Topic: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
1661 posts, 438740 views
📖 Pagination options
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: POZE Lucrari - Statia Academia Militara (punct lansare T
danutzu_2910
Ar fi interesant un reportaj video cu avansul utilajului (pentru un inel)
(avansul cu cilindri hidraulici, asezarea segmentelor unui inel, etc)
Ar fi interesant un reportaj video cu avansul utilajului (pentru un inel)
(avansul cu cilindri hidraulici, asezarea segmentelor unui inel, etc)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
subway guru
Reiau aici niste postari de pe SSC, ca e mai comod decat sa scriu din nou:
Stati calmi la locurile voastre, nu e nicio BOMBA (de presa)!!!
La ora cand a plecat premierul, Varvara era infipta 50cm 'in viu'.
Urmeaza ca pana vineri seara sa ajunga in statia de tramvai si sa subtraverseze liniile de tramvai in weekend!
si vorbele mele aici:
http://www.b365.ro/de-ce-nu-se-sapa-sim...95045.html
Cel de-al doilea TBM va începe să sape la o lună - două luni diferenţă după primul utilaj. Pornirea e întotdeauna mai grea pentru că şi maşina care e acum n-o să înainteze cu 20 metri pe zi, ci cu 5-6 metri, până îşi face rodajul, până vedem cum funcţionează, până se reglează toate elementele computerizate va merge mai încet. E normal fiindcă nici cel de-al doilea utilaj n-o să înceapă săpăturile în două săptămâni pentru că trebuie să existe minim 200 metri distanţă între ele. Din punct de vedere tehnologic, cele două utilaje nu pot săpa concomitent tunelele, acest lucru este imposibil. Peste tot în lume trebuie să meargă decalat şi să fie obligatoriu minim 200 metri una în spatele celeilalte. Gândiţi-vă ce s-ar întâmpla dacă ar ajunge amândouă în acelaşi timp la staţia Orizont să se împingă în peretele mulat. Trebuie să lucreze pe rând", a declarat, pentru B365.ro, unul dintre reprezentanţii constructorului Magistralei 5 de metrou.
Hai sa povestesc si cum a fost cu stirea 'bomba'...
Cand a fost sa coboram jos in statie, eram cu cineva de la Metrorex si susoteam si glumeam intre noi...
Colegul a zis 'sper ca nu s-a defectat iar ceva'...(facea referire la faptul ca pe 17, cand a fost 'proba in gol' se defectase o valva la instatia de transport boltari...
La care i-am replicat, 'bate-te peste gura, ca atragi ghinion', si uite, langa noi e ProTv, abia asteapta sa dea o stire 'bomba'!
Baiatul de la Pro pe care-l cunosc de ceva vreme, a bagat el ceva la cap' si si-o fi zis, daca zice guru, o fi ceva putred in Danemarca, dar in loc sa ma intrebe (desi el a fost primul care sa afle de la mine momentul exact cand a pornit Varvara), a mai zabovit pe acolo si cand TBM-ul si-a oprit avansul pt a monta inelul de boltari (procedura absolut normala), probabil si-a zis in sinea lui...Aha!...despre asta vorbeau inginerii!!!...si a dat pe goarna o prostie!
Reiau aici niste postari de pe SSC, ca e mai comod decat sa scriu din nou:
Stati calmi la locurile voastre, nu e nicio BOMBA (de presa)!!!
La ora cand a plecat premierul, Varvara era infipta 50cm 'in viu'.
Urmeaza ca pana vineri seara sa ajunga in statia de tramvai si sa subtraverseze liniile de tramvai in weekend!
si vorbele mele aici:
http://www.b365.ro/de-ce-nu-se-sapa-sim...95045.html
Cel de-al doilea TBM va începe să sape la o lună - două luni diferenţă după primul utilaj. Pornirea e întotdeauna mai grea pentru că şi maşina care e acum n-o să înainteze cu 20 metri pe zi, ci cu 5-6 metri, până îşi face rodajul, până vedem cum funcţionează, până se reglează toate elementele computerizate va merge mai încet. E normal fiindcă nici cel de-al doilea utilaj n-o să înceapă săpăturile în două săptămâni pentru că trebuie să existe minim 200 metri distanţă între ele. Din punct de vedere tehnologic, cele două utilaje nu pot săpa concomitent tunelele, acest lucru este imposibil. Peste tot în lume trebuie să meargă decalat şi să fie obligatoriu minim 200 metri una în spatele celeilalte. Gândiţi-vă ce s-ar întâmpla dacă ar ajunge amândouă în acelaşi timp la staţia Orizont să se împingă în peretele mulat. Trebuie să lucreze pe rând", a declarat, pentru B365.ro, unul dintre reprezentanţii constructorului Magistralei 5 de metrou.
Hai sa povestesc si cum a fost cu stirea 'bomba'...
Cand a fost sa coboram jos in statie, eram cu cineva de la Metrorex si susoteam si glumeam intre noi...
Colegul a zis 'sper ca nu s-a defectat iar ceva'...(facea referire la faptul ca pe 17, cand a fost 'proba in gol' se defectase o valva la instatia de transport boltari...
La care i-am replicat, 'bate-te peste gura, ca atragi ghinion', si uite, langa noi e ProTv, abia asteapta sa dea o stire 'bomba'!
Baiatul de la Pro pe care-l cunosc de ceva vreme, a bagat el ceva la cap' si si-o fi zis, daca zice guru, o fi ceva putred in Danemarca, dar in loc sa ma intrebe (desi el a fost primul care sa afle de la mine momentul exact cand a pornit Varvara), a mai zabovit pe acolo si cand TBM-ul si-a oprit avansul pt a monta inelul de boltari (procedura absolut normala), probabil si-a zis in sinea lui...Aha!...despre asta vorbeau inginerii!!!...si a dat pe goarna o prostie!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
Utilizator anonim
Acum e "la cuptor"
danutzu_2910 wrote:
Ar fi interesant un reportaj video cu avansul utilajului (pentru un inel)
(avansul cu cilindri hidraulici, asezarea segmentelor unui inel, etc)
Acum e "la cuptor"
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
danutzu_2910
multam, si scuze ptr post-ul pus unde nu trebuie....
Ce e pe site-ul Hotnews...e abureala....
multam, si scuze ptr post-ul pus unde nu trebuie....
Ce e pe site-ul Hotnews...e abureala....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
Utilizator anonim
Pornirea TBMului e ca atunci cand iti montezi parchet laminat in casa (eu am facut de unul singur in jumatate de casa), intai e mai greu pana pui primele randuri de placi, apoi merge rapid pana la capat.
Pornirea TBMului e ca atunci cand iti montezi parchet laminat in casa (eu am facut de unul singur in jumatate de casa), intai e mai greu pana pui primele randuri de placi, apoi merge rapid pana la capat.
- icee
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
icee
parchet laminat, tbm..
Utilizator anonim wrote:
Pornirea TBMului e ca atunci cand iti montezi parchet laminat in casa (eu am facut de unul singur in jumatate de casa), intai e mai greu pana pui primele randuri de placi, apoi merge rapid pana la capat.
parchet laminat, tbm..
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
danutzu_2910
@subway
Nu stiu daca aici sau dincolo a explicat cineva cat de cat in detaliu ce inseamna avansul TBM-ului pentru a monta un inel (format din acei boltari)
Avansul capului de foraj de face prin impingere cu cilindrii hidraulici in ultimul inel montat. Cilindrii hidraulici sunt pe toata circumferinta masinariei.
Cand capul de foraj avanseaza suficient ca sa se poata monta urmatorul inel (1m?), cilindrii din partea de jos se retrag astfel ca se poate monta primul boltar al inelului. Dupa montaj cilindrii "se proptesc" in acest boltar, si urmeaza montarea urmatorilor boltarilor, alternativ, stanga - dreapta, urmand aceiasi procedura. La final se monteaza "cheia de bolta" un boltar de dimensiune mai mica.
De mentionat ca acest inel se monteaza nu in contact direct cu pamantul exterior ci pe inrteriorul "fustei" TBM-ului. Cand TBM-ul avanseaza, inelul iese din fusta, si va avea contact direct cu pamantul exterior, si cu .... (aici sa spuna Guru cum se cheama, ca eu am lapsus...)
@subway
Nu stiu daca aici sau dincolo a explicat cineva cat de cat in detaliu ce inseamna avansul TBM-ului pentru a monta un inel (format din acei boltari)
Avansul capului de foraj de face prin impingere cu cilindrii hidraulici in ultimul inel montat. Cilindrii hidraulici sunt pe toata circumferinta masinariei.
Cand capul de foraj avanseaza suficient ca sa se poata monta urmatorul inel (1m?), cilindrii din partea de jos se retrag astfel ca se poate monta primul boltar al inelului. Dupa montaj cilindrii "se proptesc" in acest boltar, si urmeaza montarea urmatorilor boltarilor, alternativ, stanga - dreapta, urmand aceiasi procedura. La final se monteaza "cheia de bolta" un boltar de dimensiune mai mica.
De mentionat ca acest inel se monteaza nu in contact direct cu pamantul exterior ci pe inrteriorul "fustei" TBM-ului. Cand TBM-ul avanseaza, inelul iese din fusta, si va avea contact direct cu pamantul exterior, si cu .... (aici sa spuna Guru cum se cheama, ca eu am lapsus...)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
subway guru
Avem tot timpul sa 'explicam' totul, de-a firea'n par...si aici si 'dincolo', pe SSC...imi vine totusi destul de greu sa repet totul de doua ori...
Ca regula generala, as prefera sa fie aci 'baza'...
Avem tot timpul sa 'explicam' totul, de-a firea'n par...si aici si 'dincolo', pe SSC...imi vine totusi destul de greu sa repet totul de doua ori...
Ca regula generala, as prefera sa fie aci 'baza'...
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
danutzu_2910
copy, paste.... si nu cred ca se supara nimeni
copy, paste.... si nu cred ca se supara nimeni
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
subway guru
Pai...ai liber de la mine...ca nu cer 'copyright' decat in situatii 'speciale'!
Pai...ai liber de la mine...ca nu cer 'copyright' decat in situatii 'speciale'!
- icee
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
icee
icee wrote:
:?: Ce presiune statica exercita apa freatica la adancimea de plecare?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM)
subway guru
In spatele PM la Academie sunt activate niste puturi de epuisment, asa ca nu e presiune statica, e presiune hidrodinamica...
In spatele PM la Academie sunt activate niste puturi de epuisment, asa ca nu e presiune statica, e presiune hidrodinamica...
- icee
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination