Topic: Bucur LF2 (100% LF) (2012)
102 posts, 45687 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
133 313
Bun... luam PESA... dar noi ce exportam pentru euroii de dat pe PESA?!?
Bun... luam PESA... dar noi ce exportam pentru euroii de dat pe PESA?!?
- Gabi
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor (420)
bercenicity
Cred ca in loc sa faca vagonul asta, mai bine are modifica proiectul Bucur (70%) LF-ului schimband sectiunea din mijloc cu una cu boghiuri ne-motoare pivotante cu roti mai mici (1) sau mai mari (2) si o usa in mijloc. Cei 2x240 kW ai LF-CA-ului actual ar fi super-suficienti pentru Bucuresti.
Ar iesi ceva de genul:
(1) - scaunele sunt cocotate deasupra bogiurilor - doar o treapta, vezi poze:
Magdeburg NGT8D - http://www.railfaneurope.net/pix/de/tra ... 2/pix.html
Gera NGT8G - http://www.railfaneurope.net/pix/de/tra ... 9/pix.html
(2) - scaunele sunt pe cutii sub scaune: Bombardier Flexity Clasic (versiunea 8 axe)
Cracovia - http://www.railfaneurope.net/pix/pl/tra ... y/pix.html
Schwerin - http://www.railfaneurope.net/pix/de/tra ... 6/pix.html
Am avea astfel un tramvai mult mai flexibil - vezi ultima parte dintr-un clip cu Flexity Classic pe o linie ondulata in Cracovia:
Bucur 100% LF o sa fie prea rigid pentru liniile din Bucuresti . Doar pe liniile modernizate si betonate (adica alea care nu au inceput sa serpuiasca*) o sa fie acceptabil; in rest, maxim mediocru
* - nu e valabil pentru cele mai grele linii: 41 si 32
Cred ca in loc sa faca vagonul asta, mai bine are modifica proiectul Bucur (70%) LF-ului schimband sectiunea din mijloc cu una cu boghiuri ne-motoare pivotante cu roti mai mici (1) sau mai mari (2) si o usa in mijloc. Cei 2x240 kW ai LF-CA-ului actual ar fi super-suficienti pentru Bucuresti.
Ar iesi ceva de genul:
(1) - scaunele sunt cocotate deasupra bogiurilor - doar o treapta, vezi poze:
Magdeburg NGT8D - http://www.railfaneurope.net/pix/de/tra ... 2/pix.html
Gera NGT8G - http://www.railfaneurope.net/pix/de/tra ... 9/pix.html
(2) - scaunele sunt pe cutii sub scaune: Bombardier Flexity Clasic (versiunea 8 axe)
Cracovia - http://www.railfaneurope.net/pix/pl/tra ... y/pix.html
Schwerin - http://www.railfaneurope.net/pix/de/tra ... 6/pix.html
Am avea astfel un tramvai mult mai flexibil - vezi ultima parte dintr-un clip cu Flexity Classic pe o linie ondulata in Cracovia:
Bucur 100% LF o sa fie prea rigid pentru liniile din Bucuresti . Doar pe liniile modernizate si betonate (adica alea care nu au inceput sa serpuiasca*) o sa fie acceptabil; in rest, maxim mediocru
* - nu e valabil pentru cele mai grele linii: 41 si 32
- br101
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor (420)
br101
o veste buna in orice caz pt. proiectul LF indiferent de varianta ( pe cea optima pt. Bucuresti numai specialistii o stiu).
o veste buna in orice caz pt. proiectul LF indiferent de varianta ( pe cea optima pt. Bucuresti numai specialistii o stiu).
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor (420)
133 313
Oho! La cum fac Bucur LF 401-410 in curba la intersectia Viilor cu Filaret (Constantin Istrati)... Mai ca te inspaimanti, zici ca se dezintegreaza.
bercenicity wrote:
Bucur 100% LF o sa fie prea rigid pentru liniile din Bucuresti . Doar pe liniile modernizate si betonate (adica alea care nu au inceput sa serpuiasca*) o sa fie acceptabil; in rest, maxim mediocru
Oho! La cum fac Bucur LF 401-410 in curba la intersectia Viilor cu Filaret (Constantin Istrati)... Mai ca te inspaimanti, zici ca se dezintegreaza.
- Tom
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor (420)
bercenicity
Din desen am impresia ca punctul de frangere pentru ingustarea corpului tramvaiului este imediat inainte de prima usa/dupa ultima usa. Ar fi putut face ca la V3A cu punctul de frangere imediat inainte de primul bogiu/dupa ultimul boghiu...
Din desen am impresia ca punctul de frangere pentru ingustarea corpului tramvaiului este imediat inainte de prima usa/dupa ultima usa. Ar fi putut face ca la V3A cu punctul de frangere imediat inainte de primul bogiu/dupa ultimul boghiu...
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
ADY881
Apropo de ultima usa, nu cumva acolo e lasat loc, pentru eventualitatea in care RATB-ul va dori bidirectionale?
bercenicity wrote:
Din caietul de sarcini pentru usile Bucur LF si Bucur LF2, un desen mai detaliat
Deci prima si ultima usa au sa fie simple Mai bine luam o PESA si gata...
Apropo de ultima usa, nu cumva acolo e lasat loc, pentru eventualitatea in care RATB-ul va dori bidirectionale?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor (420)
ByOnu
Nu cred. Pentru simplul motiv ca asta ar necesita o schimbare majora de proiect. In acest caz vagoanele ar trebui reconfigurate pentru a se instala usi de acces si pe cealalta parte, mai exact schimbari la profile si la caroserie (+ foarte multe alte schimbari la partea electrica, etc.), nu-i de ajuns doar sa adaugi o cabina.
Nota: comentariul l-am facut pe baza a ceea ce am inteles din mesajul tau, adica mai intai sa le produca unidirectionale, iar ulterior sa le transforme in bi.
Nu cred. Pentru simplul motiv ca asta ar necesita o schimbare majora de proiect. In acest caz vagoanele ar trebui reconfigurate pentru a se instala usi de acces si pe cealalta parte, mai exact schimbari la profile si la caroserie (+ foarte multe alte schimbari la partea electrica, etc.), nu-i de ajuns doar sa adaugi o cabina.
Nota: comentariul l-am facut pe baza a ceea ce am inteles din mesajul tau, adica mai intai sa le produca unidirectionale, iar ulterior sa le transforme in bi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor (420)
Utilizator anonim
Se face usa dubla in spate. Dar momentan nu sunt bani pentru prototip.
Se face usa dubla in spate. Dar momentan nu sunt bani pentru prototip.
- br101
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor (420)
br101
buna seara,
bani pt. un prototip romanesc 100% LF poate ca nu sunt dar actuala serie de 70% LF-uri are sanse sa se extinda peste actualele 10 modele? Se va produce urmatorul lot de cinci actuale LF-uri? Sper ca da!
buna seara,
bani pt. un prototip romanesc 100% LF poate ca nu sunt dar actuala serie de 70% LF-uri are sanse sa se extinda peste actualele 10 modele? Se va produce urmatorul lot de cinci actuale LF-uri? Sper ca da!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- br101
-
Posted:
-
- marian
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor (420)
marian
Vag.411-415 sunt in lucru de anul trecut,parca ultima data lucrau la caroserie,au mai avansat sau tot in aceelasi stadiu sunt?
Vag.411-415 sunt in lucru de anul trecut,parca ultima data lucrau la caroserie,au mai avansat sau tot in aceelasi stadiu sunt?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule
•
Choose destination