Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2321 posts, 596647 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
133 313
Tramvai spre unde? Tramvaiele se tot desfiinteaza nu se infiinteaza. Se observa cu ochiul liber.
Tramvai spre unde? Tramvaiele se tot desfiinteaza nu se infiinteaza. Se observa cu ochiul liber.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
danutzu_2910
Tot e bine ca u destelenit locurie alea....
Devenise o mica jungla...
Sa vedem cat ii tine cu tatul cu grebla...
Tot e bine ca u destelenit locurie alea....
Devenise o mica jungla...
Sa vedem cat ii tine cu tatul cu grebla...
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
bekxy
Stupizi. În loc să facă podul, fac fundaţia unui drum care duce-n gârlă... Şi p-aia... întreruptă de un şir de case.
Stupizi. În loc să facă podul, fac fundaţia unui drum care duce-n gârlă... Şi p-aia... întreruptă de un şir de case.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
danutzu_2910
Pai ce sa faca, daca doar pentru atat au bani...
Pai ce sa faca, daca doar pentru atat au bani...
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
DocOctavius
Cel puțin așa nu apare vreunul care să-și construiască vreo măgăoaie pe acolo și dupa aia să ceară mai mult decât face pentru expropriere. Și în plus drumul o să fie utilizabil dacă iese până în Splai. Rețineți am zis utilizabil, nu finalizat.
Cel puțin așa nu apare vreunul care să-și construiască vreo măgăoaie pe acolo și dupa aia să ceară mai mult decât face pentru expropriere. Și în plus drumul o să fie utilizabil dacă iese până în Splai. Rețineți am zis utilizabil, nu finalizat.
- balaceanur
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
balaceanur
Nu gasim si noi proiectul cel nou? Ca am inteles ca s-a schimbat. Si vad ca semunceste cat de cat, are un termen limita sau ce?
Nu gasim si noi proiectul cel nou? Ca am inteles ca s-a schimbat. Si vad ca semunceste cat de cat, are un termen limita sau ce?
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
Budy187
Ce grotesc arata limba aceea de pamant deversata in Dambovita pentru pod.....
Ce grotesc arata limba aceea de pamant deversata in Dambovita pentru pod.....
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
133 313
Chestiunea acolo nu cred ca este asa simpla. Cam pe acolo se aduna in subteran toata apa uzata din Bucuresti si este dirijata spre Glina. Va avea si podul ala nevoie de o fundatie ceva. Si nu cred ca se va tranti peste saseta colectoare. Si un picior undeva in mijlocul albiei ar arata hidos. Nu stiu geometria casetei dar se presupune ca acolo deja sunt 3 canale paralele. Chiar nu imi imaginez ce-i prostia aia acolo, niste pamant aruncat, neingradit...
Oricum largirea la 15 benzi sau cate or sa fie in conditiile in care acolo traficul este minor daca nu se poate intra de pe chei venind din oras... Trebuia facut podul si pe urma restul.
Chestiunea acolo nu cred ca este asa simpla. Cam pe acolo se aduna in subteran toata apa uzata din Bucuresti si este dirijata spre Glina. Va avea si podul ala nevoie de o fundatie ceva. Si nu cred ca se va tranti peste saseta colectoare. Si un picior undeva in mijlocul albiei ar arata hidos. Nu stiu geometria casetei dar se presupune ca acolo deja sunt 3 canale paralele. Chiar nu imi imaginez ce-i prostia aia acolo, niste pamant aruncat, neingradit...
Oricum largirea la 15 benzi sau cate or sa fie in conditiile in care acolo traficul este minor daca nu se poate intra de pe chei venind din oras... Trebuia facut podul si pe urma restul.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
DocOctavius
Dacă îmi aduc bine aminte din pozele de acum... hăt hăt când se lucra, pe acel mal de pământ era un utilaj care săpa niște piloți mulați sau ceva asemănător. Deci este posibil să fie o lucrare temporară. Dacă are cineva timp să se uite prin pozele din urmă (dacă nu sunt din cele pierdute între servere) este posibil să se afle mai multe.
Dacă îmi aduc bine aminte din pozele de acum... hăt hăt când se lucra, pe acel mal de pământ era un utilaj care săpa niște piloți mulați sau ceva asemănător. Deci este posibil să fie o lucrare temporară. Dacă are cineva timp să se uite prin pozele din urmă (dacă nu sunt din cele pierdute între servere) este posibil să se afle mai multe.
