Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule

 

Topic: Bucur LF2 (100% LF) (2012)

102 posts, 45687 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bucur 100% Low Floor 133 313

Bun... luam PESA... dar noi ce exportam pentru euroii de dat pe PESA?!?

 


Re: Bucur 100% Low Floor Gabi

In aceasta schema nu vad usa vatmanului..... :D

 


Re: Bucur 100% Low Floor (420) bercenicity

Cred ca in loc sa faca vagonul asta, mai bine are modifica proiectul Bucur (70%) LF-ului schimband sectiunea din mijloc cu una cu boghiuri ne-motoare pivotante cu roti mai mici (1) sau mai mari (2) si o usa in mijloc. Cei 2x240 kW ai LF-CA-ului actual ar fi super-suficienti pentru Bucuresti.

Ar iesi ceva de genul:
(1) - scaunele sunt cocotate deasupra bogiurilor - doar o treapta, vezi poze:
Magdeburg NGT8D - http://www.railfaneurope.net/pix/de/tra ... 2/pix.html
Gera NGT8G - http://www.railfaneurope.net/pix/de/tra ... 9/pix.html
(2) - scaunele sunt pe cutii sub scaune: Bombardier Flexity Clasic (versiunea 8 axe)
Cracovia - http://www.railfaneurope.net/pix/pl/tra ... y/pix.html
Schwerin - http://www.railfaneurope.net/pix/de/tra ... 6/pix.html

Am avea astfel un tramvai mult mai flexibil - vezi ultima parte dintr-un clip cu Flexity Classic pe o linie ondulata in Cracovia:





Bucur 100% LF o sa fie prea rigid pentru liniile din Bucuresti  :roll:. Doar pe liniile modernizate si betonate (adica alea care nu au inceput sa serpuiasca*) o sa fie acceptabil; in rest, maxim mediocru  :(

* - nu e valabil pentru cele mai grele linii: 41 si 32

 


Re: Bucur 100% Low Floor (420) br101

o veste buna in orice caz pt. proiectul LF indiferent de varianta ( pe cea optima pt. Bucuresti numai specialistii o stiu).

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bucur 100% Low Floor (420) 133 313

bercenicity wrote:
Bucur 100% LF o sa fie prea rigid pentru liniile din Bucuresti  :roll:. Doar pe liniile modernizate si betonate (adica alea care nu au inceput sa serpuiasca*) o sa fie acceptabil; in rest, maxim mediocru  :(


Oho! La cum fac Bucur LF 401-410 in curba la intersectia Viilor cu Filaret (Constantin Istrati)... Mai ca te inspaimanti, zici ca se dezintegreaza.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Bucur 100% Low Floor (420) Tom

De ce nu se face o usa dubla si in spate? Loc pare sa fie.

 


Re: Bucur 100% Low Floor (420) bercenicity

Din desen am impresia ca punctul de frangere pentru ingustarea corpului tramvaiului este imediat inainte de prima usa/dupa ultima usa. Ar fi putut face ca la V3A cu punctul de frangere imediat inainte de primul bogiu/dupa ultimul boghiu...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Bucur 100% Low Floor ADY881

bercenicity wrote:
Din caietul de sarcini pentru usile Bucur LF si Bucur LF2, un desen mai detaliat


Deci prima si ultima usa au sa fie simple  :cry: Mai bine luam o PESA si gata...

Apropo de ultima usa, nu cumva acolo e lasat loc, pentru eventualitatea in care RATB-ul va dori bidirectionale?

 


Re: Bucur 100% Low Floor (420) ByOnu

Nu cred. Pentru simplul motiv ca asta ar necesita o schimbare majora de proiect. In acest caz vagoanele ar trebui reconfigurate pentru a se instala usi de acces si pe cealalta parte, mai exact schimbari la profile si la caroserie (+ foarte multe alte schimbari la partea electrica, etc.), nu-i de ajuns doar sa adaugi o cabina.

Nota: comentariul l-am facut pe baza a ceea ce am inteles din mesajul tau, adica mai intai sa le produca unidirectionale, iar ulterior sa le transforme in bi. ;)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur 100% Low Floor (420) Utilizator anonim

Se face usa dubla in spate. Dar momentan nu sunt bani pentru prototip.

 


Re: Bucur 100% Low Floor (420) br101

buna seara,
bani pt. un prototip romanesc 100% LF poate ca nu sunt dar actuala serie de 70% LF-uri are sanse sa se extinda peste actualele 10 modele? Se va produce urmatorul lot de cinci actuale LF-uri? Sper ca da!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur 100% Low Floor (420) Utilizator anonim

Sunt in lucru vagoanele 411-415.

 


Re: Bucur 100% Low Floor (420) br101

Multumesc, super!

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Bucur 100% Low Floor (420) marian

Vag.411-415 sunt in lucru de anul trecut,parca ultima data  lucrau la caroserie,au mai avansat sau tot in aceelasi stadiu sunt?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432397 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use