Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 255552 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Nu-mi dau seama incotro bati...dar daca e sa-mi dau si eu cu parerea, probabil helveticii vor zice ceva gen ca in tara svaiterelor iei trenul mai bine decat poti spera sa iei tramvaiul in capitala europeana a romanicii, desi ei nu sunt membrii UE!
Nu-mi dau seama incotro bati...dar daca e sa-mi dau si eu cu parerea, probabil helveticii vor zice ceva gen ca in tara svaiterelor iei trenul mai bine decat poti spera sa iei tramvaiul in capitala europeana a romanicii, desi ei nu sunt membrii UE!
- 133 313
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
survola
Daca ai putea lua trenul si de la Sura Mare, pe Giurgiului, spre Gara...
Daca ai putea lua trenul si de la Sura Mare, pe Giurgiului, spre Gara...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
Pai nu a fost linie (industriala ce-i drept) de la Trafic Greu spre Cotroceni si spre Progresu...
Pai nu a fost linie (industriala ce-i drept) de la Trafic Greu spre Cotroceni si spre Progresu...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
rosetti61
Linia industriala de pe Trafic Greu e bine mersi, atat cat mai e; linia tramvaiului de pe Bucurestii Noi este o fosta linie industriala, ce deservea fabricile din zona electrificata in anul 1932 spre folosul comunitatii, aici a fost un exemplu de convertire a unei linii CF in linie de tramvai, doar s-a tras firul electric, circulatia facandu-se pe sina CF existenta. Norocul ei ca urma soseaua trecand si prin zone locuite nu numai industriale cum e cea de pe Trafic Greu si ceva asemanator se intampla si de la Republica pe soseaua Industriilor, insa linia fiind in exploatare curenta CFR nu a apucat vreo reconvertire.
Linia industriala de pe Trafic Greu e bine mersi, atat cat mai e; linia tramvaiului de pe Bucurestii Noi este o fosta linie industriala, ce deservea fabricile din zona electrificata in anul 1932 spre folosul comunitatii, aici a fost un exemplu de convertire a unei linii CF in linie de tramvai, doar s-a tras firul electric, circulatia facandu-se pe sina CF existenta. Norocul ei ca urma soseaua trecand si prin zone locuite nu numai industriale cum e cea de pe Trafic Greu si ceva asemanator se intampla si de la Republica pe soseaua Industriilor, insa linia fiind in exploatare curenta CFR nu a apucat vreo reconvertire.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
Nu-mi aminti de Republica. Mare prostie acolo. Nu se vrea deloc acceptarea unor realitati ale secolului 21. Era atat loc acolo pentru metrou sau tramvai intr-o zona populata si in schimb metroul si tramvaiele fac statii pe Pallady in pustietate si ajung la o aruncatura de bat de autostrada, unde nu e macar o autogara. Nu mai comentez suplimentar ca n-are rost sa lungesc offtopicul. Cand va ajunge metroul la Gara Progresul (daca o mai exista) se va vedea ce si cum...
Nu-mi aminti de Republica. Mare prostie acolo. Nu se vrea deloc acceptarea unor realitati ale secolului 21. Era atat loc acolo pentru metrou sau tramvai intr-o zona populata si in schimb metroul si tramvaiele fac statii pe Pallady in pustietate si ajung la o aruncatura de bat de autostrada, unde nu e macar o autogara. Nu mai comentez suplimentar ca n-are rost sa lungesc offtopicul. Cand va ajunge metroul la Gara Progresul (daca o mai exista) se va vedea ce si cum...
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
URANUS
Sursa: B365.RO
În ce stadiu sunt lucrările la Depoul Străulești, de pe Magistrala 4 de metrou
Lucrările la prelungirea Magistralei 4 de metrou au blocat circulația în Nordul Capitalei, dar par să meargă destul de bine. Lucrarea costă 1,115 miliarde lei. Cum arată acum șantierul și cât au evoluat lucrările puteți vedea dintr-o filmare postată pe forum.metrouusor.com de subway guru.
Potrivit Metrorex, durata asumată prin contract pentru execuţia şi finalizarea lucrărilor de extindere a magistralei 4 de metrou cu două noi staţii, Parc Bazilescu şi Lac Străuleşti, este de 30 luni de la semnarea contractului, valoarea totală a proiectului fiind de 1.115 milioane lei.
Fotografii și filmare de la lucrările la depoul Străulești au fost postate pe forum.metrouusor.com de Adrian Rosca, respectiv subway guru.
"Lucrările la Magistrala 4 au început la data de 18 octombrie 2012. Se vor executa lucrări la staţile de metrou Laminorului şi Străulești. Se vor executa lucrări de structură, arhitectură, instalaţii electrice, sanitare, ventilaţie şi curenţi slabi. Costul lucrărilor este de 1.115 mil. lei, finanţarea fiind asigurată din două componente, în cadrul POS-T 2007 - 2013 şi de la bugetul de stat", a precizat într-un răspuns formulat la solicitarea B365.RO directorul general al Metrorex, Aurel Radu.
Câştigătorul licitaţiei ce a fost organizată de Metrorex este constituit sub forma unei asocieri de firme, respectiv: Astaldi S.p.A. – Lider Asociere, SC Somet SA, SC Tiab S.A. şi SC UTI Construction & Facility Management SA care lucrează în prezent şi la şantierul materoului de Drumul Taberei.
Până la încheierea lucrărilor, traficul a fost deviat în zona Bucureștii Noi.
Magistrala 4 de metrou modifică Nordul Capitalei: Lac de agrement, artere noi și linii de tramvai
Proiectul de construcție a liniei înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.
În zona staţiei Străuleşti, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou, de tip park&ride.
Pe lângă proiectul propriu-zis de prelungire a linei de metrou, documentația de urbanism "pregătește terenul" pentru mai multe viitoare posibile investiții publice în transportul în comun, inclusiv introducerea unei linii de tramvai pe Bulevardul Laminorului.
http://www.b365.ro/in-ce-stadiu-sunt-lu...03565.html
Sursa: B365.RO
În ce stadiu sunt lucrările la Depoul Străulești, de pe Magistrala 4 de metrou
Lucrările la prelungirea Magistralei 4 de metrou au blocat circulația în Nordul Capitalei, dar par să meargă destul de bine. Lucrarea costă 1,115 miliarde lei. Cum arată acum șantierul și cât au evoluat lucrările puteți vedea dintr-o filmare postată pe forum.metrouusor.com de subway guru.
Potrivit Metrorex, durata asumată prin contract pentru execuţia şi finalizarea lucrărilor de extindere a magistralei 4 de metrou cu două noi staţii, Parc Bazilescu şi Lac Străuleşti, este de 30 luni de la semnarea contractului, valoarea totală a proiectului fiind de 1.115 milioane lei.
Fotografii și filmare de la lucrările la depoul Străulești au fost postate pe forum.metrouusor.com de Adrian Rosca, respectiv subway guru.
"Lucrările la Magistrala 4 au început la data de 18 octombrie 2012. Se vor executa lucrări la staţile de metrou Laminorului şi Străulești. Se vor executa lucrări de structură, arhitectură, instalaţii electrice, sanitare, ventilaţie şi curenţi slabi. Costul lucrărilor este de 1.115 mil. lei, finanţarea fiind asigurată din două componente, în cadrul POS-T 2007 - 2013 şi de la bugetul de stat", a precizat într-un răspuns formulat la solicitarea B365.RO directorul general al Metrorex, Aurel Radu.
Câştigătorul licitaţiei ce a fost organizată de Metrorex este constituit sub forma unei asocieri de firme, respectiv: Astaldi S.p.A. – Lider Asociere, SC Somet SA, SC Tiab S.A. şi SC UTI Construction & Facility Management SA care lucrează în prezent şi la şantierul materoului de Drumul Taberei.
Până la încheierea lucrărilor, traficul a fost deviat în zona Bucureștii Noi.
Magistrala 4 de metrou modifică Nordul Capitalei: Lac de agrement, artere noi și linii de tramvai
Proiectul de construcție a liniei înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.
În zona staţiei Străuleşti, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou, de tip park&ride.
Pe lângă proiectul propriu-zis de prelungire a linei de metrou, documentația de urbanism "pregătește terenul" pentru mai multe viitoare posibile investiții publice în transportul în comun, inclusiv introducerea unei linii de tramvai pe Bulevardul Laminorului.
http://www.b365.ro/in-ce-stadiu-sunt-lu...03565.html
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Gata, dau in schizofrenie intelectuala. Unde mama masii vedeti voi ziaristilor depou cu 6 peroane si statia de metrou Straulesti sub fosta baza sportiva ? Chiar nu se gaseste nimeni sa le spuna cum sta teaba acolo ?
Gata, dau in schizofrenie intelectuala. Unde mama masii vedeti voi ziaristilor depou cu 6 peroane si statia de metrou Straulesti sub fosta baza sportiva ? Chiar nu se gaseste nimeni sa le spuna cum sta teaba acolo ?
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Nightwolf
Chestia cu tramvai pe Laminorului am auzit-o si eu.... desi nu prea inteleg logica...
Chestia cu tramvai pe Laminorului am auzit-o si eu.... desi nu prea inteleg logica...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Pai tot are tramvai la amandoua capetele, tot e o droiae de loc liber de la fosta cf, vor neaparat sa arate ca au lungit reteaua cu 1.2km...
Sau poate fac o chestie de genul: 45 circula pe Grivita - Chitila - Laminorului - Bucurestii Noi - Grivita iar 20 pe Grivita - Bucuresti Noi - Laminorului - Chitila - Grivita.
Pai tot are tramvai la amandoua capetele, tot e o droiae de loc liber de la fosta cf, vor neaparat sa arate ca au lungit reteaua cu 1.2km...
Sau poate fac o chestie de genul: 45 circula pe Grivita - Chitila - Laminorului - Bucurestii Noi - Grivita iar 20 pe Grivita - Bucuresti Noi - Laminorului - Chitila - Grivita.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
Or sa-l faca cu otelul rosu recuperat de pe Pantelimon si Rebreanu.
Or sa-l faca cu otelul rosu recuperat de pe Pantelimon si Rebreanu.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
URANUS
Sursa B365.RO
Cum arată ACUM Depoul Străuleşti, de pe Magistrala 4.
La depoul Străuleşti, de pe Magistrala 4, se lucrează de zor. Extinderea Magistralei 4 de metrou cu două staţii şi construirea depoului costă 1,115 miliarde lei.
Lucrările la prelungirea Magistralei 4 de metrou au blocat circulația în Nordul Capitalei, dar par să meargă destul de bine. Până acum s-au turnat stâlpii de beton care delimitează peroanele.
Potrivit Metrorex, durata asumată prin contract pentru execuţia şi finalizarea lucrărilor de extindere a Magistralei 4 de metrou cu două noi staţii, Parc Bazilescu şi Lac Străuleşti, este de 30 luni de la semnarea contractului, valoarea totală a proiectului fiind de 1.115 milioane lei.
Fotografii de la lucrările la depoul Străulești au fost postate pe forum.metrouusor.com de Adrian Rosca.
Anterior au fost postate şi imagini video cu evoluţia lucrărilor la Depoul Străuleşti. Mai multe detalii aici.
"Lucrările la Magistrala 4 au început la data de 18 octombrie 2012. Se vor executa lucrări la staţile de metrou Laminorului şi Străulești. Se vor executa lucrări de structură, arhitectură, instalaţii electrice, sanitare, ventilaţie şi curenţi slabi. Costul lucrărilor este de 1.115 mil. lei, finanţarea fiind asigurată din două componente, în cadrul POS-T 2007 - 2013 şi de la bugetul de stat", a precizat într-un răspuns formulat la solicitarea B365.RO directorul general al Metrorex, Aurel Radu.
Câştigătorul licitaţiei ce a fost organizată de Metrorex este constituit sub forma unei asocieri de firme, respectiv: Astaldi S.p.A. – Lider Asociere, SC Somet SA, SC Tiab S.A. şi SC UTI Construction & Facility Management SA care lucrează în prezent şi la şantierul materoului de Drumul Taberei.
Până la încheierea lucrărilor, traficul a fost deviat în zona Bucureștii Noi.
Magistrala 4 de metrou modifică Nordul Capitalei: Lac de agrement, artere noi și linii de tramvai
Proiectul de construcție a liniei înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.
http://www.b365.ro/cum-arata-acum-depou...06665.html
Sursa B365.RO
Cum arată ACUM Depoul Străuleşti, de pe Magistrala 4.
La depoul Străuleşti, de pe Magistrala 4, se lucrează de zor. Extinderea Magistralei 4 de metrou cu două staţii şi construirea depoului costă 1,115 miliarde lei.
Lucrările la prelungirea Magistralei 4 de metrou au blocat circulația în Nordul Capitalei, dar par să meargă destul de bine. Până acum s-au turnat stâlpii de beton care delimitează peroanele.
Potrivit Metrorex, durata asumată prin contract pentru execuţia şi finalizarea lucrărilor de extindere a Magistralei 4 de metrou cu două noi staţii, Parc Bazilescu şi Lac Străuleşti, este de 30 luni de la semnarea contractului, valoarea totală a proiectului fiind de 1.115 milioane lei.
Fotografii de la lucrările la depoul Străulești au fost postate pe forum.metrouusor.com de Adrian Rosca.
Anterior au fost postate şi imagini video cu evoluţia lucrărilor la Depoul Străuleşti. Mai multe detalii aici.
"Lucrările la Magistrala 4 au început la data de 18 octombrie 2012. Se vor executa lucrări la staţile de metrou Laminorului şi Străulești. Se vor executa lucrări de structură, arhitectură, instalaţii electrice, sanitare, ventilaţie şi curenţi slabi. Costul lucrărilor este de 1.115 mil. lei, finanţarea fiind asigurată din două componente, în cadrul POS-T 2007 - 2013 şi de la bugetul de stat", a precizat într-un răspuns formulat la solicitarea B365.RO directorul general al Metrorex, Aurel Radu.
Câştigătorul licitaţiei ce a fost organizată de Metrorex este constituit sub forma unei asocieri de firme, respectiv: Astaldi S.p.A. – Lider Asociere, SC Somet SA, SC Tiab S.A. şi SC UTI Construction & Facility Management SA care lucrează în prezent şi la şantierul materoului de Drumul Taberei.
Până la încheierea lucrărilor, traficul a fost deviat în zona Bucureștii Noi.
Magistrala 4 de metrou modifică Nordul Capitalei: Lac de agrement, artere noi și linii de tramvai
Proiectul de construcție a liniei înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.
http://www.b365.ro/cum-arata-acum-depou...06665.html
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Intrebarea e: cum or fi peroanele astea, pe partea stanga sau pe partea dreapta
URANUS wrote:
Cum arată ACUM Depoul Străuleşti, de pe Magistrala 4.
Lucrările la prelungirea Magistralei 4 de metrou au blocat circulația în Nordul Capitalei, dar par să meargă destul de bine. Până acum s-au turnat stâlpii de beton care delimitează peroanele.
Intrebarea e: cum or fi peroanele astea, pe partea stanga sau pe partea dreapta
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
bercenicity
📖 Pagination options