Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)

 

Topic: Stiri si articole din presa

126 posts, 61922 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options

Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.ro

Lucrările la pasajul Mihai Bravu evoluează cu repeziciune. Cum arată primul pod

Lucrările la pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii se derulează cu repeziciune. Primul pod ar trebui finalizat în martie 2014, iar întreaga lucrare ar trebui dată în folosință în decembrie anul viitor.

Pe Calea Văcărești se lucrează de zor la primul pod al pasajului suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii. În aceste zile se realizează eșafodajele pentru montarea podului metalic. Primul pod ar trebui finalizat în martie anul viitor, iar cel de-al doilea în decembrie 2014.

"Pasajul rezolvă conflictul de circulaţie de la nivelul a două puncte esenţiale - Splaiul Unirii şi Dâmboviţa pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte intersecţia Mihai Bravu cu Calea Văcăreşti, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piaţa Sudului", declara primarul general, Sorin Oprescu, în cadrul vizitei făcute pe șantier pe 11 octombrie.

Potrivit edilului-șef beneficiarii direcţi ai viitorului pasaj vor fi aproximativ 650.000 de oameni şi 450.000 de maşini care "în fiecare seară se retrag acasă din zona de nord a Capitalei".

Fotografiile care arată stadiul actual al lucrărilor au fost postate de mai mulţi internauţi pe forum.metrouusor.com. Sursa foto: Budy187 - forum Metrousor

Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele pe direcţia Calea Văcăreşti – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Lungimea totală a lucrării este de 644 metri.

Lucrările au fost blocate de mai multe ori în ultimii doi ani

Proiectul a fost oprit de mai multe ori de la începutul anului 2011 şi până în prezent. Lucrarea a fost suspendată de două ori de fostul prefect al Capitalei, Mihai Atănăsoaei, după ce Primăria a demarat lucrările fără un Plan Urbanistic Zonal aprobat. În final, Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat PUZ-ul pentru proiect, iar lucrările au fost reluate în vara lui 2011, înaintându-se ca termen de finalizare luna aprilie 2012.

Câteva luni mai târziu proiectul s-a blocat din nou din cauza lucrărilor la reţelele de electricitate efectuate de Enel. Deşi, constructorii au stat pe loc luni întregi, cât timp proiectul a fost blocat, primăria spune că nu i s-a cerut penalităţi pentru întârzierile înregistrate.

Ulterior, municipalitatea a reluat lucrările la pasajul superateran în paralel cu lucrările efectuate de Enel. Mai mult, a avansat şi un nou termen de finalizare a proiectului: 9 octombrie 2012. Reprezentanții primăriei au precizat că atunci când au început săpăturile pentru pasaj au fost descoperite mai multe rețele edilitare care trebuiau mutate, lucru care a încetinit suplimentar lucrările.

În luna decembrie, contractul Primăriei Capitalei cu Romstrade a fost reziliat, după ce firma a intrat în faliment, iar Nelu Iordache a fost arestat.

Lucrările au fost reluate în august 2013 cu un nou constructor. După o procedură greoaie care a durat aproape patru luni, Primăria Capitalei a ales asocierea de firme Astaldi SpA - Astalrom SA să finalizeze lucrările începute de firma Romstrade.

Valoarea contractului este de 155,7 milioane de lei (35 milioane euro), inclusiv TVA.

http://www.b365.ro/lucrarile-la-pasajul...97331.html

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Oprescu: Pe primul pod de la Mihai Bravu - Splaiul Unirii se va circula din martie.

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a verificat astăzi stadiul lucrărilor la pasajul de la Calea Văcărești.

Conform primarului general, mașinile vor putea circula pe primul pod al Pasajului de la sfârșitul lunii martie 2014. Al doilea pod ar urma să fie finalizat până la sfârșitul anului următor, promite Sorin Oprescu. Acest proiect ar urma să rezolve problemele de circulație a patru cartiere, a mai declarat primarul. Astfel, prin acest pasaj, cartierele Berceni-Olteniței, Balta Alabă, Pantelimon și Colentina vor fi leate între ele și vor avea legătură cu zona de nord a orașului, dar vor avea și alternative față de inelul interior de circulație reprezentat de Mihai Bravu și Ștefan cel Mare, fapt care va duce la decongestionarea circulației în zona centrală.

Cât de curând, se va trece și la devierea circulației la Piața Sudului, pentru a începe lucrările la pasajul ce se va construi acolo cu bani europeni. Infrastructura rutieră de la Piața Sudului va fi modernizată cu bani europeni. Traversarea se va face, de la Văcărești la Nițu Vasile, cu 74% mai rapid decât acum, susțin autoritățile. Valoarea totală a proiectului de modernizare a traficului de la Piața Sudului se ridică la suma de aproximativ 30 milioane de euro, acesta fiind cel mai mare proiect cu fonduri UE din Bucureşti.

Pe Calea Văcărești se lucrează de zor la primul pod al pasajului suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii. În aceste zile se realizează eșafodajele pentru montarea podului metalic. Primul pod ar trebui finalizat în martie anul viitor, iar cel de-al doilea în decembrie 2014.

"Pasajul rezolvă conflictul de circulaţie de la nivelul a două puncte esenţiale - Splaiul Unirii şi Dâmboviţa pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte intersecţia Mihai Bravu cu Calea Văcăreşti, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piaţa Sudului", declara primarul general, Sorin Oprescu, în cadrul vizitei făcute pe șantier pe 11 octombrie.

Potrivit edilului-șef beneficiarii direcţi ai viitorului pasaj vor fi aproximativ 650.000 de oameni şi 450.000 de maşini care "în fiecare seară se retrag acasă din zona de nord a Capitalei".

Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele pe direcţia Calea Văcăreşti – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Primul pod ( sensul Calea Văcărești  - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

http://www.b365.ro/oprescu-pe-primul-po...97701.html

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Oprescu: În martie 2014 se va circula pe primul pod al pasajului Mihai Bravu

Primarul General, Sorin Oprescu, a verificat astazi stadiul lucrarilor la Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii. Edilul-şef a spus daca vremea va permite buna desfasurare a lucrarilor, din martie 2014, soferii bucuresteni ar putea circula pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu- Splaiul Unirii.

“Lucrarile merg foarte bine, chiar mult mai bine decat m-am asteptat, in conditiile in care au trecut doar 3 luni si 4 zile de cand au fost reluate lucrarile. Pe 6 ianuarie inteleg ca va fi adus si ultimul tablier pentru ca podul sa se poata traversa in intregime. Asa cum puteti vedea, scheletul podului este terminat si sustinut. Cred ca daca vremea ne va permite, undeva in martie 2014 se va putea circula pe acest pod”, a declarat Sorin Oprescu.

In ceea ce priveste lucrarile la cel de al doilea pod, Primarul General a aratat ca “deja au fost amplasati stalpii in laterale in vederea realizarii podului, iar, la sfarsitul anului 2014, intregul pasaj va fi dat in folosinta”. Edilul-sef a explicat si ca pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de masini si va contribui la descongestionarea zonelor Brancoveanu, Nitu Vasile, Bulevardul Berceni si fosta Macaralei.

Proiectul presupun realizarea a doua poduri supraterane paralele pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens. Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti). Latimea celor doua poduri este de 7,80 m.

Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor: De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersecţiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.

http://www.b365.ro/oprescu-in-martie-20...99672.html

 


Re: Stiri si articole din presa georgica2704

Pasajul Mihai Bravu prinde contur: Se montează arcele peste pod

La Pasajul Mihai Bravu se lucrează de zor. În ultima perioadă s-au montat arcele peste pod, iar parapeţii din segmentul Mihai Bravu - pod, legaţi prin armătură, au fost toţi betonaţi. La rampa de pe Şos. Mihai Bravu, cât şi la rampa de pe Calea Văcăreşti, s-au finalizat parţial armarea şi betonarea, după cum a scris utilizatorul Budy187, pe forummetrouusor.com. :P

În decembrie, primarul general, Sorin Oprescu, a anunţat că, dacă vremea va permite buna desfăşurare a lucrărilor, din martie 2014, şoferii bucureşteni vor putea circula pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu- Splaiul Unirii. Edilul-şef a mai precizat atunci că la sfarsitul anului 2014, "intregul pasaj va fi dat in folosinta”.

Potrivit estimărilor Municipalităţii, pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de masini si va contribui la descongestionarea zonelor Brancoveanu, Nitu Vasile, Bulevardul Berceni si fosta Macaralei.

Proiectul presupune realizarea a doua poduri supraterane paralele pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens. Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti). Latimea celor doua poduri este de 7,80 m.

Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor: De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersecţiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.

Stirea intraga aici : http://www.b365.ro/pasajul-mihai-bravu-prinde-contur-se-monteaza-arcele-peste-pod-foto_201351.html

 


Re: Stiri si articole din presa Robert24

Macaralei? Zau?  :shock:  :shock:  :shock:

 


Re: Stiri si articole din presa danutzu_2910

Si inca o duda de presa marca B.365: "intersectiaPrelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor" De fapt doua dude intr-una...
Si, as vrea sa vad un pod... subteran... ca vad ca exista "poduri supraterane''

 


Re: Stiri si articole din presa Nightwolf

Nu ai ce sa speri de la ei... in alta ordine de idei cam gata pt luna asta hmm??? Pana in februarie pauza ca e nasol.... bine ca au tras tare, ne asteptam la asta ... daca ne mai lasa vremea o sapt-doua poate aveam toate segmentele de arc montate ....

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Au fost montate ultimele segmente din podul metalic la Pasajul Mihai Bravu.

118 oameni lucreaza zilnic la definitivarea primului pod din directia Piata Sudului-Mihai Bravu-Dristor.

Ultimele segmente de arc ale podului metalic au fost montate in noptile de marti spre miercuri si miercuri spre joi. In paralel, muncitorii executa lucrarile necesare pentru ridicarea celui de-al doilea pod, informează Sorin Oprescu pe pagina de Facebook, unde publică și galeria foto de mai sus.

În decembrie, primarul general, Sorin Oprescu, a anunţat că, dacă vremea va permite buna desfăşurare a lucrărilor, din martie 2014, şoferii bucureşteni vor putea circula pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu- Splaiul Unirii. Edilul-şef a mai precizat atunci că la sfarsitul anului 2014, "intregul pasaj va fi dat in folosinta”.

Potrivit estimărilor Municipalităţii, pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de masini si va contribui la descongestionarea zonelor Brancoveanu, Nitu Vasile, Bulevardul Berceni si fosta Macaralei.

Proiectul presupune realizarea a doua poduri supraterane paralele pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens. Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti). Latimea celor doua poduri este de 7,80 m.

Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor: De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersecţiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.

http://www.b365.ro/au-fost-montate-ulti...02646.html

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Au început lucrările la al doilea pod al pasajului Mihai Bravu.Termenul de finalizare a fost decalat

Termenul de finalizare al Pasajului Mihai Bravu-Splai Unirii a fost prelungit cu patru luni. Conform estimărilor inițiale făcute de primarul general, Sorin Oprescu, pasajul ar fi trebuit finalizat până la sfârșitul acestui an. Municipalitatea a prelungit însă termenul inițial până în aprilie 2015. Între timp, municipalitatea a demarat lucrările și al al doilea pod.

Șoferii bucureșteni trebuie să se înarmeze cu răbdare. Termenul de finalizare al pasajului Mihai Bravu-Splai Unirii a fost prelungit cu patru luni. La sfârșitul anului trecut, în timpul unei vizite pe șantierul pasajului Mihai Bravu, primarul general, Sorin Oprescu, spunea că șoferii vor circula pe primul pod al pasajului în martie 2014, iar pe al doilea până la sfârșitul lui 2014. Între timp, termenul a fost prelungit.

"Primul pod este realizat în proportie de 75% și are ca termen de finalizare perioada aprilie-mai 2014. Lucrările la cel de-al doilea pod al pasajului au ca termen luna aprilie 2015", anunță reprezentanții Primăriei Capitalei.

Lucrările la primul pod au fost oprite temporar la începutul acestui an din cauza condițiilor meteo, ele fiind reluate în februarie. Între timp, municipalitatea a demarat lucrările și al al doilea pod al pasajului.

"118 oameni lucrează zilnic la definitivarea primului pod din direcția Piața Sudului-Mihai Bravu-Dristor, iar ultimele segmente de arc ale podului metalic au fost montate. În paralel, muncitorii execută lucrările necesare pentru ridicarea celui de-al doilea pod", susțin reprezentanții Primăriei.

Pasajul este compus din doua poduri supraterane paralele și rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului.

Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Primul pod (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

http://www.b365.ro/termenul-de-finaliza...03549.html

 


Re: Stiri si articole din presa georgica2704

Marile șantiere din București bat pasul pe loc.

Lucrările la marile şantiere din Capitală bat pasul pe loc. De la reabilitarea unor mari bulevarde până la construcţia unor pasaje, întârzierile cumulează luni bune.
Luna aceasta ar fi trebuit să se circule deja pe unul din cele două poduri ale pasajului de la Mihai Bravu, dar şoferii mai au de aşteptat. Mai mult, muncitorii au demarat deja lucrările pentru al doilea pod şi au restrâns şi mai mult circulaţia în zonă.

Dimineața și seara, la orele de vârf, se circulă cu mare dificultate în zona pasajului Mihai Bravu. În fiecare zi, polițiștii stau aici câteva ore bune, pentru că se creează des ambuteiaje, mai ales că constructorul a demarat lucrările și la al doilea pod, circulația fiind și mai mult îngreunată.

Primul pod al pasajului ar fi trebuit terminat luna aceasta, dar Primăria spune că mai are nevoie de două luni pentru ca acest prim pod să fie gata.

Cu totul, lucrarea ar fi trebuit predată la cheie undeva la finalul anului acestuia, dar tot municipalitatea a anunțat că a devansat termenul pentru martie-aprilie 2015. Așadar, vor fi cel puțin patru luni de întârziere la pasajul Mihai Bravu.

Și la alte pasaje importante din Capitală sunt întârzieri. Podul de la Ciurel, care va face legătura cu viitoarea autostradă suspendată, este terminat în proporție de doar 10%, iar la pasajul care va face legătura între bulevardele Nicolae Grigorescu și splaiul Dudescu s-a turnat doar fundația.

Alte luni de întârziere sunt și la șoseaua Iancului-Pantelimon, o lucrare începută de Primărie în urmă cu un an și jumătate și care nu va fi gata nici anul acesta, deși fonduri au fost alocate.
Sursa :http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Marile+santiere+din+Bucuresti+bat+pasul+pe+loc  :popa: :popa:

 


Re: Stiri si articole din presa Robert24

Primul dintre cele doua poduri parte a Pasajului rutier suprateran de la Mihai Bravu se va finaliza in maxim doua luni, iar cel de-al doilea pod - pana la sfarsitul anului 2015, promite Madalin Dumitru, seful directiei de Infrastructura din Primaria Capitalei intr-un interviu acordat HotNews.ro. Tot in zona Berceni, in aceasta vara vor incepe lucrazile la pasajul subteran de la Piata Sudului, lucrarea in valoare de circa 38 milioane de euro fiind finantata din fonduri europene nerambursabile. Multe semne de intrebare raman insa la proiectul de largire a strazii Fabrica de Glucoza, in acesta moment autoritatile nestiind cand va incepe lucrarea. Asta desi, anul acesta, autostrada A3 va intra in Bucuresti, iar strazile din zona Pipera nu au capacitatea necesara pentru a prelua traficul. Mai multe informatii despre marile proiecte de infrastructura din Bucuresti, in interviul de mai jos

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...udului.htm

Deja, devine o mare bataie de joc.
Au promis ca primul pod e gata la sfarsitul lui martie. Era clar ca doar mint si il mai amana. Se vede si cu ochiul liber ca mai au... Inghitim acum ca la sfarsitul lui mai va fi gata.
Dar al doilea pod, au spus ca e gata la sfarsitul lui 2014, apoi in primavara/ vara lui 2015. Acum la sfarsitul lui 2015.
Rusine Astladi!!! Rusine PMB!!!
Va bateti joc de zeci de mii de oameni, daca nu chiar de peste 100,000... :(

 


Re: Stiri si articole din presa Goldmund

"Cum arată Pasajul Mihai Bravu, cel mai important proiect de infrastructură urbană ce va fi inaugurat anul acesta în Bucureşti. Galerie FOTO"

http://www.zf.ro/zf-24/cum-arata-pasaju...o-12374372

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Oprescu anunţă teste cu autocamioane pe primul pod de la Pasajul Mihai Bravu

Primarul general Sorin Oprescu a anunţat, vineri, că încep testele pe primul pod de la Pasajul Mihai Bravu. Deşi edilul-şef a declarat, la finele anului trecut, că în luna martie a acestui an şoferii vor circula pe primul pod al pasajului, ulterior, termenul a fost devansat.

"Continuăm proiectele de infrastructură, se apropie finalizarea primului pod de la Mihai Bravu. Am ajuns la faza în care intrăm în încercări cu autocamioane", a declarat primarul general, vineri, în cadrul vizitei efectuate la Spitalul Foişor.

La sfârșitul anului trecut, în timpul unei vizite pe șantierul pasajului Mihai Bravu, primarul general, Sorin Oprescu, spunea că șoferii vor circula pe primul pod al pasajului în martie 2014, iar pe al doilea până la sfârșitul lui 2014. Între timp, termenul a fost prelungit. "Primul pod este realizat în proportie de 75% și are ca termen de finalizare perioada aprilie-mai 2014. Lucrările la cel de-al doilea pod al pasajului au ca termen luna aprilie 2015", au anunțat reprezentanții Primăriei Capitalei, într-un comunicat remis anterior B365.ro.

Municipalitatea a demarat recent lucrările și la cel de-al doilea pod al pasajului. Însă, chiar dacă lucrările la primul pod sunt aproape de final şi au început deja şi lucrările la cel de-al doilea pod, şoferii bucureșteni trebuie să se înarmeze cu răbdare, pentru că Primăria Capitalei a prelungit termenul de finalizare al Pasajului Mihai Bravu-Splai Unirii cu patru luni. Conform estimărilor inițiale făcute de primarul general, Sorin Oprescu, pasajul ar fi trebuit finalizat până la sfârșitul acestui an, însă, Municipalitatea a prelungit apoi termenul inițial până în aprilie 2015.

Pasajul este compus din doua poduri supraterane paralele și rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului.

Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Primul pod (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

http://www.b365.ro/oprescu-anunta-teste...05599.html

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)  • 
Choose destination

Since our 2418 forum members have written 433132 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use