Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 256314 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Aceasta este schita actuala a Statiei Straulesti. Se vede clar continuarea spre Mogosoaia.
Pozele din articol sunt de o fantezie debordanta, nu inteleg de unde le-au scos.
Singurul element real de acolo -parcarea supraetajata si posibil stadionul.
In rest fantezie totala.
Aceasta este schita actuala a Statiei Straulesti. Se vede clar continuarea spre Mogosoaia.
Straulesti.jpg (24.75 KB; downloaded 4383 times)
Pozele din articol sunt de o fantezie debordanta, nu inteleg de unde le-au scos.
Singurul element real de acolo -parcarea supraetajata si posibil stadionul.
In rest fantezie totala.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
DocOctavius
Mulțumesc mult pentru lămurirea în legătură cu stația de metrou.
Nu mă refeream la pozele din articol, ci la pdf-ul pus în dezbatere publică (link-ul este în postarea mea de mai sus) pe ultima pagină la schiță unde sunt și mai multe artere, și noul pod (care bineînțeles că l-au hobanat în randările din articol).
Mulțumesc mult pentru lămurirea în legătură cu stația de metrou.
Nu mă refeream la pozele din articol, ci la pdf-ul pus în dezbatere publică (link-ul este în postarea mea de mai sus) pe ultima pagină la schiță unde sunt și mai multe artere, și noul pod (care bineînțeles că l-au hobanat în randările din articol).
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Buget 2013:
"Magistrala 4 Racordul 2, Tronson Parc Bazilescu – Lac Straulesti (2 km, 2 statii)
Se vor realiza lucrari de structura, echipare si dotare pentru punerea in functiune cu calatori pe tronsonul Parc Bazilescu – Lac Straulesti si de asemenea efectuarea procedurilor de expropriere."
"FISA OBIECTIVULUI/PROIECTULUI/CATEGORIEI DE INVESTITII MAGISTRALA IV - METROU
Valoare ramasa de finantat la 31.12.2012 (mii lei): 1,042,127
Cheltuieli preliminate 2012 (mii lei): 42,192
Proiect 2013 (mii lei): 55,257
Estimari 2014 (mii lei): 65,076
Estimari 2015 (mii lei): 66,108
Estimari 2016 (mii lei): 66,696"
Adica tot pe loc, pe loc, pe loc, asa ca nu ma pot abtine sa nu intreb: de ce mai incep lucrarile la proiectul asta?
Buget 2013:
"Magistrala 4 Racordul 2, Tronson Parc Bazilescu – Lac Straulesti (2 km, 2 statii)
Se vor realiza lucrari de structura, echipare si dotare pentru punerea in functiune cu calatori pe tronsonul Parc Bazilescu – Lac Straulesti si de asemenea efectuarea procedurilor de expropriere."
"FISA OBIECTIVULUI/PROIECTULUI/CATEGORIEI DE INVESTITII MAGISTRALA IV - METROU
Valoare ramasa de finantat la 31.12.2012 (mii lei): 1,042,127
Cheltuieli preliminate 2012 (mii lei): 42,192
Proiect 2013 (mii lei): 55,257
Estimari 2014 (mii lei): 65,076
Estimari 2015 (mii lei): 66,108
Estimari 2016 (mii lei): 66,696"
Adica tot pe loc, pe loc, pe loc, asa ca nu ma pot abtine sa nu intreb: de ce mai incep lucrarile la proiectul asta?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Ce, au bani ? Miram-as !
Pana ce nu e in carti M 6, nu se va face nici un depou la Straulesti ( care e a lui M 6)
Ce, au bani ? Miram-as !
Pana ce nu e in carti M 6, nu se va face nici un depou la Straulesti ( care e a lui M 6)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Buba e ca onor guvernantii n-au invatat nimic si se pare ca o sa repete isprava de dupa Lovilutia din '89 cu Calea Grivitei sau cea ceva mai recenta de la Podul Constanta. Cati ani a stat Grivitei inchisa, 10?
Buba e ca onor guvernantii n-au invatat nimic si se pare ca o sa repete isprava de dupa Lovilutia din '89 cu Calea Grivitei sau cea ceva mai recenta de la Podul Constanta. Cati ani a stat Grivitei inchisa, 10?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Uite si depoul ( partea din fata, cea cu racordul la statie ).
Cea din spate nu e interesanta, practic e o prelungire a liniilor cu inca lungimea unui tren.
Uite si depoul ( partea din fata, cea cu racordul la statie ).
Cea din spate nu e interesanta, practic e o prelungire a liniilor cu inca lungimea unui tren.