- stevethegreat
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
stevethegreat
o lucrare pe cat de grandioasa pe atat de inutila; in acest moment util ar fi un pasaj sub/suprateran la intersectia splaiul Unirii-Calea Vitan.
degeaba largesti la 3 benzi pe sens continuarea bd Nicolae Grigorescu daca faci dreapta pe splaiul Unirii si te opresti, apoi coada pana la intersectie are 2 km.
sa nu mai spun cati copaci au fost taiati saptamana asta, cred ca minim 30;
plus pe sectorul statuie-strada Prevederii trotuare de 1 m, zeci de tei taiati (pomi ce fusesera plantati cu nici 4 ani inainte);
nu inteleg pe unde o vor lua masinile, acolo sunt linii de inalta tensiune , vor face slalom? de-abia e spatiu acum;
calea de rulare in acest moment este jalnica de la intersectia cu strada Prevederii pana la cheiul Dambovitei;
nu exista canalizare pe acest sector, la cea mai mic ploaie se fac balti de 20 cm
la fel pe splaiul Unirii se formeaza balti enorme, canalizare inexistenta
in PUZ avem: trotuar 2m + pista biciclisti 1.5m + spatiu verde 1.5m = total 5 metri
Sunt zone unde nu sunt nici 3 metri cu totul!
la podul peste Dambovita nu lucreaza nimeni momentan;
calea ferata ce deserveste Cet-ul ar trebui sa dispara, ceea ce nu cred ca se va intampla prea curand
exista o manie in a largi inutil bulevarde in detrimentul spatiilor verzi, nu asta e modelul de dezvoltare a orasului
in acest moment Bucuresti nu mai este un oras in care oamenii sa traiasca
o lucrare pe cat de grandioasa pe atat de inutila; in acest moment util ar fi un pasaj sub/suprateran la intersectia splaiul Unirii-Calea Vitan.
degeaba largesti la 3 benzi pe sens continuarea bd Nicolae Grigorescu daca faci dreapta pe splaiul Unirii si te opresti, apoi coada pana la intersectie are 2 km.
sa nu mai spun cati copaci au fost taiati saptamana asta, cred ca minim 30;
plus pe sectorul statuie-strada Prevederii trotuare de 1 m, zeci de tei taiati (pomi ce fusesera plantati cu nici 4 ani inainte);
nu inteleg pe unde o vor lua masinile, acolo sunt linii de inalta tensiune , vor face slalom? de-abia e spatiu acum;
calea de rulare in acest moment este jalnica de la intersectia cu strada Prevederii pana la cheiul Dambovitei;
nu exista canalizare pe acest sector, la cea mai mic ploaie se fac balti de 20 cm
la fel pe splaiul Unirii se formeaza balti enorme, canalizare inexistenta
in PUZ avem: trotuar 2m + pista biciclisti 1.5m + spatiu verde 1.5m = total 5 metri
Sunt zone unde nu sunt nici 3 metri cu totul!
la podul peste Dambovita nu lucreaza nimeni momentan;
calea ferata ce deserveste Cet-ul ar trebui sa dispara, ceea ce nu cred ca se va intampla prea curand
exista o manie in a largi inutil bulevarde in detrimentul spatiilor verzi, nu asta e modelul de dezvoltare a orasului
in acest moment Bucuresti nu mai este un oras in care oamenii sa traiasca
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
shoppy
Nu cred ca ai cum sa pui pila in mijlocul Dambovitei ca e caseta dedesubt, eu tin minte ca pamantul ala e acolo de mai multi ani, oricum, podul cel mai probabil o sa fie copy/paste dupa Mihai Bravu.
Nu cred ca ai cum sa pui pila in mijlocul Dambovitei ca e caseta dedesubt, eu tin minte ca pamantul ala e acolo de mai multi ani, oricum, podul cel mai probabil o sa fie copy/paste dupa Mihai Bravu.
- chevic
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
chevic
Ai dreptate in ce spui pana la fraza cu mania. Aici nu e vorba de o manie de largiri inutile, ci de o gandire de viitor. Da trebuiau intai sa faca canalizare, da nu trebuiau sa puna pomi si sa ii scoata dupa 4 ani, da trebuie facut ceva cu calea ferata dar largirea stradutei "de la periferia orasului" este cat se poate de utila. Largirea strazii Berzei viitor bulevard Uranus poate fi luata in discutie desi aici e vorba de un plan vechi care se pune in aplicare prea tarziu, dar a fi impotriva unei largiri la marginea orasului mi se pare deplasat. Este Bucuresti, capitala tarii, oras de cca 2 milioane locuitori(poate am ramas cu o cifra veche), cum ar trebui sa fie ca un targusor de provincie ? La marginea orasului sa facem stradute inguste ? Uite ce se intampla pe Bd Pipera ca nu a fost un cap limpede sa faca intai largirea la 4 benzi si apoi sa dea autorizatii de constructie. Trebuie gandit in viitor. Iar viitorul oricat de sumbru ar parea nu este unul de tip corean cu 2 milioane de oameni deplasandu-se pe bicicleta !
stevethegreat wrote:
o lucrare pe cat de grandioasa pe atat de inutila; in acest moment util ar fi un pasaj sub/suprateran la intersectia splaiul Unirii-Calea Vitan.
degeaba largesti la 3 benzi pe sens continuarea bd Nicolae Grigorescu daca faci dreapta pe splaiul Unirii si te opresti, apoi coada pana la intersectie are 2 km.
sa nu mai spun cati copaci au fost taiati saptamana asta, cred ca minim 30;
plus pe sectorul statuie-strada Prevederii trotuare de 1 m, zeci de tei taiati (pomi ce fusesera plantati cu nici 4 ani inainte);
nu inteleg pe unde o vor lua masinile, acolo sunt linii de inalta tensiune , vor face slalom? de-abia e spatiu acum;
calea de rulare in acest moment este jalnica de la intersectia cu strada Prevederii pana la cheiul Dambovitei;
nu exista canalizare pe acest sector, la cea mai mic ploaie se fac balti de 20 cm
la fel pe splaiul Unirii se formeaza balti enorme, canalizare inexistenta
in PUZ avem: trotuar 2m + pista biciclisti 1.5m + spatiu verde 1.5m = total 5 metri
Sunt zone unde nu sunt nici 3 metri cu totul!
la podul peste Dambovita nu lucreaza nimeni momentan;
calea ferata ce deserveste Cet-ul ar trebui sa dispara, ceea ce nu cred ca se va intampla prea curand
exista o manie in a largi inutil bulevarde in detrimentul spatiilor verzi, nu asta e modelul de dezvoltare a orasului
in acest moment Bucuresti nu mai este un oras in care oamenii sa traiasca
Ai dreptate in ce spui pana la fraza cu mania. Aici nu e vorba de o manie de largiri inutile, ci de o gandire de viitor. Da trebuiau intai sa faca canalizare, da nu trebuiau sa puna pomi si sa ii scoata dupa 4 ani, da trebuie facut ceva cu calea ferata dar largirea stradutei "de la periferia orasului" este cat se poate de utila. Largirea strazii Berzei viitor bulevard Uranus poate fi luata in discutie desi aici e vorba de un plan vechi care se pune in aplicare prea tarziu, dar a fi impotriva unei largiri la marginea orasului mi se pare deplasat. Este Bucuresti, capitala tarii, oras de cca 2 milioane locuitori(poate am ramas cu o cifra veche), cum ar trebui sa fie ca un targusor de provincie ? La marginea orasului sa facem stradute inguste ? Uite ce se intampla pe Bd Pipera ca nu a fost un cap limpede sa faca intai largirea la 4 benzi si apoi sa dea autorizatii de constructie. Trebuie gandit in viitor. Iar viitorul oricat de sumbru ar parea nu este unul de tip corean cu 2 milioane de oameni deplasandu-se pe bicicleta !
- stevethegreat
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
stevethegreat
nu e vorba de mers pe bicicleta; e vorba de stabilirea unor prioritati si de utilitatea investitiilor;
care e cea mai mare problema a Bucurestiului? lipsa locurilor de parcare. Ce fac primariile? nimic; o parcare subterana la Universitate in ultimii 20 de ani, de 425 locuri la un parc auto de peste 1 milion.
uite cum arata bd Nicolae Grigorescu acum intre statuie si strada Prevederii: 3 benzi pe sens, 2 ocupate de masini; spatiul verde lipseste cu desavarsire, nici un copac, arbust ceva, nimic.
Si noi facem strapungeri in continuare, tot cu 3 benzi pe sens (dar se va circula pe 1 maxim 2).
Unde se descarca traficul de pe pod? Acum exista o ulita, Iuliu Hateganu, care are maxim 2 benzi.
La pod nu lucreaza nimeni, peste Dambovita la fel;
Proiectul trebuia sa dureze 3 ani, dupa 3 ani nu suntem nici la 20% din proiect.
Nu avem canalizare, nu avem o centura cu 2 benzi pe sens (dar avem bulevarde cu 3 pe sens total inutilizabile), nu avem crese, gradinite, spitalele de stat sunt o ruina, bagam bani in largiri/supralargiri/autostrazi suspendate.
Te invit sa vezi Viena sau orice oras vechi din Europa, acolo cele mai mari bulevarde au maxim 2 benzi, sunt multe strazi in centru cu o banda pe sens.
Transportul public in Buc e o gluma, dar nici pe acesta nu il vedem prioritar.
Nici in 10 ani nu se va termina aceasta lucrare, iar utilitatea ei este oricum discutabila
nu e vorba de mers pe bicicleta; e vorba de stabilirea unor prioritati si de utilitatea investitiilor;
care e cea mai mare problema a Bucurestiului? lipsa locurilor de parcare. Ce fac primariile? nimic; o parcare subterana la Universitate in ultimii 20 de ani, de 425 locuri la un parc auto de peste 1 milion.
uite cum arata bd Nicolae Grigorescu acum intre statuie si strada Prevederii: 3 benzi pe sens, 2 ocupate de masini; spatiul verde lipseste cu desavarsire, nici un copac, arbust ceva, nimic.
Si noi facem strapungeri in continuare, tot cu 3 benzi pe sens (dar se va circula pe 1 maxim 2).
Unde se descarca traficul de pe pod? Acum exista o ulita, Iuliu Hateganu, care are maxim 2 benzi.
La pod nu lucreaza nimeni, peste Dambovita la fel;
Proiectul trebuia sa dureze 3 ani, dupa 3 ani nu suntem nici la 20% din proiect.
Nu avem canalizare, nu avem o centura cu 2 benzi pe sens (dar avem bulevarde cu 3 pe sens total inutilizabile), nu avem crese, gradinite, spitalele de stat sunt o ruina, bagam bani in largiri/supralargiri/autostrazi suspendate.
Te invit sa vezi Viena sau orice oras vechi din Europa, acolo cele mai mari bulevarde au maxim 2 benzi, sunt multe strazi in centru cu o banda pe sens.
Transportul public in Buc e o gluma, dar nici pe acesta nu il vedem prioritar.
Nici in 10 ani nu se va termina aceasta lucrare, iar utilitatea ei este oricum discutabila
- chevic
-
Posted:
-
Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu
chevic
Daca nu sunt bani si nu se poate ataca si largirea si podul in acelasi timp si trebuie sa alegi ceva, intai e normal sa alegi largirea. Ce faci cu un pod care duce nicaieri? Asa macar ai o strada care descarca traficul pe Splai.
Orasele vechi au cladiri frumoase care nu merita demolate pentru largiri. Unele din ele au facut largiri demult cand noi construiam din chirpici, vezi Parisul de ex. Unde sa faci largiri in Viena ca mai tot orasul e monument.
Cat despre prioritati......te-as pune pe tine sa fii primar sa alegi ce incepi mai intai ca apoi sa iei apostrofari de la toti ceilalti pe care i-ai amanat. Nu ca aprob tot ce fac astia dar nici sa fim contra la orice. Aceasta largire spre Oltenitei are multe avantaje, daca nu le vezi.....asat e.
Daca nu sunt bani si nu se poate ataca si largirea si podul in acelasi timp si trebuie sa alegi ceva, intai e normal sa alegi largirea. Ce faci cu un pod care duce nicaieri? Asa macar ai o strada care descarca traficul pe Splai.
Orasele vechi au cladiri frumoase care nu merita demolate pentru largiri. Unele din ele au facut largiri demult cand noi construiam din chirpici, vezi Parisul de ex. Unde sa faci largiri in Viena ca mai tot orasul e monument.
Cat despre prioritati......te-as pune pe tine sa fii primar sa alegi ce incepi mai intai ca apoi sa iei apostrofari de la toti ceilalti pe care i-ai amanat. Nu ca aprob tot ce fac astia dar nici sa fim contra la orice. Aceasta largire spre Oltenitei are multe avantaje, daca nu le vezi.....asat e.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)
•
Choose destination