Topic: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
254 posts, 88511 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
andrei11
Fii mai explicit. Sau de fapt raspunde la intrebare. Intrebarea este : De ce nu se racordeaza ? Parca au trecut vreo 6 luni de cand e gata.
Asta ne intereseaza. Enelul poate sa nu-l racordeze inca 10 ani de acum in colo. Sa ne amintim ce a fost si cu statia de tramvai ( s-a uitat ? ).
Reiau, daca se poate raspunde.
De ce nu se racordeaza ?
Racordatul ca racordatul, dar de ce nu se deschide poarta ? Poarta are legatura cu zburatorul ?
Pentru ca eu cobor din tramvaiul 1 / si care mai intoarce acolo la ora actuala si in loc sa ma urc in tren ma obliga sa ma duc pana-n capul peronului ( de fapt pana-n fundul peronului ), sa intru in gara pe acolo si apoi sa o iau din nou spre capul peronului pentru ca mi-am luat bilet cu 2 zile inainte la vagonul unu.
Hai ca e absurda treaba. Sau ca mi-am luat bilet din Gara Basarab.
Pe timpul lui Ceasca se dadeau bilete ( la personale / fara locuri ) si din Basarab pentru Nord / si viceversa, am practicat de multe ori.
Acum cu calculatoare pot sa iau bilet din Basarab pentru trenurile din Nord ?
Sa nu uitam ca de fapt gara se numeste GdN grupa A si grupa B.
Fii mai explicit. Sau de fapt raspunde la intrebare. Intrebarea este : De ce nu se racordeaza ? Parca au trecut vreo 6 luni de cand e gata.
Asta ne intereseaza. Enelul poate sa nu-l racordeze inca 10 ani de acum in colo. Sa ne amintim ce a fost si cu statia de tramvai ( s-a uitat ? ).
Reiau, daca se poate raspunde.
De ce nu se racordeaza ?
Racordatul ca racordatul, dar de ce nu se deschide poarta ? Poarta are legatura cu zburatorul ?
Pentru ca eu cobor din tramvaiul 1 / si care mai intoarce acolo la ora actuala si in loc sa ma urc in tren ma obliga sa ma duc pana-n capul peronului ( de fapt pana-n fundul peronului ), sa intru in gara pe acolo si apoi sa o iau din nou spre capul peronului pentru ca mi-am luat bilet cu 2 zile inainte la vagonul unu.
Hai ca e absurda treaba. Sau ca mi-am luat bilet din Gara Basarab.
Pe timpul lui Ceasca se dadeau bilete ( la personale / fara locuri ) si din Basarab pentru Nord / si viceversa, am practicat de multe ori.
Acum cu calculatoare pot sa iau bilet din Basarab pentru trenurile din Nord ?
Sa nu uitam ca de fapt gara se numeste GdN grupa A si grupa B.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
andrei11
A doua incercare :
De ce nu se realizeaza racordul Enel ?
Intrebare colaterala
Deschiderea portii de la Basarab tine tot de Enel ?
De ce ma obligati pe mine sa cobor din statia lui 1 ( viitorul 34 ) , sa ma duc pana-n gara ca sa revin la peron la vagonul 1 unde am bilet cumparat cu o saptamana inainte ?
A doua incercare :
De ce nu se realizeaza racordul Enel ?
Intrebare colaterala
Deschiderea portii de la Basarab tine tot de Enel ?
De ce ma obligati pe mine sa cobor din statia lui 1 ( viitorul 34 ) , sa ma duc pana-n gara ca sa revin la peron la vagonul 1 unde am bilet cumparat cu o saptamana inainte ?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Mircea G
Eu nu cred ca enel-ul amina sau refuza un bransament . Parerea mea este ca actele nu s-au depus deoarece CINEVA trebuie sa-si asume proprietatea si in consecinta plata facturilor. Sint absolut convins ca asta este motivul .
Asa ca pina nu se stabileste proprietarul , nu exista curent , nu exista trotuar , ca si daca ar exista , tot degeaba ....
andrei11 wrote:
A doua incercare :
De ce nu se realizeaza racordul Enel ?
..........
Eu nu cred ca enel-ul amina sau refuza un bransament . Parerea mea este ca actele nu s-au depus deoarece CINEVA trebuie sa-si asume proprietatea si in consecinta plata facturilor. Sint absolut convins ca asta este motivul .
Asa ca pina nu se stabileste proprietarul , nu exista curent , nu exista trotuar , ca si daca ar exista , tot degeaba ....
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Adrian Rosca
Pai ce e asa de complicat? Ca si posibil raspuns, uite ce zicea Dedu ca s-a intamplat la largirea Soselei Sisesti: "S-au facut toate exproprierile in aceasta zona, iar de rezolvat ar mai fi mutarea unor stalpi electrici ale caror cheltuieli de deviere nu au fost prinse in devizul initial." Asta era acum vreo doi ani iar din cei doi stalpi mentionati unul e inca la locul lui bine mersi.
andrei11 wrote:
De ce nu se realizeaza racordul Enel ?
Pai ce e asa de complicat? Ca si posibil raspuns, uite ce zicea Dedu ca s-a intamplat la largirea Soselei Sisesti: "S-au facut toate exproprierile in aceasta zona, iar de rezolvat ar mai fi mutarea unor stalpi electrici ale caror cheltuieli de deviere nu au fost prinse in devizul initial." Asta era acum vreo doi ani iar din cei doi stalpi mentionati unul e inca la locul lui bine mersi.
- Druida
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Druida
Asta sa fie motivul, oare? In articol se pomeneste si de 'racordarea la reteaua electrica, mai dificila decit s-a crezut':
http://www.digi24.ro/stire/BUSINESS-CLU ... Nord_77726
Asta sa fie motivul, oare? In articol se pomeneste si de 'racordarea la reteaua electrica, mai dificila decit s-a crezut':
http://www.digi24.ro/stire/BUSINESS-CLU ... Nord_77726
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
shoppy
Uite ca de vopsea "interplanetara" nu am mai auzit...
Uite ca de vopsea "interplanetara" nu am mai auzit...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Adrian Rosca
Doctoru' le aude dar nu le potriveste. Este vorba de vopsea intumescenta pentru protectie la foc. Iar pentru efectuarea racordarii la reteaua de energie electrica pasii sunt destul de simpli, vezi HG 90/2008. Asta daca ai si banii pentru taxa de racordare...
Doctoru' le aude dar nu le potriveste. Este vorba de vopsea intumescenta pentru protectie la foc. Iar pentru efectuarea racordarii la reteaua de energie electrica pasii sunt destul de simpli, vezi HG 90/2008. Asta daca ai si banii pentru taxa de racordare...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
andrei11
Si ce legatura e intre parcare si trotuarul zburator ? ( Stiu unde sunt amandoua ).
Si ce legatura e intre parcare si trotuarul zburator ? ( Stiu unde sunt amandoua ).
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Adrian Rosca
Pai n-a zis Oprescu ca vrea sa dea drumul la amandoua? E prea mare deranjul doar pentru una
andrei11 wrote:
Si ce legatura e intre parcare si trotuarul zburator ? ( Stiu unde sunt amandoua ).
Pai n-a zis Oprescu ca vrea sa dea drumul la amandoua? E prea mare deranjul doar pentru una
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Utilizator anonim
Abia saptamana trecuta s-au incheiat operatiunile de conectare la reteaua electrica si au fost facute probele finale. Acum poate fi deschis in orice moment.
Abia saptamana trecuta s-au incheiat operatiunile de conectare la reteaua electrica si au fost facute probele finale. Acum poate fi deschis in orice moment.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Robert24
In sfarsit, primul reportaj despre marea bataie de joc!
Trotuarul electric, tras pe linie moartă. Investiția din Gara de Nord nu a funcționat vreodată
O investiţie de aproape trei milioane de euro zace nefolosită de un an, pentru că nu a fost semnat un banal contract de furnizare a curentului electric. Trotuarul rulant care face legătura între Gara de Nord şi staţia intermodală Basarab din Capitală nu a funcţionat nici măcar un minut, dar le face deja viaţa grea trecătorilor.
Cei care vor să ajungă de la metrou la gară sunt obligaţi să treacă, cu tot cu bagaje, printr-o crăpătură de nici jumătate de metru făcută într-un zid. Asta pentru că, până la inaugurarea trotuarului electric, drumul de acces a fost blocat cu un gard de metal.
Trotuarul rulant a fost terminat încă din august 2012, dar pe acolo nu a circulat nimeni. Banda de 240 de metri ar trebui să transporte călătorii între Gara de Nord și Gara Basarab în doar două minute și să îi scape de greutatea bagajelor. În schimb, un gard și câțiva paznici au grijă ca investiția, cea mai mare de acest gen din țară, să fie protejată de accesul trecătorilor. Aceștia sunt obligați să care în continuare bagajele între cele două stații.
La capătul trotuarului, călătorii ar fi avut acces direct la staţia de metrou. Doar că drumul e blocat de un gard metalic, iar oamenii sunt obligaţi să treacă pe sub pasajul Basarab pentru a ajunge în staţie.
Cei care se aventurează printre gunoaie și moloz trebuie mai întâi să își facă loc printr-o crăpătură făcută în zid.
La începutul acestui an, primarul Sorin Oprescu anunța că investiția va fi inaugurată în primăvară, odată cu parcarea de sub pasajul Basarab. După alte cinci luni de amânare, oficialii instituției pasează răspunderea în curtea companiei de electricitate pentru întârziere.
„S-au făcut toate probele care se impun înainte de punerea în funcțiune a trotuarului şi au fost finalizate lucrările de racordare la reţeaua de energie electrică. În acest moment, contractul pentru furnizarea energiei electrice se află în faza finală, urmând ca după finalizarea acestor formalităţi, trotuarul să poată fi dat în folosinţă", asigură Primăria Capitalei.
Trotuarul electric poate transporta până la 6000 de călători pe oră, pe fiecare sens, și ar trebui să faciliteze accesul călătorilor spre liniile de tramvai, autobuz şi metrou de la staţia intermodală Basarab
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...nie+moarta
In sfarsit, primul reportaj despre marea bataie de joc!
Trotuarul electric, tras pe linie moartă. Investiția din Gara de Nord nu a funcționat vreodată
O investiţie de aproape trei milioane de euro zace nefolosită de un an, pentru că nu a fost semnat un banal contract de furnizare a curentului electric. Trotuarul rulant care face legătura între Gara de Nord şi staţia intermodală Basarab din Capitală nu a funcţionat nici măcar un minut, dar le face deja viaţa grea trecătorilor.
Cei care vor să ajungă de la metrou la gară sunt obligaţi să treacă, cu tot cu bagaje, printr-o crăpătură de nici jumătate de metru făcută într-un zid. Asta pentru că, până la inaugurarea trotuarului electric, drumul de acces a fost blocat cu un gard de metal.
Trotuarul rulant a fost terminat încă din august 2012, dar pe acolo nu a circulat nimeni. Banda de 240 de metri ar trebui să transporte călătorii între Gara de Nord și Gara Basarab în doar două minute și să îi scape de greutatea bagajelor. În schimb, un gard și câțiva paznici au grijă ca investiția, cea mai mare de acest gen din țară, să fie protejată de accesul trecătorilor. Aceștia sunt obligați să care în continuare bagajele între cele două stații.
La capătul trotuarului, călătorii ar fi avut acces direct la staţia de metrou. Doar că drumul e blocat de un gard metalic, iar oamenii sunt obligaţi să treacă pe sub pasajul Basarab pentru a ajunge în staţie.
Cei care se aventurează printre gunoaie și moloz trebuie mai întâi să își facă loc printr-o crăpătură făcută în zid.
La începutul acestui an, primarul Sorin Oprescu anunța că investiția va fi inaugurată în primăvară, odată cu parcarea de sub pasajul Basarab. După alte cinci luni de amânare, oficialii instituției pasează răspunderea în curtea companiei de electricitate pentru întârziere.
„S-au făcut toate probele care se impun înainte de punerea în funcțiune a trotuarului şi au fost finalizate lucrările de racordare la reţeaua de energie electrică. În acest moment, contractul pentru furnizarea energiei electrice se află în faza finală, urmând ca după finalizarea acestor formalităţi, trotuarul să poată fi dat în folosinţă", asigură Primăria Capitalei.
Trotuarul electric poate transporta până la 6000 de călători pe oră, pe fiecare sens, și ar trebui să faciliteze accesul călătorilor spre liniile de tramvai, autobuz şi metrou de la staţia intermodală Basarab
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...nie+moarta
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
andrei11
Si eu asteptam acest reportaj, desi este stupid in multe privinte, metrourile din Basarab se regasesc si in GdN.
Ceva, ceva ar fi cu tramvaiul 1 si ce tramvai mai intoarce sub pasaj, in rest nimic special, ce RATB gasim in Basarab gasim si in GdN.
Oricum trotuarul are o lungime cam de 1/3 din peronul al garii, insuficient pana la "Coloane" unde se gasesc troleibuzele.
Si eu asteptam acest reportaj, desi este stupid in multe privinte, metrourile din Basarab se regasesc si in GdN.
Ceva, ceva ar fi cu tramvaiul 1 si ce tramvai mai intoarce sub pasaj, in rest nimic special, ce RATB gasim in Basarab gasim si in GdN.
Oricum trotuarul are o lungime cam de 1/3 din peronul al garii, insuficient pana la "Coloane" unde se gasesc troleibuzele.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Robert24
Macar de-ar scoate nenorocirea aia de gard dupa reportajul asta!
Macar de-ar scoate nenorocirea aia de gard dupa reportajul asta!
📖 Pagination options