M4-galerie-legatura-depou-straulesti.zip
M4-galerie-legatura-depou-straulesti.zip (529.71 KB; downloaded 382 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- francezu72
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
francezu72
astazi, niste citaro-uri pline cu omuletzi in verde faceau teste pe strada cricovului, floare de crang, ocna muresului, iesind spre bulevardul bucurestii noi de pe strada jimbolia.
astazi, niste citaro-uri pline cu omuletzi in verde faceau teste pe strada cricovului, floare de crang, ocna muresului, iesind spre bulevardul bucurestii noi de pe strada jimbolia.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
S-au terminat lucrarile la stradute (decupaj trotuare, plantare stalpi indicatoare rutiere) in vederea devierii traficului si se mai misca ceva doar in zona organizarii de santier / viitorului depou de la Straulesti.
ByOnu wrote:
Se mai lucreaza?
S-au terminat lucrarile la stradute (decupaj trotuare, plantare stalpi indicatoare rutiere) in vederea devierii traficului si se mai misca ceva doar in zona organizarii de santier / viitorului depou de la Straulesti.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
rosetti61
Chiar se apuca de Straulesti , ca vad ca pe M5 deja o scalda, macar pe asta sa-l duca la bun sfarsit si in doi ani jumate sa circulam pe la Laromet, nu ca in 30 si nustiu cati ani de acum incolo ca in Drumul Taberei, spre Progresul mai vedem, nu e asa graba.
Chiar se apuca de Straulesti , ca vad ca pe M5 deja o scalda, macar pe asta sa-l duca la bun sfarsit si in doi ani jumate sa circulam pe la Laromet, nu ca in 30 si nustiu cati ani de acum incolo ca in Drumul Taberei, spre Progresul mai vedem, nu e asa graba.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
La felul cum se misca nu e nicio sansa sa fie gata in 2015. Miscarile de la Straulesti sunt foarte slabe.
La felul cum se misca nu e nicio sansa sa fie gata in 2015. Miscarile de la Straulesti sunt foarte slabe.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Costin
Încep lucrările la extinderea Magistralei 4 de metrou: Restricții rutiere pe un mare bulevard
Poliția rutieră anunță că, în vederea demarării lucrării de extindere a reţelei de metrou – Magistrala 4 , circulaţia auto şi RATB pe bd. Bucureştii Noi se va restricţiona pe segmentul de drum între str. Mitropolit Varlaam – str. Cricovului şi Intrarea Berheci – Pod Străuleşti ( str. Slt. Constantin Godeanu), urmând ca traficul să fie direcţionat în sens unic. Pentru extinderea Magistralei 4 de metrou Ministerul Transporturilor va apela la fonduri europene.
În conformitate cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, din data de 07.09.2013, în vederea demarării lucrării de extindere a reţelei de metrou – Magistrala 4 , circulaţia auto şi RATB pe bd. Bucureştii Noi se va restricţiona pe segmentul de drum între str. Mitropolit Varlaam – str. Cricovului şi Intrarea Berheci – Pod Străuleşti ( str. Slt. Constantin Godeanu), urmând ca traficul să fie direcţionat în sens unic pe :
Sens ieşire Bucureşti – bd. Bucureştii Noi – str. Mitropolit Varlaam – str. Ardealului – str. Episcop Vulcan – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş – str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;
Sens intrare Bucureşti – Şos. Bucureşti Târgovişte – Strada Slt. Constantin Godeanu – str. Vârful Înalt – str. Nazarcea – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş – str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;
De asemenea, autovehiculele cu masa maximă autorizată mai mare de 3.5 tone vor circula pe ambele sensuri pe traseele :
Bd. Bucureştii Noi – str. Jiului – str. Nataţiei – str. Coralilor – Şos. Străuleşti – Şos. Ghe. Ionescu Siseşti – Şos. Bucureşti –Târgovişte;
Şos. Bucureşti Târgovişte – Şos. De Centură – Şos. Chitilei – Calea Griviţei;
Problemele din trafic pot fi sesizate la numărul de telefon 021/9544.
HĂRŢILE RESTRICŢIILOR DE CIRCULAŢIE:
Magistrala 4 de metrou modifică Nordul Capitalei: Lac de agrement, artere noi și linii de tramvai
Proiectul de construcție a liniei înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.
În zona staţiei Străuleşti, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou, de tip park & ride.
"Chiar pe capacul depoului va fi realizat un teren de sport. De asemenea, se lasă posibilitatea continuării proiectului cu realizarea unei baze sportive. Aceasta din urmă nu este inclusă în investiţia de bază pentru extinderea magistralei 4, dar va fi avută în vedere pe viitor", a precizat în vara anlui trecut pentru B365.ro, arhitectul Sorin Gabrea, proprietarul Western Outdoor, una din firmele care a realizat proiectul pentru investiţia Metrorex.
Infrastructură rutieră - Pasaje rutiere și subterane, șosele noi, lărgiri de bulevarde, piste de biciclete
Contractul pentru prelungirea Magistralei 4 de metrou s-a semnat în iulie 2012.
Lucrările cuprind atât realizarea elementelor de structură, respectiv construcţii tunele, galerii, staţii, depou de metrou, terminal multimodal, Park & Ride, cât şi instalaţiile aferente pentru punerea în funcţiune a noului tronson.
Pe lângă proiectul propriu-zis de prelungire a linei de metrou, documentația de urbanism "pregătește terenul" pentru mai multe viitoare posibile investiții publice în transportul în comun, inclusiv introducerea unei linii de tramvai pe Bulevardul Laminorului. Mai multe, aici.
Sursa: http://www.b365.ro/incep-lucrarile-la-e...94284.html
Încep lucrările la extinderea Magistralei 4 de metrou: Restricții rutiere pe un mare bulevard
Poliția rutieră anunță că, în vederea demarării lucrării de extindere a reţelei de metrou – Magistrala 4 , circulaţia auto şi RATB pe bd. Bucureştii Noi se va restricţiona pe segmentul de drum între str. Mitropolit Varlaam – str. Cricovului şi Intrarea Berheci – Pod Străuleşti ( str. Slt. Constantin Godeanu), urmând ca traficul să fie direcţionat în sens unic. Pentru extinderea Magistralei 4 de metrou Ministerul Transporturilor va apela la fonduri europene.
În conformitate cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, din data de 07.09.2013, în vederea demarării lucrării de extindere a reţelei de metrou – Magistrala 4 , circulaţia auto şi RATB pe bd. Bucureştii Noi se va restricţiona pe segmentul de drum între str. Mitropolit Varlaam – str. Cricovului şi Intrarea Berheci – Pod Străuleşti ( str. Slt. Constantin Godeanu), urmând ca traficul să fie direcţionat în sens unic pe :
Sens ieşire Bucureşti – bd. Bucureştii Noi – str. Mitropolit Varlaam – str. Ardealului – str. Episcop Vulcan – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş – str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;
Sens intrare Bucureşti – Şos. Bucureşti Târgovişte – Strada Slt. Constantin Godeanu – str. Vârful Înalt – str. Nazarcea – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş – str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;
De asemenea, autovehiculele cu masa maximă autorizată mai mare de 3.5 tone vor circula pe ambele sensuri pe traseele :
Bd. Bucureştii Noi – str. Jiului – str. Nataţiei – str. Coralilor – Şos. Străuleşti – Şos. Ghe. Ionescu Siseşti – Şos. Bucureşti –Târgovişte;
Şos. Bucureşti Târgovişte – Şos. De Centură – Şos. Chitilei – Calea Griviţei;
Problemele din trafic pot fi sesizate la numărul de telefon 021/9544.
HĂRŢILE RESTRICŢIILOR DE CIRCULAŢIE:
Magistrala 4 de metrou modifică Nordul Capitalei: Lac de agrement, artere noi și linii de tramvai
Proiectul de construcție a liniei înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.
În zona staţiei Străuleşti, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou, de tip park & ride.
"Chiar pe capacul depoului va fi realizat un teren de sport. De asemenea, se lasă posibilitatea continuării proiectului cu realizarea unei baze sportive. Aceasta din urmă nu este inclusă în investiţia de bază pentru extinderea magistralei 4, dar va fi avută în vedere pe viitor", a precizat în vara anlui trecut pentru B365.ro, arhitectul Sorin Gabrea, proprietarul Western Outdoor, una din firmele care a realizat proiectul pentru investiţia Metrorex.
Infrastructură rutieră - Pasaje rutiere și subterane, șosele noi, lărgiri de bulevarde, piste de biciclete
Contractul pentru prelungirea Magistralei 4 de metrou s-a semnat în iulie 2012.
Lucrările cuprind atât realizarea elementelor de structură, respectiv construcţii tunele, galerii, staţii, depou de metrou, terminal multimodal, Park & Ride, cât şi instalaţiile aferente pentru punerea în funcţiune a noului tronson.
Pe lângă proiectul propriu-zis de prelungire a linei de metrou, documentația de urbanism "pregătește terenul" pentru mai multe viitoare posibile investiții publice în transportul în comun, inclusiv introducerea unei linii de tramvai pe Bulevardul Laminorului. Mai multe, aici.
Sursa: http://www.b365.ro/incep-lucrarile-la-e...94284.html
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
@cos:
'stirea' reala e cea oficiala, de la politia rutiera:
http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php...92013.html
Restul e de amuzament, haide sa ne haidem ca sa ne radem...sunt ghiveci de tocana...
Toate cele bune!
Singurele informatii 'valabile' sunt cele 'oficiale'...sustinute de 'sursele' noastre 'oficioase'!
@cos:
'stirea' reala e cea oficiala, de la politia rutiera:
http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php...92013.html
Restul e de amuzament, haide sa ne haidem ca sa ne radem...sunt ghiveci de tocana...
Toate cele bune!
Singurele informatii 'valabile' sunt cele 'oficiale'...sustinute de 'sursele' noastre 'oficioase'!
📖 Pagination options