Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 604162 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 135
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Ştiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Cum va arata Bucurestiul la sfarsitul anului 2012?

Madalin Dumitru, care ocupa de peste un an pozitia de director general al Directiei de Infrastructura din Capitala, spune ca in urmatorii trei ani traficul din Bucuresti va fi mai usor pentru ca vor fi finalizate lucrarile la peste 10 pasaje si strapungeri, care vor inchide inelul central.

Printre acestea se numara pasajele Doamna Ghica- Bulevardul Chisinau, Andronache - {tefanesti si Pasajul Petricani, precum si strapungerile Liviu Rebreanu- 1 Decembrie, 1 Mai - Drumul Sarii, Ghencea- Domnesti, Nicolae Grigorescu- Splai Dudescu, Buzesti-Berzei-Uranus si strapungerile catre autostrazile A1 si A2.

"Studiile de urbanism arata ca daca este realizat un inel de trafic in jurul zonei centrale, care va muta traficul de pe radiale (care pleaca din centru ca niste raze n.r.), se va circula mai usor in Capitala", afirma Dumitru.

Pentru a realiza acest obiectiv oficialul spune ca este nevoie de un buget anual de 800 mil. lei (circa 190 mil. euro), la care s-ar adauga fondurile externe atrase, si de mai multi angajati care sa controleze activitatea de pe santiere.

Dumitru, care inainte sa ocupe aceasta functie a detinut doua companii in domeniul constructiilor si nu a mai lucrat in administratie, vrea sa inceapa proiectele de infrastructura numai dupa ce sunt realizate exproprierile. De exemplu pentru proiectele Nicolae Grigorescu- Splai Dudescu si strapungerile catre autostrazile A1 si A2, castigatorii au fost anuntati inca de anul trecut, insa lucrarile inca nu au inceput, pentru ca n-au fost expropriate terenurile. El nu a precizat la ce valoare totala s-ar ridica investitiile in infrastructura pe care le are in plan Primaria Capitalei pentru urmatorii trei ani.

"Pana acum am cheltuit doar 500 de milioane de lei din totalul de 800 de milioane de lei pentru anul 2009 pentru ca au mers greoi procedurile de achizitii, din cauza numeroaselor contestatii depuse de cei care au pierdut licitatiile, aceasta fiind o practica destul de frecventa in ultimii ani", explica Dumitru.

Totusi, cum explica faptul ca anul acesta lucrurile s-au miscat greoi in derularea lucrarilor de infrastructura? "De la ideea unui proiect la inceperea lucrarilor de constructie este nevoie de cel putin un an, daca sunt respectati toti pasii - studiul de fezabilitate, parametrii tehnico-economici, obtinerea finantarii, atribuirea contractului si proiectare si executie. In plus, toatea proiectele pe care le-am preluat cand am venit la primarie erau blocate, fie de procesul de exproprieri, fie de contestatii", sustine Dumitru.

El afirma ca ar avea nevoie de circa 500 de angajati la directia de infrastructura pentru a acoperi toate problemele care trebuie rezolvate, fata de cei 200 care sunt in prezent. "Spre exemplu, la directia de utilitati sunt doar 18 salariati, care trebuie sa faca foarte multe verificari, si am avea nevoie de cel putin 60 de persoane pentru a acoperi tot Bucurestiul".

Peste 100 de strazi vor fi reabilitate

Anul viitor vor fi in proces de reabilitare peste 100 de strazi, dintre care 76 din zonele Progresul, Andronache, Ion Creanga si Aparatorii Patriei, sunt deja in stadii avansate de licitare sau de incepere a lucrarilor de constructie, urmand ca anul sa fie licitate alte 28 de strazi in mai multe pachete. "Nu mai vrem sa organizam licitatii pentru pachete de multe strazi, cum s-au dat pana acum, din care constructorul traia linistit ani de zile, ci vor fi mai putine, pentru ca lucrarile sa se termine mai repede", spune Dumitru.

Pentru a descongestiona traficul din Capitala, Dumitru vrea sa propuna Consiliului General al Capitalei sa se interzica parcarea pe principalele bulevarde intre orele 7 dimineata si 7 seara. In plus, masinile care nu au Inspectia Tehnica Periodica (ITP) valabila sau nu sunt inmatriculate, ar putea fi interzise in Bucuresti -prin aceasta masura ar putea fi create mii de locuri de parcare, prin eliminarea masinilor abandonate.

Ce planuri are Madalin Dumitru pentru urmatorii trei ani

* Interzicerea parcarii pe principalele bulevarde intre orele 7 dimineata si 7 seara, pentru a fluidiza traficul.
* Toate masinile care nu au Inspectia Tehnica Periodica (ITP) valabil sau nu sunt inmatriculate, vor fi interzise in Bucuresti -prin aceasta masura ar putea fi create mii de locuri de parcare, prin eliminarea masinilor abandonate.
* Introducerea sennsurilor unice pe strazile secundare.
* Realizarea marilor penetratii, precum Liviu Rebreanu- 1 Decembrie, 1 Mai - Drumul Sarii, Doamna Ghica - Colentina, Buzesti-Berzei-Uranus si strapungerile catre autostrazile A1 si A2.

http://www.zf.ro/zf-24/cum-va-arata-bucu ... 5212316/

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Planurile lui Oprescu pentru 2010
Bogdan Cotigă 04.01.2010

Ne aşteaptă un an foarte dificil din punct de vedere economic, dar municipalitatea are o sumedenie de planuri pentru Capitală, pe care intenţionează să le şi pună în aplicare. Oficialii Primăriei Generale se ambiţionează să finalizeze Pasajul Basarab până la sfârşitul anului, o mare parte din Stadionul Naţional, noi parcări, dar şi o serie de bulevarde şi parcări absolut necesare pentru fluidizarea traficului în Bucureşti.

Potrivit şefului de la infrastructură, Mădălin Dumitru, Pasajul Basarab este în prezent realizat în proporţie de 70 %.
“Am rezolvat în totalitate problema exproprierilor, dar şi partea cea mai dificilă de structură a pasajului. Vom începe  în primăvară lucrările de supralărgire de la patru la şase benzi pe şoseaua Pipera, dar şi un pasaj peste calea ferată spre Constanţa. Va fi supralărgită şi şoseaua Fabrica de Glucoză, ce se va intersecta cu viitoarea autostradă Bucureşti-Braşov. Vom începe şi reabilitările pe şoseaua Iancului, Pantelimon, bulevardele Aerogării, Rebreanu, dar şi Timişoara”, ne-a declarat Dumitru. O noutate o constituie şi pasajul care va fi construit în zona Lacului Morii între şoseaua Virtuţii şi Splaiul Independenţei.

Vom avea parcări subterane
Tot în acest an vor începe şi lucrările la parcarea subterană de la Piaţa Universităţii, dar şi reabilitarea seismică a 20 de blocuri. “Avem realizate deja planurile şi caietele de sarcini şi vom începe, spre sfârşitul anului,  lucrările pentru opt parcări subterane care vor descongestiona o mare parte din traficul Capitalei”, ne-a spus adjunctul direcţiei de investiţii, Bogdan Şoşoacă.

Parc acvatic în Tineretului
Administraţia Parcurilor a găsit investitori pentru a construi în acest an, în zona Palatului Copiilor, un parc de distracţii acvatic pe o suprafaţă de cinci hectare. Vor apărea noi parcuri, precum cel din Ghencea, dar se vor moderniza şi cele vechi, cum este Herăstrăul.

Buget mai mic cu 8%
Potrivit estimărilor şefului Direcţiei de Finanţe, Dumitru Buzdugă, vor fi mai puţini bani pentru investiţii. “Bugetul  pentru acest an va redus cu 300 milioane de lei, ceea ce înseamnă o scădere de aproape 8% faţă de 2009. Nu se vor mai putea face împrumuturi, ceea ce va determina o reducere semnificativă a sumelor alocate investiţiilor”, ne-a spus Buzdugă.

“S-a spus că lucrările în Bucureşti nu merg cum ar trebui pentru că, pe fondul crizei economice, primăria nu ar avea banii necesari. De fapt, fonduri au existat mereu. Întârzierile au fost cauzate de prăpastia care a apărut între echipa fostului primar şi cea nou instalată şi de procedurile legale greoaie.” a declarat Ovidiu Dâmbean, consilier personal al primarului Sorin Oprescu.

http://www.ziarulring.ro/stiri/10146/pl ... entru-2010€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

O stire completa. Totusi nu inteleg de ce nu au realizat statia de tramvai chiar in cursul lucrarilor de modernizare. Deci urmeaza o noua statie multimodala dupa Crangasi (2002) si Obor (2008). De asemenea alte statii multimodale vor fi realizate la Pasaj Muncii si cea mai impresionanta la Pasaj Basarab unde pe langa accesul cu linii de tramvai/metrou/troleibuz va exista acces direct din statii catre cele 2 gari.

Staţie de tramvai şi lifturi în pasajul de la Piaţa Victoriei
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a promis, marţi seară, la inaugurarea pasajului rutier de la Piaţa Victoriei, că în următoarele 3-4 luni vor fi date în funcţiune două lifturi care vor face legătura între pasaj şi trotuarul de deasupra, urmând ca în pasaj să fie amenajată o staţie de tramvai.
De asemenea, edilul şef al Capitalei a spus că în intervalul de timp menţionat vor deveni funcţionale şi scările care fac legătura între pasaj şi trotuarul dinspre bd. Iancu de Hunedoara. Practic se va stabili o legătură directă între staţia de tramvai şi cea de metrou.
Oprescu a mai precizat că există şi posibilitatea construirii unor parcări subterane pe spaţiile tehnice aflate în administrarea metroului, mai precis trei spaţii de acest gen - unul de peste 800 de metri şi două de câte 600 de metri fiecare - pe care se pot construi peste 8.500 de locuri de parcare pentru maşinile instituţiilor aflate în zonă.
El a menţionat că pentru construirea acestor parcări are nevoie de acceptul conducerii Ministerului Transporturilor, în condiţiile în care primăria are banii necesari finanţării acestor lucrări.
Lucrările de renovare la Pasajul Victoriei au început în luna octombrie 2009 şi au fost încheiate în ianuarie 2010. Circulaţia prin pasaj a început la 18 decembrie 2009, când primarul general a anunţat pentru prima dată deschiderea acestuia, pentru a fluidiza traficul în zonă.€

http://www.click.ro/actualitate/bucures...11801.html

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Anunturi de mediu

Joi, 14 Ianuarie 2010


REGIA AUTONOMA‚ DE TRANSPORT BUCURESTI, titular al proiectului Modernizarea liniei de tramvai pe B-dul Camil Ressu de la str. Ramnicu Valcea la str. Fizicienilor, anunță publicul interesat asupra parcurgerii etapei de luare a deciziei privind etapa de incadrare. Pentru proiectul mentionat, nu este necesara efectuarea evaluarii impactului asupra mediului - se aplica procedura simplificata de avizare pentru obtinerea Acordului de Mediu. Informațiile privind potențialul impact al proiectului asupra factorilor de mediu pot fi consultate la sediul Agenției pentru Protecția Mediului București, în zilele de Luni - Joi, între orele 9 - 11.Observațiile publicului se primesc zilnic, la sediul Agenției Pentru Protecție a Mediului București, Aleea Lacul Morii nr.1 sector 6, in 10 zile lucratoare de la aparitia prezentului anunt.



REGIA AUTONOMÄ‚ DE TRANSPORT BUCUREÅžTI, titular al proiectului Modernizarea liniei de tramvai pe Str. Nicolae Teclu, anunță publicul interesat asupra parcurgerii etapei de luare a deciziei privind etapa de incadrare. Pentru proiectul mentionat, nu este necesara efectuarea evaluarii impactului asupra mediului - se aplica procedura simplificata de avizare pentru obtinerea Acordului de Mediu. Informațiile privind potențialul impact al proiectului asupra factorilor de mediu pot fi consultate la sediul Agenției pentru Protecția Mediului București, în zilele de Luni - Joi, între orele 9 - 11.Observațiile publicului se primesc zilnic, la sediul Agenției Pentru Protecție a Mediului București, Aleea Lacul Morii nr.1 sector 6, in 10 zile lucratoare de la aparitia prezentului anunt.


http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=336

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Mihai

In cea ce priveste "green tracks" independente de carosabil pentru masini, mi se pare o idee extrem de buna, dar modelul francez este dupa mine mult mai reusit cu iarba la nivelul sinelor, este un mic detaliu care schimba totul, pentru ca si pote fi tunsa usor.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Am intrebat de ce nu s-a folosit modelul cu iarba la nivelul liniei iar raspunsul a fost ca nu mai este nevoie sa se faca deszapezirea cu pluguri si in zonele acelea.
Si pe langa asta, parerea mea e ca nu ar fi recomandat sistemul acela pentru ca cine stie ce retardat cu masina se gaseste sa depaseasca coloana pe bietul gazon.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Mihai

Pai da, indisciplina tipica de la noi....  :cry:

 


  • tudor_toma82
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective tudor_toma82

Utilizator anonim wrote:
Am incarcat pozele realizate incepand din 4 ianuarie pana vineri, in total 148 poze, imi cer scuze de intarziere dar am facut mai multe updateuri pe server care nu mi-au dat voie sa uploadez poze.
Si exista 2 sectiuni deoarece - galeria foto contine doar poze, toate pozele in marime de 8-10 megapixeli, iar topicele de pe forum reperezinta sumarul evolutiei cu explicatiile necesare. Pauza luata saptamana asta este in special datorita vremii, dar totusi maine voi ajunge pe santier deoarece se mai monteaza cateva piese in zona podului hobanat.


Stai linistit, oricum eu ma hazardasem un pic pt ca nu am stiut ca pozele nu mai erau la Galerie, ci la topicul cu Pasajul Basarab ! Mea culpa !

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Pasajul Unirii, în reparaţie
Administraţia Străzilor anunţă că astăzi şi mâine face lucrări de reparaţii în pasajul Unirii, între orele 23:00 – 05:00, pentru a reface porţiuni din pereţii laterali, distruse în urma unor accidente.

De asemenea, vor fi reparate şi câteva plăci de granit, a benzii reflectorizante, precum şi  a unor porţiuni de tablă de pe stâlpii centrali.

Şoferii care vor trece prin pasaj sunt rugaţi să adapteze viteza de deplasare la condiţiile de circulaţie impuse de desfăşurarea lucrărilor de reparaţie.€

http://www.evz.ro/articole/detalii-arti...reparatie/

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Şantierul Bucureşti în 2010: „Ce n-aţi văzut nici pe vremea lui Ceauşescu”
Străpungeri, supralărgiri, pasaje, reparaţii pe 19 artere, 7 parcări subterane

Nici pe vremea lui Ceauşescu nu s-a făcut ce se va face în această vară în Bucureşti. E o cursă asumată pentru a ajunge la nivelul capitalelor europene". Declaraţia aparţine directorului general al Direcţiei Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei, Mădălin Dumitru, şi a argumentat-o cu un pomelnic de străpungeri, supralărgiri, pasaje şi străzi pe care se vor deschide şantiere imediat ce se duce zăpada. "Cum scăpăm de zăpadă începem lucrările. Sunt complexe şi pot costa sute de mii de roni. În doi ani acestea vor fi finalizate", ne-a asigurat Mădălin Dumitru.
*Pe lista directorului Direcţiei Infrastructură figurează ca lucrări licitate, aflate în faza de atribuire, reabilitarea rutieră cu linii de tramvai cu tot a intersecţiei Iancului cu Pantelimon şi a celei din strada Aerogării.

*Străpungerea Doamna Ghica cu Chişinău se află acum în faza de licitaţie, dar şantierul va începe în această vară.
*Alte lucrări de străpungere şi supralărgire se vor face în zona Pipera, Barbu Văcărescu, Floreasca, Dimitrie Pompei, Fabrica de Glucoză. "Sunt şi lucrări de supralărgire fiindcă se va trece de la două la patru benzi. O altă supralărgire se va face de la A1 către Lacul Ciurel. Acesta va avea pasaj denivelat", a explicat Mădălin Dumitru.
*Prima diametrală Nord-Sud va transforma în şantier intersecţia Berzei cu Uranus.
*Altă străpungere va fi realizate la intersecţia Nicolae Grigorescu cu Splai Dudescu unde se va realiza şi un pasaj denivelat superior.
*La şantierele pe care le va deschide Direcţia de Infrastructură se vor adăuga şi cele ale Administraţiei Străzilor. În programul acesteia figurează reabilitarea a 19 artere pentru care procedurile de licitaţie au fost deja demarate. Printre străzile care se vor transforma în şantiere se numără Mareşal Prezan, Aviatorilor, Piaţa Charles de Gaulle, Grigore Cobălcescu, Piaţa Gării de Nord şi strada Gării de Nord etc.

Urmează străzile cu pământ
Directorul Administraţiei Stră-zilor, Alina Roman, ne-a declarat că pe lângă aceste mari artere se va trece şi la reabilitarea străzilor cu pământ. "Ne apucăm de lucru imediat ce temperatura creşte la 15 grade. Nu vor fi deschise şantiere concomitent pe străzi învecinate. Străzile cu circulaţie intensă şi pe care circulă şi mijloacele de transport în comun vor intra în reabilitate în vară, pe perioada concediilor de odihnă. Cele de la periferie, cum ar fi Pătrarului sau Drumul la roşu din sectorul 6 vor intra primele. Gara de Nord se va face la vară. Singura excepţie vor fi bulevardele Aviatorilor, Mareşal Prezan şi Piaţa Charles de Gaulle. Aici se va lucra pe tronsoane astfel încât să creăm un disconfort cât mai mic conducătorilor auto. Până la iarnă toate şantierele vor fi închise".

*Un disconfort vor crea şoferilor şi şantierele care se vor deschide pentru construcţia parcărilor subterane. Potrivit directorului general al Direcţiei Investiţii din cadrul Primăriei Capitalei, Bogdan Hreapcă, "avem semnat contractul pentru parcajul subteran de la Universitate. Acesta va fi la "coada calului" (Statuia lui Mihai Viteazul, situată lângă Universitate, n.n.) iar lucrările sperăm să dureze 15 luni în loc de 18 cât sunt prevăzute în contract. Sigur, până în august, vor începe lucrările şi la parcările subterane de la Piaţa Alba Iulia, Walter Mărăcineanu şi Piaţa Charles de Gaulle. Până la sfârşitul anului şi cele pentru esplanada de la Gara Băneasa şi Piaţa Dorobanţi. Tot atunci vor începe lucrările şi la pasajul şi parcarea de la Casa Presei". Investiţia în parcări este una privată şi, după aprecierile lui Bogdan Hreapcă, se ridică la 400 de milioane de euro. În total, la finalizarea lucrărilor bucureştenii vor avea la dispoziţie 7.500 de locuri în parcări subterane.€

http://www.gandul.info/news/santierul-b...cu-5447995

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ratbdriver

Macar sa speram ca vor incepe macar ceva anul asta, ca poze si informatii sunt sigur ca ne va pune Marian aici dupa cum nea obisnuit in modul lui interactiv si documentat.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Unde vrea Oprescu sa faca 4 pasaje - lucrari de arta , in Bucuresti. Numai proiectarea lor costa 1,7 milioane euro

Alte investiţii de criză la Administraţia Străzilor: 570,000 de euro pentru garduri de protecţie şi 850.000 de euro pentru "pictarea" de mesaje pe asfalt

Municipalitatea intenţionează să construiască patru pasaje în intersecţiile critice din Bucureşti. Locaţiile viitoarelor denivelări sunt la intersecţiile străzilor Andronache cu Şoseaua Colentina, Şoseaua Ştefan cel Mare cu Calea Dorobanţi, Şoseaua Ştefan cel Mare cu Strada Barbu Văcărescu (cu ieşirea la Tunari) şi Ştefan cel Mare cu Strada Lizeanu. Viitoarele pasaje sunt, potrivit descrierii din caietul de sarcini, "lucrări de artă" şi numai costurile studiului de fezabilitate sunt estimate la 6,5 milioane de lei fără TVA, adică echivalentul a a aproximativ 1,7 milioane de euro.

Viitoarele pasaje vor fi fie subterane fie supraterane, în funcţie de situaţia fiecărei locaţii în parte. Acestea trebuie să ocupe o suprafaţă minimă de teren, construcţia lor trebuie să evite pe cât posibil demolarea altor construcţii existente şi să asigure facilităţile necesare circulaţiei pietonilor, a celor cu nevoi speciale sau a bicicliştilor. Pasajele vor avea un număr de minim patru benzi de circulaţie, câte două pentru fiecare sens, viteza cu care se va putea circula este de 80 de kilometric la oră şi vor fi prevăzute cu spaţii pentru circulaţia personalului de supraveghere şi întreţinere. Pentru construcţia lor se are în vedere mutarea reţelelor edilitare sau protejarea lor.

