi oprit A3 in Floreasca/Vacarescu, pe viitor PMB le va face cu sens unic, deci vor vea deajuns benzi ca sa preia traficul venit din N tarii/DNCB spre Inelul Principal, si invers. Respectiv pe DNCB + A3, ar avea acces facil la platforma Pipera din orice sector al capitalei, iar acum carmacii orasului impun unica ruta de access spre platforma Pipera, adica Aviatorilor-Caramfil-Pipera.
Superba concluzie, oare cumva no exista coruptie pe la noi? Presupun ca avem tara impanzita de autostrazi, cai ferate normale/HSR si canale navigabile Tot carmacii astia(carora le canti serenade tu mai sus), au facut pasajul Pipera, ce nu se afla pe nici un inel, nu face parte din nici o axa pe care sa circule lumea, majoritatea tot circula pe jos(in afara pasajului deoarece au treaba in platforma Pipera si nu in Voluntari, unde soseaua Pipera se infunda cu mult succes, deci se primeste ca pasajul a fost facut pentru tovarasii din cartierul de fite Pipera ) , in acelasi timp centura e infundata, inelul principal ar necesita pasaje(Doroanti/Floreasca/Vacarescu, Iancului, Dristor..... RAZOARE...), pe inel chiar se circula, insa se vede CA CArmacii stiu ce fac mai bine si descongestioneaza nordul
Nightwolf wrote:
daca s-ar face A3 pana in B. Vacarescu si/sau Floreasca, unde s-ar opri coloana? In semafor la Fabrica de Glucoza/Floreasca si/sau in semafor la B. Vacarescu/Titeica??
Vad ca ai sechele provocate de semafoarele NEsincronizate din RO, dar sa stii c in tarile civilizate, atunci cand faci un sistem bun de managment al traficului(deci sincronizezi in timp real semafoarele) + o linie de LRT pe centru poti obtine o capacitate de transport pe artera foarte mare, mult peste autostrazile urbane, in vest semaforul nu e o piedica pentru cetateanul in masina (cum e la noi), ci e un "dozator" de trafic, astfel incat daca SMT-ul sesizeaza un ambuteiaj la o intersectie tine mai mult pe rosu fluxurile din alte intersectii semaforizate (cu scopul de a nu complica situatia, adica a mari ambuteiajul), iar tu ce propui e o abordare buna, a problemei mobilitatii populatiei in oras, insa pentru secolul 20(cam pentru anii 60). Acum problema mobilitatii populatiei in oras se hotaraste mai mult prin transportul public( ce e mult mai ieftin pentru buget).
Si ce are daca s-ar fi oprit A3 in Floreasca/Vacarescu, pe viitor PMB le va face cu sens unic, deci vor vea deajuns benzi ca sa preia traficul venit din N tarii/DNCB spre Inelul Principal, si invers. Respectiv pe DNCB + A3, ar avea acces facil la platforma Pipera din orice sector al capitalei, iar acum carmacii orasului impun unica ruta de access spre platforma Pipera, adica Aviatorilor-Caramfil-Pipera.
Nightwolf wrote:
Mama, incep sa cred din ce in ce mai mult ca, totusi, suntem condusi de niste oameni care din cand in cand mai au habar cu ce se mananca circulatia asta ...
Superba concluzie, oare cumva no exista coruptie pe la noi? Presupun ca avem tara impanzita de autostrazi, cai ferate normale/HSR si canale navigabile Tot carmacii astia(carora le canti serenade tu mai sus), au facut pasajul Pipera, ce nu se afla pe nici un inel, nu face parte din nici o axa pe care sa circule lumea, majoritatea tot circula pe jos(in afara pasajului deoarece au treaba in platforma Pipera si nu in Voluntari, unde soseaua Pipera se infunda cu mult succes, deci se primeste ca pasajul a fost facut pentru tovarasii din cartierul de fite Pipera ) , in acelasi timp centura e infundata, inelul principal ar necesita pasaje(Doroanti/Floreasca/Vacarescu, Iancului, Dristor..... RAZOARE...), pe inel chiar se circula, insa se vede CA CArmacii stiu ce fac mai bine si descongestioneaza nordul
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
Nightwolf
Eu cand ti-am spus ca nu ai nicio treaba.... tu insisti! Pai ce sisteme de management al traficului vrei tu sa existe la scurgerea de pe o autostrada pe o STRADA in Bucuresti?? Adica vrei sa-mi spui tu mie ca daca A3 ajunge, de exemplu, la B.Vacarescu/Pipera, asa cum insinuezi tu, o sa se faca un semafor care in fiecare dimineata o sa dea flux verde 300 de secunde si flux rosu 30 de secunde pe iesire, iar seara invers pe intrare? Sincronizarea semafoarelor, spre habarul tau, se face LIMITAT per ARTERA de circulatie. Autostrada nu e o ARTERA fir-ar mama lui de drum de mare viteza. Unde limitezi tu 130km/h in 50km/h? Intr-un semafor? Tu ai habar cu lucreaza un SMT?? Ai folosit, ai butonat? Ai stat vreo 8h in fata monitoarelor sa vezi ce probleme creeaza? Tu sti ca SMT-urile au fost, in marea lor masura, creeate pt topologie cvartala a traficului si nu pt cea radiala? Unde vrei tu SMT? Intr-un oras care nu are nici marcar un inel exterior COMPLET de circulatie construit la un minim de standard de 5000 auto/h? Cunosti cumva la ce valoare de auto/h/artera SMT-ul da flux 0% pe un ciclu semaforic? Amice, lasa-ne te rog eu. Tu nu vezi ca esti pe langa subiect? Dai sus cu SMT-urile tale si dozatoarele in stanga si in dreapta si pe urma arunci pastila cu RATB-ul. Pai eu, si inca alti 900.000 de oameni din Bucurestiul asta infect, nu o sa mergem NICIODATA cu RATB-ul atata timp cat nu imi ofera conditii demne minime de circulatie. Singurul transport in comun pe care il accept in Bucuresti este metroul! Dar si ala a devenit rar ... acum 10-15 ani il cam foloseam exclusiv, p`orma s-a dezvoltat prea mul Bucurestiul si a trebuit sa-mi iau permis ... Cat priveste sensul tau unic, NICIODATA nu se va intampla asta. Floreasca si B. Vacarescu vor ramane asa cel putin 10-15 ani de acum inainte. Dar tu continua sa visezi... Cat priveste "inelul principal" de care faci vorbire, el se numeste INEL MEDIAN, nu exista inel PRINCIPAL in Bucuresti pentru ca pur si simplu NU E! Dar, si ma repet, nu e asa? Traim in Romania, toti ne pricepem la fotbal, femei si circulatie ...
Daca exista coruptie amice, de ce nu sesizezi DNA-ul? Poate stii tu ceva ce nu stim noi... Vezi ca e Tel Verde cu apel gratuit si poti suna 24/7 ... Iar bati campii cu inelul tau principal dand exemple de artere care nu au nici in clin nici in maneca una cu alta. Sa-ti explic, pentru ultima data (parca esti budrom sa-nnebunesc) --> Dorobanti, Floreasca, Vacarescu sunt artere de legatura intre inelul periferic si cel median. Ele preiau si varsa traficul din si in aceste inele. Inele care sunt EXTERIOR, MEDIAN, CENTRAL si, SPER in vreo 3-5 ani, PERIFERIC. Recte FAC O MARE LEGATURA -- e ca o panza de paianjen ca sa intelegi, cauta pe google un desen. Ai asa, o idee, cam cum ar trebui construite aceste pasaje in aceste zone? Subterane, supraterane? Sensuri giratorii? CAND ar trebui construite, cu ce tehnologie si mai ales, dar MAI ALES, IN CE ORDINE si pe unde s-ar putea DEVIA acest trafic.
