Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321202 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Axel
Zau daca va mai recunosc
Utilizator anonim wrote:
Ba am dreptate si niciodata nu am stat sa ascund adevarurile si bataia de joc care are loc in special din partea celor de la autobuze (la transport electric exista performanta mult mai buna si respect fata de calatori) care nu fac decat sa manareasca si sa isi bata joc de calatori prin tiganirea autobuzelor, lasat oameni in bezna, lasat fara aer conditionat, mers cu 20 km/h, oprit la verde la semafoare. Hai sa dam cartile pe fata si sa vedem cine face transportul public lent. O sa gasesc timpul necesar sa fac un topic vizibil peste tot in care sa arat cum se merge la autobuze, cum se fura curse, cum se opreste la verde la semafoare.
Zau daca va mai recunosc
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Utilizator anonim
Problema este cu tot circuitul asta nenorocit unde prietenii sefului primesc piese in cateva zile iar aia de rand stau cu autobuzul cu lunile pe dreapta. Mai vine cu putere din spate si categoria carora nu le pasa, se invart rotile si asta conteaza. Autobuzul ala este pana la urma un bun public, proprietatea RATB-PMB, nu a lui X de la autobaza Y.
Axel, nu le mai lua apararea, sunt foarte multi soferi care merita tot respectul si in autobuzul carora chiar te simti ca mergi civilizat, dar exista si o parte destul de mare care ii face de ras, care merg foarte incet, care manaresc autobuzele, fac tot ce pot sa dea liniile peste cap sa se mearga la cursa pierduta iar soferii buni care merg cum trebuie ajung sa fie lipiti de acestia dupa cateva statii si asa se duce toata ritmicitatea unui traseu.
Problema este cu tot circuitul asta nenorocit unde prietenii sefului primesc piese in cateva zile iar aia de rand stau cu autobuzul cu lunile pe dreapta. Mai vine cu putere din spate si categoria carora nu le pasa, se invart rotile si asta conteaza. Autobuzul ala este pana la urma un bun public, proprietatea RATB-PMB, nu a lui X de la autobaza Y.
Axel, nu le mai lua apararea, sunt foarte multi soferi care merita tot respectul si in autobuzul carora chiar te simti ca mergi civilizat, dar exista si o parte destul de mare care ii face de ras, care merg foarte incet, care manaresc autobuzele, fac tot ce pot sa dea liniile peste cap sa se mearga la cursa pierduta iar soferii buni care merg cum trebuie ajung sa fie lipiti de acestia dupa cateva statii si asa se duce toata ritmicitatea unui traseu.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
133 313
Chiar, care e faza cu mersul cu 25 km/h pe portiuni de drum fara restrictii?
Chiar, care e faza cu mersul cu 25 km/h pe portiuni de drum fara restrictii?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Robert24
Pur si simplu programele de circulatie sunt facute aiurea si chiar si cand merg cu 25 ajung mai devreme la capat.
In alte cazuri insa, unii soferi pe anumite linii merg la curse pierdute.
Pur si simplu programele de circulatie sunt facute aiurea si chiar si cand merg cu 25 ajung mai devreme la capat.
In alte cazuri insa, unii soferi pe anumite linii merg la curse pierdute.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Utilizator anonim
Nu este vorba oricum ca sunt autobuzele proaste cum mai o tin pe a lor alti colegi care ne-au parasit de mult de pe forum.
Este vorba de timpii foarte lungi pe cursa care sunt pe majoritatea traseelor de autobuze si de faptul ca daca e ceva imediat se merge la cursa pierduta din cauza unei categorii de soferi carora le place sa mearga incet. Viteza optima pentru transportul cu autobuzul este 40-50 kmh, mai mult in niciun caz oricum. Tot respectul soferilor care merg bine cu riscul de a ajunge dupa cateva statii in spatele melcului din fata.
133 313 wrote:
Chiar, care e faza cu mersul cu 25 km/h pe portiuni de drum fara restrictii?
Nu este vorba oricum ca sunt autobuzele proaste cum mai o tin pe a lor alti colegi care ne-au parasit de mult de pe forum.
Este vorba de timpii foarte lungi pe cursa care sunt pe majoritatea traseelor de autobuze si de faptul ca daca e ceva imediat se merge la cursa pierduta din cauza unei categorii de soferi carora le place sa mearga incet. Viteza optima pentru transportul cu autobuzul este 40-50 kmh, mai mult in niciun caz oricum. Tot respectul soferilor care merg bine cu riscul de a ajunge dupa cateva statii in spatele melcului din fata.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
133 313
Chestia este ca uneori fac treaba asta fix pe ingustimi. De exemplu unii de pe 103 au damblaua asta fix pe Drumul intre Tarlale. Tin TIR-istii, tin automobilistii, tot in spate.
Chestia este ca uneori fac treaba asta fix pe ingustimi. De exemplu unii de pe 103 au damblaua asta fix pe Drumul intre Tarlale. Tin TIR-istii, tin automobilistii, tot in spate.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Robert24
Aia deja sunt nesimtiti. Se intampla asta si in alte linii, tu de buna credinta il lasi sa plece din statie si apoi te trezesti ca merge cu 15km/h in bataie de joc...
Aia deja sunt nesimtiti. Se intampla asta si in alte linii, tu de buna credinta il lasi sa plece din statie si apoi te trezesti ca merge cu 15km/h in bataie de joc...
- florin
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
florin
Plus că oamenii merg şi ei la consum, să mai rămână ceva de "pus deoparte". Probabil şi de aici diferenţa de calitate între oameni, cei de pe electrice nu au şi interese ascunse, curentul elctric nu se poate vinde la canistră.
Plus că oamenii merg şi ei la consum, să mai rămână ceva de "pus deoparte". Probabil şi de aici diferenţa de calitate între oameni, cei de pe electrice nu au şi interese ascunse, curentul elctric nu se poate vinde la canistră.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Rathgeber2523
LF-ul 403 nu are neoane in spate...
Utilizator anonim wrote:
Un alt semnal de alarma pe care vreau sa il trag este legat de lumina din autobuze, cel putin in unele mai merg 2-3 neoane iar soferii au manarit neoanele din fata sa se stinga in timpul mersului, un exemplu este #4427 de la Militari in care pana aproape de usa 2 este bezna in timpul mersului, neoanele din fata sunt manarite si mai merg doar doua neoane in spatele autobuzului.
LF-ul 403 nu are neoane in spate...
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
ikarus13
4429 mergea la garaj( Ferentari) cu gemul dintre ușa 2 și 3 spart. L-am văzut pe Văcărești la ora 3 și 15 minute. Mai mult ca sigur venea de la poliție. Acest autobuz mereu are probleme cu geamurile...
4429 mergea la garaj( Ferentari) cu gemul dintre ușa 2 și 3 spart. L-am văzut pe Văcărești la ora 3 și 15 minute. Mai mult ca sigur venea de la poliție. Acest autobuz mereu are probleme cu geamurile...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Victor92
Toata vara cand a circulat in 126 nu a patit nimic . Ce sa-i faci daca-l baga pe linii unde populatia e mai "speciala"
ikarus13 wrote:
4429 mergea la garaj( Ferentari) cu gemul dintre ușa 2 și 3 spart. L-am văzut pe Văcărești la ora 3 și 15 minute. Mai mult ca sigur venea de la poliție. Acest autobuz mereu are probleme cu geamurile...
Toata vara cand a circulat in 126 nu a patit nimic . Ce sa-i faci daca-l baga pe linii unde populatia e mai "speciala"
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
ikarus13
4220 a avut niște probleme azi și s-a retras la garaj cu depanarea...
4220 a avut niște probleme azi și s-a retras la garaj cu depanarea...
4220-3 octombrie 2013.JPG (307.45 KB; downloaded 3316 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Victor92
A revenit la traseu si 4183 de la Ferentari. Astazi o puteti gasi la schimbul 2 pe linia 323.
4183 este printre primele autobuze care au venit la Autobaza Ferentari in iulie 2006. A circulat la inceput pe 122/126.
A revenit la traseu si 4183 de la Ferentari. Astazi o puteti gasi la schimbul 2 pe linia 323.
4183 este printre primele autobuze care au venit la Autobaza Ferentari in iulie 2006. A circulat la inceput pe 122/126.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Utilizator anonim
4183 pe 24 iulie 2006, in a doua zi de circulatie.
4183 pe 24 iulie 2006, in a doua zi de circulatie.
4183-122-01.JPG (260.16 KB; downloaded 3320 times)
📖 Pagination options