Topic: Stiri si articole din presa
126 posts, 62076 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
shoppy
Chiar, a mai trecut cineva pe acolo, s-a mai facut ceva?
Chiar, a mai trecut cineva pe acolo, s-a mai facut ceva?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
Utilizator anonim
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
133 313
Cred ca a vrut sa spuna 4 ani si cel mai probabil inaugurare in prag de alegeri. Cu alte cuvinte Oprescu ne colinda cu "Domn Domn sa-naltam!" Ii urez sa ajunga sofer pe 313. Ca sofer pe 76 "nou" sau vatman pe 34 nu mai poate...
Cred ca a vrut sa spuna 4 ani si cel mai probabil inaugurare in prag de alegeri. Cu alte cuvinte Oprescu ne colinda cu "Domn Domn sa-naltam!" Ii urez sa ajunga sofer pe 313. Ca sofer pe 76 "nou" sau vatman pe 34 nu mai poate...
- Marian Sirbu
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
Marian Sirbu
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... n-asfa.htm
Primaria Capitalei va face o noua licitatie pentru continuarea lucrarilor la pasajul suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii, lucrarile urmand sa reinceapa la vara, a declarat pentru HotNews.ro primarul general, Sorin Oprescu. Contactul cu firma Romstrade, cea care a castigat in 2010 licitatia pentru construirea pasajului, a fost reziliat automat deoarece compania a intrat in insolventa in decembrie. Lucrarile au fost sistate inca din vara anului trecut, iar in prezent traficul in zona este de cosmar deoarece circulatia a fost restrictionata, iar drumul s-a umplut de gropi.
"Zilele astea vom scoate la licitatie din nou acest pasaj. Contractul cu Romstrade, firma lui Nelu Iordache, a fost reziliat automatat dupa ce compania a intrat in insolventa. Era clauza in contract ca atunci cand intra in insolventa sa se rezilieze contractul. Speram ca acum cat e vremea rea sa terminam cu licitatia si in vara sa ne reapucam de lucrari", a declarat primarul Capitalei, Sorin Oprescu, pentru HotNews.ro.
Edilul sef spune ca de un an si jumatate nu a mai platit niciun ban firmei fiindca nu si-a facut treaba. "I-am dat 30 milioane lei pentru cei 13 stalpi pe care i-a turnat si rampele de urcare. In rest nu au mai pupat niciun ban fiindca nu si-au facut treaba", a mai spus Oprescu. In bugetul Primariei Capitalei pe anul 2012 au fost prevazuti circa 25 milioane lei pentru aceasta lucrare.
Romstrade, firma lui Nelu Iordache, a intrat in insolventa pe 12 decembrie 2012, decizia fiind luata de Tribunalul Giurgiu. Nelu Iordache a fost arestat preventiv in 2 decembrie, in dosarul in care procurorii anticoruptie il acuza de faptul ca, in calitate de administrator al firmei SC Romstrade SRL, ar fi schimbat, fara respectarea prevederilor legale, destinatia sumei de 25 de milioane de lei, bani incasati in vederea proiectarii si executiei lucrarilor la primul tronson din autostrada Nadlac - Arad, lucrare finantata in proportie de 85 la suta din fondul de coeziune al Uniunii Europene. Pe 28 decembrie Tribunalul Bucuresti a prelungit cu 30 de zile mandatul de arestare preventiva emis pe numele omului de afaceri.
Lucrarile la Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii au inceput pe 17 ianuarie 2011, contractul de executie a lucrarilor fiind atribuit firmei Romstrade pe 2 decembrie 2010, in urma unei licitatii publice. Valoarea contractului este de circa 97 milioane lei fara TVA. Pasajul ar fi trebuit terminat in 12 luni, adica in primavara anului 2012. Ultimul termen avansat de municipalitate pentru terminarea lucrarilor a fost octombrie 2012, insa nici acest termen nu a fost respectat.
La nici trei luni de la inceperea lucrarilor, pe 20 ianuarie, prefectul Bucurestiului la vremea respectiva, Mihai Atanasoaei a dat ordin de oprire a lucrarilor si a atacat in contencios administrativ autorizatia de constructie emisa de primarul general Sorin Oprescu pentru acest proiect deoarece nu avea la baza un Pplan Urbanistic Zonal si nici aviz de la Ministerul Mediului.
"Inspectoratul de Stat in Constructii a sesizat institutia noastra ca autorizatia de constructie a fost emisa cu incalcarea legii. Autorizatia nu are la baza o documentatie de urbanism, respectiv Planul Urbanistic Zonal (PUZ) aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti si nici avizul obligatoriu eliberat de Autoritatea pentru Protectia Mediului. Autorizatia de constructie a fost emisa in regim de urgenta, pentru o situatie care nu se incadreaza in prevederile legale. Mai mult, din documentatia venita la mine rezulta ca inainte de inceperea lucrarilor ar mai fi trebuit facute si niste expropieri. Mai multe zile am purtat o corespondenta cu cei din Primaria Capitalei si dupa ce acestia n-au raspuns am fost obligat sa atac autorizatia de constructie in instanta de contencios administrativ", explica la vremea respectiva Atanasoaei.
Pe 28 aprilie 2011, Consiliul General al municipiului Bucuresti a aprobat un Plan Urbanistic Zonal care stabilea traseul pasajului, iar lucrarea intra astfel in legalitate. In vara anului 2011 lucrarile la pasaj au fost oprite din nou pentru devierea unor retele edilitare, iar in octombrie 2011 Consiliul general al municipiului Bucuresti a suplimentat bugetul alocat lucrarii cu inca 60 milioane lei in special pentru mutarea acestor retele.
Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legatura intre Soseaua Mihai Bravu si Calea Vacaresti, peste Splaiul Unirii. Lucrarea va consta de fapt din doua pasaje supraterane paralele pe directia Calea Vacaresti ¬ Mihai Bravu, cate unul pentru fiecare sens de circulatie. Pe fiecare sens vor fi doua benzi de circulatie, iar lungimea totala a lucrarii este de 644 metri.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... n-asfa.htm
Primaria Capitalei va face o noua licitatie pentru continuarea lucrarilor la pasajul suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii, lucrarile urmand sa reinceapa la vara, a declarat pentru HotNews.ro primarul general, Sorin Oprescu. Contactul cu firma Romstrade, cea care a castigat in 2010 licitatia pentru construirea pasajului, a fost reziliat automat deoarece compania a intrat in insolventa in decembrie. Lucrarile au fost sistate inca din vara anului trecut, iar in prezent traficul in zona este de cosmar deoarece circulatia a fost restrictionata, iar drumul s-a umplut de gropi.
"Zilele astea vom scoate la licitatie din nou acest pasaj. Contractul cu Romstrade, firma lui Nelu Iordache, a fost reziliat automatat dupa ce compania a intrat in insolventa. Era clauza in contract ca atunci cand intra in insolventa sa se rezilieze contractul. Speram ca acum cat e vremea rea sa terminam cu licitatia si in vara sa ne reapucam de lucrari", a declarat primarul Capitalei, Sorin Oprescu, pentru HotNews.ro.
Edilul sef spune ca de un an si jumatate nu a mai platit niciun ban firmei fiindca nu si-a facut treaba. "I-am dat 30 milioane lei pentru cei 13 stalpi pe care i-a turnat si rampele de urcare. In rest nu au mai pupat niciun ban fiindca nu si-au facut treaba", a mai spus Oprescu. In bugetul Primariei Capitalei pe anul 2012 au fost prevazuti circa 25 milioane lei pentru aceasta lucrare.
Romstrade, firma lui Nelu Iordache, a intrat in insolventa pe 12 decembrie 2012, decizia fiind luata de Tribunalul Giurgiu. Nelu Iordache a fost arestat preventiv in 2 decembrie, in dosarul in care procurorii anticoruptie il acuza de faptul ca, in calitate de administrator al firmei SC Romstrade SRL, ar fi schimbat, fara respectarea prevederilor legale, destinatia sumei de 25 de milioane de lei, bani incasati in vederea proiectarii si executiei lucrarilor la primul tronson din autostrada Nadlac - Arad, lucrare finantata in proportie de 85 la suta din fondul de coeziune al Uniunii Europene. Pe 28 decembrie Tribunalul Bucuresti a prelungit cu 30 de zile mandatul de arestare preventiva emis pe numele omului de afaceri.
