Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 331467 views
📖 Pagination options
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
mradulescu
Da, aveam numar de Bucuresti.
Teoretic, ca politica, mi s-ar parea normal ca, dimpotriva, sa se arate mai multa ingaduinta fata de masinile "veneticilor", in conditiile in care acestia nu sunt asa de familiarizati cu orasul respectiv.
In conditiile in care nici in Bucuresti, de exemplu, parcarile de la Unirea sau Intercontinental nu sunt semnalizate suficient pentru un sofer care ajunge prima oara in zona. In strainatate, aveam toate parcarile disponibile pe GPS, plus ca erau semne din 50 in 50 de metri cu ce parcari (cu plata) am la dispozitie.
Da, aveam numar de Bucuresti.
Teoretic, ca politica, mi s-ar parea normal ca, dimpotriva, sa se arate mai multa ingaduinta fata de masinile "veneticilor", in conditiile in care acestia nu sunt asa de familiarizati cu orasul respectiv.
In conditiile in care nici in Bucuresti, de exemplu, parcarile de la Unirea sau Intercontinental nu sunt semnalizate suficient pentru un sofer care ajunge prima oara in zona. In strainatate, aveam toate parcarile disponibile pe GPS, plus ca erau semne din 50 in 50 de metri cu ce parcari (cu plata) am la dispozitie.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
DocOctavius
Felicitări Poliției Rutiere pentru această campanie. Sper să se extindă la mai mult de un echipaj, și pe toată durata anului până or învăța toți șoferii că legea este una. Următorul pas ar fi să mai amendeze și din pietonii care trec care pe unde îi apucă.
http://www.b365.ro/soferii-din-capitala ... 93141.html
Felicitări Poliției Rutiere pentru această campanie. Sper să se extindă la mai mult de un echipaj, și pe toată durata anului până or învăța toți șoferii că legea este una. Următorul pas ar fi să mai amendeze și din pietonii care trec care pe unde îi apucă.
http://www.b365.ro/soferii-din-capitala ... 93141.html
- andrei11
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
shoppy
Putine permise luate, mai bine stateau doar acolo pe Unirii - Tineretului ca luau 8 permise pe ora, nu pe saptamana. Si mersi, ei fac in mijlocul lui august cand e orasul gol, sper sa fie doar o incalzire pentru septembrie.
Putine permise luate, mai bine stateau doar acolo pe Unirii - Tineretului ca luau 8 permise pe ora, nu pe saptamana. Si mersi, ei fac in mijlocul lui august cand e orasul gol, sper sa fie doar o incalzire pentru septembrie.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Mircea G
Cind scapam de aberatia sesului unic pe bulevardul Kogalniceanu din Bucuresti ?
Cind scapam de aberatia sesului unic pe bulevardul Kogalniceanu din Bucuresti ?
- Trole
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Trole
Exista mai multe variante posibile de raspuns.
1. Niciodata. (Este cea mai buna varianta de raspuns in opinia mea.)
2. Cand vor incepe sapaturile la M5 (si se va inchide de tot bulevardul).
3. Alta data.
Da, recunosc, raspunsurile sunt ironice, dar cred ca ar fi mai usor de inteles punctul tau de vedere atat de vehement daca ar fi mai detaliat.
Varianta actuala are mai multe avantaje decat dezavantaje. Iata cateva.
1 Fluxul de masini adus in Piata Universitatii este limitat. Chiar fara circulatie pe Kogalniceanu, masinile care ajung la Universitate virand de pe Calea Victoriei sunt suficient de multe pentru a bloca zona din fata statuilor. Un volum si mai mare ar insemna cozi imense pe Kogalniceanu in ambele sensuri. Vezi poza de fundal de pe situl PMB (De nu or fi schimbat-o.)
2 Este singura portiune din centru unde durata deplasarii cu transportul in comun este relativ constanta.
3 Gradina Cismigiu este un "obstacol natural" insemnat. Chiar si in cazul circulatiei in dublu sens, variante mai simple de a ajunge din Stirbei Voda pe Kogalniceanu nu exista. In varianta actuala e clar cum sa te invarti in jurul ei.
4 Circulatia pe Stirbei Voda este fluenta, exista posibilitati multiple de incadrare catre Piata Romana, Piata Universitatii sau spre Calea Mosilor/Piata Gemeni.
5. Traficul de pe Kogalniceanu ar fi si mai fluent daca semafoarele ar fi mai bine si mereu sincronizate.
Dezavantaje. Cei care vor sa intoarca cand si unde au chef nu pot sa o faca.
PS Prin Bd.Kogalniceanu presupun ca te refereai si la Bd. Regina Elisabeta.
Exista mai multe variante posibile de raspuns.
1. Niciodata. (Este cea mai buna varianta de raspuns in opinia mea.)
2. Cand vor incepe sapaturile la M5 (si se va inchide de tot bulevardul).
3. Alta data.
Da, recunosc, raspunsurile sunt ironice, dar cred ca ar fi mai usor de inteles punctul tau de vedere atat de vehement daca ar fi mai detaliat.
Varianta actuala are mai multe avantaje decat dezavantaje. Iata cateva.
1 Fluxul de masini adus in Piata Universitatii este limitat. Chiar fara circulatie pe Kogalniceanu, masinile care ajung la Universitate virand de pe Calea Victoriei sunt suficient de multe pentru a bloca zona din fata statuilor. Un volum si mai mare ar insemna cozi imense pe Kogalniceanu in ambele sensuri. Vezi poza de fundal de pe situl PMB (De nu or fi schimbat-o.)
2 Este singura portiune din centru unde durata deplasarii cu transportul in comun este relativ constanta.
3 Gradina Cismigiu este un "obstacol natural" insemnat. Chiar si in cazul circulatiei in dublu sens, variante mai simple de a ajunge din Stirbei Voda pe Kogalniceanu nu exista. In varianta actuala e clar cum sa te invarti in jurul ei.
4 Circulatia pe Stirbei Voda este fluenta, exista posibilitati multiple de incadrare catre Piata Romana, Piata Universitatii sau spre Calea Mosilor/Piata Gemeni.
5. Traficul de pe Kogalniceanu ar fi si mai fluent daca semafoarele ar fi mai bine si mereu sincronizate.
Dezavantaje. Cei care vor sa intoarca cand si unde au chef nu pot sa o faca.
PS Prin Bd.Kogalniceanu presupun ca te refereai si la Bd. Regina Elisabeta.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Mircea G
Daca va este mai simplu , luati o harta si vedeti ca rutele alternative pentru sensul opus , intre Opera si Universitate , nu exista ! Mintea mea spune ca un sens unic se poate face daca ai in apropiere o strada cu aproximativ acelasi traseu , practic separi sensurile pe doua strazi distincte dar cu traseu aproximativ identic .
Eu consider ca traficul auto este mult ingreunat pentru sensul inchis .
Ce spuneti dvs ca " niciodata " ...foarte dragut . Unul din primele bulevarde ale orasului , un fost " Magheru "pe vremuri , o axa importanta de circulatie , ajunsa la stadiul de vai mama ei . Ce simpatic !
Trole wrote:
Exista mai multe variante posibile de raspuns.
1. Niciodata. (Este cea mai buna varianta de raspuns in opinia mea.)
2. Cand vor incepe sapaturile la M5 (si se va inchide de tot bulevardul).
3. Alta data.
Da, recunosc, raspunsurile sunt ironice, dar cred ca ar fi mai usor de inteles punctul tau de vedere atat de vehement daca ar fi mai detaliat.
........
Daca va este mai simplu , luati o harta si vedeti ca rutele alternative pentru sensul opus , intre Opera si Universitate , nu exista ! Mintea mea spune ca un sens unic se poate face daca ai in apropiere o strada cu aproximativ acelasi traseu , practic separi sensurile pe doua strazi distincte dar cu traseu aproximativ identic .
Eu consider ca traficul auto este mult ingreunat pentru sensul inchis .
Ce spuneti dvs ca " niciodata " ...foarte dragut . Unul din primele bulevarde ale orasului , un fost " Magheru "pe vremuri , o axa importanta de circulatie , ajunsa la stadiul de vai mama ei . Ce simpatic !
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Robert24
Asa cum a spus si Trole, varianta Stirbei Voda - P-ta Revolutiei - Cal. Victoriei este destul de fluenta.
Ar fi o mare prostie desfintarea acestui sens unic! Ba ma mult, as merge cu sens unic si intre Mosilor si Rosetti, dar acolo e un pic mai complicat (dar nu imposibil).
Asa cum a spus si Trole, varianta Stirbei Voda - P-ta Revolutiei - Cal. Victoriei este destul de fluenta.
Ar fi o mare prostie desfintarea acestui sens unic! Ba ma mult, as merge cu sens unic si intre Mosilor si Rosetti, dar acolo e un pic mai complicat (dar nu imposibil).
- Trole
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Trole
OK. Dca e sa discutam de unirea a doua puncte de pe harta, e asa cum spuneti dumneavoastra.
Dar de ce ar trebui tot traficul E-V sa treaca pe la Universitate? Zona este oricum sufocata de traficul N-S. Bulevardele Balcescu si Magheru sunt o imensa autostrada. Autobuzele nu au statii, nu exista parcari, timpii de semaforizare fac ca traversarea sa fie suficient de anevoioasa. Mai ales la Piata Romana. Un conflict de trafic in plus la Universitate nu ar interesa pe nimeni.
OK, poate ar fi o idee inversarea sensului unic de pe str Eforiei si str Doamnei pentru a facilita accesul catre parcarea subterana de la Universitate disnspre Splai si Calea Victoriei.
OK. Dca e sa discutam de unirea a doua puncte de pe harta, e asa cum spuneti dumneavoastra.
Dar de ce ar trebui tot traficul E-V sa treaca pe la Universitate? Zona este oricum sufocata de traficul N-S. Bulevardele Balcescu si Magheru sunt o imensa autostrada. Autobuzele nu au statii, nu exista parcari, timpii de semaforizare fac ca traversarea sa fie suficient de anevoioasa. Mai ales la Piata Romana. Un conflict de trafic in plus la Universitate nu ar interesa pe nimeni.
OK, poate ar fi o idee inversarea sensului unic de pe str Eforiei si str Doamnei pentru a facilita accesul catre parcarea subterana de la Universitate disnspre Splai si Calea Victoriei.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Mircea G
Discutati de parca devierea ar reduce traficul pe directia respectiva , sau daca nu se vede trafic pe Kogalniceanu , el nu exista ! Din pacate el exista si va exista indiferent ce doriti dvs . Kogalniceanu a fost o artera majora de circulatie si acum este scos de pe harta . In timp de ce facem strapungeri noi , la care justificarile sint economia de combustibil , reducerea poluarii si economia de timp , o strada DIRECTA , o deviem pe alte artere , adica risipa de combustibil, cresterea poluarii ...
Priviti harta si veti vedea cu verde rute ocolitoare . Daca dvs spuneti ca este logic asa , clar nu avem ce discuta la subiectul asta . Pe ideile dvs si pasajul Basarab , adica trecerea Titulescu - Golescu , trebuia facuta undeva pe la Chitila....
Presupunerea dvs ca tot traficul va trece pe la Universitate , este total eronata , cum tot traficul din Bucuresti nu trece prin fata casei dvs ... Pe acolo va trece numai cine are nevoie de o legatura directa ...deci presupuneti dvs ca se va trece pe acolo doar asa , de amorul artei ...
Trole wrote:
OK. Dca e sa discutam de unirea a doua puncte de pe harta, e asa cum spuneti dumneavoastra.
Dar de ce ar trebui tot traficul E-V sa treaca pe la Universitate? Zona este oricum sufocata de traficul N-S. Bulevardele Balcescu si Magheru sunt o imensa autostrada. Autobuzele nu au statii, nu exista parcari, timpii de semaforizare fac ca traversarea sa fie suficient de anevoioasa. Mai ales la Piata Romana. Un conflict de trafic in plus la Universitate nu ar interesa pe nimeni.
OK, poate ar fi o idee inversarea sensului unic de pe str Eforiei si str Doamnei pentru a facilita accesul catre parcarea subterana de la Universitate disnspre Splai si Calea Victoriei.
Discutati de parca devierea ar reduce traficul pe directia respectiva , sau daca nu se vede trafic pe Kogalniceanu , el nu exista ! Din pacate el exista si va exista indiferent ce doriti dvs . Kogalniceanu a fost o artera majora de circulatie si acum este scos de pe harta . In timp de ce facem strapungeri noi , la care justificarile sint economia de combustibil , reducerea poluarii si economia de timp , o strada DIRECTA , o deviem pe alte artere , adica risipa de combustibil, cresterea poluarii ...
Priviti harta si veti vedea cu verde rute ocolitoare . Daca dvs spuneti ca este logic asa , clar nu avem ce discuta la subiectul asta . Pe ideile dvs si pasajul Basarab , adica trecerea Titulescu - Golescu , trebuia facuta undeva pe la Chitila....
Presupunerea dvs ca tot traficul va trece pe la Universitate , este total eronata , cum tot traficul din Bucuresti nu trece prin fata casei dvs ... Pe acolo va trece numai cine are nevoie de o legatura directa ...deci presupuneti dvs ca se va trece pe acolo doar asa , de amorul artei ...
Kogalniceanu.jpg (222.77 KB; downloaded 3781 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei11
De acord cu Trole.
Cele 2 strazi cu sens unic sunt Kogalniceanu si Stirbey.
Asa cum s-a spus, Cismigiul este un obstacol natural care nu poate fi evitat.
De acord cu Trole.
Cele 2 strazi cu sens unic sunt Kogalniceanu si Stirbey.
Asa cum s-a spus, Cismigiul este un obstacol natural care nu poate fi evitat.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Mircea G
Ma lamuriti si pe mine despre ce vorbiti ? Ce treaba are Cismigiul cu strada ?
Cum puteti spune ca sensul opus este Stirbei ? Da , este acum in varianta timpa , dar nu este normal , deoarece ocoleste mult .
De ce evitati sa vorbiti de cita risipa se face ocolind ?
andrei11 wrote:
De acord cu Trole.
Cele 2 strazi cu sens unic sunt Kogalniceanu si Stirbey.
Asa cum s-a spus, Cismigiul este un obstacol natural care nu poate fi evitat.
Ma lamuriti si pe mine despre ce vorbiti ? Ce treaba are Cismigiul cu strada ?
Cum puteti spune ca sensul opus este Stirbei ? Da , este acum in varianta timpa , dar nu este normal , deoarece ocoleste mult .
De ce evitati sa vorbiti de cita risipa se face ocolind ?
- florin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
florin
E simplu, Bd. Kogalniceanu are o capacitate limitata, sunt 4 benzi. Acestea sunt insuficiente pentru traficul E-V în ambele direcţii (dacă s-ar face dublu sens, ar însemna să se revină la 2+2, deci s-ar aglomera foarte mult şi sensul celălalt). S-au făcut sensuri unice cât de aproapiate s-a putut, limitarea fiind că din cauza Cişmigiului există o distanţă relativ mare între "sensuri". Ocolul nu este atât de mare şi fluenţa compensează oricum diferenţa de distanţă.
Sensurile unice au avantajul că un şofer care face stânga/dreapta nu încurcă traficul aproape deloc, neavând trafic din faţă. Imaginaţi-vă ce ar fi pe Kogălniceanu cu 2 benzi pe sens, din care una blocată pentru că cineva vrea să facă stânga şi stă după cei din sensul opus.
De acord cu colegii, aşa cum este acum mi se pare că este bine, atât pentru trafic cât mai ales pentru transportul în comun.
E simplu, Bd. Kogalniceanu are o capacitate limitata, sunt 4 benzi. Acestea sunt insuficiente pentru traficul E-V în ambele direcţii (dacă s-ar face dublu sens, ar însemna să se revină la 2+2, deci s-ar aglomera foarte mult şi sensul celălalt). S-au făcut sensuri unice cât de aproapiate s-a putut, limitarea fiind că din cauza Cişmigiului există o distanţă relativ mare între "sensuri". Ocolul nu este atât de mare şi fluenţa compensează oricum diferenţa de distanţă.
Sensurile unice au avantajul că un şofer care face stânga/dreapta nu încurcă traficul aproape deloc, neavând trafic din faţă. Imaginaţi-vă ce ar fi pe Kogălniceanu cu 2 benzi pe sens, din care una blocată pentru că cineva vrea să facă stânga şi stă după cei din sensul opus.
De acord cu colegii, aşa cum este acum mi se pare că este bine, atât pentru trafic cât mai ales pentru transportul în comun.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei11
Hai ca e bine cum e acum, mai trebuie precizat ca daca folosesti in continuarea lui Stirbey C.A Rosetti --> Maria Rosetti --> Popa Petre se ajunge pe Mosilor unde ai multiple posibilitati de disipare, Obor, Pache - si apoi pe stradute Calarasi / B-dul Unirii / Popa Nan, etc, etc
Hai ca e bine cum e acum, mai trebuie precizat ca daca folosesti in continuarea lui Stirbey C.A Rosetti --> Maria Rosetti --> Popa Petre se ajunge pe Mosilor unde ai multiple posibilitati de disipare, Obor, Pache - si apoi pe stradute Calarasi / B-dul Unirii / Popa Nan, etc, etc
📖 Pagination options