In concluzie --> Amice, te rog, personal, nu mai posta! Sau daca o faci, fa-o cu cap! Nu dau doi bani pe parerea ta despre zona Baneasa-Aviatiei-Pipera! Nu ma intereseaza parerile tale despre coruptia din Bucuresti, pentru ca SUNT CONVINS ca habar nu ai ce lege prevede actele de coruptie. Sa dam din gura suntem cei mai buni, sa facem ceva, asta e alta poveste. Ma bucura faptul ca se supralargeste, chiar si cu 40cm, N. Caranfil. Si stii de ce? PENTRU CA ATENUEAZA CURBA DE LA NR. 6, CURBA IN CARE, IN ULTIMII 10 ANI, AU MURIT CAM 12 OAMENI! Dar tu nu ai cum sa cunosti lucrurile astea. Pentru ca nu te intereseaza. Pe tine te intereseaza coruptia ... sau sa-mi explici mie cum e treaba cu SMT-ul ))))))))))))))) Ti-ai si gasit cui )
ADY881 wrote:
Vad ca ai sechele provocate de semafoarele NEsincronizate din RO, dar sa stii c in tarile civilizate, atunci cand faci un sistem bun de managment al traficului(deci sincronizezi in timp real semafoarele) + o linie de LRT pe centru poti obtine o capacitate de transport pe artera foarte mare, mult peste autostrazile urbane, in vest semaforul nu e o piedica pentru cetateanul in masina (cum e la noi), ci e un "dozator" de trafic, astfel incat daca SMT-ul sesizeaza un ambuteiaj la o intersectie tine mai mult pe rosu fluxurile din alte intersectii semaforizate (cu scopul de a nu complica situatia, adica a mari ambuteiajul), iar tu ce propui e o abordare buna, a problemei mobilitatii populatiei in oras, insa pentru secolul 20(cam pentru anii 60). Acum problema mobilitatii populatiei in oras se hotaraste mai mult prin transportul public( ce e mult mai ieftin pentru buget).
Si ce are daca s-ar fi oprit A3 in Floreasca/Vacarescu, pe viitor PMB le va face cu sens unic, deci vor vea deajuns benzi ca sa preia traficul venit din N tarii/DNCB spre Inelul Principal, si invers. Respectiv pe DNCB + A3, ar avea acces facil la platforma Pipera din orice sector al capitalei, iar acum carmacii orasului impun unica ruta de access spre platforma Pipera, adica Aviatorilor-Caramfil-Pipera.
Eu cand ti-am spus ca nu ai nicio treaba.... tu insisti! Pai ce sisteme de management al traficului vrei tu sa existe la scurgerea de pe o autostrada pe o STRADA in Bucuresti?? Adica vrei sa-mi spui tu mie ca daca A3 ajunge, de exemplu, la B.Vacarescu/Pipera, asa cum insinuezi tu, o sa se faca un semafor care in fiecare dimineata o sa dea flux verde 300 de secunde si flux rosu 30 de secunde pe iesire, iar seara invers pe intrare? Sincronizarea semafoarelor, spre habarul tau, se face LIMITAT per ARTERA de circulatie. Autostrada nu e o ARTERA fir-ar mama lui de drum de mare viteza. Unde limitezi tu 130km/h in 50km/h? Intr-un semafor? Tu ai habar cu lucreaza un SMT?? Ai folosit, ai butonat? Ai stat vreo 8h in fata monitoarelor sa vezi ce probleme creeaza? Tu sti ca SMT-urile au fost, in marea lor masura, creeate pt topologie cvartala a traficului si nu pt cea radiala? Unde vrei tu SMT? Intr-un oras care nu are nici marcar un inel exterior COMPLET de circulatie construit la un minim de standard de 5000 auto/h? Cunosti cumva la ce valoare de auto/h/artera SMT-ul da flux 0% pe un ciclu semaforic? Amice, lasa-ne te rog eu. Tu nu vezi ca esti pe langa subiect? Dai sus cu SMT-urile tale si dozatoarele in stanga si in dreapta si pe urma arunci pastila cu RATB-ul. Pai eu, si inca alti 900.000 de oameni din Bucurestiul asta infect, nu o sa mergem NICIODATA cu RATB-ul atata timp cat nu imi ofera conditii demne minime de circulatie. Singurul transport in comun pe care il accept in Bucuresti este metroul! Dar si ala a devenit rar ... acum 10-15 ani il cam foloseam exclusiv, p`orma s-a dezvoltat prea mul Bucurestiul si a trebuit sa-mi iau permis ... Cat priveste sensul tau unic, NICIODATA nu se va intampla asta. Floreasca si B. Vacarescu vor ramane asa cel putin 10-15 ani de acum inainte. Dar tu continua sa visezi... Cat priveste "inelul principal" de care faci vorbire, el se numeste INEL MEDIAN, nu exista inel PRINCIPAL in Bucuresti pentru ca pur si simplu NU E! Dar, si ma repet, nu e asa? Traim in Romania, toti ne pricepem la fotbal, femei si circulatie ...
ADY881 wrote:
Superba concluzie, oare cumva no exista coruptie pe la noi? Presupun ca avem tara impanzita de autostrazi, cai ferate normale/HSR si canale navigabile Tot carmacii astia(carora le canti serenade tu mai sus), au facut pasajul Pipera, ce nu se afla pe nici un inel, nu face parte din nici o axa pe care sa circule lumea, majoritatea tot circula pe jos(in afara pasajului deoarece au treaba in platforma Pipera si nu in Voluntari, unde soseaua Pipera se infunda cu mult succes, deci se primeste ca pasajul a fost facut pentru tovarasii din cartierul de fite Pipera ) , in acelasi timp centura e infundata, inelul principal ar necesita pasaje(Doroanti/Floreasca/Vacarescu, Iancului, Dristor..... RAZOARE...), pe inel chiar se circula, insa se vede CA CArmacii stiu ce fac mai bine si descongestioneaza nordul
Daca exista coruptie amice, de ce nu sesizezi DNA-ul? Poate stii tu ceva ce nu stim noi... Vezi ca e Tel Verde cu apel gratuit si poti suna 24/7 ... Iar bati campii cu inelul tau principal dand exemple de artere care nu au nici in clin nici in maneca una cu alta. Sa-ti explic, pentru ultima data (parca esti budrom sa-nnebunesc) --> Dorobanti, Floreasca, Vacarescu sunt artere de legatura intre inelul periferic si cel median. Ele preiau si varsa traficul din si in aceste inele. Inele care sunt EXTERIOR, MEDIAN, CENTRAL si, SPER in vreo 3-5 ani, PERIFERIC. Recte FAC O MARE LEGATURA -- e ca o panza de paianjen ca sa intelegi, cauta pe google un desen. Ai asa, o idee, cam cum ar trebui construite aceste pasaje in aceste zone? Subterane, supraterane? Sensuri giratorii? CAND ar trebui construite, cu ce tehnologie si mai ales, dar MAI ALES, IN CE ORDINE si pe unde s-ar putea DEVIA acest trafic.
In concluzie --> Amice, te rog, personal, nu mai posta! Sau daca o faci, fa-o cu cap! Nu dau doi bani pe parerea ta despre zona Baneasa-Aviatiei-Pipera! Nu ma intereseaza parerile tale despre coruptia din Bucuresti, pentru ca SUNT CONVINS ca habar nu ai ce lege prevede actele de coruptie. Sa dam din gura suntem cei mai buni, sa facem ceva, asta e alta poveste. Ma bucura faptul ca se supralargeste, chiar si cu 40cm, N. Caranfil. Si stii de ce? PENTRU CA ATENUEAZA CURBA DE LA NR. 6, CURBA IN CARE, IN ULTIMII 10 ANI, AU MURIT CAM 12 OAMENI! Dar tu nu ai cum sa cunosti lucrurile astea. Pentru ca nu te intereseaza. Pe tine te intereseaza coruptia ... sau sa-mi explici mie cum e treaba cu SMT-ul ))))))))))))))) Ti-ai si gasit cui )
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Refacere covor asfaltic.
ADY881
Asa ceva! Cata aroganta, orgoliu si patos poate incapea in un angajat al UTI!?
De azi cum vad ca scrii, o sa ma inchin asupra ineficientii sitemului UTI, a-ti ruinat traficul in oras, sau cum spunea un profesor "UTI doar urmareste ambutiajele"
Aici te gresesti,(ca sa nu uitam, ce eu am numit "inel principal"
a)
Cu aceste cuvinte e deacord si Ion Dedu, directorul direcţiei Transporturi din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti,
sursa:http://www.b365.ro/bulevard-circular-de-mare-viteza-in-centrul-capitalei-concentric-cu-autostrada-suspendata-_183345.html#sthash.l4VAUjJp.dpuf
b)
Ca sa nu spui ca recent Stefan cel Mare/Mihai Bravu... a fost numita acum inel principal si in trecut de fapt se numea median, uitete in imaginea veche de mai sus, in dreapta , se poate observa Calea Calarasilor intersectata de Mihai Bravu, pe care iarasi scrie inel principal
c)Sa nu spui ca iti dau surse dubioase ca argument, uite o sursa f sigura, si anume PMB, uite un citat din document :
Sursa:http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/fisiere/1312956132.pdf
Pe cine oare se cred ? Pe catelul somnanbul sau pe un functionar din PMB si un document tot de acolo?
ps. Uite ce inseamna "inel median", de fapt e autostrada "SUSpendata" a lui Oprescu, uite aici dovada:
Sursa:http://m.hotnews.ro/stire/9202362
Asa ca lasa-ma pe mine cu arogantele tale(ce nu sunt fondate pe nimic), da si vezi ca eu nu vorbesc in numele la toata lumea de pe forum, sau mai ales in numele a 50% din Bucuresti, atat timp cat tu sau oricine altcineva va bate campii, eu voi raspunde in numele meu, si ce scriu eu nu trebuie luat ca axioma. Daca vrei sa iti dau contraargumente la celelalte afirmatii din mesajul tau, sa te uiti aici https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&t=2897&start=168
Nightwolf wrote:
Eu cand ti-am spus ca nu ai nicio treaba.... tu insisti!.... Autostrada nu e o ARTERA fir-ar mama lui de drum de mare viteza....Tu ai habar cu lucreaza un SMT?? Ai folosit, ai butonat? Ai stat vreo 8h in fata monitoarelor sa vezi ce probleme creeaza?.....Amice, lasa-ne te rog eu. Tu nu vezi ca esti pe langa subiect? Dai sus cu SMT-urile tale si dozatoarele in stanga si in dreapta si pe urma arunci pastila cu RATB-ul. .....Cat priveste sensul tau unic..... Sa-ti explic, pentru ultima data .....Recte FAC O MARE LEGATURA -- e ca o panza de paianjen ca sa intelegi, cauta pe google un desen......Amice, te rog, personal, nu mai posta!.....sau sa-mi explici mie cum e treaba cu SMT-ul ))))))))))))))) Ti-ai si gasit cui )
Asa ceva! Cata aroganta, orgoliu si patos poate incapea in un angajat al UTI!?
De azi cum vad ca scrii, o sa ma inchin asupra ineficientii sitemului UTI, a-ti ruinat traficul in oras, sau cum spunea un profesor "UTI doar urmareste ambutiajele"
Nightwolf wrote:
Cat priveste "inelul principal" de care faci vorbire, el se numeste INEL MEDIAN, nu exista inel PRINCIPAL in Bucuresti pentru ca pur si simplu NU E!
Aici te gresesti,(ca sa nu uitam, ce eu am numit "inel principal"
ADY881 wrote:), si o sa iti dau cateva dovezi foto ca te gresesti:
inelul principal ar necesita pasaje(Doroanti/Floreasca/Vacarescu, Iancului, Dristor..... RAZOARE...)
a)
Inelul principal se desfasoara pe Bulevardul Iancu de Hunedoara, Sos. Stefan cel Mare, Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreştilor, Strada Niţu Vasile (sau Strada Viilor), Strada Progresului, Soseaua Orhideelor, B-dul Nicolae Titulescu, Piata Victoriei.
Cu aceste cuvinte e deacord si Ion Dedu, directorul direcţiei Transporturi din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti,
sursa:http://www.b365.ro/bulevard-circular-de-mare-viteza-in-centrul-capitalei-concentric-cu-autostrada-suspendata-_183345.html#sthash.l4VAUjJp.dpuf
b)
Ca sa nu spui ca recent Stefan cel Mare/Mihai Bravu... a fost numita acum inel principal si in trecut de fapt se numea median, uitete in imaginea veche de mai sus, in dreapta , se poate observa Calea Calarasilor intersectata de Mihai Bravu, pe care iarasi scrie inel principal
c)Sa nu spui ca iti dau surse dubioase ca argument, uite o sursa f sigura, si anume PMB, uite un citat din document :
Inelul principal (Inelul II) – cu un diametru de circa 7km si o lungime de circa 22 km, 8 benzi de circulatie (cu zona de tramvai in axul arterei) se desfasoara pe B-dul Iancu de Hunedoara, Sos. Stefan cel Mare, Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreştilor,Strada Niţu Vasile, Strada Progresului, Soseaua Orhideelor, B-dul Nicolae Titulescu,Piata Victoriei.
Sursa:http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/fisiere/1312956132.pdf
Pe cine oare se cred ? Pe catelul somnanbul sau pe un functionar din PMB si un document tot de acolo?
ps. Uite ce inseamna "inel median", de fapt e autostrada "SUSpendata" a lui Oprescu, uite aici dovada:
Inelul median este un nou inel de circulatie, aflatintre inelulprincipal de circulatie (bd. Iancu de Hunedoara, soseaua Stefan cel Mare, Mihai Bracu, Calea Vacaresti, soseaua Oltenitei, soseaua Viilor, str Progresului, soseaua Grozavesti, Pasaj Basarab, bd. Titulescu) si soseaua de Centura, la aproximativ 5-7 km de centrul orasului.
Sursa:http://m.hotnews.ro/stire/9202362
Asa ca lasa-ma pe mine cu arogantele tale(ce nu sunt fondate pe nimic), da si vezi ca eu nu vorbesc in numele la toata lumea de pe forum, sau mai ales in numele a 50% din Bucuresti, atat timp cat tu sau oricine altcineva va bate campii, eu voi raspunde in numele meu, si ce scriu eu nu trebuie luat ca axioma. Daca vrei sa iti dau contraargumente la celelalte afirmatii din mesajul tau, sa te uiti aici https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&t=2897&start=168
- Costin
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Costin
ADY881, esti agresiv, lansezi atacuri la persoane, face flame si trolling. Destul ca sa iei o vacanta de pe forum... dar deocamdata considera-te avertizat doar.
ADY881, esti agresiv, lansezi atacuri la persoane, face flame si trolling. Destul ca sa iei o vacanta de pe forum... dar deocamdata considera-te avertizat doar.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei
Goldmund
Interesant ca abia acum Primaria asfalteaza mai multe strazi (mai)vechi ale Bucurestiului.
