Topic: Retragerea autobuzelor DAF și Rocar-cum ne-am putea implica
48 posts, 27565 views
📖 Pagination options
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Retragerea autobuzelor DAF si Rocar-cum ne-am putea implica
alex230ro
nu mai am putut edita dar:
Noul Mercedes-Benz Citaro este dotat cu motor vertical, BlueTec, ce respecta standardele de emisii Euro 4, cu o lungime de 12 m si podea joasa. "Autobuzele vor asigura microclimatul prin instalatii de aer conditionat, atat pentru postul de conducere, cat si pentru pasageri. Pretul noului Mercedes-Benz Citaro este de 210.000 euro (exclusiv TVA)/unitate, valoarea totala a contractului fiind de 105 milioane euro (exclusiv TVA)", anunta compania.
Contactat telefonic, Mihai Vladarau, purtatorul de cuvant al RATB, ne-a declarat ca la 12 iunie au depus oferte trei companii. "Pana la data-limita au depus oferte companiile Solaris Bus Polonia, pretul fiind 108.325.000 euro, Iveco France, cu 112.325.000 euro, si EvoBus, cu 105.000.000 euro, toate preturile fiind fara TVA
avem odata 210.000 euro exclusiv TVA Citaro Euro 4 cu AC
apoi avem 105.000 euro exclusiv TVA Citaro banuiesc Euro 3 fara AC sau cum?
nu mai am putut edita dar:
Noul Mercedes-Benz Citaro este dotat cu motor vertical, BlueTec, ce respecta standardele de emisii Euro 4, cu o lungime de 12 m si podea joasa. "Autobuzele vor asigura microclimatul prin instalatii de aer conditionat, atat pentru postul de conducere, cat si pentru pasageri. Pretul noului Mercedes-Benz Citaro este de 210.000 euro (exclusiv TVA)/unitate, valoarea totala a contractului fiind de 105 milioane euro (exclusiv TVA)", anunta compania.
Contactat telefonic, Mihai Vladarau, purtatorul de cuvant al RATB, ne-a declarat ca la 12 iunie au depus oferte trei companii. "Pana la data-limita au depus oferte companiile Solaris Bus Polonia, pretul fiind 108.325.000 euro, Iveco France, cu 112.325.000 euro, si EvoBus, cu 105.000.000 euro, toate preturile fiind fara TVA
avem odata 210.000 euro exclusiv TVA Citaro Euro 4 cu AC
apoi avem 105.000 euro exclusiv TVA Citaro banuiesc Euro 3 fara AC sau cum?
- nokia2010
-
Posted:
-
Re: Retragerea autobuzelor DAF si Rocar-cum ne-am putea impl
nokia2010
Off-topic: dacă ultimele troleibuze "Astra"-"Ikarus" 415T au fost aduse în 2002, teoretic ar trebui să se găsească piese de schimb până în 2017. Curiozitate: dacă firma "Ikarus" produce acum în China, în caz că se vor apuca în România să manufactureze piese pentru ele se vor cere din partea "Ikarus" stângi de autor?
Eu dacă aş fi producător, aş da piesele ieftin şi după 20 de ani. Aşa m-ar ştii lumea de producător de calitate cu piese de schimb la preţuri acceptabile (nici ieftine, dar nici nesimţit de scumpe) şi ar cumpăra de la mine.
Dominatrix wrote:
In legatura cu discutia de mai sus, cel putin troleibuzele Ikarus au fost fabricate cu o durata de viata de 15 ani, cu RK la 8 ani, cu schimbarea pieselor de uzura. Dupa aceasta perioada producatorul nu mai este obligat sa mentina piese de schimb. De obicei aceste piese se scumpesc foarte tare si nu mai merita sa mai repari vehiculul, ci mai degraba incepi sa canibalizezi o parte din parc.
Off-topic: dacă ultimele troleibuze "Astra"-"Ikarus" 415T au fost aduse în 2002, teoretic ar trebui să se găsească piese de schimb până în 2017. Curiozitate: dacă firma "Ikarus" produce acum în China, în caz că se vor apuca în România să manufactureze piese pentru ele se vor cere din partea "Ikarus" stângi de autor?
Eu dacă aş fi producător, aş da piesele ieftin şi după 20 de ani. Aşa m-ar ştii lumea de producător de calitate cu piese de schimb la preţuri acceptabile (nici ieftine, dar nici nesimţit de scumpe) şi ar cumpăra de la mine.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Retragerea autobuzelor DAF si Rocar-cum ne-am putea impl
Dr2005
Firma Ikarus din China e doar un brand, nu produce nimic pentru Ikarus Hungary. Ikarus Hungary a dat faliment acum câţiva ani, iar fabrica a fost de mult demolată.
Tot pe principiul ăsta, dacă eu m-aş apuca să deschid o fabrică de tramvaie numită Rathgeber ar trebui să asigur piese pentru Rathgeber?
Firma Ikarus din China e doar un brand, nu produce nimic pentru Ikarus Hungary. Ikarus Hungary a dat faliment acum câţiva ani, iar fabrica a fost de mult demolată.
Tot pe principiul ăsta, dacă eu m-aş apuca să deschid o fabrică de tramvaie numită Rathgeber ar trebui să asigur piese pentru Rathgeber?
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Retragerea autobuzelor DAF si Rocar-cum ne-am putea implica
alex230ro
Tot oarecum pe subiectul asta,si recunosc ca habar nu am cum e la autobuze dar la masini avem mai multi producatori aftermarket(de multe ori tot ei facand si piesa originala doar stanta difera) nu e cazul si la autobuze.Concret pentru ce stiu eu :
-un producator auto vinde un amortizor nou cu 200 eur,acelasi amortizor este vandut de Sachs cu 150 eur si exemplele continua,la autobuze nu e ceva de genul asta?PS:unele Ikarus cu care mergeam la munca la Buftea erau reparate cu piese din comert din cate tin eu minte.
Tot oarecum pe subiectul asta,si recunosc ca habar nu am cum e la autobuze dar la masini avem mai multi producatori aftermarket(de multe ori tot ei facand si piesa originala doar stanta difera) nu e cazul si la autobuze.Concret pentru ce stiu eu :
-un producator auto vinde un amortizor nou cu 200 eur,acelasi amortizor este vandut de Sachs cu 150 eur si exemplele continua,la autobuze nu e ceva de genul asta?PS:unele Ikarus cu care mergeam la munca la Buftea erau reparate cu piese din comert din cate tin eu minte.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Retragerea autobuzelor DAF si Rocar-cum ne-am putea implica
Dominatrix
Priumul contract (semnat in 2005) a fost in valoare totala de 94 milioane euro (188.000 euro/autobuz) pentru 500 autobuze Euro 3 fara AC in salon.
Al doilea contract a fost in valaore de 105 milioane euro (210.000 euro pe autobuz) pentru 500 de autobuze Euro 4 cu AC in salon.
Diferenta dintre Euro 3 si Euro 4, singura de fapt, este ca la Euro 4 exista o pompa comnadata de un sistem de dozaj care injecteaza AdBlue in toba de esapament pentru tratarea ulterioara a gazelor emise. In rest autobuzele sunt perfect identice din punct de vedere mecanic.
Revenind la subiect, cred ca topicul ar trebui re-denumit "Retragerea tramvaielor Tatra - cum ne-am putea implica", fiindca deja autobuzele vechi sunt istorie, iar conducerea imbecila a RATB in frunte cu Portocala continua distrugerea transportului civilizat pe motiv de "eficienta".
alex230ro wrote:E un articol facut cu picioarele.
avem odata 210.000 euro exclusiv TVA Citaro Euro 4 cu AC
apoi avem 105.000 euro exclusiv TVA Citaro banuiesc Euro 3 fara AC sau cum?
Priumul contract (semnat in 2005) a fost in valoare totala de 94 milioane euro (188.000 euro/autobuz) pentru 500 autobuze Euro 3 fara AC in salon.
Al doilea contract a fost in valaore de 105 milioane euro (210.000 euro pe autobuz) pentru 500 de autobuze Euro 4 cu AC in salon.
Diferenta dintre Euro 3 si Euro 4, singura de fapt, este ca la Euro 4 exista o pompa comnadata de un sistem de dozaj care injecteaza AdBlue in toba de esapament pentru tratarea ulterioara a gazelor emise. In rest autobuzele sunt perfect identice din punct de vedere mecanic.
Revenind la subiect, cred ca topicul ar trebui re-denumit "Retragerea tramvaielor Tatra - cum ne-am putea implica", fiindca deja autobuzele vechi sunt istorie, iar conducerea imbecila a RATB in frunte cu Portocala continua distrugerea transportului civilizat pe motiv de "eficienta".
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Retragerea autobuzelor DAF si Rocar-cum ne-am putea impl
Robert24
Intrucat aceste autobuze au fost retrase din circulatie la RATB, subiectul se inchide.
Intrucat aceste autobuze au fost retrase din circulatie la RATB, subiectul se inchide.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination