Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1362014 views
📖 Pagination options
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
ikarus13
Zvon de garaj: 122 + 126 trec la Alexandria.
116- trece la Ferentari.
Nu stiu de cand dar multi soferi erau nemultumiti.
Zvon de garaj: 122 + 126 trec la Alexandria.
116- trece la Ferentari.
Nu stiu de cand dar multi soferi erau nemultumiti.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Robert24
Asta trebuia facut de ani buni. Era ilogic cum exista inca.
De ce sa fie soferii nemultumiti? Ei sunt angajati sa preseteze un serviciu, INDIFERENT unde ar fi!
Asta trebuia facut de ani buni. Era ilogic cum exista inca.
De ce sa fie soferii nemultumiti? Ei sunt angajati sa preseteze un serviciu, INDIFERENT unde ar fi!
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
ikarus13
Da este adevarat si ei au spus pana la urma ca nu e treaba lor ce linii deservesc. Dar unora le parea rau ( de la Ferentari) ca nu o sa mai aiba linii ca 122/126.
Da este adevarat si ei au spus pana la urma ca nu e treaba lor ce linii deservesc. Dar unora le parea rau ( de la Ferentari) ca nu o sa mai aiba linii ca 122/126.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
Poate cu aceasta ocazie se mai umbla la intervalele liniei 126 (in sens pozitiv). Ai idee de cand va fi aceasta mutare?
ikarus13 wrote:
Zvon de garaj: 122 + 126 trec la Alexandria.
116- trece la Ferentari.
Nu stiu de cand dar multi soferi erau nemultumiti.
Poate cu aceasta ocazie se mai umbla la intervalele liniei 126 (in sens pozitiv). Ai idee de cand va fi aceasta mutare?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Gabi23
126 ar trebui definţată pentru că este un traseu complet inutil, chiar dacă îi mai bagi maşini în plus... Ca să ce? Să dubleze pe distanţe apreciabile alte linii, nu e necesar.
126 ar trebui definţată pentru că este un traseu complet inutil, chiar dacă îi mai bagi maşini în plus... Ca să ce? Să dubleze pe distanţe apreciabile alte linii, nu e necesar.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
126 este in aceeasi situatie ca si cu linia 47. Daca i s-ar oferi mai multa atentie, rezultatul ar fi cel pe care l-a avut 47 in zilele in care a fost detinuta de GIurgiu si Alexandria-pe segmentul Bd. Ghencea.
Acum cativa ani, cand linia 126 avea 7 ture la orele de varf, era ca o gura de oxigen cand venea dupa un 368 sau un 168 plin. Este parerea mea....
Gabi23 wrote:
126 ar trebui definţată pentru că este un traseu complet inutil, chiar dacă îi mai bagi maşini în plus... Ca să ce? Să dubleze pe distanţe apreciabile alte linii, nu e necesar.
126 este in aceeasi situatie ca si cu linia 47. Daca i s-ar oferi mai multa atentie, rezultatul ar fi cel pe care l-a avut 47 in zilele in care a fost detinuta de GIurgiu si Alexandria-pe segmentul Bd. Ghencea.
Acum cativa ani, cand linia 126 avea 7 ture la orele de varf, era ca o gura de oxigen cand venea dupa un 368 sau un 168 plin. Este parerea mea....
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
ikarus13
Nu prea stiu asta.Eu am inteles ca de la 1 noiembrie . Acum ramane sa vedem...
Victor92 wrote:
Ai idee de cand va fi aceasta mutare?
Nu prea stiu asta.Eu am inteles ca de la 1 noiembrie . Acum ramane sa vedem...
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Der Hofmeister
Complet de acord cu tine. Mai tot timpul, dimineața, se circulă teribil pe 168 și 368, mai ales după 07:15. Ca să nu mai zic că și celelalte două linii, 268 și 668, sunt arhipline. Un 126 care să iasă la timpul potrivit în Drumul Taberei ar fi benefic.
Vineri, am circulat sardea într-un 368 de la Dr. Taberei 35 la Eroilor. Asta în condițiile în care, în decurs de nici 5 minute după ce am ajuns, la Eroilor au apărut 4 autobuze pe linia 137 și unul pe 138, care erau aproape goale...
Victor92 wrote:Gabi23 wrote:
126 ar trebui definţată pentru că este un traseu complet inutil, chiar dacă îi mai bagi maşini în plus... Ca să ce? Să dubleze pe distanţe apreciabile alte linii, nu e necesar.
126 este in aceeasi situatie ca si cu linia 47. Daca i s-ar oferi mai multa atentie, rezultatul ar fi cel pe care l-a avut 47 in zilele in care a fost detinuta de GIurgiu si Alexandria-pe segmentul Bd. Ghencea.
Acum cativa ani, cand linia 126 avea 7 ture la orele de varf, era ca o gura de oxigen cand venea dupa un 368 sau un 168 plin. Este parerea mea....
Complet de acord cu tine. Mai tot timpul, dimineața, se circulă teribil pe 168 și 368, mai ales după 07:15. Ca să nu mai zic că și celelalte două linii, 268 și 668, sunt arhipline. Un 126 care să iasă la timpul potrivit în Drumul Taberei ar fi benefic.
Vineri, am circulat sardea într-un 368 de la Dr. Taberei 35 la Eroilor. Asta în condițiile în care, în decurs de nici 5 minute după ce am ajuns, la Eroilor au apărut 4 autobuze pe linia 137 și unul pe 138, care erau aproape goale...
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
linia 69
Cu parere de rau pentru cei ce sustin linia 126 dar ar trebui desfiintata (trebuia facuta miscarea cu mult timp in urma) iar linia 138 deviata prin str. Brasov (sau prin str. Sibiu ca tot la Favorit iese ca si 126) pe B-dul Drumul Taberei cu capatul la P-ta Romana la fel ca si 126, 368. Astfel nu se va simti lipsa fantomaticei linie 126. Nu va amagiti cu suplimentarea ei ca nu se va intampla. In prezent doar cei foarte norocosi o pot folosi pentru ca nimeni nu asteapta pana isi face aparitia vre-un autobuz al ei.
Cu parere de rau pentru cei ce sustin linia 126 dar ar trebui desfiintata (trebuia facuta miscarea cu mult timp in urma) iar linia 138 deviata prin str. Brasov (sau prin str. Sibiu ca tot la Favorit iese ca si 126) pe B-dul Drumul Taberei cu capatul la P-ta Romana la fel ca si 126, 368. Astfel nu se va simti lipsa fantomaticei linie 126. Nu va amagiti cu suplimentarea ei ca nu se va intampla. In prezent doar cei foarte norocosi o pot folosi pentru ca nimeni nu asteapta pana isi face aparitia vre-un autobuz al ei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Gabi23
Turele de pe 126 ar putea merge ca un supliment la o ipotetică prelungire a lui 220 de la Piaţa Rahova în Ghencea, via Petre Ispirescu.
Turele de pe 126 ar putea merge ca un supliment la o ipotetică prelungire a lui 220 de la Piaţa Rahova în Ghencea, via Petre Ispirescu.
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
crocodil
Eu personal mi-as dori din tot sufletul o linie de autobuz care sa lege terminalul Ghencea (sau cartier Latin) de Apusului. Ghencea(sau cartier Latin)-Prelungirea Ghencea-Valea Oltului-Bd.Timisoara-Moinesti-Apusului (sau Master). Zilnic merg pe jost de la bd. Timisoara pana pe Prelungirea Ghencea si sunt foarte multi ca mine. Este adevarat ca in zona circula si 221 dar sa fim seriosi, e un alt 126 cum spunea cineva pe care nu-l astepta nimeni.
Eu personal mi-as dori din tot sufletul o linie de autobuz care sa lege terminalul Ghencea (sau cartier Latin) de Apusului. Ghencea(sau cartier Latin)-Prelungirea Ghencea-Valea Oltului-Bd.Timisoara-Moinesti-Apusului (sau Master). Zilnic merg pe jost de la bd. Timisoara pana pe Prelungirea Ghencea si sunt foarte multi ca mine. Este adevarat ca in zona circula si 221 dar sa fim seriosi, e un alt 126 cum spunea cineva pe care nu-l astepta nimeni.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Gabi23
O variantă benifică ar fi unirea liniilor 173 şi 221. S-ar elimina astfel problemele de supraaglomerare a terminalului Valea Argeşului, ar asigura o capacitate bună de transport pe Str. Valea Oltului pentru locuitorii din zonă şi deasemenea pt cei care lucrează în zona CET Vest. Toată modificarea ar necesita să zicem maxim 1-2 autobuze în plus. Ambele linii au în prezent probleme mari datorită frecvenţei jenante.
Era genială odinioară linia 421 când pleca de la Valea Oltului, pentru că o foloseau mulţi care mergeau spre M3 la Gorjului.
O variantă benifică ar fi unirea liniilor 173 şi 221. S-ar elimina astfel problemele de supraaglomerare a terminalului Valea Argeşului, ar asigura o capacitate bună de transport pe Str. Valea Oltului pentru locuitorii din zonă şi deasemenea pt cei care lucrează în zona CET Vest. Toată modificarea ar necesita să zicem maxim 1-2 autobuze în plus. Ambele linii au în prezent probleme mari datorită frecvenţei jenante.
Era genială odinioară linia 421 când pleca de la Valea Oltului, pentru că o foloseau mulţi care mergeau spre M3 la Gorjului.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
ikarus13
Gata este 100% sigur. Linia 116 trece la Autobaza Ferentari cu 15 ture(15 sch 1 si 13 sch 2) in timpul saptamanii iar linia 122 trece la Autobaza Alexandria cu acelasi numar de ture ca si pana acum. Linia 126 ramane la Ferentari deocamdata. Asta se intampla de la 1 noiembrie.
Gata este 100% sigur. Linia 116 trece la Autobaza Ferentari cu 15 ture(15 sch 1 si 13 sch 2) in timpul saptamanii iar linia 122 trece la Autobaza Alexandria cu acelasi numar de ture ca si pana acum. Linia 126 ramane la Ferentari deocamdata. Asta se intampla de la 1 noiembrie.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Gabi23
Şi vom avea la Autobaza Alexandria, din cât de curând, în funcţie de cum se rezolvă cu licenţele, linia 455 Dep. Alexandria - IFA Măgurele.
Şi vom avea la Autobaza Alexandria, din cât de curând, în funcţie de cum se rezolvă cu licenţele, linia 455 Dep. Alexandria - IFA Măgurele.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination