Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura

274 posts, 115315 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_atanasiu

sper sa nu se inceapa acest pasaj; si nici cel de la Piata Aviatorilor; sa gaseasca alte solutii in zonele adiacente; e o zona care arata decent si nu merita sa o strice;

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Cele 2 pasaje se vor face dar nu o sa strice ( prea mult ) zona. O sa le integreze in peisaj.  :roll:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului telvanni

Eu sunt total contra acestui pasaj aproape inutil si facut cand sunt atatea si atatea urgente in Bucuresti.
Va invit sa cititi putin, poate si ascultati, cum decurge o dezbatere publica pe un subiect atat de important:

Bună dimineața, București!

BULETIN DE ȘTIRI






 După cum vă anunţam în urmă cu câteva zile, marţi, 23 iulie, a avut loc dezbaterea publică pentru aprobarea PUZ Piaţa Presei Libere, organizată de Primăria Municipiului Bucureşti la sediul din Splaiul Independenţei.

Au fost prezenţi, din partea primăriei, domnul arhitect-şef Gheorghe Pătraşcu şi domnul inginer Ion Dedu, director executiv al Direcţiei de Transporturi Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei. Ştiind cum merg lucrurile în urbea noastră, n-am fost foarte miraţi să vedem că domnul Dedu are opinii ferme legate de patrimoniul Bucureştiului, pe care ţine să şi le exprime pe larg, atât de pe larg, încât arhitectul-şef, domnul Gheorghe Pătraşcu, nu mai apucă să vorbească. În schimb, dl. Dedu consideră că o planşă ţine loc de studiu de trafic, pe care, de altfel, crede că nici nu mai era nevoie să-l afişeze pe site-ul primăriei, pentru că oamenii şi aşa nu înţeleg documentele de specialitate.

 Pe scurt, o dezbatere făcută de PMB doar pentru a fi bifată, în care reprezentanţii instituţiei au recunoscut că prioritare pentru Bucureşti ar fi centura şi transportul public, doar că nu fac nimic în acest sens.

Vă invităm să audiaţi dezbaterea în întregime. Merită!

             www.youtube.com/watch?v=gHVbiJlKWGw



Am transcris mai jos câteva fragmente din aceste discuţii:

Minutul 33:40 Dan Trifu, vicepreşedinte Ecocivica: „În momentul când eu voi realiza o centură măcar. Atât. O centură pe două benzi, cu pasajele adiacente, atunci sigur în Bucureşti traficul se va diminua foarte mult. … De ce de 23 de ani nu sunt în stare să dublez o şosea de centură şi să văd ce valori de trafic mai am dup-aceea, nu înţelegem.”

Minutul 35:50 Dan Trifu: „Dacă eu mă apuc să distrug acele zone verzi, care şi aşa sunt deficitare, şi mai vreau să distrug şi aliniamentele, care îmi compensează direct cantităţile de noxe emise, vă daţi seama în ce pericol pun sănătatea cetăţenilor şi este clar că Uniunea Europeană va declanşa procedura de infringement.”

Domnul Ion Dedu, director executiv al Direcţiei de Transporturi Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei, ne dumireşte de ce în Bucureşti buldozerele rad casele de patrimoniu, iar la Viena nu:

Minutul 40:10 Ion Dedu: „ [La Viena] nu se atinge de patrimoniu pentru că un Franz Joseph a construit clădiri. Da' clădiri! Da? Clădiri, clădiri... monumentale.

Şi despre istorie, tot de la domnul Dedu:

Minutul 40:33 Ion Dedu: „... Deci pe inelul principal de circulaţie, ăla care l-a făcut Ceauşescu, şi nu Ştefan cel Mare, pardon, Mihai Viteazul sau Vlad Ţepeş, că ei au fost p-aicea, da? Deci ăla care l-a făcut Ceauşescu, trebuie să realizăm pasaje în fiecare intersecţie.”

Minutul 42:25 Ion Dedu: „Bucureştiul nu poate să investească acolo [pasajele peste centura Capitalei, nota redacţiei] pentru că multe dintre ele sunt total în afara oraşului. Singurul pasaj pe care îl are Bucureştiul şi într-adevăr poate să-l înceapă este cel de la Domneşti. Pentru că atunci s-a făcut... Da? Dar el nu e în Bucureşti. Asta e problema. Cineva... N-o să putem clădi noi, bucureştenii pasajul de la Domneşti. Nu este legal şi nici moral.”

Minutul 52:00 Gheorghe Pătraşcu, arhitectul-şef al capitalei: „Părerea mea că aşa cum... în forma asta... în care s-a dus designul pasajului... el are un impact absolut minor din punct de vedere estetic.”

Minutul 56:37 Gheorghe Pătraşcu: „În faza de dezbatere publică ... au fost 2 interpelări. Mie îmi ridică un semn de întrebare de ce au apărut acum 125 dintre care o parte sunt dublate. Deci e clar că a fost o mobilizare... în sens negativ, după părerea mea. Şi cred că asta nu e nici corect şi nici nu e sănătos pentru... Bucureşti.”

Minutul 59:50 Ioana Simionescu, cetăţean, mămică: „... mi se pare o aberaţie să facem o investiţie de 18 milioane de euro, pe puţin, pentru un timp de aşteptare aşa de scurt. (180 de secunde de aşteptare, echivalentul a 3 cicluri de semaforizare, conform afirmaţiilor domnului Dedu, nota redacţiei). Recomandarea mea este abandonul acestui proiect.”

 Minutul 1:18:45 Nicuşor Dan, preşedinte Asociaţia Salvaţi Bucureştiul: „[Furnizarea de date concrete, nota redacţiei] e obligaţia dumneavoastră legală. În această dezbatere publică au lipsit 2 lucruri: studiul de trafic şi raportul de evaluare a impactului asupra mediului.”


 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Pfoai de capu` meu...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Ar fi interesant de stiut daca cei de UE care sar cu banul cunosc aceste 'dezbateri publice' si mai ales replicile pline de inteligenta ale celor care sunt direct implicati in realizarea acestor proiecte...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Marian Sirbu

un pasaj inutil.
sper ca nu se vor risipi banii pe asa ceva niciodata
mai bine s-ar concentra pe largirea Fabricii de Glucoza si conectarea cu A3 pentru a muta traficul catre Ploiesti de pe DN1 pe aceasta autostrada neutilizata

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

Pasaj inutil pt cei ce nu locuiesc in Bucuresti sau deplasarea lor este doar in jurul blocului.
Pasajul este foarte util  ;) si ar si mai si , daca totul ar fi gindit cu o conectare , Mihalache , Grivita . Asta ar descongestiona mult traficul pe ruta traditionala si s-ar face o redistribuire pe alte artere .
DeciPiata Presei - Ion Mihalache-Grivita " Ceva " facut pe ruta asta si vom avea recunostinta vesnica a generatiilor viitoare .

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Si ce te faci cand vei da peste o coloana frumoasa la semaforul de la Muzeul Satului?
Sicer acum, a stat careva dintre voi la stop la PPL mai departe de Fantana Miorita? De acolo faci maxim 5-6 minute pana treci de intersectie.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

Daca fiecare lucrare de infrastructura va fi gindita separat de alta , daca la fiecare lucrare apare cite un , cum ii spune lui retardatul ala cu protestele de la Matache ??? , sau apare cite o " mamica " cu pareri , desi nu inteleg ce virtute are o " mamica " in afara faptului ca face sex ???? , si ala prost ...., normal ca dupa un pasaj intilnesti o strada cu o banda sau te miri ce obstacol . Este superb orasul asta in care mergi pe 4, 5 sau 6 benzi , apoi in 100 m strada ramine la o banda , apoi iar doua , patru ....o nebunie .
Sa se gaseasca , la naiba , cineva competent , sa propuna o solutie integrala de trafic in Bucuresti si atunci toti vor fi multumiti si totul va fi bine .

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Robert24 wrote:
Si ce te faci cand vei da peste o coloana frumoasa la semaforul de la Muzeul Satului?
Sicer acum, a stat careva dintre voi la stop la PPL mai departe de Fantana Miorita? De acolo faci maxim 5-6 minute pana treci de intersectie.


Am stat eu FIX de la Fantana ...

Anyway, exista un proiect de desfiintare a acelor semafoare de pe Kiseleff .. nu stiu daca a ramas prafuit undeva sau... eu oricum as fi facut pasaj si la Arc si pod in Pta. Victoriei catre C. Victoriei cu pasaje la Dacia pana dupa Stirbei Voda si Reg. Elisabeta ... P`orma as fi desfiintat virajul dreapta de la Selari spre fosta BIR si as ma fi trantit doua pasaje la Marasesti si la Sincai ... si atunci sa vezi flux continuu pe diametrala Nord-Sud ca ai mai fi prins FIX la Docentilor, Mincu, Ghe. Manu, Moxa, p. Telefoanelor, Splai, Bd. Unirii si p`orma abia la C. Vacaresti ...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

Nightwolf wrote:
Am stat eu FIX de la Fantana ...

Anyway, exista un proiect de desfiintare a acelor semafoare de pe Kiseleff .. nu stiu daca a ramas prafuit undeva sau... eu oricum as fi facut pasaj si la Arc si pod in Pta. Victoriei catre C. Victoriei cu pasaje la Dacia pana dupa Stirbei Voda si Reg. Elisabeta ... P`orma as fi desfiintat virajul dreapta de la Selari spre fosta BIR si as ma fi trantit doua pasaje la Marasesti si la Sincai ... si atunci sa vezi flux continuu pe diametrala Nord-Sud ca ai mai fi prins FIX la Docentilor, Mincu, Ghe. Manu, Moxa, p. Telefoanelor, Splai, Bd. Unirii si p`orma abia la C. Vacaresti ...

Eu zic sa nu te mai chinui cu atatea pasaje, si sa faci o autostrada suspendata pe axa N-S, iar in locul arterelor istorice Kiseleff, Magheru, Victoriei(adica strazile ce ar fi sub autostrada), sa faci parcari, da si in locul parcului Herstrau la fel parcare cu mai multe nivele. Ce atatea trotuare si copaci pe Kiseleff, daca poti sa le desfiintezi si sa mai faci inca 2 benzi pentru masinile ce se duc spre centru.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Articole de presa despre pasajul de la Piata Presei Libe ADY881

telvanni wrote:
Sper sa fie banc si sa nu se apuce.
Ma uitam acum o ora la linia de tramvai de pe Barbu Vacarescu, ma mir cum de nu deraiaza saracu' 5. Din punctul meu de vedere, refacerea liniilor de tramvai din bucuresti este o prioritate, nu pasajul asta scump si aproape inutil. Mama ei de treaba!

Si liniile de tramvai, dar si SOSEAUA de CENTURA, adica DNCB, in caz de unii au uitat, noi nu avem  centura pentru capitala, insa aruncam bani pe pasaje inutile pe artere istorice in oras. Dupa ce va fi gata pasajul, de 1 decembrie tancurile vor incepe parada de la fantana Miorita (ca sa isi ia viteza), vor intra in pasajul Lu Peste-Oprescu, si in momentul cand  vor ajunge  pe Kiseleff, vor iesi in tromba din pasaj cu SCART  :lol:  din sine, vor intra in derapaj.... Penibil :oops:
Ca sa ii aduc la realitate pe unii, din visul lor "pasagiadic", pot sa va dau cateva exemple din Paris, pe traseul liniei de tramvai T3, au desfiintat tot ce inseamna pasaj rutier(majoritatea fiind construite in perioada interbelica).
Unul subteran



locatia http://old.wikimapia.org/#lat=48.8189927&lon=2.3594782&z=18&l=0&m=b
Altul suprateran






locatiahttp://old.wikimapia.org/#lat=48.8240699&lon=2.3769126&z=18&l=0&m=b
Mai sunt si altele
http://old.wikimapia.org/#lat=48.8316909&lon=2.3977265&z=18&l=0&m=b
http://old.wikimapia.org/#lat=48.8985246&lon=2.3588667&z=18&l=0&m=b
Cine nu ma crede sa se uite pe Google Earth acolo gasiti imgini mai noi a zonelor mentionate, unde se vede ca pasajele sunt astupate.
mircea45 wrote:
Mulțumesc dar nu este actual .Întrebarea mea se referă la un site oficial si obligatoriu public în care trebuie să existe PUZ-ul actual. Pentru că în țara asta ,unii circulă cu automobilul fără carnet sau alții fac tot felul de lucruri fără ”otorizație” și mai sunt și sancționați . Chiar unora le dărâmă ditamai blocul pe o străduță din centrul orașului. Sau atunci de ce se mai face PUZ ,PUD și autorizare?

Lasa ca il fac si dupa il "legalizeaza", cum fac unii smenari, la asa stadiu a ajuns primaria.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

ADY881 wrote:
Nightwolf wrote:
Am stat eu FIX de la Fantana ...

Anyway, exista un proiect de desfiintare a acelor semafoare de pe Kiseleff .. nu stiu daca a ramas prafuit undeva sau... eu oricum as fi facut pasaj si la Arc si pod in Pta. Victoriei catre C. Victoriei cu pasaje la Dacia pana dupa Stirbei Voda si Reg. Elisabeta ... P`orma as fi desfiintat virajul dreapta de la Selari spre fosta BIR si as ma fi trantit doua pasaje la Marasesti si la Sincai ... si atunci sa vezi flux continuu pe diametrala Nord-Sud ca ai mai fi prins FIX la Docentilor, Mincu, Ghe. Manu, Moxa, p. Telefoanelor, Splai, Bd. Unirii si p`orma abia la C. Vacaresti ...

Eu zic sa nu te mai chinui cu atatea pasaje, si sa faci o autostrada suspendata pe axa N-S, iar in locul arterelor istorice Kiseleff, Magheru, Victoriei(adica strazile ce ar fi sub autostrada), sa faci parcari, da si in locul parcului Herstrau la fel parcare cu mai multe nivele. Ce atatea trotuare si copaci pe Kiseleff, daca poti sa le desfiintezi si sa mai faci inca 2 benzi pentru masinile ce se duc spre centru.



?!?!?!???!?!??!!??!!? ... ssiiiiiii rostul acestui post era care? Sau s-a transformat un forum de discutii despre FLUIDIZARE SI DEZVOLTARE INFRASTRUCTURA in "hai sa dam cu sapa sa plantam panselute la Universitate" ??

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

ADY881 wrote:
...........
Eu zic sa nu te mai chinui cu atatea pasaje, si sa faci o autostrada suspendata pe axa N-S, iar in locul arterelor istorice Kiseleff, Magheru, Victoriei(adica strazile ce ar fi sub autostrada), sa faci parcari, da si in locul parcului Herstrau la fel parcare cu mai multe nivele. Ce atatea trotuare si copaci pe Kiseleff, daca poti sa le desfiintezi si sa mai faci inca 2 benzi pentru masinile ce se duc spre centru.

In loc sa luptati impotriva pasajelor , ati fi mai eficient daca ati lupta pt un transport in comun adevarat .
Ce avem in Bucuresti drept transport in comun , este o mare panarama , porcarie
....
Asa ca , in lipsa transportului in comun , in acest secol , avem nevoie de transport rapid . Daca va fi nevoie , si va fi , se vor face pasaje si prin parcuri , printre blocuri , si prin sufrageria dvs , numai sa circulam .....
Propuneti dvs , macar ca exercitiu , niste linii de transport cu adevarat eficiente pentru calatori , nu pt ratb-isti .

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433590 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use