Topic: #205 - Primul tramvai cu acționare în curent alternativ
416 posts, 150699 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Sa vedem si cabina lui 205, cu bordul si displayul pe care vatmanul vede informatii despre functionarea vagonului (de la tensiuni, viteza, federe pana la temperatura motoarelor, energie, stare echipamente si semnalizare). Sistemul de afisaj este tip Hannover Displays ca pe CH PPC/Bucur. Tramvaiul are o mansa cu vigilenta prin apasare, dar capul poate fi rotit dupa cum doreste vatmanul.
Sa vedem si cabina lui 205, cu bordul si displayul pe care vatmanul vede informatii despre functionarea vagonului (de la tensiuni, viteza, federe pana la temperatura motoarelor, energie, stare echipamente si semnalizare). Sistemul de afisaj este tip Hannover Displays ca pe CH PPC/Bucur. Tramvaiul are o mansa cu vigilenta prin apasare, dar capul poate fi rotit dupa cum doreste vatmanul.
205-PROBE-11.12.2009Q.JPG (205.63 KB; downloaded 5267 times)
205-PROBE-11.12.2009R.JPG (216.68 KB; downloaded 5271 times)
205-PROBE-11.12.2009S.JPG (189.7 KB; downloaded 5265 times)
DSC08945.JPG (145.66 KB; downloaded 5255 times)
DSC09221.JPG (194.46 KB; downloaded 5258 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Echipamentele de pe acoperis - aer conditionat pentru vatman, intrerupatorul automat (denumit si SL sau disjunctor), pantograful, blocul de intrare si invertorul A.
Echipamentele de pe acoperis - aer conditionat pentru vatman, intrerupatorul automat (denumit si SL sau disjunctor), pantograful, blocul de intrare si invertorul A.
DSC04904.JPG (176.61 KB; downloaded 5221 times)
DSC04905.JPG (219.29 KB; downloaded 5221 times)
DSC04906.JPG (238.35 KB; downloaded 5196 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Blocul de intrare si invertorul A.
Blocul de intrare si invertorul A.
DSC07378.JPG (253.5 KB; downloaded 5020 times)
DSC07379.JPG (244.25 KB; downloaded 5008 times)
DSC07380.JPG (234.67 KB; downloaded 5002 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Si in final boghiul motor (unul din cele 2) cu motorul realizat de EP cu puterea de 240 kW.
Si in final boghiul motor (unul din cele 2) cu motorul realizat de EP cu puterea de 240 kW.
DSC00791.JPG (197.93 KB; downloaded 5030 times)
DSC00796.JPG (227.38 KB; downloaded 5017 times)
DSC00801.JPG (218.89 KB; downloaded 5015 times)
DSC06466.JPG (234.32 KB; downloaded 5017 times)
DSC06467.JPG (229.9 KB; downloaded 5013 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
In 2-3 saptamani vagonul merge la URAC cateva zile pentru revizia de 5000km, acesta ca si Bucur LF va avea revizii la URAC la fiecare 5000km rulati. Pentru a se extinde sistemul de tractiune si pe alte vagoane 205 trebuie sa execute minim 20.000km pe linia 41 fara probleme.
In 2-3 saptamani vagonul merge la URAC cateva zile pentru revizia de 5000km, acesta ca si Bucur LF va avea revizii la URAC la fiecare 5000km rulati. Pentru a se extinde sistemul de tractiune si pe alte vagoane 205 trebuie sa execute minim 20.000km pe linia 41 fara probleme.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Vagonul nu are probleme deloc de la intrarea in traseu. La un moment dat va fi mutat 1-2 saptamani pe linia 32 ca sa se vada cum se descurca pe dealul de la George Cosbuc si pe o linie cu porniri/opriri mult mai dese (blocajul aproape permanent de pe Regina Maria), apoi se va intoarce pe 41 fiind titular al liniei alaturi de restul CH PPCurilor.
Vagonul nu are probleme deloc de la intrarea in traseu. La un moment dat va fi mutat 1-2 saptamani pe linia 32 ca sa se vada cum se descurca pe dealul de la George Cosbuc si pe o linie cu porniri/opriri mult mai dese (blocajul aproape permanent de pe Regina Maria), apoi se va intoarce pe 41 fiind titular al liniei alaturi de restul CH PPCurilor.
- ratbdriver
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
ratbdriver
Astazi am mers si eu in sfarsit cu vestitul vagon, pe bune, nu ma asteptam sa fiu atat de impresionat de conditia de mers a acestui vagon. Observ ca la demaraj in prima faza da senzatia de plecare greoaie, posibil pentru a evita intrarea in patinaj, dar dupa ce incepe sa prinda viteza are un demaraj mai bun. Pacat ca este limitat la 50, totusi cred ca sar descurca si limitat la 60, mai ales ca cele clasice cu aceleasi reductoare merg si cu mai mult de 50 la ora. Sunetul motoarelor si invertoarelor este frumos si modern, pacat ca ati lucrat pe caroserie model vechi, dar din ce am inteles urmatoarele LF vor fi cu aceasta tractiune pe ele. Oricum multe felicitari pentru 205
Astazi am mers si eu in sfarsit cu vestitul vagon, pe bune, nu ma asteptam sa fiu atat de impresionat de conditia de mers a acestui vagon. Observ ca la demaraj in prima faza da senzatia de plecare greoaie, posibil pentru a evita intrarea in patinaj, dar dupa ce incepe sa prinda viteza are un demaraj mai bun. Pacat ca este limitat la 50, totusi cred ca sar descurca si limitat la 60, mai ales ca cele clasice cu aceleasi reductoare merg si cu mai mult de 50 la ora. Sunetul motoarelor si invertoarelor este frumos si modern, pacat ca ati lucrat pe caroserie model vechi, dar din ce am inteles urmatoarele LF vor fi cu aceasta tractiune pe ele. Oricum multe felicitari pentru 205
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Vagonul ramane titular pe 41, a existat ideea mutarii acestuia pe linia 32 timp de 30 zile dar cel mai bine este sa ramana pe 41 definitiv pentru ca aici se vede cel mai bine fiabilitatea noului sistem de tractiune. Astfel il vom avea pe 205 pe linia 41 ani buni de acum inainte.
La 5000km acesta pleaca pentru revizie la URAC. La momentul de fata merge fara nicio problema iar maine face o saptamana de circulatie pe 41.
Utilizator anonim wrote:
La un moment dat va fi mutat 1-2 saptamani pe linia 32.
Vagonul ramane titular pe 41, a existat ideea mutarii acestuia pe linia 32 timp de 30 zile dar cel mai bine este sa ramana pe 41 definitiv pentru ca aici se vede cel mai bine fiabilitatea noului sistem de tractiune. Astfel il vom avea pe 205 pe linia 41 ani buni de acum inainte.
La 5000km acesta pleaca pentru revizie la URAC. La momentul de fata merge fara nicio problema iar maine face o saptamana de circulatie pe 41.
IMG_0097.JPG (279.31 KB; downloaded 5144 times)
IMG_0108.JPG (210.25 KB; downloaded 5129 times)
IMG_0115.JPG (245.21 KB; downloaded 5145 times)
IMG_0127.JPG (278.83 KB; downloaded 5134 times)
0.JPG (105.48 KB; downloaded 5134 times)
- sm!Le
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
sm!Le
Am si eu o intrbare legata de #205:
De obicei in linia 41 ce tur este pentru ca il astept in unele dimineti dar nu il vad.
Am si eu o intrbare legata de #205:
De obicei in linia 41 ce tur este pentru ca il astept in unele dimineti dar nu il vad.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Vagonul nu are un tur/program special, il gasesti in functie de programul vatmanilor pe ziua respectiva. Astazi de exeplu a fost turul 39, tur mic. Saptamana viitoare va fi mai scump la vedere deoarece titularii sunt liberi. Oricum daca intrebi la capat de linie sau vreun vatman ar trebui sa iti spuna fara probleme.
Vagonul nu are un tur/program special, il gasesti in functie de programul vatmanilor pe ziua respectiva. Astazi de exeplu a fost turul 39, tur mic. Saptamana viitoare va fi mai scump la vedere deoarece titularii sunt liberi. Oricum daca intrebi la capat de linie sau vreun vatman ar trebui sa iti spuna fara probleme.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Chev Celios
#205 iese la traseu ca orice alt vagon.El urmeza repatizarea zilnica,nu ia modelul Bucurului LF care are acelasi tur tot timpu.
#205 iese la traseu ca orice alt vagon.El urmeza repatizarea zilnica,nu ia modelul Bucurului LF care are acelasi tur tot timpu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Bucur LF are regim special deoarece nu este omologat decat preliminar, trebuie sa faca minim 20.000km fara probleme pentru a fi omologat si pentru a circula pe o linie mai grea. Ma astept ca abia din toamna sa il vedem facand curse in regim normal pe 34 sau 41.
205 face maine o saptamana de traseu si trebuie sa faca minim 20.000km fara probleme la sistemul de tractiune pentru ca RATBul sa fie convins de fiabilitatea sistemului si de rentabilitatea investitiei, totusi tramvaiul este omologat. Termenii de comparatie intre 205 si vagoanele cu chopper sunt numarul defectelor, consumul, feedbackul dat de vatmani, astfel se obtine un raport calitate/pret/cost de exploatare si se decide.
Bucur LF are regim special deoarece nu este omologat decat preliminar, trebuie sa faca minim 20.000km fara probleme pentru a fi omologat si pentru a circula pe o linie mai grea. Ma astept ca abia din toamna sa il vedem facand curse in regim normal pe 34 sau 41.
205 face maine o saptamana de traseu si trebuie sa faca minim 20.000km fara probleme la sistemul de tractiune pentru ca RATBul sa fie convins de fiabilitatea sistemului si de rentabilitatea investitiei, totusi tramvaiul este omologat. Termenii de comparatie intre 205 si vagoanele cu chopper sunt numarul defectelor, consumul, feedbackul dat de vatmani, astfel se obtine un raport calitate/pret/cost de exploatare si se decide.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
shoppy
Mootarele de tractiune sunt noi?, ca cel din poza de mai devreme pare sh, e cam jegarit.
Ar fi bine sa se inceapa folosirea acestor motoare(daca se dovedesc fiabile), mai mananca si EP o paine.
Mootarele de tractiune sunt noi?, ca cel din poza de mai devreme pare sh, e cam jegarit.
Ar fi bine sa se inceapa folosirea acestor motoare(daca se dovedesc fiabile), mai mananca si EP o paine.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Motoarele sunt noi, aratau asa pentru ca inca nu era vopsit boghiul si statusera ceva ani prin magaziile URACului.
Legat de motoarele de la EP, nu stiu ce sanse sunt ca urmatoarele sa fie tot de la ei, concurenta din afara este destul de mare in raportul calitate/pret.
Vagonul este azi in a 8a zi de traseu.
Motoarele sunt noi, aratau asa pentru ca inca nu era vopsit boghiul si statusera ceva ani prin magaziile URACului.
Legat de motoarele de la EP, nu stiu ce sanse sunt ca urmatoarele sa fie tot de la ei, concurenta din afara este destul de mare in raportul calitate/pret.
Vagonul este azi in a 8a zi de traseu.
📖 Pagination options