Lucrarile la Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii au inceput pe 17 ianuarie 2011, contractul de executie a lucrarilor fiind atribuit firmei Romstrade pe 2 decembrie 2010, in urma unei licitatii publice. Valoarea contractului este de circa 97 milioane lei fara TVA. Pasajul ar fi trebuit terminat in 12 luni, adica in primavara anului 2012. Ultimul termen avansat de municipalitate pentru terminarea lucrarilor a fost octombrie 2012, insa nici acest termen nu a fost respectat.
La nici trei luni de la inceperea lucrarilor, pe 20 ianuarie, prefectul Bucurestiului la vremea respectiva, Mihai Atanasoaei a dat ordin de oprire a lucrarilor si a atacat in contencios administrativ autorizatia de constructie emisa de primarul general Sorin Oprescu pentru acest proiect deoarece nu avea la baza un Pplan Urbanistic Zonal si nici aviz de la Ministerul Mediului.
"Inspectoratul de Stat in Constructii a sesizat institutia noastra ca autorizatia de constructie a fost emisa cu incalcarea legii. Autorizatia nu are la baza o documentatie de urbanism, respectiv Planul Urbanistic Zonal (PUZ) aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti si nici avizul obligatoriu eliberat de Autoritatea pentru Protectia Mediului. Autorizatia de constructie a fost emisa in regim de urgenta, pentru o situatie care nu se incadreaza in prevederile legale. Mai mult, din documentatia venita la mine rezulta ca inainte de inceperea lucrarilor ar mai fi trebuit facute si niste expropieri. Mai multe zile am purtat o corespondenta cu cei din Primaria Capitalei si dupa ce acestia n-au raspuns am fost obligat sa atac autorizatia de constructie in instanta de contencios administrativ", explica la vremea respectiva Atanasoaei.
Pe 28 aprilie 2011, Consiliul General al municipiului Bucuresti a aprobat un Plan Urbanistic Zonal care stabilea traseul pasajului, iar lucrarea intra astfel in legalitate. In vara anului 2011 lucrarile la pasaj au fost oprite din nou pentru devierea unor retele edilitare, iar in octombrie 2011 Consiliul general al municipiului Bucuresti a suplimentat bugetul alocat lucrarii cu inca 60 milioane lei in special pentru mutarea acestor retele.
Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legatura intre Soseaua Mihai Bravu si Calea Vacaresti, peste Splaiul Unirii. Lucrarea va consta de fapt din doua pasaje supraterane paralele pe directia Calea Vacaresti ¬ Mihai Bravu, cate unul pentru fiecare sens de circulatie. Pe fiecare sens vor fi doua benzi de circulatie, iar lungimea totala a lucrarii este de 644 metri.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
3mil
In aceasta seara urmeaza sa soseasca in zona un transport agabaritic.
In aceasta seara urmeaza sa soseasca in zona un transport agabaritic.
- icelexy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
icelexy
Am vazut ca sunt doua macarale mari si reflectoare pregatite pe santier. Ai idee ce vor aduce?
Am vazut ca sunt doua macarale mari si reflectoare pregatite pe santier. Ai idee ce vor aduce?
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Budy187
Sa mutam discutile la topicul despre proiect... in alta oridine de idei, este ceva concret ? sa stiu daca pregatesc aparatul sa fac cateva poze in seara asta
Sa mutam discutile la topicul despre proiect... in alta oridine de idei, este ceva concret ? sa stiu daca pregatesc aparatul sa fac cateva poze in seara asta
- 3mil
-
Posted:
-
- Albert Florescu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Albert Florescu
Au adus grinzile. Doua grinzi
Grinzile dintre rampa si primul pilon.
Au adus grinzile. Doua grinzi
Grinzile dintre rampa si primul pilon.
- URANUS
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)
•
Choose destination