Topic: Tramvaie
108 posts, 69702 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
bercenicity
Cab view linia 11 dintr-un 15T...
Aviz celor care fac orarele tramvaielor: pot merge mai repede de 30km/h
Cab view linia 11 dintr-un 15T...
Aviz celor care fac orarele tramvaielor: pot merge mai repede de 30km/h
- iliutu
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
iliutu
Si un tramvai istoric , precum si unul de serviciu...
Si un tramvai istoric , precum si unul de serviciu...
P1000363(1).JPG (186.82 KB; downloaded 7262 times)
P1000369(1).JPG (142.89 KB; downloaded 7264 times)
P1000370(1).JPG (164.86 KB; downloaded 7264 times)
P1000372(1).JPG (155.89 KB; downloaded 7262 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
Mai exact, 5521 este vagonul de masurat calea. Mai multe poze cu el, inclusiv din interior, aici:
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041228
Mai exact, 5521 este vagonul de masurat calea. Mai multe poze cu el, inclusiv din interior, aici:
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041228
- 2009
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
2009
pentru Dominatrix
http://praha.idnes.cz/vystavba-trasy-me ... zpravy_sfo
Observ ca se contureaza ideea ca linia D sa fie construita temporar doar dinspre Pankrác spre Písnice, dar cu traseu comun pe actuala linie C si cu metrouri pana la Letňany. Am si eu o curiozitate. Cum va trece V. Nusle linia D dinspre Pankrác spre Náměstí Míru in viitor? Náměstí Míru de pe linia D va fi sub actuala statie de pe linia A sau deasupra? Oricum Náměstí Míru A are deja 52 m
pentru Dominatrix
http://praha.idnes.cz/vystavba-trasy-me ... zpravy_sfo
Observ ca se contureaza ideea ca linia D sa fie construita temporar doar dinspre Pankrác spre Písnice, dar cu traseu comun pe actuala linie C si cu metrouri pana la Letňany. Am si eu o curiozitate. Cum va trece V. Nusle linia D dinspre Pankrác spre Náměstí Míru in viitor? Náměstí Míru de pe linia D va fi sub actuala statie de pe linia A sau deasupra? Oricum Náměstí Míru A are deja 52 m
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Dominatrix
In primul rand, linia D - daca se va construi in varianta actuala, va circula combinat cu linia C doar pe tronsonul Pankrác - Nádraží Holešovice, nu pana la Letňany. Nici nu ar avea sens sa duci un metrou la 2-3 minute pana acolo, cum de altfel si acum la orele de varf numai jumatate din trenuri ajung la Letňany la orele de varf (cealalta jumatate intorc la Nádraží Holešovice).
In al doilea rand, daca se merge pe varianta asta, ea va fi "temporara cu caracter definitiv" adica nu se mai ajunge in veci pururi la Náměstí Míru sau mai departe. In varianta veche, o mare parte a fondurilor care se economisesc acum s-ar fi cheltuit exact la nodul de la Náměstí Míru, pentru ca noua statie de pe linia D ar fi fost amplasata cu un etaj mai sus decat statia existenta de pe linia A, ceea ce ar fi implicat printre altele si demolarea unei linii tehnologice (din cele 2 existente) care leaga linia C de linia A intre I.P. Pavlova si Náměstí Míru.
In al treilea rand, am mari dubii ca e nevoie de un nou depou separat in Písnice fiindca trenurile necesare pentru linia D scurtata ar avea loc suficient in depoul Kačerov.
In primul rand, linia D - daca se va construi in varianta actuala, va circula combinat cu linia C doar pe tronsonul Pankrác - Nádraží Holešovice, nu pana la Letňany. Nici nu ar avea sens sa duci un metrou la 2-3 minute pana acolo, cum de altfel si acum la orele de varf numai jumatate din trenuri ajung la Letňany la orele de varf (cealalta jumatate intorc la Nádraží Holešovice).
In al doilea rand, daca se merge pe varianta asta, ea va fi "temporara cu caracter definitiv" adica nu se mai ajunge in veci pururi la Náměstí Míru sau mai departe. In varianta veche, o mare parte a fondurilor care se economisesc acum s-ar fi cheltuit exact la nodul de la Náměstí Míru, pentru ca noua statie de pe linia D ar fi fost amplasata cu un etaj mai sus decat statia existenta de pe linia A, ceea ce ar fi implicat printre altele si demolarea unei linii tehnologice (din cele 2 existente) care leaga linia C de linia A intre I.P. Pavlova si Náměstí Míru.
In al treilea rand, am mari dubii ca e nevoie de un nou depou separat in Písnice fiindca trenurile necesare pentru linia D scurtata ar avea loc suficient in depoul Kačerov.
- 2009
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
2009
Pardon, Nádraží Holešovice vroiam sa spun si eu, dar m-am gandit la capatul liniei si m-am incurcat. Situatia e destul de complexa la Náměstí Míru. Pe de o parte era foarte buna o conexiune cu linia A la Náměstí Míru, pe de alta parte oricum A ar dubla oarecum actuala linie C. Oricum va exista corespondenta A/D la Muzeum, dar cum ai spus si tu va ramane veci pururi acolo. Asta e marele inconvenient, daca se facea pana la Náměstí Míru era o magistrala de sine statoare nu o ramura a liniei C. Oricum combinatia A/C va da mari batai de cap atunci cand linia D va mai avea o ramura si spre Modřany pentru ca mi-e greu sa cred ca pe linia c vor circula trenuri si spre Háje si spre Písnice, dar si spre Modřany. Cred ca atunci se va pune serios problema ca linia D sa devina magistrala de sine statoare pana la Náměstí Míru, pentru ca nu creed ca linia C va avea 3 ramuri. Oricum astea sunt planuri de viitor si destul de indepartate, sa inceapa ei macar linia D Pankrác-Písnice
_____________________________________________________
Statia Prosek de pe linia C. Daca ar fi si Piata Victoriei renovata intr-un stil modern asa cum e Prosek ar fi bestiala. E singura statie originala din Bucuresti, care iese din tipare (aa, sa nu uit mai e Piata Romana ) Din punct de vedere al structurii seamana bine, ma refer la balcon. Plus ca Victoriei beneficiaza de doua balcoane. Bineninteles vorbesc aiureli, Metrorex-ul are alte prioritati
photo: www.eltodo.cz
Pardon, Nádraží Holešovice vroiam sa spun si eu, dar m-am gandit la capatul liniei si m-am incurcat. Situatia e destul de complexa la Náměstí Míru. Pe de o parte era foarte buna o conexiune cu linia A la Náměstí Míru, pe de alta parte oricum A ar dubla oarecum actuala linie C. Oricum va exista corespondenta A/D la Muzeum, dar cum ai spus si tu va ramane veci pururi acolo. Asta e marele inconvenient, daca se facea pana la Náměstí Míru era o magistrala de sine statoare nu o ramura a liniei C. Oricum combinatia A/C va da mari batai de cap atunci cand linia D va mai avea o ramura si spre Modřany pentru ca mi-e greu sa cred ca pe linia c vor circula trenuri si spre Háje si spre Písnice, dar si spre Modřany. Cred ca atunci se va pune serios problema ca linia D sa devina magistrala de sine statoare pana la Náměstí Míru, pentru ca nu creed ca linia C va avea 3 ramuri. Oricum astea sunt planuri de viitor si destul de indepartate, sa inceapa ei macar linia D Pankrác-Písnice
_____________________________________________________
Statia Prosek de pe linia C. Daca ar fi si Piata Victoriei renovata intr-un stil modern asa cum e Prosek ar fi bestiala. E singura statie originala din Bucuresti, care iese din tipare (aa, sa nu uit mai e Piata Romana ) Din punct de vedere al structurii seamana bine, ma refer la balcon. Plus ca Victoriei beneficiaza de doua balcoane. Bineninteles vorbesc aiureli, Metrorex-ul are alte prioritati
photo: www.eltodo.cz
- Aron
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
Aron
#7196 si #7099 o duc bine in noul lor camin dupa 2 ani ducand traditia mai departe
sursa: http://gortransport.kharkov.ua/photobase/16052/
#7196 si #7099 o duc bine in noul lor camin dupa 2 ani ducand traditia mai departe
sursa: http://gortransport.kharkov.ua/photobase/16052/
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: CEHIA - PRAGA
bercenicity
Cu ocazia alertei de inundatie din Praga, metroul nu circula in centru (in lunca Vltavei). Astfel, acolo a fost inlocuit de doua linii de tramvai XA si XB, si o linie de autobuze XC.
Un video facut din parbrizul unui XC. Impresionant la inceput trenul de autobuze articulate
Galerie foto cu usi anti-inundatie ale metroului
http://technet.idnes.cz/foto.aspx?r=tec ... G_9321.jpg
Cu ocazia alertei de inundatie din Praga, metroul nu circula in centru (in lunca Vltavei). Astfel, acolo a fost inlocuit de doua linii de tramvai XA si XB, si o linie de autobuze XC.
Un video facut din parbrizul unui XC. Impresionant la inceput trenul de autobuze articulate
Galerie foto cu usi anti-inundatie ale metroului
http://technet.idnes.cz/foto.aspx?r=tec ... G_9321.jpg
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Cehia - Praga
Robert24
Cateva T3-uri de acum 5 ani:
Cateva T3-uri de acum 5 ani:
6828_24_2008.jpg (603.99 KB; downloaded 6566 times)
7134_8_2008.jpg (610.49 KB; downloaded 6567 times)
7224_6_2008.jpg (619.16 KB; downloaded 6565 times)
8319_8318_23_2008.jpg (611.8 KB; downloaded 6568 times)
8338_8339_17_2008.jpg (619.6 KB; downloaded 6571 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Cehia - Praga
Robert24
Si cateva T3-uri de acum 3 zile:
Si cateva T3-uri de acum 3 zile:
8169_26_2013.jpg (344.22 KB; downloaded 6891 times)
8228_8229_8_2013.jpg (335.65 KB; downloaded 6891 times)
8315_5_2013.jpg (415.92 KB; downloaded 6888 times)
8328_8329_26_2013.jpg (346.3 KB; downloaded 6889 times)
8346_8347_2013.jpg (399.03 KB; downloaded 6892 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Cehia - Praga
Robert24
(continuare)
(continuare)
8350_8351_8_2013.jpg (341.95 KB; downloaded 6888 times)
8385_8564_24_2013.jpg (385.29 KB; downloaded 6891 times)
8402_8403_26_2013.jpg (229.95 KB; downloaded 6887 times)
8410_8411_26_2013.jpg (386.1 KB; downloaded 6891 times)
8433_5_2013.jpg (358.75 KB; downloaded 6887 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Cehia - Praga
Robert24
T3R.PLF 8280 pe linia 5
T3R.PLF 8280 pe linia 5
8280_5_2013.jpg (343.59 KB; downloaded 6888 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Cehia - Praga
Robert24
T6A5 acum 3 zile:
T6A5 acum 3 zile:
8629_10_2013.jpg (263.95 KB; downloaded 6888 times)
8653_8_2013.jpg (384.54 KB; downloaded 6887 times)
8712_5_2013.jpg (348.75 KB; downloaded 6885 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Cehia - Praga
Robert24
Cateva KT8D5 acum 3 zile:
Cateva KT8D5 acum 3 zile:
9053_8_2013.jpg (356.9 KB; downloaded 6870 times)
9064_26_2013.jpg (395.27 KB; downloaded 6870 times)
9089_8_2013.jpg (352.34 KB; downloaded 6872 times)
9091_24_2013.jpg (359.16 KB; downloaded 6869 times)
📖 Pagination options