Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 603586 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
In teorie, proiectul e bun. Se dezvolta zona cu cap, incepand cu utilitatile, infrastructura si transportul in comun si apoi cu zona rezidentiala propriu-zisa si cu complexul comercial. Sigur, discutabile sunt sursele banilor si modul in care acestia sunt dati, dar privind proiectul in ansamblu, e printre singurele in cazul carora se respecta "ordinea efectuarii operatiilor".
Ma uit la zona rezidentiala dintre cartierul Rahova si Soseaua de centura (inspre Bragadiru) unde erau deja ridicate multe case haotic si stramb, neexistant trasate nici macar drumuri intre ele. Si zic trasate - pe hartie - ca efectiv drumurile au lipsit practic pentru foarte multa vreme.
In teorie, proiectul e bun. Se dezvolta zona cu cap, incepand cu utilitatile, infrastructura si transportul in comun si apoi cu zona rezidentiala propriu-zisa si cu complexul comercial. Sigur, discutabile sunt sursele banilor si modul in care acestia sunt dati, dar privind proiectul in ansamblu, e printre singurele in cazul carora se respecta "ordinea efectuarii operatiilor".
Ma uit la zona rezidentiala dintre cartierul Rahova si Soseaua de centura (inspre Bragadiru) unde erau deja ridicate multe case haotic si stramb, neexistant trasate nici macar drumuri intre ele. Si zic trasate - pe hartie - ca efectiv drumurile au lipsit practic pentru foarte multa vreme.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Cartierul Chitila chiar avea nevoie de o gradinita si de un centru de batrani acolo, a fost o mare prostie sa le refuze, mai bine sa fii acceptat si apoi sa le dea alora la cap ca nu le-au mai facut. Tot se bateau consilierii de la PSD cu pumnul in piept ca fac ei si gradinita si centru si asta mai ieftin de 13mil euro, uite ca cele 13mil le-au dat si au ramas si fara, sa vina acum sa faca ei, daca tot ziceau ca fac ieftin.
Cartierul Chitila chiar avea nevoie de o gradinita si de un centru de batrani acolo, a fost o mare prostie sa le refuze, mai bine sa fii acceptat si apoi sa le dea alora la cap ca nu le-au mai facut. Tot se bateau consilierii de la PSD cu pumnul in piept ca fac ei si gradinita si centru si asta mai ieftin de 13mil euro, uite ca cele 13mil le-au dat si au ramas si fara, sa vina acum sa faca ei, daca tot ziceau ca fac ieftin.
- MetrouFan
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
MetrouFan
http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/primaria-investeste-in-infrastructura-rutiera-din-piata-sudului-12489.html?utm_medium=RSS
Primaria investeste in infrastructura rutiera din Piata Sudului
Primaria Capitalei va investi 132,632 milioane lei (31,885 milioane euro), bani de la buget si din fonduri nerambursabile, pentru refacerea infrastructurii rutiere in zona Pietei Sudului, investitia urmand sa se deruleze pe durata a 18 luni, conform unui proiect de hotarare al CGMB.
In zona va fi construit un pasaj subteran rutier in lungine de 356 metri care va face legatura intre Calea Vacaresti si strada Nitu Vasile.
Vor fi construite de asemenea mai multe pasaje pietonale, in lungime totala de 469 metri, cu 12 guri de acces, patru escalatoare si 10 lifturi.
In zona vor fi construite noi trotuare - pe Calea Vacaresti (1794 metri patrati), pe strada Nitu Vasile (2088 mp) si pe Soseaua Oltenitei (2257 mp) - si noi suprafete carosabile pe Calea Vacaresti (4568 mp), strada Nitu Vasile (5659 mp) si Soseau Oltenitei (955 mp).
http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/primaria-investeste-in-infrastructura-rutiera-din-piata-sudului-12489.html?utm_medium=RSS
- MetrouFan
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
MetrouFan
http://www.realitatea.net/bulevardul-aviatorilor-intra-in-reparatii--circulatia-auto-va-fi-restrictionata_714015.html
Bulevardul Aviatorilor intră în reparaţii. Circulaţia auto va fi restricţionată
Circulaţia auto va fi restricţionată pe Bulevardul Aviatorilor începând de luni până pe 15 iulie. Primăria Capitalei a demerat lucrările pentru înlocuirea pavelelor şi turnarea fundaţiei.
Bulevardul Aviatorilor, în şantier până la mijlocul lui iulie / FOTO: mapn.ro
Pentru început se va lucra pe jumătate din Bulevardul Aviatorilor, însă circulaţia se va desfăşura în ambele sensuri, fără să fie restricţionată complet, potrivit unui comunicat al Administraţiei Străzilor. Astfel că dinspre Piaţa Charles de Gaulle pe sensul de ieşire din Bucureşti, se vor asigura două benzi de circulaţie, iar dinspre Pod Bordei, spre centrul Capitalei, se va circula pe o singură bandă.
Ulterior, tronsonul II avizat pentru reabilitare va începe după data de 15 iulie şi va cuprinde zona cuprinsă între Piaţa Charles de Gaulle şi Piaţa Victoriei. Nici această porţiune nu va fi complet închisă circulaţiei auto, ci se vor asigura câte două benzi pe sens.
http://www.realitatea.net/bulevardul-aviatorilor-intra-in-reparatii--circulatia-auto-va-fi-restrictionata_714015.html
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Tavi
RATB va suspenda, incepand de sambata, linia de troleibuze 86 si va modifica liniile 79, 133 si 135, din cauza restrictionarii traficului rutier pe Bd. Dacia, pe tronsonul cuprins intre strazile Alecu Russo si Vasile Lascar.
Linia de troleibuze 79 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Bd. Basarabia si Scoala Iancului, apoi pe un traseu modificat, in ambele sensuri, pe Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Piata Universitatii, Bd. Regina Elisabeta, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabu, Str. Garii de Nord, Gara de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Vasile Parvan si Bd. Kogalniceanu, se arata intr-un comunicat al RATB.
Autobuzele 133 vor circula pe un traseu modificat pe sensul spre Gara de Nord, de la intersectia Bd. Dacia/Str. Mihai Eminescu, pe Str. Mihai Eminescu, Bd. Dacia, Piata Romana, apoi pe traseul actual.
Linia de autobuze 135 va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre terminalul C.F.R. Constanta, de la intersectia Bd. Dacia/Str. Mihai Eminescu, pe Str. Mihai Eminescu, Str. Polona, apoi traseul actual.
RATB va suspenda, incepand de sambata, linia de troleibuze 86 si va modifica liniile 79, 133 si 135, din cauza restrictionarii traficului rutier pe Bd. Dacia, pe tronsonul cuprins intre strazile Alecu Russo si Vasile Lascar.
Linia de troleibuze 79 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Bd. Basarabia si Scoala Iancului, apoi pe un traseu modificat, in ambele sensuri, pe Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Piata Universitatii, Bd. Regina Elisabeta, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabu, Str. Garii de Nord, Gara de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Vasile Parvan si Bd. Kogalniceanu, se arata intr-un comunicat al RATB.
Autobuzele 133 vor circula pe un traseu modificat pe sensul spre Gara de Nord, de la intersectia Bd. Dacia/Str. Mihai Eminescu, pe Str. Mihai Eminescu, Bd. Dacia, Piata Romana, apoi pe traseul actual.
Linia de autobuze 135 va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre terminalul C.F.R. Constanta, de la intersectia Bd. Dacia/Str. Mihai Eminescu, pe Str. Mihai Eminescu, Str. Polona, apoi traseul actual.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
cornel001
Traficul era partial incurcat la intersectia Grigorescu cu Basarabiei din cauza unor lucrari, stie cineva ce lucrau acolo ?
Traficul era partial incurcat la intersectia Grigorescu cu Basarabiei din cauza unor lucrari, stie cineva ce lucrau acolo ?
- Mrs
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Mrs
Banii pentru marile proiecte de infrastructură, direcţionaţi la drumurile distruse de inundaţii
http://www.puterea.ro/news4956/Banii-pe...ndatii.htm
Banii pentru marile proiecte de infrastructură, direcţionaţi la drumurile distruse de inundaţii
Finalizarea autostrăzii Cernavodă-Constanţa sau a altor proiecte de infrastructură se amână cu cel puţin şase luni din cauza inundaţiilor. Totodată, banii pentru exproprieri şi lucrări la tronsoanele de autostradă vor fi redirecţionaţi pentru repararea drumurilor naţionale şi a podurilor afectate de inundaţii, ne-au declarat surse avizate. În prezent, Compania de Autostrăzi are de reparat porţiuni de pe aproximativ 30 de drumuri naţionale afectate de inundaţii. Chiar dacă nu este finalizată evaluarea pagubelor, repararea drumurilor şi a podurilor distruse de ape costă aproximativ 25-30 de milioane de euro. Cel mai probabil, ca şi în anii precedenţi, banii pentru refacerea drumurilor naţionale şi a podurilor vor fi alocaţi prin încredinţare directă clientelei politice.
http://www.puterea.ro/news4956/Banii-pe...ndatii.htm
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
DanCld
"Puterea" e noul cotidan al lu' Vantu. Poate nu ar trebui sa creditam acest ziar cu posesia adevarului absolut, desi banii de reparatii trebuie luati de undeva
"Puterea" e noul cotidan al lu' Vantu. Poate nu ar trebui sa creditam acest ziar cu posesia adevarului absolut, desi banii de reparatii trebuie luati de undeva
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
mindmasster
Am trecut astazi prin pasajul de la Universitate si avut o surpriza. Dupa 3 luni de la montare in sfarsit functioneaza cele 4 panouri touch screen.
Am trecut astazi prin pasajul de la Universitate si avut o surpriza. Dupa 3 luni de la montare in sfarsit functioneaza cele 4 panouri touch screen.
- plouis
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
plouis
Din pacate, la tarania de la noi, nu meritam asa ceva. Gaditi-va ca marea majoritate a mijloacelor agricole si transport de la tara sunt carutele Da' nu vorbeam de taranii aia. Aia au bun simt. Rai sunt taranii de oras.
mindmasster wrote:
Dupa 3 luni de la montare in sfarsit functioneaza cele 4 panouri touch screen.
Din pacate, la tarania de la noi, nu meritam asa ceva. Gaditi-va ca marea majoritate a mijloacelor agricole si transport de la tara sunt carutele Da' nu vorbeam de taranii aia. Aia au bun simt. Rai sunt taranii de oras.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
cornel001
Taranii de oras vin tot dintre taranii de la tara. Caci acolo sunt si rai nu numa buni. Ca sa nu mai zic ca si unul bun poate avea unele dificultati inerente de adaptare la oras...
Taranii de oras vin tot dintre taranii de la tara. Caci acolo sunt si rai nu numa buni. Ca sa nu mai zic ca si unul bun poate avea unele dificultati inerente de adaptare la oras...
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Tavi
http://www.ps2.ro/www/ps2/media/media_20100503105933_779.pdf
probabil ca acest proiect va incepe dupa largirea Pipera
oricum se impune
http://www.ps2.ro/www/ps2/media/media_20100503105933_779.pdf
probabil ca acest proiect va incepe dupa largirea Pipera
oricum se impune
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
De acord ca se impune largirea sos. Fabrica de Glucoza, dar din ce am constatat eu (e drept, in trecere), traficul cel mai dureros e pe breteaua paralela cu Barbu Vacarescu in care se termina Dimitrie Pompei. Acolo trebuie facut ceva urgent, mai ales ca e vorba de foarte multi angajati ai intreprinderilor de pe D. Pompei, nicidecum de un trafic in mare parte de tranzit, care poate fi deviat prin alta parte, cum e cazul sos. Pipera sau Fabrica de Glucoza.
De acord ca se impune largirea sos. Fabrica de Glucoza, dar din ce am constatat eu (e drept, in trecere), traficul cel mai dureros e pe breteaua paralela cu Barbu Vacarescu in care se termina Dimitrie Pompei. Acolo trebuie facut ceva urgent, mai ales ca e vorba de foarte multi angajati ai intreprinderilor de pe D. Pompei, nicidecum de un trafic in mare parte de tranzit, care poate fi deviat prin alta parte, cum e cazul sos. Pipera sau Fabrica de Glucoza.
- elloyy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
elloyy
aye, mate. lucrez acolo, si mi-e greu desi merg cu bicicleta lately.
cos wrote:
Acolo trebuie facut ceva urgent, mai ales ca e vorba de foarte multi angajati ai intreprinderilor de pe D. Pompei, nicidecum de un trafic in mare parte de tranzit, care poate fi deviat prin alta parte, cum e cazul sos. Pipera sau Fabrica de Glucoza.
aye, mate. lucrez acolo, si mi-e greu desi merg cu bicicleta lately.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination