Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1490201 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Toate macazele si linia din zona Parcului Carol (11 Iunie - Marasesti - Istrati) vor fi inlocuite anul acesta, dupa ce se termina lucrarile din Bucurestii Noi, se vor muta acolo.
Anul acesta au fost aprobate schimbarea macazelor din:
- Terminalul de la Zetarilor - Finalizat
- Bucla din Lacul Tei - Finalizat
- Str. Dristorului - Bd. Camil Ressu - Finalizat
- Bd. Bucurestii Noi - Depoul Bucurestii Noi - In lucru
- 11 Iunie - Marasesti - Istrati - neinceput
Procedura cu traseul de "Probe" e inca valabila, cand vagoanele ajung spre Cet Vest (in cele mai multe cazuri se fac probele acolo).
Cand si ce linie folosea acel macaz pe timpuri?
Toate macazele si linia din zona Parcului Carol (11 Iunie - Marasesti - Istrati) vor fi inlocuite anul acesta, dupa ce se termina lucrarile din Bucurestii Noi, se vor muta acolo.
Anul acesta au fost aprobate schimbarea macazelor din:
- Terminalul de la Zetarilor - Finalizat
- Bucla din Lacul Tei - Finalizat
- Str. Dristorului - Bd. Camil Ressu - Finalizat
- Bd. Bucurestii Noi - Depoul Bucurestii Noi - In lucru
- 11 Iunie - Marasesti - Istrati - neinceput
Procedura cu traseul de "Probe" e inca valabila, cand vagoanele ajung spre Cet Vest (in cele mai multe cazuri se fac probele acolo).
Cand si ce linie folosea acel macaz pe timpuri?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Gabi23 wrote:Multumesc pentru raspuns. Eu ma refeream la probele de panta, la Cet Vest se fac probele de viteza si franare.
Procedura cu traseul de "Probe" e inca valabila, cand vagoanele ajung spre Cet Vest (in cele mai multe cazuri se fac probele acolo).
Gabi23 wrote:Intre 1986 si 1991, nici nu exista linia pe 11 Iunie, singura linie existenta era directa Marasesti - Filaret pe unde mergeau 15 si 23 (linia pe Marasesti intre Parcul Carol si Nerva Traian a fost deschisa cam in 1987, la cateva luni dupa scoaterea liniei de tramvai care traversa Piata Unirii). Incepand din 1991, pe traseul drept spre Filaret a ramas numai 15, 23 fiind orientat pe 11 Iunie. In 1999, s-au inlocuit complet schimbatoarele de cale din intersectie si a aparut si posibilitatea de circulatie dinspre Filaret spre 11 Iunie si invers, care pana atunci nu exista. Atunci, linia 7 a fost prelungita la Piata Unirii. 15 a continuat sa foloseasca traseul vechi via Marasesti - Filaret pana in 2003, cand la modernizarea liniei 32 s-a scos macazul de la Stan Tabara, care permitea circulatia lui 15 dinspre Viilor spre Alexandria, asa ca si 15 a fost deviat pe str. 11 Iunie - Piata Chirigiu.
Cand si ce linie folosea acel macaz pe timpuri?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
După aia s-a scos cel la intersecţia Dr. Istrate cu Viilor, care permitea circulaţia dinspre Şos. Progresului spre Filaret... după ce s-au pus macaze noi acolo (inclusiv pentru linia care nu s-a mai făcut prin Şos. Viilor spre Str. Odoarei), mai puţin în direcţia fostului traseu 15, în 2006 s-a închis zona o săptămână să se scoată macazele puse aiurea şi să se refacă macazul de mers înainte, dinspre Şos. Progresului spre Filaret... nu că s-ar fi şi făcut vreun traseu pe acolo. Din fericire, au începu lucrările la Pasajul Basarab şi în Ghencea a ajuns 11, că altfel... nu făceau ei 15-le ăla cu care se tot laudă din 2004.
Dominatrix wrote:
d la modernizarea liniei 32 s-a scos macazul de la Stan Tabără, care permitea circulatia lui 15 dinspre Viilor spre Alexandria, asa ca si 15 a fost deviat pe str. 11 Iunie - Piata Chirigiu.
După aia s-a scos cel la intersecţia Dr. Istrate cu Viilor, care permitea circulaţia dinspre Şos. Progresului spre Filaret... după ce s-au pus macaze noi acolo (inclusiv pentru linia care nu s-a mai făcut prin Şos. Viilor spre Str. Odoarei), mai puţin în direcţia fostului traseu 15, în 2006 s-a închis zona o săptămână să se scoată macazele puse aiurea şi să se refacă macazul de mers înainte, dinspre Şos. Progresului spre Filaret... nu că s-ar fi şi făcut vreun traseu pe acolo. Din fericire, au începu lucrările la Pasajul Basarab şi în Ghencea a ajuns 11, că altfel... nu făceau ei 15-le ăla cu care se tot laudă din 2004.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Traseu Cartierul Brancusi
Dr2005
Mă îndoiesc că se va face vreun traseu... deşi, teoretic, e un cartier pentru tineri fără posibilitatea de a-şi cumpăra o casă prin credit, 90% au maşini, parcate pe câte 2 rânduri peste tot şi peste orice tentativă de spaţiu verde din zonă. La mijlocul cartierului chiar a fost construit (odată cu catierul) un mic terminal pentru autobuze, dar e folosit ca parcare. În fine, vedem ce o ieşi, oricum o să aibă mai mult succes decât linii gen 138 sau 223.
Apropo de trasee, acum vreo lună am fost la cineva care stă undeva pe stânga Prel. Ghencea (cum mergi spre Buc), deci teoretic în Bragadiru. Sunt multe case pe acolo, chiar şi la 3 km de Prel. Ghencea. Nu circulă nimic... iar ca să mergi pe jos îţi trebui cizme de cauciuc, că străzile sunt pavate cu dale de beton de tramvai (nici măcar întoarse), dar un vehicul mare (camion, autobuz) trece lejer. Singurul autobuz care trece pe acolo e VL-05-RDM, un Rocar 111 RDTM al unei făbricuţe din zonă.
Mă îndoiesc că se va face vreun traseu... deşi, teoretic, e un cartier pentru tineri fără posibilitatea de a-şi cumpăra o casă prin credit, 90% au maşini, parcate pe câte 2 rânduri peste tot şi peste orice tentativă de spaţiu verde din zonă. La mijlocul cartierului chiar a fost construit (odată cu catierul) un mic terminal pentru autobuze, dar e folosit ca parcare. În fine, vedem ce o ieşi, oricum o să aibă mai mult succes decât linii gen 138 sau 223.
Apropo de trasee, acum vreo lună am fost la cineva care stă undeva pe stânga Prel. Ghencea (cum mergi spre Buc), deci teoretic în Bragadiru. Sunt multe case pe acolo, chiar şi la 3 km de Prel. Ghencea. Nu circulă nimic... iar ca să mergi pe jos îţi trebui cizme de cauciuc, că străzile sunt pavate cu dale de beton de tramvai (nici măcar întoarse), dar un vehicul mare (camion, autobuz) trece lejer. Singurul autobuz care trece pe acolo e VL-05-RDM, un Rocar 111 RDTM al unei făbricuţe din zonă.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Desi e off-topic, vreau sa fac o corectura: Schimbatorul de cale pentru mers inainte la intersectia respectiva (macazul dinspre Filaret) a fost refacut in 2007, nu 2006, si lucrarile nu au durat o saptamana, ci mai mult de 2 luni ! (intre 14 iulie - 28 septembrie, mai exact). Intr-un fel, a fost normal sa inceapa modificarea retelei din intersectie in 2004 prin scoaterea liniei pe directia inainte, fiindca atunci era in discutie mutarea liniei de pe Trafic Greu pe Viilor - Vladimirescu - Panduri. De ce au durat atat? Dureaza 6 saptamani sa se inchege betonul. Explicatie oficiala.