Daca intr-adevar ar exista un plan urbanistic bun, ar trebui ca sa existe o corelatie mai buna intre zonele de locuit(implicit si cele noi, care se dezvolta 'pe camp')si granitele Capitalei in zona(pana in DNCB) De ex. ar trebui construite si alte bulevarde in zona, in afara de Prelungirea Ghencea - care trebuie neaparat largita - si sos. Alexandria, construite alte strazi care fac legatura intre cele doua bulevarde importante, etc. Asa arata totul ca la voia intamplarii, dupa bunul plac al celor care mai construiesc o casuta pe camp, pana cand campul devinme un imens cartier de case...
Strapungerea Ghencea-Sos. Alexandriei (peste campurile Antiaeriana..acolo va aparea si un cartier imens, ANL - ?! - este inceput ceva?)va fi in mare parte un tunel spectaculos.
Stie cineva cand va incepe lucru la acest proiect important?
Interesant ca abia acum Primaria asfalteaza mai multe strazi (mai)vechi ale Bucurestiului.
Daca intr-adevar ar exista un plan urbanistic bun, ar trebui ca sa existe o corelatie mai buna intre zonele de locuit(implicit si cele noi, care se dezvolta 'pe camp')si granitele Capitalei in zona(pana in DNCB) De ex. ar trebui construite si alte bulevarde in zona, in afara de Prelungirea Ghencea - care trebuie neaparat largita - si sos. Alexandria, construite alte strazi care fac legatura intre cele doua bulevarde importante, etc. Asa arata totul ca la voia intamplarii, dupa bunul plac al celor care mai construiesc o casuta pe camp, pana cand campul devinme un imens cartier de case...
Strapungerea Ghencea-Sos. Alexandriei (peste campurile Antiaeriana..acolo va aparea si un cartier imens, ANL - ?! - este inceput ceva?)va fi in mare parte un tunel spectaculos.
Stie cineva cand va incepe lucru la acest proiect important?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei
shoppy
Oamenii nu vor corelatie, ei vor vila MAAAAAARE, cu teren MAAAAARE si cu suv MAAAAARE.
Acum, daca cumva ramane impotmolit in drumul de pamant nu inseamna ca trebuie sa-si faca drum, ci ca trebuie un suv si mai MAAAAARE ca sa nu se mai impotmoleasca, si o sa vedeti voi ce smecher e el ca la anu o sa aiba un suv si mai MAAAARE.
Daca ii ia 2 ore sa ajunga la servici nu inseamna ca trebuie drumuri bine gandite sau transport in comun, ci ca el trebuie sa fie un boss si mai MAAAARE decat este ca sa poata sa se duca la servici la 10, si o sa vedeti voi ce cmecher e el ca la anu o sa fie el un boss si mai MAAAARE.
Deci cat timp oamenii nu chitaie din partea mea sa se duca acolo in cloaca lor sa scapam de ei, ca daca ia ceva foc nici nu au pompierii cum sa bage masina.
Oamenii nu vor corelatie, ei vor vila MAAAAAARE, cu teren MAAAAARE si cu suv MAAAAARE.
Acum, daca cumva ramane impotmolit in drumul de pamant nu inseamna ca trebuie sa-si faca drum, ci ca trebuie un suv si mai MAAAAARE ca sa nu se mai impotmoleasca, si o sa vedeti voi ce smecher e el ca la anu o sa aiba un suv si mai MAAAARE.
Daca ii ia 2 ore sa ajunga la servici nu inseamna ca trebuie drumuri bine gandite sau transport in comun, ci ca el trebuie sa fie un boss si mai MAAAARE decat este ca sa poata sa se duca la servici la 10, si o sa vedeti voi ce cmecher e el ca la anu o sa fie el un boss si mai MAAAARE.
Deci cat timp oamenii nu chitaie din partea mea sa se duca acolo in cloaca lor sa scapam de ei, ca daca ia ceva foc nici nu au pompierii cum sa bage masina.
📖 Pagination options