Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2494 posts, 538907 views
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 179
 
 

📖 Pagination options
  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului IK4

Aceeasi magarie de solutie cu placi de gresie pe trotuare, in genul celor de la Piata Unirii si Universitate, care s-au dezlipit/spart dupa nici o luna si acum zona arata ca dupa bombardament. Dar ce conteaza experienta, cand jaful e oricum pe banul public... Incalzire in pavaj nu le pun? Pentru o tara prospera si bogata ca a noastra, care se vaita in toate partile ca nu are bani pentru scoli si spitale, era prea ieftin sa se asfalteze clasic si gata, nu-i asa?











 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Acolo problema nu sunt placile, ci modul de prindere a acestora, nu au fost puse pe o fundatie buna, ci pe ciment din ala nisipos, iar de la fluxul de oameni normal ca s-au dezlipit si spart. Asa si gresia de la noi din baie daca se dezlipeste si trecem de cateva ori pe ea se sparge.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului PinkyHog

Placile sunt puse pe o sapa semiumeda. cu fata lucioasa in jos, si din pacate nu face priza la fel de bine ca fata aceea rugoasa. Daca placile nu au fost chituite bine, a intrat apa intre ele si la inghet-dezghet au inceput sa o ia din loc. Acum incearca sa termine zona Unirii.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului LArSON

PinkyHog wrote:
Foarte multa lume nu stie ca primaria nu i-a platit constructorului o mare parte din bani la lucrarea asta, si totusi se lucreaza. Cat despre segmentul Grigorescu - 1 Decembrie, se aud vorbe ca o sa inceapa anul asta, dar numai pana la Barajul Dunarii, partea ingusta avand o perspectiva incerta atata vreme cat primaria nu are bani pentru expropieri.


Nu era greu sa ne imaginam ca primaria nu a platit, dar si constructorii sunt nesimtiti cand lasa zone pline de praf/noroi, puteau sa nu le sparga daca nu le-au intrat fondurile...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului Saint666

Am observat ca s-au montat semafoare la intersectia dintre Liviu Rebreanu si str. Lunca Bradului si consider ca e o miscare foarte proasta, ca o sa strice fluenta intr-o zona in care se circula bine. Din ce imi aduc aminte in proiectul initial nici nu se mai putea face stanga in/de pe strada aceia, avand legatura doar cu benzile cu sensul spre M. Titan. Poate ma insel totusi.
Alta problema o vad la intersectia Titan, cu statia de Autobuz pusa paralel cu peronul liniei de tramvai, ingustand soseaua. Da, autobuzul are o alveola, dar precum bine stiti soferii nu opresc niciodata in ele, din anumite motive...
Si ultima problema o reprezinta sutele de tarani care si-au parcat masina pe prima banda, transformand un bulevard pe care se circula bine intr-un slalom printre cretini. Putem presupune ca se va regla asta o data cu finalizarea santierului ( adica peste 3 ani in ritmul actual ) si o data cu amendarea lor de catre nesimtii de la militie ( adica NICIODATA ).

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului IK4

Mi se pare mie, sau s-a montat si semafor pentru pietoni la trecerea de la intrarile in parc (intre Pod Lacuri si Campia Libertatii)? Varza va fi traficul cu semafor si acolo...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului Saint666

Da, si acolo s-a montat. Sa vedem daca o sa functioneze normal, sau pe baza de buton, sau doar galben intermitent.

 


Re: Iulie 2013 danutzu_2910

PinkyHog wrote:
Sunt curios ce solutie se va gasi pentru rezolvarea diferentei de nivel dintre noua bordura si trotuarul de la intrarea din parc (ultima poza).

Simplu de tot, deja au scos mai multe randuri de pietre din trotuar si le vor pune  "cu panta".

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului Nightwolf

mai e mult pana departe si aici...

@URANUS -- portiunea spre Baraje -- 1 decembrie nu a fost inca scoasa la licitatie din cate stiu ...acolo trebuie si supralargire nu doar moderinzare ..

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului ADY881

In o poza am vazut ca sinele s-au asfaltat, cumva nu mai fac Green track?

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului 133 313

Era oportuna inlocuirea liniei intre Ramnicu Sarat si Dristor daca tot s-a oprit traficul tramvaielor. Este cam praf pe intervalul respectiv de fix o statie. Nimic special, ceva cu traverse. Dar cum RATB este subfinantat...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cornel001

Se avanseaza cu lucrarile aproape in fiecare zi, desi nu prea rapid. Poze nu am apucat sa fac, poate cu ocazia viitoare.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului IK4

133 313 wrote:
Era oportuna inlocuirea liniei intre Ramnicu Sarat si Dristor daca tot s-a oprit traficul tramvaielor. Este cam praf pe intervalul respectiv de fix o statie. Nimic special, ceva cu traverse. Dar cum RATB este subfinantat...


Capitalele europene isi modernizeaza infrastructura si vehiculele din fonduri europene, nu din bugetele locale. Iata de exemplu vecinii nostri unguri:

http://www.raillynews.com/2012/eu-funds-for-the-modernisation-of-the-tram-in-budapest/

http://www.railjournal.com/index.php/light-rail/caf-selected-for-budapest-tram-order.html

La noi, pe cei responsabili ii doare fix in pix de aceste fonduri daca nu pot fura din ele. Prefera recorduri la carnati si caini castrati. Ceea ce unii modernizeaza, Bucurestiul privatizeaza. Suntem europeni doar pe-un colt de hartie. Traiasca Republica Bananiera Romania!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Degeaba s-ar moderniza totul cu bani europeni daca exploatarea ar fi in continuare subfinantata inclusiv datorita faptului ca si controlorii controleaza pe criterii rasiale. De aici dorinta de privatizare

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433592 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use