Desi e off-topic, vreau sa fac o corectura: Schimbatorul de cale pentru mers inainte la intersectia respectiva (macazul dinspre Filaret) a fost refacut in 2007, nu 2006, si lucrarile nu au durat o saptamana, ci mai mult de 2 luni ! (intre 14 iulie - 28 septembrie, mai exact). Intr-un fel, a fost normal sa inceapa modificarea retelei din intersectie in 2004 prin scoaterea liniei pe directia inainte, fiindca atunci era in discutie mutarea liniei de pe Trafic Greu pe Viilor - Vladimirescu - Panduri. De ce au durat atat? Dureaza 6 saptamani sa se inchege betonul. Explicatie oficiala.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Traseu Cartierul Brancusi
Tom
Dr2005 wrote:Daca RATB nu-l face, ar trebui sa lase niste dubari sa incerce. Cand dubele vor circula cu pasageri cu fundu'n parbriz, RATB va ajunge sa regrete ca n'a fost prima acolo. Eu as prelungi 168 si 268 acolo, iar troleibuzul 91 l-as pune sa intoarca pe acolo, pe strada aceea pe unde oricum exista retea (din-?)spre depoul Bujoreni. Cu ocazia asta as redenumi 268 in 169, daca tot 138 e un fel de 137, dar asta e alt subiect deja.
Mă îndoiesc că se va face vreun traseu...
În fine, vedem ce o ieşi, oricum o să aibă mai mult succes decât linii gen 138 sau 223.
Dr2005 wrote:Sunt oameni care stau cu chirie, dar si-au facut credit ca sa-si ia BMW X5 si sa se dea mari.
...deşi, teoretic, e un cartier pentru tineri fără posibilitatea de a-şi cumpăra o casă prin credit, 90% au maşini, parcate pe câte 2 rânduri peste tot...
Dr2005 wrote:Daca nu exista nimic care sa intoarca acolo, e un spatiu mare si asfaltat. Normal ca e parcare, nu? Doar e Bucuresti, Romania.
La mijlocul cartierului chiar a fost construit (odată cu catierul) un mic terminal pentru autobuze, dar e folosit ca parcare.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Gabi23
Linia 27 are deja afisajele actualizate "RATB Titan - Sura Mare", purtand si o hartie A4 pe care scrie "Linia 27 - RATB Titan - Dudesti - Sura Mare".
Linia 32 nu au afisajele modificate, dar toate vagoane au o placuta de care scrie ca "Intoarce la Sura Mare".
Linia 27 are deja afisajele actualizate "RATB Titan - Sura Mare", purtand si o hartie A4 pe care scrie "Linia 27 - RATB Titan - Dudesti - Sura Mare".
Linia 32 nu au afisajele modificate, dar toate vagoane au o placuta de care scrie ca "Intoarce la Sura Mare".
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
Si iata cum vom atinge weekend-ul acesta cifra de 3 depouri indisponibile (2 izolate de restul retelei si unul in reconstructie).
Utilizator anonim wrote:
Incepand de sambata, 03.07.2010, linia 23 va functiona pe un traseu modificat
Joi, 01 Iulie 2010
In vederea executarii unor lucrari la calea de rulare a tramvaielor din intersectia Str. 11 Iunie/Bd. Marasesti, incepand cu data de 03.07.2010, linia 23 va functiona pe un traseu modificat intre terminalele Faur Poarta 4 si Zetari, astfel: Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru si Str. Zetarilor.
Sambata si duminica, liniile 19, 27 si 40 vor functiona pe trasee modificate
Joi, 01 Iulie 2010
In vederea executarii unor lucrari de reparatii la calea de rulare a tramvaielor de pe Bd. Th. Pallady, in zilele de 03.07 si 04.07.2010, liniile de transport din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 19 va functiona intre terminalul FAUR Poarta 4 si Zetari pe urmatorul traseu: Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru si Str. Zetari.
Linia 27 va functiona intre Piata Titan si Sura Mare, pe traseul: Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Sincai, Calea Serban Voda, Piata Eroii Revolutiei si Str. Sura Mare.
Linia 40 va functiona pe traseul actual numai intre FAUR Poarta 4 si Piata Sf. Vineri, pe traseul: Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu si Str. Sf. Vineri.
Pentru asigurarea capacitatii de transport pe Bd. Theodor Pallady, in zilele de 03.07 si 04.07.2010, se infiinteaza linia naveta de autobuze 640, care va functiona pe acest bulevard intre Piata Titan si Complex R.A.T.B. Titan.
Abonamentele eliberate pe liniile 19, 27 si 40 vor fi valabile pe liniile naveta de autobuze 627 si 640.
Incepand de luni, 05.07.2010, tramvaiele liniilor 19, 27 si 40 vor reveni pe Bd. Th. Pallady, iar linia naveta 640 se va desfiinta.
Si iata cum vom atinge weekend-ul acesta cifra de 3 depouri indisponibile (2 izolate de restul retelei si unul in reconstructie).
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
O sa se circule la paleta intre Stirom si Policolor pentru modernizarea liniei pe sensului spre centru. Asta e una din ultimele portiuni de linie nemodernizata de pe bd. Th. Pallady. Mai e o bucata imediat la vest de bd. 1 Decembrie 1918.
Utilizator anonim wrote:
Sambata si duminica, liniile 19, 27 si 40 vor functiona pe trasee modificate
Joi, 01 Iulie 2010
In vederea executarii unor lucrari de reparatii la calea de rulare a tramvaielor de pe Bd. Th. Pallady, in zilele de 03.07 si 04.07.2010, liniile de transport din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 19 va functiona intre terminalul FAUR Poarta 4 si Zetari pe urmatorul traseu: Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru si Str. Zetari.
Linia 27 va functiona intre Piata Titan si Sura Mare, pe traseul: Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Sincai, Calea Serban Voda, Piata Eroii Revolutiei si Str. Sura Mare.
Linia 40 va functiona pe traseul actual numai intre FAUR Poarta 4 si Piata Sf. Vineri, pe traseul: Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu si Str. Sf. Vineri.
Pentru asigurarea capacitatii de transport pe Bd. Theodor Pallady, in zilele de 03.07 si 04.07.2010, se infiinteaza linia naveta de autobuze 640, care va functiona pe acest bulevard intre Piata Titan si Complex R.A.T.B. Titan.
Abonamentele eliberate pe liniile 19, 27 si 40 vor fi valabile pe liniile naveta de autobuze 627 si 640.
Incepand de luni, 05.07.2010, tramvaiele liniilor 19, 27 si 40 vor reveni pe Bd. Th. Pallady, iar linia naveta 640 se va desfiinta.
O sa se circule la paleta intre Stirom si Policolor pentru modernizarea liniei pe sensului spre centru. Asta e una din ultimele portiuni de linie nemodernizata de pe bd. Th. Pallady. Mai e o bucata imediat la vest de bd. 1 Decembrie 1918.
- rails
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
rails
oare platesc gros baietii astia care se tot plimba cu mastodonti prin bucuresti ?
Gabi23 wrote:
Intreruperea alimentarii cu energie electrica a retelei de contact pe Bd. Bucurestii Noi si Sos. Chitilei
Joi, 15 Iulie 2010
In vederea efectuarii unui transport agabaritic, in noaptea de 16/17.07.2010, intre orele 21:30-04:30, se va intrerupe alimentarea cu energie electrica a retelei de contact pe Bd. Bucurestii Noi si Sos. Chitilei.
Din aceast cauza, se vor lua urmatoarele masuri:
Troleibuzele liniilor 97 vor functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Bd. Bucurestii Noi/Str. Pajurei pe str. Pajurei pana la Dridu, unde vor intoarce comun cu troleibuzele liniei 65.
Troleibuzele vor purta suplimentar inscriptia : 'Intoarce la Dridu'.
Linia 620, in acest interval orar, va functiona pe un traseu prelungit, respectiv de la Strand Straulesti pana la Calea Plevnei, pe urmatoarele artere : Bd. Bucurestii Noi, Calea Grivitei, Str. Clabucet, Piata Victoriei, Str. Berzei , Piata Virgiliu, Str. Stirbei Voda, cu intoarcere prin Str. Sf.Constatin, Str. Ionel Perlea, Str. Cobalcescu, Str. Buzesti, Calea Grivitei, Bd. Bucurestii Noi.
Autobuzele vor efectua opriri pe Bd. Bucurestii Noi in statiile liniei 97 si vor purta suplimentar inscriptia: 'Intoarce la Strand Straulesti'.
oare platesc gros baietii astia care se tot plimba cu mastodonti prin bucuresti ?
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
In legatura cu lucrarile din zona Carpati, parerea mea e ca trebuia facuta linia pe toata portiunea, pastrand tramvaiul cu acel ocol, iar dupa aceea sa fie deviat 2-3 zile cat sa lege liniile nou montate de restul. Luni am trecut prin zona si nu era montata nicio dala. Se tot pregatea pietrisul ala de se pune fundatie.
Costin wrote:
Incepand din data de 31.07.2010, liniile de tramvaie 24, 42 si 45 vor circula pe trasee modificate.
Joi, 29 Iulie 2010
In vederea executarii lucrarilor de reamplasare a caii de rulare in axul drumului, pe Calea Grivitei, incepand cu data de 31.07.2010, liniile de tramvaie din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 24 va functiona pe traseul de baza, intre terminalul 'Cartier Damaroaia' si intersectia Bd. Bucurestii Noi/Sos. Chitilei, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Sos. Chitilei pana la cap linie 'Mezes'.
Linia 42 va reveni pe traseul de baza, intre 'Piata Presei' si 'Bd. Banu Manta', pe Bd. Expozitiei, Str. Av. Popisteanu, Str. Putul lui Craciun (Str. Clabucet), Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Sos. Nicolae Titulescu.
Linia 45 va functiona pe traseul de baza intre terminalul 'Mezes' si intersectia Sos. Chitilei/Bd. Bucurestii Noi, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Bd. Bucurestii Noi pana la cap linie 'Laromet'.
Abonamentele eliberate pe liniile 24 si 45 vor fi valabile si pe liniile 42 si 620.
------
comentariu personal: Asadar, se intorc la dep. Bucurestii Noi tramvaiele pentru liniile 24 si 45, iar la Victoria raman tramvaiele pentru 41 si 42. Macar cat va fi depoul izolat, vor avea ocazia sa repare multele tramvaie defecte, pe care sper ca nu le'au lasat in Victoria.
In legatura cu lucrarile din zona Carpati, parerea mea e ca trebuia facuta linia pe toata portiunea, pastrand tramvaiul cu acel ocol, iar dupa aceea sa fie deviat 2-3 zile cat sa lege liniile nou montate de restul. Luni am trecut prin zona si nu era montata nicio dala. Se tot pregatea pietrisul ala de se pune fundatie.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- 3mil
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Chev Celios
Dupa cum aratau erau mai mult ca recuperate.Ce ma mira insa e ca acesata operatiune nu o face RATB ci Marri Villa(sper ca am scris corect).
Dupa cum aratau erau mai mult ca recuperate.Ce ma mira insa e ca acesata operatiune nu o face RATB ci Marri Villa(sper ca am scris corect).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination