Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 255586 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Politia a ametit de tot: Sens ieşire Bucureşti – bd. Bucureştii Noi – str. Mitropolit Varlaam – str. Ardealului – str. Episcop Vulcan – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş –str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;
Deci ne vom invarti in cerc
Politia a ametit de tot: Sens ieşire Bucureşti – bd. Bucureştii Noi – str. Mitropolit Varlaam – str. Ardealului – str. Episcop Vulcan – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş –str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;
Deci ne vom invarti in cerc
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Long time no see!...welcome back!
Nu te lua dupa texte, politistii nu sunt in elementul lor la 'compunere literara'!
Schitele de circulatie sunt mai mult decat graitoare!
Long time no see!...welcome back!
Nu te lua dupa texte, politistii nu sunt in elementul lor la 'compunere literara'!
Schitele de circulatie sunt mai mult decat graitoare!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Credeam ca doar inginerii au privirea inteligenta si se exprima greu
Acum si-ar fi dovedit utilitatea breteaua de coborare de la pasajul Chitila, avand in vedere ca traficul greu va fi deviat pe sos. Chitilei.
Credeam ca doar inginerii au privirea inteligenta si se exprima greu
Acum si-ar fi dovedit utilitatea breteaua de coborare de la pasajul Chitila, avand in vedere ca traficul greu va fi deviat pe sos. Chitilei.
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Lohengrin
Să înţeleg că 97 este PA ? Sau 97 va fi dus la Dridu şi 65 iese din schemă ? Ţinând cont că 97 era linia principală de troleibuze a depoului BN, multe din ele vor rămâne neutilizate... sau vor ajunge la flex. Dacă parcul nu va scădea - deşi este improbabil - ar fi loc de o îmbunătăţire considerabilă a frecvenţei lui 86 sau de prelungirea lui 79 la Dridu. Deşi dacă stau să mă gândesc la frecvenţele mizerabile ale unor linii precum 70 sau 85, parcă acolo s-ar impune mai întâi ceva suplimentări.
Mă uimeşte iniţiativa cu tramvaiul pe Bd. Laminorului... personal, o consider nelalocul ei, o încercare de "hai să continuăm să ne batem joc de tramvaie".
Să înţeleg că 97 este PA ? Sau 97 va fi dus la Dridu şi 65 iese din schemă ? Ţinând cont că 97 era linia principală de troleibuze a depoului BN, multe din ele vor rămâne neutilizate... sau vor ajunge la flex. Dacă parcul nu va scădea - deşi este improbabil - ar fi loc de o îmbunătăţire considerabilă a frecvenţei lui 86 sau de prelungirea lui 79 la Dridu. Deşi dacă stau să mă gândesc la frecvenţele mizerabile ale unor linii precum 70 sau 85, parcă acolo s-ar impune mai întâi ceva suplimentări.
Mă uimeşte iniţiativa cu tramvaiul pe Bd. Laminorului... personal, o consider nelalocul ei, o încercare de "hai să continuăm să ne batem joc de tramvaie".
- Robert24
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Toamna semne bune are !!!!
Hi ! Hi ! Hi ! Asadar nu o sa pot face strand la Straulesti prea curand venind cu metroul.
( Un comentariu al lui guru de aici)
subway guru wrote:
Asteptari zadarnice pentru moment lucrai sistate din lipsa de finantare!
Toamna semne bune are !!!!
Hi ! Hi ! Hi ! Asadar nu o sa pot face strand la Straulesti prea curand venind cu metroul.
( Un comentariu al lui guru de aici)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Iar esti extrapesimist...de ce sa nu poti face strand???...iar daca nu se deblocheaza depoul...faci strand in depou, asa piscina...mai rar!
Ce am zis e valabil doar despre depou...
Iar esti extrapesimist...de ce sa nu poti face strand???...iar daca nu se deblocheaza depoul...faci strand in depou, asa piscina...mai rar!
Ce am zis e valabil doar despre depou...
- andrei11
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Comunicat de presa:
http://www.mdrap.ro/comunicare/presa/co...astructura
Programul de cooperare elvetiano-roman: semnarea primului acord de proiect finantat pe aria tematica ''Mediu si infrastructura''
Luni, 23 Septembrie 2013
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Organism Intermediar al Programului de cooperare elveţiano-român - aria de concentrare tematică „Mediu şi infrastructură”, va găzdui marţi, 24 septembrie 2013, ora 13:00, evenimentul de semnare a documentelor de finanţare pentru proiectul „Studiu de pre-fezabilitate şi studiu de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”, beneficiar SC Metrorex SA.
Semnarea va avea loc la Sala de Consiliu a MDRAP, sediul din Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucureşti.
La semnarea documentaţiei de aprobare a finanţării pentru proiect vor participa:
* Excelenţa Sa Jean HUBERT LEBET, ambasadorul Elveţiei în România, din partea statului elveţian, care co-finanţează programul
* Viceprim-ministrul Daniel CHIŢOIU, ministrul finanţelor publice, din partea Ministerului Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare (UNC) a programului,
* Viceprim-ministrul Liviu DRAGNEA, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, din partea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Organism Intermediar pentru aria de concentrare tematică „Mediu şi infrastructură”,
* Ministrul transporturilor Ramona MĂNESCU, din partea Ministerului Transporturilor, în calitate de instituţie publică coordonatoare a beneficiarului,
* Aurel RADU, director general al S.C METROREX S.A, în calitate de beneficiar.
Acesata este prima finanţare din cadrul Programului de Cooperare Elveţiano-Român pentru care partea elveţiană semnează acordul de proiect.
Documentele care se vor semna mâine sunt, conform procedurii programului, acordul de proiect şi acordul de implementare, prin care se prevăd drepturile şi obligaţiile părţilor privind implementarea şi finanţarea proiectului.
Comunicat de presa:
http://www.mdrap.ro/comunicare/presa/co...astructura
Programul de cooperare elvetiano-roman: semnarea primului acord de proiect finantat pe aria tematica ''Mediu si infrastructura''
Luni, 23 Septembrie 2013
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Organism Intermediar al Programului de cooperare elveţiano-român - aria de concentrare tematică „Mediu şi infrastructură”, va găzdui marţi, 24 septembrie 2013, ora 13:00, evenimentul de semnare a documentelor de finanţare pentru proiectul „Studiu de pre-fezabilitate şi studiu de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”, beneficiar SC Metrorex SA.
Semnarea va avea loc la Sala de Consiliu a MDRAP, sediul din Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucureşti.
La semnarea documentaţiei de aprobare a finanţării pentru proiect vor participa:
* Excelenţa Sa Jean HUBERT LEBET, ambasadorul Elveţiei în România, din partea statului elveţian, care co-finanţează programul
* Viceprim-ministrul Daniel CHIŢOIU, ministrul finanţelor publice, din partea Ministerului Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare (UNC) a programului,
* Viceprim-ministrul Liviu DRAGNEA, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, din partea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Organism Intermediar pentru aria de concentrare tematică „Mediu şi infrastructură”,
* Ministrul transporturilor Ramona MĂNESCU, din partea Ministerului Transporturilor, în calitate de instituţie publică coordonatoare a beneficiarului,
* Aurel RADU, director general al S.C METROREX S.A, în calitate de beneficiar.
Acesata este prima finanţare din cadrul Programului de Cooperare Elveţiano-Român pentru care partea elveţiană semnează acordul de proiect.
Documentele care se vor semna mâine sunt, conform procedurii programului, acordul de proiect şi acordul de implementare, prin care se prevăd drepturile şi obligaţiile părţilor privind implementarea şi finanţarea proiectului.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
http://www.b365.ro/marti-se-semneaza-do...94980.html
Azi s-au semnat documentele de finanţare pentru Magistrala 4 Lac Străuleşti - Gara Progresu
TRAFIC • 24 Septembrie 2013 - 11:31 • Amalia Balabaneanu
Marţi, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP), a avut loc semnarea documentelor de finanţare pentru proiectul „Studiu de pre-fezabilitate şi studiu de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu".
Acordul de Proiect şi Acordul de Implementare aferente Proiectului „Studiu de pre-fezabilitate (SPF) şi Studiu de fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu" în cadrul Obiectivului 2 al Ariei de concentrare 4 – „Îmbunătăţirea mediului înconjurător" a Programului de Cooperare Elveţiano - Român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse
La data de 24 septembrie 2013, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, a avut loc semnarea următoarelor documente:
- Acordul de Proiect între Elveţia, reprezentată de Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice al Consiliului Federal Elveţian (SECO) şi Guvernul României, reprezentat de Ministerul Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare (UNC) şi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Organism Intermediar (OI)
şi
- Acordul de Implementare între Ministerul Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare (UNC), Ministerul Transporturilor şi Metrorex S.A., în calitate de Beneficiar, pentru realizarea Proiectului „Studiu de pre-fezabilitate (SPF) şi studiu de fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu, aprobat la data de 12 iulie 2012, în cadrul Obiectivului 2 al Ariei de concentrare 4 – „Îmbunătăţirea mediului înconjurător" a Programului de Cooperare Elveţiano - Român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse".
Durata Proiectului este de 30 de luni, cu o valoare de 10 milioane CHF (fără TVA), din care contribuţia elveţiană nerambursabilă este de maximum 85%, respectiv 8,5 milioane CHF, iar contribuţia părţii române este de minimum 15%, respectiv 1,5 milioane CHF.
Obiectivul principal al Proiectului "Studiu de pre-fezabilitate (SPF) şi Studiu de fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu" este de a sprijini Metrorex S.A. în decizia sa de extindere a Liniei 4 de metrou, între Gara de Nord şi Gara Progresu. Activitaţile includ elaborarea Studiului de pre-fezabilitate (SPF), a Studiului de Fezabilitate (SF), precum şi a unui studiu multimodal de transport pentru Bucureşti, a unui studiu de siguranţă privind creşterea potenţială a traficului pe Linia 4 şi sprijinirea realizării unui parteneriat instituţional între Metrorex şi companii de transport public din Elveţia.
Studiul de prefezabilitate va avea ca scop stabilirea rutei, iar studiul de prefezabilitate prevede stabilirea costurilor şi durata de execuţie a lucrărilor.
"În următorul exerciţiu financiar 2014 - 2020 sunt prevăzute sume pentru realizarea investiţiilor pentru care se fac studii de pre-fezabilitate şi fezabilitate în cadrul acordurilor pe care le-am semnat astăzi", a declarat, marţi, ministrul Dezvoltării Regionale, Liviu Dragnea.
Aceasta este prima finanţare din cadrul Programului de Cooperare Elveţiano-Român pentru care partea elveţiană semnează acordul de proiect, potrivit MDRAP. Documentele care se vor semna marţi sunt, conform procedurii programului, acordul de proiect şi acordul de implementare, prin care se prevăd drepturile şi obligaţiile părţilor privind implementarea şi finanţarea proiectului.
Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice (SECO) al Confederatiei Elvetiene a aprobat finantarea studiului de prefezabilitate si fezabilitate al magistralei de metrou M4 Gara de Nord - Gara Progresul, după cum a anunţat Metrorex, pe 16 iulie 2012. Proiectul, propus spre finantare de catre Metrorex, are o valoare totala de 10 milioane CHF, iar elvetienii ar urma sa contribuie la acest proiect cu 8,5 milioane de franci, adica aproximativ 7 milioane de euro. Potrivit Metrorex, odata cu finalizarea Magistralei 4 si conectarea cu linia metroului de la Aeroportul Otopeni, Capitala va dispune de cea mai lunga diametrala de metrou pe axa Nord-Sud, in lungime de circa 33 km si 28 de statii cu puncte intermodale de transport.
Potrivit Metrorex, "actiunea se circumscrie masurilor cuprinse in Acordul-cadru incheiat intre Consiliul Federal Elvetian si Guvernul Romaniei privind implementarea Programului de cooperare elvetiano-roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la data de 7 septembrie 2010".
http://www.b365.ro/marti-se-semneaza-do...94980.html
Azi s-au semnat documentele de finanţare pentru Magistrala 4 Lac Străuleşti - Gara Progresu
TRAFIC • 24 Septembrie 2013 - 11:31 • Amalia Balabaneanu
Marţi, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP), a avut loc semnarea documentelor de finanţare pentru proiectul „Studiu de pre-fezabilitate şi studiu de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu".
Acordul de Proiect şi Acordul de Implementare aferente Proiectului „Studiu de pre-fezabilitate (SPF) şi Studiu de fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu" în cadrul Obiectivului 2 al Ariei de concentrare 4 – „Îmbunătăţirea mediului înconjurător" a Programului de Cooperare Elveţiano - Român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse
La data de 24 septembrie 2013, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, a avut loc semnarea următoarelor documente:
- Acordul de Proiect între Elveţia, reprezentată de Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice al Consiliului Federal Elveţian (SECO) şi Guvernul României, reprezentat de Ministerul Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare (UNC) şi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Organism Intermediar (OI)
şi
- Acordul de Implementare între Ministerul Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare (UNC), Ministerul Transporturilor şi Metrorex S.A., în calitate de Beneficiar, pentru realizarea Proiectului „Studiu de pre-fezabilitate (SPF) şi studiu de fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu, aprobat la data de 12 iulie 2012, în cadrul Obiectivului 2 al Ariei de concentrare 4 – „Îmbunătăţirea mediului înconjurător" a Programului de Cooperare Elveţiano - Român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse".
Durata Proiectului este de 30 de luni, cu o valoare de 10 milioane CHF (fără TVA), din care contribuţia elveţiană nerambursabilă este de maximum 85%, respectiv 8,5 milioane CHF, iar contribuţia părţii române este de minimum 15%, respectiv 1,5 milioane CHF.
Obiectivul principal al Proiectului "Studiu de pre-fezabilitate (SPF) şi Studiu de fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu" este de a sprijini Metrorex S.A. în decizia sa de extindere a Liniei 4 de metrou, între Gara de Nord şi Gara Progresu. Activitaţile includ elaborarea Studiului de pre-fezabilitate (SPF), a Studiului de Fezabilitate (SF), precum şi a unui studiu multimodal de transport pentru Bucureşti, a unui studiu de siguranţă privind creşterea potenţială a traficului pe Linia 4 şi sprijinirea realizării unui parteneriat instituţional între Metrorex şi companii de transport public din Elveţia.
Studiul de prefezabilitate va avea ca scop stabilirea rutei, iar studiul de prefezabilitate prevede stabilirea costurilor şi durata de execuţie a lucrărilor.
"În următorul exerciţiu financiar 2014 - 2020 sunt prevăzute sume pentru realizarea investiţiilor pentru care se fac studii de pre-fezabilitate şi fezabilitate în cadrul acordurilor pe care le-am semnat astăzi", a declarat, marţi, ministrul Dezvoltării Regionale, Liviu Dragnea.
Aceasta este prima finanţare din cadrul Programului de Cooperare Elveţiano-Român pentru care partea elveţiană semnează acordul de proiect, potrivit MDRAP. Documentele care se vor semna marţi sunt, conform procedurii programului, acordul de proiect şi acordul de implementare, prin care se prevăd drepturile şi obligaţiile părţilor privind implementarea şi finanţarea proiectului.
Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice (SECO) al Confederatiei Elvetiene a aprobat finantarea studiului de prefezabilitate si fezabilitate al magistralei de metrou M4 Gara de Nord - Gara Progresul, după cum a anunţat Metrorex, pe 16 iulie 2012. Proiectul, propus spre finantare de catre Metrorex, are o valoare totala de 10 milioane CHF, iar elvetienii ar urma sa contribuie la acest proiect cu 8,5 milioane de franci, adica aproximativ 7 milioane de euro. Potrivit Metrorex, odata cu finalizarea Magistralei 4 si conectarea cu linia metroului de la Aeroportul Otopeni, Capitala va dispune de cea mai lunga diametrala de metrou pe axa Nord-Sud, in lungime de circa 33 km si 28 de statii cu puncte intermodale de transport.
Potrivit Metrorex, "actiunea se circumscrie masurilor cuprinse in Acordul-cadru incheiat intre Consiliul Federal Elvetian si Guvernul Romaniei privind implementarea Programului de cooperare elvetiano-roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la data de 7 septembrie 2010".
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Din ciclul 'oficialii spun lucruri traznite':
Una provenita din 'bucataria' Metrorex
http://adevarul.ro/news/bucuresti/drumu...index.html
La magistrala 4 vorbim de cele două staţii, Laromet şi Lac Străuleşti, unde se lucrează de la sfârşitul anului trecut, ele trebuind să fie gata în 2015“, a mai explicat directorul Metrorex.
Si alta din ciclul 'am o parere dar nu sunt de acord cu ea', referitoare la TBM, din aceeasi 'sursa demna de incredere':
„Utilajele înaintează teoretic cu 30 de metri pe zi, deşi noi ştim că acest lucru se întâmplă cu o viteză de circa 15-20 de metri pe zi...a declarat pentru adevarul.ro, Aurel Radu, directorul Metrorex.
Din ciclul 'oficialii spun lucruri traznite':
Una provenita din 'bucataria' Metrorex
http://adevarul.ro/news/bucuresti/drumu...index.html
La magistrala 4 vorbim de cele două staţii, Laromet şi Lac Străuleşti, unde se lucrează de la sfârşitul anului trecut, ele trebuind să fie gata în 2015“, a mai explicat directorul Metrorex.
Si alta din ciclul 'am o parere dar nu sunt de acord cu ea', referitoare la TBM, din aceeasi 'sursa demna de incredere':
„Utilajele înaintează teoretic cu 30 de metri pe zi, deşi noi ştim că acest lucru se întâmplă cu o viteză de circa 15-20 de metri pe zi...a declarat pentru adevarul.ro, Aurel Radu, directorul Metrorex.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
Elvetia...
Cred ca deja pot ghici ce va spune studiul despre metroul catre Gara Regresu.
Elvetia...
Cred ca deja pot ghici ce va spune studiul despre metroul catre Gara Regresu.
📖 Pagination options