Directorul Administraţiei Străzilor, Alina Roman susţine că nu ştie care va fi costul total al viitoarelor "lucrări de artă" şi nici în cât timp va începe construcţia lor. "Costul final îl vom afla după ce se organizează licitaţia pentru desemnarea firmei care să execute lucrările de construcţie. Începerea lucrărilor depinde de cât de repede se vor obţine avizele de la furnizorii de utilităţi, RATB şi Metrorex, necesare pentru întocmirea PUZ-lui (Plan Urbanistic Zonal-n.r). Construcţia acestor pasaje este necesară pentru rezolvarea problemelor de trafic. Anul acesta se finalizează Pasajul Basarab iar fluidizarea circulaţie se va putea face prin intermediul acestor pasaje", ne-a declarat directorul Administraţiei Străzilor, Alina Roman

Administraţia Străzilor dă 2,5 milioane de lei pe garduri de protecţie

Administraţia Străzilor, instituţie aflată în subordinea municipalităţii, investeşte 2,25 milioane de lei fără TVA în garduri de delimitare şi protecţie. Potrivit anunţului de participare, postat pe site-ul guvernamental de licitaţii, Administraţia Străzilor dă 570.000 de euro pentru achiziţionarea a 3.000 de garduri - 2.000 vor fi de delimitare iar 1000 de protecţie pentru elevii din unităţile de învăţământ. Acestea vor avea inscripţionate pe ele cuvântul şcoală. Gardurile vor fi înalte de 1,2 metri, vor avea o lungime de 2 metri şi vor fi confecţionate din ţeavă rectangulară sudată. În interior, panourile de gard vor avea sudate două arce de cerc confecţionate tot din ţeavă. Montarea panourilor de gard se va face prin spargerea trotuarului pentru fixarea celor două ţevi verticale în blocuri de beton.

În privinţa achiziţiei de garduri pentru delimitare şi protecţie, directorul Alina Roman a avut următoarea explicaţie: "Noi avem un protocol cu cei de la Poliţia Rutieră. Aceştia ne semnalizează punctele negre, locurile în care se produc accidente cu pietoni implicaţi şi ni se dă un termen prin care suntem obligaţi să luăm măsuri. Dacă nu iau aceste măsuri, mă pot alege cu dosar penal. Măsurile constau în montarea de semafoare, limitatoare de viteză, stâlpişori sau garduri. Acolo unde nu putem să montăm limitatoare de viteză, pentru că circulă RATB-ul, semnalizatoare orizontale sau stâlpişori, punem garduri de delimitare şi protecţie. Prioritate au zonele în care există şcoli".

Reamintim că tot pentru protecţia participanţilor la trafic, Administraţia Străzilor investeşte 850.000 de euro în mesaje de avertizare "pictate" pe carosabil şi trotuare. Acestea vor fi adresate atât pietonilor, cât şi şoferilor şi se vor întinde pe o suprafaţă de 6.000 de metri pătraţi. Pe lângă mesaje ca "Atenţie copiii, traversaţi pe la trecerea de pietoni", " Atenţie, traversează copii" vor exista şi mesaje legate de protecţia mediului, cum ar fi "Capitala creşte verde" sau "Nu aruncaţi hârtii pe jos". €

http://www.ziaresireviste.ro/index.php?...n&id=33037

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Pai centrul ala comercial nici macar nu stiu daca este inceput, probabil tot ce tine de reteaua de transport este suportat de dezvoltatorul proiectului iar linia de tramvai va fi realizata cand lucrarea este in faza terminala. Este cam prima extindere a unei linii de tramvai de dupa 1989 daca nu ma insel.  :o

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Costin

Utilizator anonim wrote:
Este cam prima extindere a unei linii de tramvai de dupa 1989 daca nu ma insel.  :o

Linia de pe Calea Vitan a fost construita dupa '89.

Revenind la subiect, cu toata prelungirea liniei 45 pana la centrul comercial, nu stiu cat de mult succes va avea acest centru comercial, e totusi destul de departe. Ca sa nu mai zic ca 45 ar trebui suplimentat, la ore de varf este destul de plin, presupunand ca la acei calatori se adauga multi altii cu sacose de cumparaturi &co nu cred ca va fi prea atractiv. Asta cu toate ca din toate liniile de tramvai de pe Ion Mihalache, 45 are intervaul cel mai decent...

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433323 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use